Jump to content

1.4 Fsi Pe Golf V


Ahile
 Share

Postare recomandată

Iata primul topic dintr-o serie, sper eu, mai mare, in care toate motorizarile Golf V vor beneficia de threaduri dedicate, scrise de proprietarii modelelor in cauza. Pentru cumparatorul care prospecteaza piata, acest gen de topic specializat ar fi de un ajutor deosebit in luarea unei decizii corecte. Pentru cei care au optat deja pentru varianta respectiva ar constitui un mod de a-si impartasi impresiile, de a se consulta; de a se ajuta poate.

Ii invit pe toti proprietarii acestui motor sa posteze macar un anunt cum ca sint posesori pentru a sti citi sintem.

1.4 FSI este adevaratul motor de acces la gama Golf V, intr-ucit motorul de 75 de ch e atit de penibil ca putere si consum incit eu cred ca are zilele numarate.

Micul FSI ofera 90ch la 5200 rotatii si 130 Nm la 3750 de rotatii. In viata de zi cu zi, motorul e putin prezent sub 3.000 de ture, insa devine surprinzator de vioi dincolo de 3.500 de ture. El urca foarte rapid pina la turatia maxima de 5.800 de ture si o face cu o sonoritate pe care unii o gasesc deranjanta insa pe care eu si altii o gasim sportiva si foarte placuta. Sonoritatea sportiva, un pic infundata (exact cit trebuie) este dealtfel un punct comun al tuturor motoarelor FSI, incluzind GTI-ul.

Mai e nevoie sa spun ca FSI vine de la Fuel Stratified Injection, un fel de a spune injectie directa de benzina? Concernul VW pare sa fie maestrul stapinirii acestei tehnologii cu care a cistigat dealtfel cele 24 de la Le Mans folosind un Audi. Avantajele injectiei directe sint: o putere specifica mai mare si un consum mai mic de carburant, pe linga o poluare mai redusa a atmosferei. Consumul in oras este de 8,3 L la suta (datele uzinei) ceea ce-l face unul dintre cele mai economice motoare pe benzina din clasa sa (daca nu chiar cel mai economic!)

Motorizarea e foarte interesanta ca pret: masina e cu 1.880 de Euro mai ieftina decit 1.6 FSI si cu 2.150 de Euro mai ieftina decit TDI 90ch, care sint alte variante posibile pentru multi cumparatori potentiali. Asa cum am spus mai sus varianta 1.4 75 ch e un non-sens data fiind diferenta mica de pret fata de motorul nostru si consumul mult mai mare, pe linga performantele penibile. Iar 1.6 102 ch desi nu este mult mai scump, consuma sensibil mai mult si este mai putin modern.

Mai ziceti si voi baieti. Laudati-va, plingeti-va, dati-va cu parerea!

Big Brother Ahile will be watching you!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Ce inseamna "consuma sensibil mai mult 1.6"?

In litri sau procente?

Oricum zic eu, 500E merita platiti in plus (1.6 102 CP) cel pentru a nu fi in situatia de a avea ~4000 rpm la 120 km/h in a 5a...

Mie 1.4 FSI imi suna un motoras mai mult de oras si de drumuri nationale...pe autostrada se va chinui...(parerea mea).

La fel, eu cred ca si 1.6 poate fi condus intr-o maniera economica si in plus ofera rezerve de putere (revistele spun ca raspunde mai bine la pedala decat 1.6 FSI 115 CP si mai elastic). Eu nu vad mari diferente de consum intre 1.4, 1.4 FSI, 1.6, 1.6 FSI. Toate vor consuma "mult" intr-o exploatare solicitanta...mai ales 1.4, 1.4 FSI.Sa nu uitam de greutatea masinii care e maricica (la gol).

Posesorii de 1.4 FSI ar trebui sa spuna cum se comporta masina incarcata si eventual cu AC-ul cuplat...(bineinteles in termeni de dinamism si consum).

Eu vad 1.4 FSI o masina buna pt cineva care circula destul de des prin oras iar la drumuri in afara merge cu 90-100km/h, max 120 km/h (de multe ori atata e suficient in Romania). Da, la regimul asta masina e economica si isi atinge vocatia.

