Jump to content

1.4 Fsi Pe Golf V


Ahile
 Share

Postare recomandată

Motorasul este sprinten pentru 90Cp cat are. Sunetul care il scoate dupa 3500 rot/min te face sa te simti intr-un GTI :icon_thumright:

Vad ca nu ai computer de bord. Consumul in oras este OK pentru un benzinar. Cand este traficul lejer am un consum mediu intre 7-9, cand este aglomerat ajung la un consum intre 11-13. In afara depinde foarte mult cum merg si cum bate vantul, daca merg cu maxim 120km/h in general am un consum intre 5.9-6.5 afara. Am mers ieri pana la Constanta pe autostrada, mers cu tempomatul la 130km/h, consum mediu 7.4. Acum pe BC2 am un consum mediu de 6.8 pe 1700KM. Cam 80% facuti afara. Sper ca ti-ai facut o idee despre consum. Conteaza foarte mult si cum te dai la ea, este valabil si pentru diesel.

Ca o concluzie generala eu sunt multumit de motor si de masina. O voi pastra pana apare Golf 6 Hybrid.

Daca ai intrebari putem sa vb i pe messenger.

Bafta

Modificat de psyk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

HELP !

De ceva vreme am o problema cu masina. Cand sunt la viteze mici (20-30km/h) si nu mai tin piciorul pe acceleratie se aude un zgomot ciudat la motor, ca un fel de mormait. Am facut aseara plinul de 98 gandind ca din cauza benzinei de 95 se aude... Astazi acelasi mormait a inceput sa se auda si cand masina statea pe loc pornita. Am pus vagcomul unui prieten pe ea astazi si nu a aparut nici un fel de eroare la motor. Parca zgomotul tinde sa se auda de undeva de la toba dar nu sunt sigur. Inca de cand am luat masina am impresia ca nu fuge. In seara asta am facut 0-100km/h si a fost in 14.8 sec....in carte scrie 12.9. DECI CE ARE MASINA???

Mi-am facut programare la SERPICO(repr vw din craiova) pentru o diagnoza pe data de 11.09 dar nu stiu daca ar avea rost pentru ca mi-ar face aceeasi chestie! Are cineva idee ce are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Poate ar fi ok daca ai veni duminica la intalnirea din Puskin, in felul acesta ti se vor putea da sfaturi mai aproape de adevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa vin sigur. am fost si duminica asta. acel prieten de care spuneam ca a pus vagcomul e relu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu-mi vine sa cred...

Cand am cumparat masina din semnatura in 2004 mi s-a recomandat sa alimentez cu benzina CO minim 98 de la MOL sau OMV. Zis si facut. Datorita situatiei financiare, motorul a vazut circa 1 an doar benzina de CO98 de la MOL. De atunci pana astazi (cand postez) masina a primit doar Carerra 100 de la OMV.

In urma cu un an mi s-a aprins martorul de gaze de pe bord si s-a constatat defectiunea senzorului NOX. A fost schimbat cu unul nou cu garantie 2 ani. Saptamana asta am avut programat ITP-ul si revizia cu numarul 4 la masina (revizia programata dupa ITP). Stupoare...la verificarea ITP baietii au constatat ca nu-mi functioneaza corect sonda Lambda. In relanti, Lambda crestea pana pe la 2 si la motor turat, Lambda era aproape de 1. Meseriasii au crezut ca e sparta toba sau e infundata teava lor care o introduc in esapament...dar nu era asa. Initial au vrut sa-mi respinga masina.... . Eu citisem despre modul de functionare al motoarelor FSI si stiu ca exista 3 regimuri: unul super economic la turatii joase unde Lambda=2, unul intermediar Lambda aprox 1,5 si unul normal la turatii inalte unde Lambda=1. Foarte greu i-am convins ca sonda nu are nimic dar mi-am propus sa o verific si la revizie.

Ajung la revizie, baietii raspund scurt: nu s-a aprins becul, inseamna ca sonda functioneaza. Incep o discutie pe tema carburantilor deoarece stiu ca un continut mare de sulf din carburant poate duce la distrugerea senzorului NOX. Aici stupoare!!! Mi se recomada alimentarea DOAR CU CO 95 de la OMV sau Petrom deoarece asa scrie pe clapeta rezervorului si in cartea tehnica. Cica alimentarea cu o benzina cu CO>95 poate duce la defectarea senzorului NOX.

