Jump to content

1.4 Fsi Pe Golf V


Ahile
 Share

Postare recomandată

Daca bujiile nu sunt schimbate la timp se pot intampla astfel de nefericiri, creste rezistenta astfel solicitand bobina, discutand in cazul in care bujia/bobina nu "crapa" si din cauza altor factori. Desi stiam asta dupa ce am luat masina nu m-a interesat acest aspect noroc de cei de la service, la schimbul de ulei, ca mi-au verificat istoricul si mi-au sugerat sa le schimb altfel pot ceda, afectand bobinele...aveau undeva peste 50.000 km.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am rugamintea sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi.am un  golf 5 1.4 fsi cod motor BKG si am avut o problema cu pornirea motorului, constatan ulterior ca a fost defecta pompa de inalta presiune.

Toate bune si frumoase, am cumparat pompa, am schimbat-o dar nici dupa asta masina nu a vrut sa porneasca.

Vine benzina in rampa, scanteie am si m-am gandit sa fac testul de compresie si SOC!?!?

Compresie cilindrul 1=4bar, 2=8bar, 3=6bar, 4=12bar..

Care ar putea fi cauza, mentionez ca masina nu scote fum, nu se auzea batand lantul la distributie, insa inainte de problema prezenta o lipsa de putere si parca un consum mare de carburant.

Nu stiu exac cat pentru ca nu am CB.

Ajutati-ma va rog cu ceva sfaturi. Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie dar sunt disperat si nu stiu ce si cum sa fac.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Asa am patit si eu saptamana trecuta si niste necanici priceputi spuneau ca sunt supapele de vina insa pana la urma un mecanic meserias din Pitesti a constatat ca era precatalizatorul infundat....incearca sa desfaci precatalizatorul si masoara iar compresia.....

 

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.07.2016 at 8:01 PM, ciclistu said:

salut...am si eu o problema cu golful meu...nu se accelereaza cum trebuie...adica creste greu turatia si eu sunt cu pedala la podea...plus...nu pot sa trec de 2500 de turatii...ma pune in nas.....am facut o diagnoza si cik ar fi senzorul de inalta presiune...a mai intampinat cineva asa ceva???...

 

golf 5    1.6 fsi motor BAG....

 

Salut, 

Verifica catalizatoarele....asa am patit si eu...nu trecea de 2500 rot / min, se auzea motorul mai gros si compresia era 9-5-7-9..... Totul din cauza catalizatoarelor....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua,va cer un sfat pe acceasi pb cu lipsa putere si nu se mai accelereaza,masina a fost la reprezentanta vw mi au schimbat pompa benzjna-captorul si aceleasi simptome dupa care mi au spus ca ar fi calculatorul si nu se baga sa l shimbe costurile ar fi mai mari decat valoarea masinii.Acum este la un mecanic care a mi spune ca ar fi pompa tandem,I am facut distributia la vw anul trecut schimbat lampa lambda,catalizatorul , mai mult de 100km/ora nu vrea apoi nu se aude nimic la motor porneste bine,va rog frumos sa ma ajutati sunt fara masina de 3luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Detin un Golf 5 1.4 FSi motor BLN de un an si jumatate si in ultima luna am inceput sa am urmatoarea problema, motorul se opreste in mers sau pierde putere si se aprinde in bord ESP, il repornesc si merge ok.

Rareori masina nu porneste deloc, invarte dar nu porneste, uneori daca o las o ora doua porneste la prima cheie.

Am fost la reprezentanta si mi-au spus ce este Ecu, l-am inlocuit cu unul second dupa ce au fost copiate datele de pe Ecu masini, a mers doua zile dupa care a inceput sa se opreasca iar, dupa ce am montat Ecu volanul s-a modificat masina fiind mai usor de condus, practic e alta masina.

Am dat Ecu second inapoi si l-am pus pe al meu, doua zile a mers perfect dupa care a inceput iar sa se opreasca, daca ii sterg erorile merge un timp dupa care face din nou probleme, a mai patit cineva asa ceva, aveti vreo idee unde sa caut?

Am atasat logurile cu erori, cel cu injectoarele este din zilele cand nu porneste, dupa ce le sterg porneste, uneori nu se sterg.

Primul este cel in care se apare ESP si masina pierde putere sau se opreste.

Multumesc.

Log-10.01.2017-WVWZZZ1KZ5P085716-203250km-126293mi.txt

Log-3 DEC.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu injectoarele sau cablajul lor.Trebuie verificat cablajul,din Ecu pina in injectoare,eventual schimba si injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un forum strain cineva spunea de o problema la cutia de sigurante, era in scurt. Totodata, daca ai avut probleme de acest gen, e posibil ca bateria sa fie obosita.

Uite link: http://www.digital-kaos.co.uk/forums/archive/index.php/t-513366.html

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, voi verifica cutia de sigurante si cablajele din compartimentul motor, voi verifica si bateria, am gasit-o intr-o zi  acum cateva luni descarcata din senin, am incarcat-o si de atunci invarte ok, are aproximativ 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie careva un service in Bucuresti unde pot sa masor presiunea din rampa de injectie pentru motor de golf 5 1.4 FSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am urmatoarea problema pe Golf V, 1.4 FSI, 90CP, 2004.

