Jump to content

Check Engine / Engine Workshop


Danniel
 Share

Postare recomandată

salut revin cu un post.acu 5 min am venit de la mecanic mia schimbat valva N75 am iesit in prima proba plek de pe loc ok trage masina pana in treapta 3 ii dau pe a 4a si incerc sa ma apropii de 3000 rot/min pe la 2800 limp-mode.ma intorc la mecanic si ii spun ce sa intamplat se mai uita el putin pe acolo imi schimba valva care a schimbat-o si robert_sry imi pune el o valva de la el bine inteles cand mam intor inapoi becul aprins chek engine si erroarea in bord emiision workshop dupa ce imi schimba valva accea de la el plek iarasi in tura masina cu becul aprins in bord plek mai agresiv de pe lok in treapta a 3 pe la 2000rot/min se stinge becul si dispare ajung in treapta a 4 si incerc sa o duc peste 3000rot/min iarasi limp mode +chek engine in bord si emision workshop ajung in am intors la prima tura masina o opresc astept 1 min si plek spre mecanic si iarasi o iau in ture in treapta a4a incerc sa ajung la 3000 de ture aproape de 3000 iarasi limp mode becul era deja aprins cu chek engine si emission workshop.a ajung in curte la mecanic se uite putin la motor o opresc o pornesc de cateva ori tot asa becul aprins.ia valva n75 si o schimba cu o valva din spatele motorului care seamana la fel cu n75 mio pune pe ce veche in locul celei din spatele motorului si imi spune sa ies iarasi in tura,ies in tura si incerc iarsi sa o aduc in treapta a 4a la 3000 de ture becul era bine inteles aprins in bord si erroarea tot imi aparea pe bc in treapta a 3-a 3200 schimb a 4a si incepe sa urce la 3000 iarasi limp mode si nu mai trage.nu stiu ce ar putea fi in trepta a 4a daca incerc sa urc la 3000 de ture se taie tot ca maioneza nu mai trage de loc imi da limp mode si sa terminat distractia.acuma a ramas sa ma duc la el la ora 14 ca vine cineva cu vag-com sa o punem pe test sa vedem ce erroare imi.chiar nu pot sa imi dau seama cam ce ar putea sa fie.voi ce parere aveti?deja mi sa luat de masina imi vine sa ii dau foc in parcare.si pe deasupra a inceput sa imi caraie si planetara pe partea dreapta cand iau curba la stanga se ude un carait in partea dreapta.si mai mult ca singur este capatul de planetara.cum mama naibi sau adunat toate.am intrat in panica nu stiu ce sa ii mai fac mau luat toti nervi.imi cer scz daca am folosit un limbaj ne adecvat dar am ajuns la limita nervilor.ms frumos o zi buna.o sa revin cu un post dupa scanare sa vedem ce erroare imi da.dar parca vad ca imi da iarasi 53606500.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    14