PS. Sper ca nu doar proprietarii isi pot spune parerea...

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul mediu la 1.4 FSI este de 6.2 iar la 1.6 este de 7.2 la suta. Asta se intimpla la o diferenta de 1.5 sec la atingerea 0-100 km/h. In oras diferenta este de peste 2 L la suta. Intradevar, motorul presteaza foarte bine la viteze de pina la 120 km/h daca nu te deranjeaza sa iti turezi motorul. AC-ul nu ia mult din putere, dar in momentul in care sunt mai mult de 2 persoane in masina performantele sunt mult atenuate. Exact cum zice Diesel, masina este suficienta pentru drumurile din romania daca nu circuli incarcat si nu esti vitezoman. Asta in cazul in care nu mergi in fiecare zi pe cei 100 km de autostrada romanesti sau nu locuiesti in moldova unde au drumuri excelente (am auzit). Am facut zilele astea un drum Bistrita-Cluj si efectiv nu am avut unde sa-i dau mai mult de 100 km/h din cauza gropilor. Si pentru mine ar merita cei 500 euro in plus pt. 1.6 dar tinand cont ca golful asta face cam 80% din km in oras nu mai merita din cauza consumului 1.6-lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ma anunt si eu ca posesor al unui Golf V cu "motoras" de 1,4 FSI. Am sa vin si eu cu cateva completari legat de acest motor.

Masina o am de 2 saptamani, are 2500 km, deocamdata :mellow:

@ diesel: la 120km/h sunt aprox. 3500 rpm, la 140/km sunt 4000 rpm

Despre consum nu pot sa spun prea multe, pentru ca nu am computer de bord.

Imi place cum se comporta in oras, eu as spune ca raspunde destul de bine la "pedala" la mersul in oras... urca foarte repede in ture! Nu la fel pot sa fiu de multumit si la mersul afara, unde se simte ca ar mai trebui ceva cai :angry:

Am ales motorul asta din trei motive principale:

1. Bugetul limitat

2. Raportul performanta/ consum/ pret

3. Sunetul motorului (am mers cu un 1,4 FSI al unui amic, mi-a placut la nebunie cum suna motorul asta)

Un alt motiv destul de important ar fi acela ca 70-80% din km parcursi sunt in oras. Timisoara este un oras destul de aglomerat (densitatea este de 1 masina la 2 locuitori), asa ca un 1,4 FSI se preteaza perfect in principal din punct de vedere al consumului.

Adi76 are perfecta dreptate, nu exista in Romania drumuri unde sa mergi cu viteze mai mari de 120km/h si sa te simti in deplina siguranta (ba sunt gropi, ba e denivelat drumul...). Autostrada e departe de Timisoara, iar pentru viteze mari in general sunt prea putine portiuni disponibile. Una peste alta, mi-ar fi placut sa fi avut si a 6-a treapta de viteza, ar fi contat mult pentru mersul afara, atat pentru consum cat si pentru zgomotul motorului (care nu pot sa spun ca este deranjant - am spus si mai sus, imi place la nebunie cum suna - dar isi face putin cam tare auzita prezenta :banghead: )

In acest weekend am sa fac un drum pana la Brasov, si am sa revin la inceputul saptamanii viitoare cu date despre consum, am sa fac plinul de la Timisoara, si apoi realimentare la Brasov.

Am o intrebare la care eu nu i-am gasit raspuns, cred ca si colegul Ahile a mai pus-o intr-un alt post, de ce la 1,4 FSI se cere benzina de minim 95 COR, si pentru 1,6 FSI - minim 98 COR? Mi-i se pare destul de ciudat... Eu folosesc benzina OMV Super 100, nu stiu cum merge cu benzina de 95 pentru ca nu am folosit pana acum, colegii cu 1,4 FSI, ati facut voi un test in privinta asta? Voi ce benzina folositi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi "tovarasi"!

Eu unul folosesc mol 98, 33000/litru sau rompetrol 98 la 35000/litru, n-am folosit niciodata omv super 100, dar o sa incerc sa vad diferenta si daca merita diferenta de pret in ceea ce priveste consumul.