Cand motorul e rece, dimineata, dau sa porneasca dar nu prea porneste decat la a doua cheie. Dupa ce sta in soare, ies de la serviciu, porneste mai rau, la a patra sau a cinea cheie iar afara se simte un miros destul de puternic de benzina. Dupa ce pornesc, merg vreo 30 metri normal apoi masina pare sa isi piarda mai mult de jumatate din putere si continua sa mearga asa. Uneori, desi foarte rar, daca sunt intr-a doua sau intr-a treia pe la 2000 rpm isi revine si merge la puterea ei normala pana pe la 3000 rpm apoi isi pierde iar puterea, dar momentele astea cand trage normal sunt foarte rare, poate 5% din timp. La relanti masina se tureaza maxim insa pe drum nu prinde mai mult de 90-100 km/h.

La scanare se da eroarea: P0191 Fuel Rail Pressure Sensor "A" - Inplausible Signal

Au fost schimbate: senzor temperatura motor, pompa de benzina din rezervor, filtrul de benzina, senzor de benzina de inalta presiune.

S-au inlocuit urmatoarele componente pentru proba: intreaga galerie de admisie cu toti senzorii atasati, pompa de inalta presiune.

Dupa toate astea, masina tot e fara putere... Oare ce poate fi?

Modificat de bogdan_onica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai inlocuit pompa de benzina ai inlocuit si releul de comanda de pe ea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Oricum, te referi la cea din rezervor sau cea de inalta? Cea din rezervor isi face treaba (se aude la contact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg insa cum poate afecta releul pompa din moment ce atunci cand pun contactul se aude pompa cum se amorseaza. Nu zic ca nu ar putea sa fie de vina, doar ca nu inteleg cum ar putea sa fie releul in cazul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu... pana am schimbat toti senzorii (inainte si dupa pompa de inalte) si nimic. Pana nu am schimbat acel releu, nu s-a rezolvat. Din pacate nu e diagnosticabil, insa daca nu functioneaza cum trebuie, declanseaza alte erori, in general cu Implausible signal pe la senzorii de presiune. Cel mai bine, fa un log in mers la presiunea de pe alimentare (actual vs spec value) si daca ai deviatii mari, e clar ca releul sau pompa nu lucreaza in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sti ca ma gandesc serios sa caut de la cineva releul sau chiar sa il cumpar dar, inainte de asta, as vrea sa te intreb, exact aceleasi simptome le aveai si tu, adica avea putere foarte slaba, sub 50% apoi ocazional, mai prindea putere, dar asta doar in 3-5% din drum?

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu erau exact aceleasi simptome. Murea motorul din cand in cand si aveam erori cu Implausible signal pe ambii senzori de presiune. Presiunea citita pe intrare era de 6 bari constant, indiferent de valoarea ceruta de ECU. Nu stiu exact cum functioneaza acel releu, insa am cheltuit o groaza de bani si eram gata sa schimb si pompa. Posibil sa aiba si manifestari in genul celei descrise de tine, daca e defect. Eu am gasit un post pe un forum din UK si asta era dat ca vinovat. Te sfatuiesc sa merg la dezmembrari undeva, il iei, il pui si daca merge il cumperi.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Multumesc pentru pont vwmkv dar sunt sigur ca nu asta e problema la masina mea intrucat motorul meu nu moare niciodata.

Am facut o logare cu VCDS ca sa compar ce presiune cere calculatorul si care este presiunea reala. Sample-urile sunt la aproximativ o secunda distanta unul de altul. Postez mai jos datele.

 

High fuel pressure (spec) [bar]            High fuel pressure (actual) [bar]

49,9                                    49,9    (masina merge cu putere normala si continua sa mearga asa)
49,9                                    49,9
49,9                                    49,3
49,9                                    49,3
49,9                                    49,9
49,9                                    41,2
49,9                                    26,9
49,9                                    31,4
49,9                                    35,2
49,9                                    38,4
49,9                                    41,6
49,9                                    48,6
49,9                                    49,3
49,9                                    49,3
86,4                                    25,6    (din acest momen, masina pierde mult din putere si continua sa mearga asa)
99,8                                    4,5
99,8                                    4,5
99,8                                    4,5
99,8                                    4,5
99,8                                    4,5

 

Ce pareri aveti? Mentionez din nou ca senzorul de presiune a fost schimbat si pompa de inalta presiune a fost inlocuita de proba cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa faci log si pe low pressure, ce vine din rezervor si ajunge la pompa de inalte, valoare citita de senzorul G410 la FSI. E clar din log ca ai o problema cu presiunea de alimentare, insa doar acest log nu ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, scuze ca nu am mentionat. Am facut dar nu l-am postat pentru ca valorile sunt aceleasi spec / actual, ~5000 mbar. Nu pare sa fie nici o problema low pressure. Daca mai sunt nevoie si de alte informatii pot sa fac iar o logare cu mai multi factori.

Modificat de bogdan_onica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca problema e undeva pe la pompa/rampa de inalte. Tachetul de pe pompa e inlocuit? Lobul de pe axa cu came l-ai inspectat? Spuneai ca miroase a benzina, sigur nu ai pierderi pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost inspectata de catre un mecanic pompa de inalte, chiar a pus alta 100% functionala pentru proba. Miroase a benzina de la esapament, cand nu vrea sa porneasca decat pe la a patra cheie desi in ultimul timp pare ca si-a revenit si porneste aproape tot timpul la prima cheie desi trebuie sa ii calc un pic pedala sa urce un pic. Nu pare de natura electrca problema? Poate motorul sa ruleze cu doar 4.5 bar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!