  • C o s m i n

    12

  • AB-05-ZYC

    11

  • matrix2005

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

am revenit cu un post.dupa ce am plekt de acasa sa fac scanarea plecand de pe loc si mergand cam 10 m sa sting becul din bord si nu mai mia dat emission workshop si a inceput sa traga masina de nervi am iesit pe a1 si am alergato cam 4-5 km in treapta a 4a la 4000 rot/min am vazut ca tot mai merge asa ca mam dus pana in 5000rot/min masina nu a mai schitat nimik nici limp mode nici nimik parca era cu totu alta masina.apoi am ajuns la scanare acolo baiata mia spus ca este prea mare presiunea pe turbina.acuma nu stiu la ce sa referit cand mia zis ca asta este problema.baiatul care mia facut scanerea la sunat pe mecanic si ia zis ca are prea mult presiune in turbo acuma mecanicul mia zis ca daca mai face asa sa o las asa si sa ma duc la el ca a zis ca stie el ce sa ii faca din cate am inteles eu cica ar desface ceva de pe la turbina si sar uita sa vada daca functioneaza.mai mult nu stiu ce sa va spun.astept sa se aprinda iarasi becul sau sa imi mai faca asa si apoi o sa vad la ce umbla mecanicul si va spun.voi la ce credeti ca ar putea ubla la turbina?o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Matrix2005 ai probleme la turbina si anume la geometria variabila.In primul rand ca sa nu desfaci degeaba turbina ,verifica daca ai vacum la furtunasul care intra in capsula vacumatica de la turbina:cu motorul pornit scoate furtunul si vezi daca iti tine atras/a degetul/limba,daca nu ai vacum verifica furtunele de vacum(iesite din mufe,roase din cauza frecarii,imbinari slabe,neetanse si ultima la vacum verifici servo),in cazul in care ai vacum ceea ce cred si eu trebuie data jos turbina si in cazul fericit scapi doar cu o curatire a geometriei variabile daca nu este defecta.Inauntru la geometria variabila se depune calamina/funingine de la evacuare(este ceva normal)si se depune si iar se depune pana ce incepe sa lucreze greu geometria sau chiar se blocheaza si de aceea iti arata pe vag-com presiune prea mare ,de acolo si aceea pierdere de putere care se numeste limp-mode.Trebuie data jos,se desface partea de fonta unde este evacuarea(la cea de aluminiu nu ai ce umbla ca acolo este partea de admisie,si acolo desfac doar cei specializati in turbo complet si crede-ma sunt putini) si daca toate maruntaiele dinauntru sunt in regula doar sunt imbacsite de calamina ,de degreseaza/curata(cel mai bine merge cu Triumf de spalat aragazul/cuptorul),verifica si jocul la ax daca tot ii dat jos si desfacut sa nu fie prea mare(intreaba si tu mecanicul)dupa care se asambleaza totul la loc exact ca si cum au fost si eu cred ca ai sa vezi ca dupa ce dai o tura cu masina calutii de la masina ta parca au "intinerit",succes.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cel mai bine, fa un log in mers si vedem valorile obtinute. Pe Engine, ce erori ai stocate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Profit de faptul ca cineva a deschis acest topic pt a cere un sfat sau ajutor referitor la o problema. Concret, am un Passat 1.8T 150 CP an de fabricatie 2000, transmisie Triptonic care are cam 176.000 KM. Martorul check engine sta aprins tot timpul si dupa fiecare pornire cand accelerez brusc imi apare mesajul EMISSIONS WORKSHOP insotit de un bip. Am scanat si am gasit eroarea P0411 ceva de genul "Secondary Air Injection System - Incorrect Flow Detected" . Va mai dau un detaliu desi nu stiu daca are lagatura cu asta, cand pornesc indiferent de temperatura exterioara, intra in functiune pompa de aer secundara, undeva in partea dreapta jos langa bara, care face un zgomot precum motorul unui avion. Dupa 1 min max 2 se opreste si simultan scade si turatia la relanti.

Multumesc anticipat.

Cordialement

Dan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! revin cu un post astazi am dus masina la mecanic sa dea turbina jos si sa o curete a zis ca are el o sulutie de curatat turbina.de la umtimul post am mers cu masina nici o problema dar in treapta a 4 nu puteam sa ajung la 3000rot/min ca imi luam limp-mode dar daca ii luam contactul si il puneam la loc isi revenea masina dar daca incercam iarasi sa ajung la 3000 rot iarasi imi luam limp mode.acuma sa vedem cum se va comporta masina dupa curatare.la inceput lam intrebat daca a mai curatat turbine si mia zis ca da acuma sa vedem daca o buleste sau chiar face treaba daca este sa o buleasca asta este macar nu am bulito eu.sper sa faca treaba buna.daca nu am puso cred ca o sa ma cam scarpine in buzunar de una noua sau sa o repar pe asta care a stricto el.sunt inca optimist.sper ca va iesi treaba buna.o sa revin cu un post dupa ce ma duc sa iau masina de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca inca mai sunt printre voi care pun botul la "solutii minune"...

Aia e frectie cu apa rece la picior de lemn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu un post.am luat masina de la mecanic mia zis ca a curatat vanele si mia zis ca erau blocate masina merge acuma am iesit cu ea in teste pe autostrada si merge foarte bine nu am mai luat limp-mode si nimik merge ok masina acuma sa vedem pana cand va merge sau sa vedem ce va ceda daca va ceda ceva.acuma asta este speram ca ia facut treaba bine.daca o sa mai apara ceva o sa revin cu un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu un passat 1.8 benzina din 2004. ce ceva zile mi s-a aprins becul e-check si clipeste, iar masina la relati vibreaza. in manual scrie ceva de catalizator sau lamba. stie cineva ce poate fi??? nu imi apare nici un alt mesaj. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
luckystress

Salutare, citind topicul cap coada am vazut problema colegului red snake. Am si eu acelasi cod motor AXP si cam aceasi problema nu se aprinde martorul check engine cand pun contactul.

