Jump to content

Check Engine / Engine Workshop


Danniel
 Share

Postare recomandată

ms mult Florin am sa va tin la curent cu solutionarile , am sters eroarea sa vad cand mai apare am 50 km si nu a aparut , am sa o bag pe vag com iarasi sa vad diferentele

Modificat de kelu13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    14

  • C o s m i n

    12

  • AB-05-ZYC

    11

  • matrix2005

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

17831/P1423/005155 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow

probleme rezolvate un capat de furtun vaccum copt(rupt)

iar cu temperatura a fost termostatul imi statea in 70 iar acum 88

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o intrebare.. La Golf IV 1.4 AXP nu mi se aprinde martorul "Check Engine" nici pe contact si nici la Instrumnets Output test. Masina nu o am de noua, dar cand am luat-o nu aveam nici o eroare la tester. Acum am "16792 - EGR Potentiometer (G212): Signal too High", iar mecanicul mi-a spus ca normal trebuia sa fie aprins martorul "Check engine". Vreo sugestie de ce nu se aprinde?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil a fost anulat in vederea vanzarii masinii.

Altfel, la eroarea ta trebuia sa ai martorul aprins:

16792/P0408/001032 - EGR Potentiometer (G212): Signal too High

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) active
<a name="Possible_Causes" id="Possible_Causes">
Possible Causes
  • Wiring/Connectors from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Potentiometer (G212) faulty
  • Exhaust Gas Recirculation (EGR) Potentiometer (G212) faulty

Possible Solutions

  • Check Wiring/Connectors from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Potentiometer (G212)
  • Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Potentiometer (G212)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. am si eu un passat 2004 1.9TDI motor AVB 101CP si am urmatoarea problema.

In mers de la 2000 de ture in sus daca nu schimb trapta de viteza mai mare mi se aprinde in bord martorul check engine si ESP.

Daca opresc motorul si pornesc din nou se stinge martorul ESP si ramane doar celalalt. Dupa cativa km de circulat daca merg sub 2000 de ture se stinge si checkul. Pe VAG imi zicea ceva de Injector cilindru 4. Trebuie schimbat injectorul? Nu se poate face nimic???

ajutati-ma plz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut.mam lovit si eu ce aceasta problema acu 2 saptamani eram pe A1 si mergeam destul de linistit adik 120km/h la un momendat am vrut sa fac o depasire si am inceput sa accelerez ajung la 130 km/h la un momendat imi iau limp-mode nimik deosebit termin manevra in care mam angajat si ii iau contactul o pornesc porneste masina si imediat ce am pornit-o bine inteles in mers mi sa aprins chek engine si pe bc imi afiseaza emissions workshop am continuat sa merg pana la un refugiu am oprit motorul am asteptat cam 10 min dar tot degeaba.am pornit mai departe ajung la destinatie raman pana a doua zi stationat cand pornesc a doua zi motorul constat ca becul sa stins am crezut ca disparuse.am mers asa bine mersi cam o saptaman chiar astazi de dimineata cand am plecat spre locul de munca mam angajat intr-o depasire eram cu a 4 pe la 100km/h am reusit sa ii depasesc si cand sa ii dau si pe a 5-a ce sa vezi mi sa aprins iarasi chek engine si iara emisson workshop merg asa cam 1 km pana ajung in parcare la munk si in treb un coleg care a mai avut si el problema asta.el imi zice ca este de la debitmetru eu am zis posibil ne fiind in ne cunostinta de cauza.apoi miam sunat mecanicul meu si mia zis ca posibil ca tubulatura de la filtru de aer sa nu am este debitmetrul si posibil sa fi facut condens sau ceva de genul asta si a sesizat ca nu mai primeste destul aer pt a mai face amestecul motorina/aer.ce ar putea sa fie??cred ca o sa ma duc sa fac o scanare sa vad ce oeroare imi da.pana atunci nu ma duc la el macar sa stiu sa ii spun ce erroare mia dat vag-com.cred ca este de la motorina pana acuma alimentam de la rompetrol cu motorina efix iar inainte sa imi apara prima erroare am alimentat tot de la rompetrol dar cu motorina alto55 crezand ca este mai fluida si nu o sa imi mai porneasca mai usor pe frigurile alea mari.dar tin sa cred ca posibil sa fie si din motorina chiar daca este mai scumpa decat cea efix.voi cam ce mati sfatui sa fac sa trec la loc la motorina efix pana acuma masina a mers numai pe efix acuma este prima ora cred cand a fost bagata in ea o motorina mai buna posibil sa fie de la motorina??voi ce ma sfatuti sa fac?bine inteles prima oara scanare vag-com sa vad erroarea.o sa revin si cu erroare data?astept un raspuns la problema mea!!ms frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp - de cele mai multe ori, eroarea asta e rezultanta suprapresiunii - datorata unei geometrii murdare. Ale cauze, N75 - nu cred ca e cazul. Fa si un log in mers sa ne uitam pe el - dar cel mai repede, e vb de geometrie murdara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel care mia facut scanarea mia zis ca este un furtun spart pe undeva?astazi ma duc la mecanic sa se uite de vre un furtun spart sau fisurat.o sa fac si o scanare in mers dar nu am de unde sa iau un vag com.pana vineri mia promis cineva ca imi aduce un vag-com 409 cu tot cu cablu si o sa ii fac atunci o scanare in mers.dar nu prea stiu sa il folosesc spune-mi pe unde sa intru sa fac scanarea in mers si sa salvez valorile?o sa caut acuma poate gasesc ceva pe undeva cum se face scanare in mers.ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand te ai referit la "geometrie murdara"adik trebuie curatat turbina sau nu este buna geometria turbinei si trebuie refacuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general e vb de geometrie murdara - imbicsita.

