Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Da ce numar personalizat avea :icon_thumright:

Presupun ca i-a crapat volant si a scos-o pe liber cumva, ca altfel nu prea poti merge tractat cu motorul oprit.

Nasol ! Acu si omu o fi chemat pe cineva foarte la indemina. Nu as zice ca e jenant din punctul lui de vedere, ci doar din punctul fabricantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si ai intrebat ce-are? Poate puteai sa dai o mina de ajutor. :icon_thumright: Va dati seama ca omu ala cu Dacia o sa aiba ce povesti o luna intreaga pe la neamuri...

Se mai intimpla si pana prostului, poate a uitat farurile aprinse si s-a dus bateria.

Asa am mai vazut si alte masini trase de cite-un Moskvich. Mai ia foc cite un Ferrari pe autostrada, eu personal am vazut un Porsche negru in flacari pe autostrada dinspre Roma spre nord acum vreo 3 ani in timp ce proprietarul se uita neputincios...

Pe de alta parte am vazut multi soferi cu masinile de firma care dadeau in ele fara nici o mila... ca deh, nu e a lor. Erau prieteni cu toate gropile si sinele de tramvai si dupa incep sa se mire ca ce proaste sint masinile din marca X.

Modificat de luc1an
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, omu' si-a luat passat si nu a mai avut bani de o platforma.... :icon_thumright:

asa ca ar trebui vorbit si de calitatea oamenilor posesori de passat....dar suntem OT

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wolfsburg (D) - Golf, Golf Plus, Touran

Emden (D) - Passat, Passat Variant

Hannover (D) - utilitare (Transporter, Crafter, etc)

Dresden (D) - Phaeton (si Bentley Flying Spur)

Pamplona (ES) - Polo

Palmella (Portugal) - Eos

Setubal (Portugal) - Sharan

Mlada Boleslav (CZ) - Caddy

Poznan (PL) - Caddy, Transporter, Multivan

Bratislava (SK) - Touareg, Polo

Puebla (Mexic) - Jetta, New Beetle, New Beetle Cabriolet

Si sa nu uitam de Mosel (linga Zwickau) unde s-a facut printre altele si Passatul pe care am pus ochii. (pardon, :icon_thumright: )

http://besucherdienst.volkswagen.de/B0AB8A...AA40392EDD.html

Modificat de luc1an
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jenant... ieri pe E85 o kashkarabeta de dacie tragea catai B6-le la stanga , cu avariile puse.

Bai las-o incolo de treaba :lol: .. asta e ca in fazele alea funny de pe net ... poza asta merita trimisa la porsche romania sau la vw austria ... e de rasu' lumii ... nu pot sa cred ... ma uit la poza si nu pot sa cred ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e funny, dar nu fiti rai, poate omul a uitat sa alimenteze la cat de putin consuma masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai intrebat ce-are? Poate puteai sa dai o mina de ajutor.

M-am gandit sa-l opresc, sa-i dau un buchet de flori si sa-i spun "felicitari tuturor posesorilor de passat, cel mai premiat autoturism din europa " :)

Acum serios, nici macar vag-com-u' nu-l aveam la mine iar de pana prostului nu poate fi vorba pt ca au trecut pe langa 2-3 benzinarii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu doua Passaturi in ultima luna urcate pe rampa. 1 despre care am scris pe aici la vremea respectiva si unul cam acum doua saptamani pe langa Carrefour Baneasa. Tot un arctic blue urcat pe rampa in sensul de mers Ploiesti - Bucuresti.

Miguel, de unde se poate cumpara un 'vag-com' si cat costa? La ce te ajuta?

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit sa-l opresc, sa-i dau un buchet de flori si sa-i spun "felicitari tuturor posesorilor de passat, cel mai premiat autoturism din europa " :)

Acum serios, nici macar vag-com-u' nu-l aveam la mine iar de pana prostului nu poate fi vorba pt ca au trecut pe langa 2-3 benzinarii .