Parerea mea despre 1.4 FSI este ca a fost conceput ca un motor economic care se preteaza pt mersul in oras dar si pt afara insa fara viteza excesiva. drumurile noastre din Moldova sunt bune (vezi Bucuresti - Bacau - Iasi) insa chiar si acolo o viteza mai mare de 120-130 mi se pare risknta, mai ales ca te trezesti cu persoane kre nu stiu sa foloseasca banda 1. Dupa calculele mele estimative, la 100-110, un mers constant si fara excese de sportivitate, motorul se descurca acceptabil, cu un consum in jur de 5,5-6%. Si la urma urmei viteza nu aduce nimic bun, nu? Are un demaraj bun in treptele 2 si 3, urca usor in ture si sunetul e intr-adevar cu nota sportiva.

Marea mea nelamurire este insa un zgomot un pic km ciudat care se aude la relanti. E un zgomot de intensitate joasa, aproape un mormait k de diesel, care se aude in momentul cand motorul sta la relanti, indiferent k e debraiat sau nu , k e climatizarea pornita sau nu. Daca urc turatia la 900-1000 nu se mai aude nimic, dar cum coboara la 750-800, iarasi apare zgomotul acela. La voi e la fel? Ar trebui sa ma ingrijorez?

Mai e cineva din Moldova?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa continuam:

Noua directie Servotronic e de nota 10. Spre deosebire de Golf 4 unde la viteze mari directia pierdea orice consistenta, era prea usor volanul, la Golf 5 asistarea directiei se adapteaza constant in functie de viteza. Astfel la 140 km/h vei avea aceeasi feeling in volan ca la 50km/h. Mi se pare super asta.

Puntea spate independenta e ceva deosebit iarasi. Masina se lipeste de sosea in viraje, care devin o adevarata placere. A disparut complet efectul de pompare (barca) de la Golf 4. E o diferenta enorma.

Frinarea e de tip "dual rate" adica la frine usoare e asistata cu un coeficient de 5.5, permitind o oprire foarte comoda si placuta, iar la frine puternice coeficientul de asistatare devine 8 permitind o frinare prompta. Sistemul ia un pic de timp pentru obisnuire mai ales la frine usoare cind ai impresia ca masina nu frineaza cit ai vrea. Dupa un timp insa totul e OK. Oricum e mult mai misto decit inainte cind pedala era prea dura si mai greu de dozat.

Ce probleme ai intimpinat cu masina pina acum?

Eu am avut o singura problema: la cam 4.000 km, dupa ce am facut plinul si am ajuns acasa, am vrut sa plec din nou. Masina nu a mai pornit. I-am dat cam 7 chei, electromotorul invirtea, insa motorul nu demara. Ziceai ca-i o Dacie obosita. Cind m-am intors, peste cam 1 ora, Golful a pornit fara nici o ezitare. De atunci nu am mai avut necazuri. La revizie o sa le cer sa testeze memoria erorilor sa ma dumireasca si pe mine.

@Diesel: masina chiar nu se chinuie pe autostrada. Eu i-am dat 175 km/h si abia atunci parea un pic chinuita. De obicei merg cu 140 km/h unde am loc si asta lejer, fara sa se simta.

@Paul78: folosesc Mol 98. Am pus si OMV 100 o data sa vad cum e si nu m-a impresionat. Am pus si 95 COR si iarasi mi s-a parut cam acelasi lucru - poate un pic mai zgomotoasa la relanti. Am ramas la Mol 98 pentru ca stiu ca au benzina buna si pretul e acceptabil.

@Fuzz: mormaitul se aude si la mine insa mai mult din afara masinii. Cred ca e specific injectiei directe de benzina.

Modificat de Ahile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu semnalez nici o problema pana acum si sper k si de-acum inainte sa fie aceeasi situatie fericita pt mult timp. Singura chestie e cea cu sunetul de diesel la relanti. ma mai pune pe ganduri si starea drumurilor din oras proaspat iesite din iarna si pline de cratere. Ma gandesc cat de tare e afectata suspensia si articulatiile de gropile astea omniprezente. Mai am 2 Renault-uri in familie si pana la 50k km cat au acum n-am schimbat nici makr o bucsa. Sper k Golful sa fie de 2 ori mai rezistent.