Pai am incercat sa le explic ca benzina din Vest de 95 e mult mai buna calitativ decat cea din Est si ca un continut de sulf similar se gaseste la o benzina de CO98. Raspuns: in cartea masinii si manualele de service se recomanda CO95/CO91*. Continutul de sulf al carburantului CO95 din Romania este garantat mai mic decat in benzina de CO91 din Vest... . Totodata, masinile ce au avut probleme cu senzorul de NOX, pentru inlocuirea lui in garantie, Porsche a cerut informatii despre tipul carburantului folosit. Toti care au alimentat "cu mandrie" cu benzina avand CO>95 au avut "probleme" cu garantia.

OK...aruncati cu pareri. Eu in viata mea n-am bagat benzina de CO95 in masinuta asta....

Cheers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei cu care ai vorbit la Porsche sunt niste cretini. Daca te uiti in cartea tehnica, cel putin la TSI (care este un FSI supraalimentat) scrie foarte clar ca benzina folosita poate fi CO 95, dar pentru a se atinge performantele maxime trebuie alimentat cu minim CO 98. Pe capacul de la rezervor scrie clar CO 95 (si atat, nici 98, nici 91).

Asa se intamplat cand fiecare "inginer" isi da cu parerea cum crede el ca ar trebui si nu dupa protocoalele folosite de VW peste tot in lume. Nu scrie nicaieri in cartea tehnica ca este interzisa folosirea unui carburant cu o cifra octanica mai mare. Scrie doar ca nu poti folosi unul cu cifra octanica mai mica. Din ce stiu, nu toate benzinele din Romania de CO 95 respecta standardul concentratiei de sulf cerut de motoarele FSI.

Prin urmare baga Super 100 si nu te mai lua dupa toti dereglatii si daca mai comenteaza invita-i sa citeasca manualele de specialitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai in mod normal pe clapeta rezervorului respectiv in cartea tehnica se scrie combustibilul cu care motorul functioneaza la parametrii normali. La mine scrie CO95 atat pe clapeta rezervorului cat si in cartea tehnica. La 1,6FSI scrie deja CO98. Am intrat si pe site-urile de la MOL respectiv OMV. Surpriza...la OMV nicio benzina nu contine sulf!!! La MOL benzina de 95 are <50ppm concentratia de sulf, iar CO98 <10ppm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

iar mi s-a aprins martorul de gaze in bord. spre deosebire de data trecuta acum sta tot timpul aprins. masina se aude ok, dar park nu mai e la fel de sprintena ca inainte. tot nu am inteles ce semnifica acest martor de gaze. poate reusiti voi sa ma lamuriti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cosmin_4_you

Cel mai bine este să-i faci un test. La mine martorul aprins a

Modificat de cosmin_4_you
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut testul si mi-a indicat 2 erori la sistemul de evacuare. din cele spuse de ei ar fi sonda lambda dar nu e neaparata nevoie sa o schimb curand pt ca graficele indicate sunt ok. mi-a stins eroarea din bord si nu mi s-a aprins pe moment... s-a aprins dupa vreo 30-40 de km facuti prin orash. culmea e ca si data trecuta, s-a aprins dupa ce am mers foarte usor. itp-ul il fac peste 1 an...asa ca sper ca gazele sa fie ok :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi nu ma gandisem niciodata, se pare ca voi achizitiona un Golf V cu motorasul asta (are dotari prea bune). Cum se prezinta motorasul dupa 90 000 km (atat are masina gasita de mine) ? Ce alte recomandari mai aveti pt verificarea motorului ? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut pe toti posesorii de Golfuri.

De cateva saptamani am intrat si eu in posesia unui G5 1.4 FSI (prima mea masina :D ).

Ma adresez aici tuturor celor care mai detin asa ceva si care sunt dornici sa impartaseasca impresii si fapte ce tin de acest topic.

Asadar masina mea are undeva la 90000km din care 60000 Germania / 30000 Romania.