tare. :) :P si sa ii canti "sincere felicitaaari, sincere felicitaaari ..." ... ca tot romanul facem haz de necaz ... dar totusi :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-mi place ca sintem plini de mistouri si cind stam pe marginea drumului in pana ii injuram pe cei care trec pe linga noi... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau inca o varianta este , posibil sa fii ramas fara ulei.... mie mi se intampla sa nu imi arate in bord ca trebiuie sa complectez ulei , si pana nu puneam un strop de ulei nu pornea ... cred ca acelasi lucru a patit si domnul din imagine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geovadim Vag-Com este un software care se instaleaza pe orice calculator (de preferat laptop, pentru ca e mai usor de dus langa masina) si se conecteaza la masinile grupului VAG pentru diagnosticare si setari. Pentru mai multe detalii citeste aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vreau ca la inceput sa va spun faptul ca sunt nou pe acest forum, si sper ca eventualele mele greseli sa nu va supere prea tare. :Driver:

In luna aprilie mi-a venit si mie masina mult visata. Este un Passat 2.0 TDI 140 CP in varianta de echipare Comfortline. In acest timp am depistat mici nereguli la ea, si m-am gandit sa le spun aici, in eventualitatea ca alti posesori de Passat, si daca au avut probleme asemanatoare sa ma lamureasca si pe mine.

Chiar de cand am plecat de la dealer cu ea, cand am primit-o, am observat ca la relanti, parca ceva in zona dintre motor si bord intra in rezonanta, ca un sunet de plastic intrat in trepidatii. Daca o accelerez putin nu se mai aude nimic.

In timp am depistat urmatoarele:

1. Panourile usiilor din spate s-au cam slabit. Cand dau muzica mai tare, scot un zgomot destul de deranjant

2. Iar problema care ma pune pe ganduri cel mai serios, este faptul ca atunci cand merg cu ea in trafic bara la bara, sa zic ca sunt in treapta a 2-a la 1900 rpm, si o accelerez usor, uneori masina "cade" pur si simplu in bot, parca nu ar mai primii motorina. Ingrijorator este faptul ca face destul de rar si nu pot sa imi dau seama daca este o problema, sau este ceva cat de cat normal.

In momentul de fata am cu ea 12.700 km, si pot zice ca sunt multumit. Pana acum am completat cu 1.5 l de ulei, dar cei de la service mi-au zis ca este normal ca in primii 15.000 de km sa consume pana la 2 l de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu panourile de usi...e oaercum normala, pentru tara noastra. In bord, de asemenea, zgomotele sunt cunoscute de toata lumea. Ai zis ca esti nou, deci incearca sa citesti si celelalte subiecte de la B6 si ai sa vezi, ca mai sunt chiar unele pe care inca nu le-ai "descoperit".

A doua problema poate fi de la tine sau poate fi de la masina. Mai pateam asa la o Octavia 1, dar nu sincronizam eu bine.

Cu treaba cu uleiul asa este, pana la 15.000 si mie mi-a consumat cam un litru. De la 15.00, cand am facut si vizita in service, nu mi-a mai consumat deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum singura problema este un greieras in bord care face galagie mare cand merg pe piatra cubica. pot sa spun fara nici un dubiu ca e un manunchi de fire ceva care se freaca de plansa de bord la denivelari. s-a auzit de la prima denivelare cand am luat masina. decat sa isi bage nasul "mecanicii" nostri prin bord mai bine il las pe asta, macar stiu ca e doar 1 si sper sa ramana doar el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa zic ca sunt in treapta a 2-a la 1900 rpm, si o accelerez usor, uneori masina "cade" pur si simplu in bot, parca nu ar mai primii motorina

Se intampla si cand motorul s-a incalzit? Se intampla si cand ambreiajul este patinat sau numai cand ai dat complet drumul la ambreiaj si ai apasat pe acceleratie? Numai intr-a II-a sau si in treapta I?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am patit aveam motorul cald, iar ambreiajul nu era calcat. pur si simplu daca merg constant la 1900 rpm sa zicem, si doar daca o accelerez usor de tot face, si foarte rar. am patit in treapta 2 de cele mai multe ori, si uneori in tr 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apesi pe acceleratie si nu se mai tureaza, sau te trage foarte puternic si daca ridici piciorul cade in bot. Daca este cum am zis in ultimul caz, este normal din cate stiu eu sa faca asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apas usor pedala de acceleratie, si are cateva momente in care, cu toate ca ii apasata pedala de acceleratie, se decelereaza singura, ca si cum nu ar primi motorina, dupa care isi revine. Si tin sa subliniez faptul ca doar la accelerari usoare face. Nu cred ca este de la motorina pt ca bag doar Efix de la Rompetrol si Sprint de la OMV

Modificat de R_a_z_v_a_n
Te rog nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Citeste REGULAMENTUL.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am primit masina la inceutul lui Mai 2007 (un 1.9 TDi Comfortline), am ajuns la 9000km cu ea dar nu am nici o problema de care se descrie aici.