Intradevar, stabilitatea in curbe e de invidiat. Masina park e pusa pe sine. ESP-ul nu cred k si-ar fi meritat banii, in schimb ASR-ul mi-a fost de ajutor in unele situatii pe zapada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Modificat de Fuzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ diesel: la 120km/h sunt aprox. 3500 rpm, la 140/km sunt 4000 rpm

Nu la fel pot sa fiu de multumit si la mersul afara, unde se simte ca ar mai trebui ceva cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii, asa cum am promis:

Am facut si calculul cu consumul, am alimentat la iesirea din Timisoara (plinul cu OMV Super 100, am resetat counter-ul) si apoi la intrarea in Brasov (tot plinul cu OMV Super 100), datele arata cam asa:

Km parcursi: 462

Consum: 34 litri (atat am alimentat la Brasov)

Timp mers: aprox. 5:30 ore

Conform regulii de trei simpla a iesit un consum de: 7,35l/ 100 km si viteza medie de aprox. 84km/h

Mersul a fost un pic mai sportiv, cu depasiri dese si urcari in turatii pana la 5000 rpm, viteza maxima atinsa fost 150 km/h - in general mers cu 120-130km/h.

Nu stiu cum as putea cataloga consumul care mi-a iesit, dar avand in vedere ca masina are acum 3500km - ma astept ca consumul sa mai scada, si binenteles cu un mers mai moderat sunt sigur ca se poate scoate cat scrie in carte.

@ diesel: am fost mai atent acum dupa ce am facut Timisoara-Brasov-Timisoara si la 120km/h erau 3600 rpm - zgomotul motorului destul de mic, se auzea mai tare zgomotul rotilor pe portiunile cu asfalt mai poros sau "peticit". La 140km/h erau 4100 rpm. Am vazut si posturile colegilor unde intradevar ziceau ca la 120 km/h sunt 3900-4000 rpm. Eu iti spun sigur ca am adus masina la viteza de 120km/h si am tinut-o asa constant = 3600 rpm. Am fost singur in masina, poate conteaza si asta, climatronicul era pornit dar pus pe functia "ECO" setat la 22 grade.

Deocamdata nu am avut ocazia sa merg cu masina incarcata si cu AC-ul pornit, deci nu pot sa ma pronunt.

@Fuzz: la mine nu se aude inauntru "mormaitul" la relanti, doar de afara. In schimb apare alt zgomot: undeva in partea dreapta la torpedou, se aude un sunet de frecare, ceva de genul o rotita de plastic care la intervale regulate de timp scoate acel zgomot, nu imi suna a fi frecare de fier, mai degraba imi pare a plastic. Zgomotul nu e puternic, se aude mai bine noaptea cand e liniste, si se aude numai in interior, am incercat sa-l reperez si de afara, dar acolo in afara de motor, nimic altceva. Nu pot sa-mi dau seama de unde ar putea proveni sunetul respectiv, am oprit si refrigerarea de la torpedou, si AC-ul oprit, zgomotul acela ciudat persista. Am sa dau o fuga la reprezentanta zilele astea sa vad ce imi vor spune ei.

Despre stabilitatea masinii in curbe pot sa spun ca sunt foarte multumit, intradevar parca se lipeste mai tare de sosea in curbe, este super senzatia. Franele sunt super ok, am fost nevoit sa franez puternic, aveam undeva pe la 120 km/h, (unTIR depasea un alt TIR pe sensul opus), si masina s-a oprit mai repede decat ma asteptam, nota 10.