Masina e fabricatie 2000 prin noiembrie, am facut pana acum doua sau trei scanari pe IC nu am nici o eroare (nu am urmarit s avad daca se aprinde la test prostia mea).

A mai intalnit cineva astfel de situati (nu cred ca a fost vopsit cu markeru), poate fi vreo siguranta? Ce siguranta pot sa verific? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o siguranta de vina.Poate fi ars ledul,obturat,dat jos sau vopsit.De cand ai aceasta problema ? Asa ai cumparat masina sau a aparut pe parcurs ?

Erori stocate pe gupul ENGINE ai?Da si tu mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea. Martor check engine aprins ai mesajul emission workshop. Pusa pe tester - eroare de deviatie pozitiva - se schimba N75, se da jos turbina si se curata. Toate bune si frumoase. Dupa 2 luni apare din nou acelasi lucru. O pun iar pe tester - eroare MAF - se schimba debitmetrul. Din proprie initiativa dau jos EGR si-l curat ( arata destul de bine, 2-3 mm stratul de depunere de funingine inatarita ); verific si capsula sa nu fie crapata, sparta - a fost ok. Azi se aprinde iar check engine cu eroare emission workshop. Maine o pun de tester sa vad ce zice.

Pana atunci va rog sa-mi spuneti ce credeti ca ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus-o pe tester. Cauza - debitmetrul. E schimbat acum 5 zile. Sfatuiti-ma ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Verifica cablajul lui - continuitatea pana in ECU si alimentarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare,am un passat din 2000 1.9 diesel,115 cai,cod ATJ si cand pun contactul nu mi se aprinde motorasul Check engine,m-am uitat la panoul de sigurante si pe schema imi arata siguranta 34,36 si 12 ca ar fi pentru check,,dar eu numai la 12 am siguranta(mica).Mentionez ca imi intra si in limp mode dar in bord nu imi apare nimic.As vrea sa stiu daca are,sau nu are modelul acesta check engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B5 nu are martor de Check Engine.

Se aprind simultan martorii ABS si ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Postez aici in speranta ca ma ajutati cu niste sfaturi rapide..

 

Vreau sa-mi achizitionez un Passat B5, an 2000, cod motor ATJ, 116CP, dar am intalnit o problema si anume: Am pornit masina la rece dimineata si a scos un fum alb (propietarul a motivat ca masina nu a fost pornita de mai bine de o luna).

Apa a urcat foarte greu la 90gr( anigelului G12 nu era foarte lipede). Dupa ce apa a ajuns la 90gr, doar cand o acceleram peste 2300 ture a inceput un tacanit asa la motor, nu foarte puternic dar persistent, mentionez ca doar accelerata peste 2300 ture, la relanti nu se auzea.

In urma diagnozei cu VCDS am depistat o eroare pe motor si anume "Mass Air Flow Senzor (G70) ceva de genu.., din prostia mea nu am salvat logul erorii. Alte erorii pe motor nu am gasit.

 

Ati putea sa-mi spuneti de la ce eroarea asta si de la ce apare tacanitul acela cu apa la 90???..

Fumul acela alb care dupa ce s-a incalzit motorul s-a transformat in albastru, si cu miros specific de la ce ar fi???

 

Astept parerile voastre! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G70 - este debitmetrul.... e cea mai mica problema - pt restul eu te sfatuiesc sa consulti un mecanic.... cam greu sa faci o diagnosticare pe forum... si nu e de joaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul in discutie e unul destul de vechi si majoritatea din generatia lui au o bataie mai mult sau mai putin accentuata. Deci daca nu e ceva foarte pronuntat, "asa face ele".

Fumul putea fi abur si e normal si el timp de cateva minute dupa pornire, acum in anotimpul rece.

In privinta erorii, e important de stiut daca mai apare sau nu dupa stergere. Probabil au schimbat filtrul de aer si cineva a pus contactul cu mufa scoasa din debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin

 

La pornire (motorul rece) fumul alb nu cred ca era abur deoarece avea un miros inecacios, dupa ce motorul s-a incalzit(apa 90gr) fumul alb s-a transformat in fum albastru (ce-i drept mai putin cantitativ) cu miros intepator(inecacios) ca de ulei sau antigel. Acel tacanit nu s-a auzit pana cand apa nu a ajuns la 90 gr, si DOAR peste 2200 ture se aude, la relanti merge "rotund".

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!