Furtun spart, fisurat - exclus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am venit si de la mecanic.el a gasit un furtun inbatranit dar a zis ca merge nu trebuie neaparat schimbat dar daca vreau eu el mil schimba si mia zis ca este posibil sa fi ramas paletele blocate pe deschis si nu isi mai facea treaba cum trebuia.sa uitat pe la urbina putin si mia mai zis ca a inpins usor in axul turbinei si i sa parut ok nu ar avea joc in el.mia zis ca daca imi mai apare eroarea aia in bord sa nu o mai sterg si sa ma duc direct la el sa se uite el turbina sau nu mai stiu ce.mia zis ca este un furtun de vacum in fata turbinei cu un senzor si pe acolo cica ar pierde presiuni dar asta se intampla cand si cand.o sa imi aduc aminte cum ia zis el la senzoul ala ca nu ia zis senzor ia zis intr-un fel anume.ms frumos florine.o sa revin cand o sa imi aduc aminte cum ia zis el la alea 2 care imi fac probleme.acuma vad ca merge masina trage nici o problema.deocamdata.daca imi mai face probleme o sa revin cu un post.o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N 75 . E o valva care actioneaza actuatorul si comanda astfel turbina, in functie de ce zice Ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Ma confrunt de o saptamana cu un check engine aprins, pe testar mi-a dat eroare 17965- Charge Pressure Control Positive Deviation.M-am conformat si am cumparat electrovalva cu cap alb de la turbo sau N75-ul.Operatiunea de schimbare am facut-o singurel in fata porti eee de aici incepe balamucul,aveam check-ul aprins si dupa inlocuirea electrovalvei.Ies in teste cu ea pe DN1 spre Campina si inca imi facea figuri intre 2000-2800 ture(in orice treapta),daca o luam de la 1000 de ture si pedaua la fund avea o mica ezitare de la 2000 de ture, dupa 3000pana la 4300 parca era alta masina si se simteau toti cei 131 de caluti.Dupa stergerea erori am apucat sa ma bucur de ea doar 5 min si anume 1,2 pana la 3000 de ture a urcat foarte bine in schimb la tr 3 la 3000 s-a taiat toata puterea, dar martorul nu a mai reaparut in bord.