Am mai observat ceva, care imi pare putin ciudat, la relanti daca impingi putin pedala de ambreiaj (inainte sa cupleze) se simte cum aceasta trepideaza. La voi e la fel? E normal asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude zgomotul asta (undeva prin bord, nu stiu daca pe langa torpedo) in momentul cand pun contactul. Intr-adevar park se rasuceste ceva pe acolo, dar nu mai apare ulterior. Pedala mea de ambreiaj vibreaza usor cand e apasata la maxim, insa numai atunci cand se aude mormaitul. Cred ca suntem "paranoici", cu toate k la Daciile cu care am mers nu se auzeau nici mormaieli, nici ambreiajul nu vibra, nici altele, deci la Golf nu ma asteptam la asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fuzz: sunetul acela de care spuneai este de la CD Player. Cand pui contactul se verifica daca este sau nu CD inauntru; daca este sunetul e mai slab, iar daca nu atunci sunetul se aude mai tare; toata treaba dureaza cateva secunde. Sunetul de care spuneam eu se aude mai incet decat cel de la CD player, si intradevar poate am devenit "paranoic" acord poate prea mare atentie la fiecare sunet care imi pare mai suspect. Dar, asa se intampla cand ai parte de liniste in masina, la Dacii nu prea ai ce sa auzi, sunetul motorului + restul masinii cand e in mers nu iti da posibilitatea sa depistezi sunete "suspecte".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Consumurile mele (am 6 000 km)

Oras: intre 7,5 noaptea cind e liber si 10,5 maxim ziua. De obicei cam 9 -9,5. Ma refer la distante parcurse mai mari de 10 km.

Afara: la 100 la ora intre 5,2 - 6,2

intre 120-150 cam 6,5 - 7,5

intre 160-180 cam 10,5

2. Eu unul nu aud nici un fel de zgomot suspect.

3. Voua v-a agatat cutia de viteze la intrarea intr-a 1-ia? Am imresia ca e un defect general, care dispare din fericire dupa o perioada de rodaj a cutiei (cam 6 000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Ahile: pana acum nu am patit sa-mi agate; sper sa nici nu patesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel sunet din zona torpedoului se aude si la mine - parca ar fi o "bomba cu ceas" - si la colegul NESANATOSUL. El a primit o explicatie de la service cum ca ar fi vorba de computerul de confort (??????????).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel sunet din zona torpedoului se aude si la mine - parca ar fi o "bomba cu ceas" - si la colegul NESANATOSUL. El a primit o explicatie de la service cum ca ar fi vorba de computerul de confort .

Sunetul in cauza este mecanismul de comanda al clapetelor de directionare aer din instalatia de climatizare care ajusteaza fluxul de aer prin aeroterma/tubulatura de ventilatie.

Opriti complet climatizarea si sunetul dispare. Nu este ceva ce sa va ingrijoreze.

La motoarele Otto mai exista valva de la Canistra de carbon activ care in functie de ciclul de lucru poate "sa tacane" si sa fie auzita si din habitaclu. La diesel insa aceasta canistra nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Andi TDI: am inchis si climatizarea (am scris si mai sus), sunetul persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata impresiile mele dupa 1200 km parcursi in 4 zile.

Consumul: bun, aprox 6 % cu 4 persoane in masina si bagajele aferente, drum de munte (Oituz), aprox 5.5% singur in masina pe drum drept, viteza pana in 120. Turatii la 140 km/h aprox 4000-4100, la 100km/h aprox 3000 rot/min. Consumul e facut dupa metoda cu plinul, pt ca nu am comp de bord. Multumitor la acest capitol.

Consum de ulei: aprox 250 ml la 3000 km parcursi pana acum. Consumul din cartea tehnica de 1 litru la 1000 km cred ca e gresit cu siguranta. Astept dupa prima revizie sa vad daca mai consuma. Nu merg foarte turat cu ea. De vreo 3 ori am dus-o la 5000.

Zgomotul la relanti persista. Dupa ce opresc la semafor de ex., la o sec, doua dupa ce scot din viteza se aude mormaitul. Daca o tin accelerata la 900 rot/min nu se mai aude, cum ajunge iar la 750 rot/min, apare iar. Cred ca e vreun angrenaj care cupleaza/decupleaza la relanti. Si cu climatronicul pe Eco si tot se aude mormaiala. Sa vad ce zic cei din reprezentanta, n-am ajuns inca, ca n-am avut timp.

Ce ma mai enerveaza din cand in cand e ca nu intra mereu in marsarier, uneori se simte in schimbator cum se cupleaza treapta complet, dupa ce incep sa ridic piciorul de pe ambreiaj. Sper ca dupa 5000km sa dispara problema asta.

