Jump to content

Check Engine / Engine Workshop


Danniel
 Share

Postare recomandată

Sal, de curand sunt posesor de pasat masina din semnatura, problema e ca mi sa aprins un bec galben in forma de robinet, asta cand am incercat sa accelerez de la 120 in sus, scria in eroare asa emision seenzinarienzor workshop, am mai mers 150 de km am ajuns acasa, acum a doua zi dau cheie tot ramanea aprins am mai facut 30 de km si s-a stins, revin in bucuresti intreb pe fostul proprietar de asta zice ca nu stie , mergem la tester nimik masina ok, acum spune mecanicul ca de la motorina proasta si ca altadata sa nu mai alimentez acolo,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    14

  • C o s m i n

    12

  • AB-05-ZYC

    11

  • matrix2005

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

becul ala inseamna check engine, la masinile dupa 2003, dupa descrieire cred ca ai luat un limp mode, unde ai facut testul?, lau facut in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul a fost facut cu motorul pornit, (nu in trafic evident) ce inseamna limp mode??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul ASTA si o sa te lamuresti...nu te speria ca are 21 de pagini, e interesant. Si poti folosi fara frica "search", sa stii...nu musca. Vei gasi si mai multe topic-uri foarte interesante cu privire la motor, turbina si modul in care sa le exploatezi...

Lectura placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasal mai moale rap :) deci becul s-a a prins din cauza turbinei care avea cerinta de 2,36 si furniza 2,98

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am patit si eu odata cand mi-a sarit un furtunas de vacum. I-am dat blana la maxim si ...surpriza ....de 100 nu mai trecea. Problema ca nu eram in tara ci prin Ungaria si drept sa-ti spun m-a cam speriat. Dupa ce am pus furtunul la locul lui(unul din spatele motorului) masina mergea bine insa becul a ramas aprins vreo 40 km, dupa care s-a stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda am reusit sa imi dau seama ce are, bineinteles cu ajutorul lui cipos( mii de multumiri), acum sper la o rezolvare grabnica a problemei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca esti pe drumul cel bun... Daca esti pe mainile lui Cipos, o sa fie bine. Si sa stii ca am vorbit serios de topicul pe care ti-am sugerat sa-l citesti si de asemenea de cele gasite cu search dupa "limp mode"... Sunt FOARTE interesante si instructive. Pe mine m-au ajutat sa inteleg foarte multe despre masina/motor/turbina si cum sa fac sa le utilizez corespunzator. Sa nu crezi ca am vrut sa rad de tine.

Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da a fost de folos linkul, merci mult , insa am o nelamurire, mie nu mi-a dat nici o eroare gen limp mode doar mia scris emsion workshop si s-a aprins becul galben.

acum ma gandesc ca nu a scris limp mode datorita faptului ca am incetinit instantaneu si nu a intrat in limp mode, corectati-ma daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scrie nimic pe bc inafara de emision workshop, dar in memoria ecu a fost stocata eroare deviatie pozitiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La mine a aparut mesajul ENGINE WORKSHOP si clipea in bord un indicator in forma de spirala galbena .

Stie cineva ce poate fi ?

Modificat de Emanuel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noi stim ce e,dar daca citesti si tu ce s-a scris in topicul acesta,vei sti si tu...scapi usor de ai arse becurile de la frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut baieti, imi cer zcs daca e alt topic asemanator, dar nu am avut timp sa caut ca trebuie sa plec si am patit urmatoarea problema.

Acum 10 minute veneam spre casa si cand am depasit o masina mi-a aprut urmatorum msg in bord "Emissions Workshop!" si s-a aprins becul galben care seamana cu o cutie de viteze( stiti care, ca parca nu mai e altul galben). Tin sa mentionez ca masina merge normal, dar parca mirosea ceva aiurea cand m-am dat jos, ceva a ars sau incins...nu sunt sigur daca de la mine Ce poate sa fie? Ati patit asa ceva? Mercy mult

Modificat de AB-05-ZYC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest mesaj poate sa apara cand scoti din EGR furtunasul de vacuum din cate stiu eu,in principiu cand anulezi EGR-ul.Masina scoate fum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca nici nu m-am uitat...acuma merg pana jos sa vad si de furtunas si de fum

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am venit de la masina si nu scoate fum deloc...m-am uitat si la vacum si pare inregula, nu am dat capacul de la motor jos sa verific calumea ca era noapte, dar o sa o fac maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca becul arata ca cel din atasament inseamna check engine. Iti trebuie o verificare la motor in cazul asta. :vaidecapulmeu:

post-4022-1192208258_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acela e becul aprins numai fara nici un scris in interior, si pe comp de bord am msg "Emissions Workshop"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am de gand sa ii fac o scanare sa vad ce zice...

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca putea aiurea, posibil sa fie catalizatorul. Am intalnit cazuri in care se aprindea martorul ala si catalizatorul era stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul acela ti se aprinde cand ai o defectiune sau o functionare in parametri necorespunzatori...din cate stiu eu nu se refera la o componenta anume ci doar te avertizeaza ca trebuie sa mergi la service. Masina poate sa mearga normal si sa nici nu iti dai seama dar mai bine sa mergi la o verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur e fie catalizatorul, fie unul din injectoare e infundat si catalizatorul trebuie sa munceasca mai mult pt ca cilindrul respectiv scapa gaze nearse.Catalizatorul se incinge si prob de-aia mirosea ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa sti, maine sper sa ajung la o scanare si sper sa o rezolv, si am sa va comunic si voua...oricum mercy pt sugestii

Inca ceva: la voi unde e catalizatorul? se vede daca se bagi sub masina? (la alte masini e in fata tobei mici) la mine nu e nimic sub masina in afara tobelor...se poate sa nu am????

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai trecut ultimul ITP il ai sigur :vaidecapulmeu:. Trebuie sa fie prin fata pe undeva (din cate stiu eu)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!