Singura problema a aparut Sambata trecuta cand mi-a aparut la bord atentionarea ca trebuie sa adaug ulei. Dar ultimii 2000km i-am facut pe la munte (serpentine, praf si altele) si am inteles ca este normal sa adaugi ulei in primii 15000km - cica asa isi face rodajul motorul asta (spusa de un mecanic care repara VW).

Mie singurul zgomot - sa zicem zgomot - este atunci cand apas brusc ambreiajul (cand schimb vitezele dupa a 2-a) se aude un sunet ca de "cucu"... dar am inteles si amdescoperit si eu ascultand motorul cu geamul deschis ca este de la turbina cand se decelereaza brusc.

Cu datu-n-bot nu mi s-a intamplat, motorul merge rotund si sunt foarte multumit de el. Chiar ieri am condus un Golf cu 1.6 benzina si mi-a parut ca nu se "infige" asa de tare ca 1.9 TDi :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna la voi,

am si eu un passat B6 2.0 TDI 4Motion cumparat din Cluj de la Autoworld. Masina a mers si merge bine, doar ca au aparut pe drum unele probleme care le consider nedemne pentru o masina la pretentiile passat-ului. Asadar, la 20.000 Km au murit farurile bi-xenon adaptive. Au fost schimbate in garantie... Dupa inca 25.000 Km au mai murit o data cu aceeasi problema. Din topicurile de aici am sesizat ca este o problema uzuala la passat. Intre timp a inceput sa sune si "mama" de la centura din dreapta fata, plasticul care imbraca mecanismul de blocare a centurii zbarnaie enervant si permanent. Masina fiind inca in garantie am solicitat inlocuirea piesei respective. De 2 luni astept acceptul de la garantii. Inandmisibil!!! Pe urma am un sunet in dreapta fata, undeva la roata sau la amortizor care de cand am luat-o nu stie nimeni de unde este si nici ce sa-i faca. Si ca sa fie totul perfect si frumos, ieri a murit motorul in mers, in timp ce efectuam o depasire si TIR-ul venea din fata. Pompa de limentare cu motorina "m-am parasit". Am dus masina pe platforma la service si am fost programat peste 1 sapt la constatare. Noroc foarte mare cu unul dintre angajatii service-ului care a avut amabilitatea sa profite de faptul ca un client nu s-a perzentat azi in service si mi-a facut masina. Tot azi am programat-o si pentru constatare la niste batai la roata dreapta fata (posibil brat). Am fost programat peste 1 sapt la cvonstatare ca apoi, fiind in garanatie, sa urmeze inca cateva sapt (!!!!) pana la acceptarea garantiei si inlocuirea pieselor. Deci eu mai merg inca 1 luna cel putin cu piesele stricate. Personal consider sistemul de garantii/service la VW forte prost organizat. Am vazut ca angajatii chiar isi dau stradania, dar se pare ca sistemul nu le permite foarte multe. Pacat ca se pierd clienti cu asta. Pe mine cel putin sigur m-au pierdut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal consider sistemul de garantii/service la VW forte prost organizat.

Ai putea sa dai un exemplu de sistem de garantii din Romania care functioneaza impecabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol daca ai problemele astea, dar eu consider ca nu trebuie generalizat. Ai avut ghinionul sa ti se intample tie! Eu am tot un passat 2.0 TDI Comfortline, si nici un fel de probleme pana acum. Recent am facut primul service, si pot spune ca se simte o mica diferenta de atunci. Cand am vazut cum aratau filtrele de aer, m-am speriat. Asta e, avem o tara "curata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa dai un exemplu de sistem de garantii din Romania care functioneaza impecabil?

DA! E-boda!

Am cumparat un 555 luni...normal ca nu mergea...marti la rosal la service..fara niciun cuvintel mi-au dat altul in...20 minute!

Daca ar fi asa si la VW....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama Omide. bine ca nu ai cumparat un 222,333 sau XXX ca alea stiam ce sunt.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!