Am mers pana acum in jur de 900km si am scos un consum de aprox. 7.3% .

Ca si probleme detectate pana acum , si care ar trebui sa le rezolv ar fi : rulment dreapta spate si parbriz fisurat.

Este cineva care a inlocuit asa ceva?

Ce fel de ulei folositi? In curand o sa trebuiasca sa ii fac schimbul si ma bate gandul sa ii bag si ceva aditiv.A folosit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare , sunt un nou conducator de golf 5 si sincer nu ma prea pricep .. As avea si eu o nelamurire .. Acu 2 zile am fost sa spal masina , apoi la 30 de minute sa zic am vazut ca nu imi mai merge radio`u .. Cd`u imi merge dar daca dau pe radio , indiferent de post nu imi merge nici unu .. Stie careva care sa fie problema ? Nu am antena de radio la masina , cel putin nu pe exterioru masinii..M`am uitat prin meniul casetofonului dar nimic .. Am zis ca poate a atins ala ceva cand mi`a facut interioru`.. Va rog mult daca poate sa ma ajute si pe mine cineva la dilema asta, multumesc~

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu vreau sa sperii pe nimeni dar daca nu schimbi distributia si patinele lantului la timp se duce motorul la vale, pe mine m-a costat 25 mil chiulasa second hand , 8 milioane bucsat si rectificat blocul motor , 160 ron garnitura chiulasa, ulei si filtre, 1200 ron un piston cu tot cu segmenti( gasesti numai pe original), etc deci faceti voi un calcul, apropo masina are 118 000 km si gata s-a dus motoru......., dpdv meu de vedere un motor foarte foarte slab, am avut un passat 98 avea saracu motor 466000 km si mergea ca unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ma poate ajuta si pe mn cnv cu niste raspunsuri . . . mi s-a aprins astazi in bord check engine si mi-a pus cnv testerul si mi-a dat :

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)

P1031 - 008 - Setpoint Not Reached

poate sa ma ajute cnv cu niste pareri despre ce e vb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ma poate ajuta si pe mn cnv cu niste raspunsuri . . . mi s-a aprins astazi in bord check engine si mi-a pus cnv testerul si mi-a dat :

17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)

P1031 - 008 - Setpoint Not Reached

poate sa ma ajute cnv cu niste pareri despre ce e vb?

Problema asta o am si eu de 8 luni si am mers asa cu ea.

Am curatat clapeta de acceleratie atat pe afara cat si partea electronica.

Am curatat galeria de admisie.

Nimic nu s-a rezolvat.

Singura solutie este sa pun o alta clapeta de acceleratie sau senzorul G336 dar nu cred ca o voi face , merg asa.

E bine ca nu imi sta check-ul in bord , practic vad eroarea doar cand citesc de pe tester.

Modificat de dr_junior1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

 

 

 

 

AM mers asa pana acum 2 zile cand nu a mai plecat de pe loc :D

Acum trebuie sa cumpar alta.

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi`ne si niste preturi la senzor sau clapeta ... ce ai schimbat!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi`ne si niste preturi la senzor sau clapeta ... ce ai schimbat!?

Noua intre 1800-2000

Clapeta intreaga.

Nu mi-am permis noua si am luat una la 500 lei de la un golf 5 cu 70.000 km. acum cum mi-o fi norocul

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!La plecarea de pe loc cu motorul rece(dar numai la rece) se scutura toata masina, mentionez ca am schimbat tampoanele de la motor, cele din teflon (rotunde) de sub masina, nu stiu ce sa-i mai fac!!!Rog ajutor, pareri!Am cautat in tot forumul, dar nu am gasit!Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa descrierea ta nu ne putem da seama. Ar fi mai bine sa faci un video si sa il postezi aici sa ne facem o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa scoti factorul ambreiaj / volant din joc, vezi cum intra R sau treapta 1 ( daca intra greu, din a doua incercare etc ), asculta sunetul masinii cu atentie cu si fara pedala de ambreiaj apasata ( daca apasand pedala de ambreiaj ti se pare ca se opreste un sunet ca o vibratie mai puternica, atunci e clar - volant ). Alte simptome ce ar mai avea? Eu as miza pe ambreiaj sau suportii de motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!