Salutari si pe curand!

Drumuri usoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitasem, cd-player-ul face figuri pe la jumatatea unor cd-uri care pe combina sau alte pe alte cd-player-e auto merg fara probl, plus ca sar discurile cam usor la unele gropite. la voi e la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fuzz: Eu am si discuri originiale, si copiate cu CDR-ul de pe laptop (viteza de scriere: 12x) si merge perfect. Mi-a sarit si mie de 2-3 ori la gropi, pare a fi putin sensibil (oarecum normal, nu cred ca a fost gandit pentru asa multe gropi cum sunt la noi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am implinit 5200 km dupa un drum destul de lung pana in Moldova si inapoi (total 1500 km). Masina parca merge din ce in ce mai bine, si sunt din in ce mai multumit de ea (nu ca as fi fost nemultumit inainte); dar incepe sa imi placa din ce in ce mai mult cum merge si mai ales stabilitatea din curbe. Consumul mi-a iesit super bine, undeva putin peste 6litri/ 100km cu o viteza nu mai mare de 120km/h. In unele portiuni unde drumul a fost excelent am mai apasat pedala de acceleratie si pana la 150km/h. Sa mai spun ca am fost 3 persoane in masina si bagajele celor trei, masina s-a comportat super ok, s-a simtit ca nu sunt singur in masina, dar nu foarte tare. Probabil daca mai aveam si AC-ul in functiune ar fi fost mai greu un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiozitate legata de acest motor 1.4FSI.Cum se comporta el pe Golf 5,nu este cam micut pentru masa masinii?Dar 1.4 16v cum vi se pare?Ca eu cel putin vad ambele motoare prea slabe.Pe POLO al meu merge manusa,dar pe Golf??? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DANNY VW: Am sa adaug cateva date preluate din oferta VW legate de masa masinii, dupa cum o sa vezi diferentele nu sunt semnificative (150 kg in plus pentru Golf, cei 15CP in plus pe are i are 1,4FSI cred ca acopera diferenta resp.)

VW Golf 5: 1167-1342kg

VW Polo: 1018-1183kg

Nu stiu sa spun prea multe despre motorul de 1,4MPI de la Golf, dar 1,4FSI isi face pe deplin datoria. Bineinteles ca nu se poate compara cu un motor mai mare, dar cei 15CP in plus de care dispune motorul 1,4FSI sunt sigur ca conteaza. Si mai apoi un mare atu al acestui motor este ca urca foarte repede in turatii, astfel incat de la 3500 rpm in sus trage foarte bine (se potriveste mai mult pentru un mers mai sportiv), pentru un condus mai temperat nu e nevoie sa urci peste 4000 rpm in oras. Dupa parerea mea. motorul 1,4FSI se potriveste foarte bine pentru mersul mai mult in oras, unde consumul este foarte rezonabil. Cum am mai spus si in posturile anterioare, afara se simte ca ar mai fi nevoie de catva CP, ma refer aici la depasiri cu viteze de peste 100km/h. Eu unul sunt foarte multumit de cum merge masina si nu imi pare ca se "chinuie" deloc cu cei 90CP de care dispune motorul 1,4FSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Fuzz: Incearca sa folosesti benzina super 100 de la OMV, nu stiu ce benzina folosesti acum, dar ti-as sugera sa faci un test cu benzina mai sus amintita sa vezi daca mai se aude acel "mormait". Se poate sa fie din cauza calitatii benzinei pe care o folosesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa fac o comparatie cu motorul 1.6 16v. Care e viteza maxima atinsa cu un 1.4 fsi si ce consum implica? Poate vi se pare inutila ... insa eu cred ca si acest "motoras" are valente sportive ... pe drumul Bucuresti-Bacau m-am jucat cu un 1.4fsi incepand cu 100-120 km/h , am schimbat aV-a impreuna la care fsi-ul a inceput sa oboseasca serios pentru a se plafona mai apoi la 180-185 km/h. Am fost oricum uimit de accelerarea in turatii mari in ultima treapta. Crede ca este un atu al tehnologiei fsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!