P.S cam aceeleasi simtome ca si la matrix2005, doar ca la mine este schimbata turbina(are 11000 km) si valva N75.Suspectez traseul de vaccum sau chiar si debitmetrul(cauza asta am auzit-o seara la niste prieteni dar nu baga mana in foc 100% ca ar fi debitmetrul).Sper ca marti cand ma duc cu fierul la doctor sa ii fac o logare in mers poate asa imi dau seama mai usor ce ar fi.Daca nici de data asta nu o rezolv, o dau dauna totala de un cap de pot :)) Glumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salt am venit cu niste vesti de la mecanicul meu care mia zis ca este centralina!!asa a denumito el din ce mam interesat eu pe net si ce am inteles de prin topicul asa cica este valva N75.o sa o schimb si pe asta sa vedem daca mai face la fel.daca mai face la el cred ca o sa demontez turbina si o sa o fac pachet si la curatat cu ea.ca altfel nu cred ca se mai poate rezolva.mecanicul mia zis ca nu prea am de ce sa o trimit la curatat sau cred ca o sa o trimit la facut.tara imi este ca este pe duc.deoarece cand schimb din 2-3 fluiera de zici ca decoleaza.acuma sa vedem ce se o mai intampla.problema este ca atunci cand stau pe loc si o acelerez nu fluiera asa ca atunci cand este in sarcina.ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat si masina,merge ceas acum, ma bucur din nou de tot cei 131 cp(care au mai ramas intregi :)) ).Am schimbat degeaba valva N75 nu era de la ea.Pe capacul filtrului de aer se afla o electrovalva si aceea nu mai face servici bun, adica aveam vaccum aproape inexistent la turbo.In 5 min cu laptopul si un manometru mecanicul i-a dat de cap.Cand o sa vina masina acasa sa fac o poza cu electrovalva respectiva si cu traseul de vaccum.O zi buna va doresc domnilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la valva de shut off ? aia functioneaza doar cand opresti motorul - aduci trimite vacuum catre capsula de pe EGR... si nu vad cum o interactiona cu turbina, decat daca pierdea vacuum pe acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca am facut o fotografie ca sa imi fie si mie mai usor de explicat.Deci aia incercuita nu mai merge, dar tipul asta mi-a spus ca o pot lasa asa pe masina ca nu afecteaza cu absolut nimic!Furtunasele modificate de om:1 intra in electorvalva, 2 intra in 1 , 4 intra in 3.Acum 2 intra in 4.Florin stiu ca te pricepi mai bine la explicatie si te las pe tine sa explic mai pe intelesul tuturor!sdc14387.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e valva de cut-off. Nu are legatura cu turbina. Doar daca e sarit sau crapat vreun furtun de vacuum si nu mai ajunge pentru turbina.

Uite circuitul de vacuum: http://vwforum.ro/topic/48937-circuit-vacuum-si-tubulatura-turbo/page__view__findpost__p__775460

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Cosmin pentru schema.Nu am cunostinte mecanice bune, asa ca am spus ce am inteles de la mecanic :na: Important este ca am masina facuta si nu mai sunt nevoit sa ma zgarai pe fata cand vad ca trece o masina cu 80cp pe langa mine glont :grrrrrr: .Drumuri buna va doresc tuturor! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la valva de shut off ? aia functioneaza doar cand opresti motorul - aduci trimite vacuum catre capsula de pe EGR... si nu vad cum o interactiona cu turbina, decat daca pierdea vacuum pe acolo....

Am zis ca mi se pare mie... ca nu era poza cea mai elocventa....

Nu afecteaza mersul motorului, lipsa ei, ci oprirea acestuia. Acum, fara ea, motorul se zguduie bine la oprire....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles Florin,exista posibilitatea ca pe viitorul apropiat/indepartat ca imi cedeze vreun tampon la motor?Daca esti dragut sa imi lasi si mie part nr de la piesa asta si daca sti cat ar costa.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dau pe PM part si pret. E posibil sa le "ajute" sa cedeze mai repede, in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu un post cu cea ce mia zis mecanicul sa cumpar.sper ca asta este valva care imi facea probleme.o sa atasasez si niste poze cu ea ne montata poate pe viitor o sa mai aiba cineva nevoie de vre un cod de pe ea sau sa o vad cum arata ne montata pe masina.eu o sa ajung miercuri la mecanic sa o monteze sa vedem ce se intampla si-a revenit masina sau tot asa lenesa este.sper sa fie de la aia.daca nu chiar nu stiu ce ar mai putea fi in afara de turbo.img2150a.th.jpg

img2149an.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este electovalva N75 - regleaza fluxul vacuum ului care ajunge la turbina, in functie de comanda ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!