Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Salutare!

am si eu un Passat din 2007 final de an, 170 cp, DSG, full. Mare greseala! nu se compara cu varianta precedenta, cu care am facut 250 000 km doar cu un schimb de suspensii pe la 190.000 km si un debitmetru de aer pe la 210.000. Masina de acum am luat-o de noua din Romania, am condus-o doar eu.

Adevarul este ca VW a scazut in calitate in ultimul timp, motoarele nu mai sunt la fel de fiabile.

Ser23, sa stii ca mare parte din oamenii care isi cumpara masini de la 18-20.000 euro in sus nu se zgarcesc la intretinere si nu stau prin parcari cu bidonul, doar-doar o opri vreun sofer de camion sa-i vanda niste motorina. Fa un raid pe forum sa vezi cate probleme cunt cu acest model. Masinile VW nu mai sunt la fel de bune, prea multe probleme pentru un asemenea brand. Eu am ajuns la 120.000 km la al doilea injector schimbat (un coleg a schimbat 3 pana acum), am probleme cu frana de mana care functioneaza cand si cand. Din cauza ca la acest model sunt problemele cunoscute cu injectoarele, ma plimb cu masina " pe langa casa". Ca, daca ma duc la un ski in Austria si ma lasa pe acolo, ma costa ca si cum m-as fi dus cu taxi.

In ceea ce priveste topic-ul, cred ca e mai mult marfa proasta decat ghinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda, am fost ieri la dealer sa intreb cat costa proiectorul de ceata: 377 lei cu tot cu bec (la volksman e 270, cred ca am sa comand de la el). E mare diferenta de calitate intre un proiector Hella si unul de producator? Diferenta de bani intre ele e de aprox 100 lei.

la dezmembrari ai incercat sa cauti, eu de exemplu am luat difuzoarele de pe usile din spate (2bass+2tweetere) originale cu 80lei. Eu zic ca e totusi destul de bun pretul, fata de cel din reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut dragii mei ,

Ieri am hotarat sa merg la mecanic pentru ca se auzea un drac de pacanit la relantii, mecanicul meu zice ca e de la volant dar sa nu o schimb pentru ca v-a face la fel si oricum nu se poate intampla nimic rau ...?!?!?!?! in fine eu nu cred dar asta e ... in cazul in care as cumpara un sh cum ar trebuii sa-mi dau seama ca-i buna ? se poate determina chestia asta ?

Mai am de zis ca nu trepideaza absolt deloc si nici nu patineaza , dar se aude la relantii un pacanit uneori mai tare dupa cateva ore de mers in oras .

va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesti tu volant.a buna sh?Sunt destul de problematice si risti peste 6 luni sa o schimbi iar.Daca tot faci o treaba...volant noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua,

am un B6 din 2009 model 2010, si a aparut un fenomen ciudat: la balans fata pe ambele roti, in sarcina, apare un huruit aparent in motor sau planetare. in special cand trec peste bumpere si sunt in rampa (-urcare). Daca motorul nu este accelerat nu apare, huruitul este aproximativ similar la viteze diferite (intre 30 si 80km/h) etc. Foarte ciudat si suparator.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

toate modelele de la 2006 in sus au probleme si in general cele cu filtre de particule,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fals... cantariti km parcursi de cele cu probleme - vb de probleme adevarate, nu de genul greierasilor sau altceva...

 

eu am B6 2010, de doi ani de zile - nicio problema cu ea - si nu sunt singurul.

 

da, daca vb de masini care sar de 200.000-250.000 km, e normal sa apara problemele.... nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pare greu de crezit insa eu am aprox 140.000 km, masina este din 2006 si in afara de injectoare si pompa de motorina, nu am schimbat absolut nimic la ea si merge perfect.

Conteaza f f mult nr de km insa si modul de exploatare!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. masina din semnatura are 194k km reali si verificati. E la mine de mai bine de 30k si nu am vazut niciodata martor dpf aprins. Nici macar n-am simtit vreo regenerare a lui. Masina merge 35% in afara orasului si restul in oras.

Uleiul schimbat la 10k km ,motorina de  calitate  si condusul intr-un regim corect (fara subturare) contribuie mult la sanantatea DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce înseamnă "motorină de calitate"? Poți să detaliezi puțin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica petrom sau omv ; cea mai scump; fara motorina din camioane, lukoil & alte surse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

imi poate spune si mie care este diferenta intre maxx motion si cealalta normala? ca eu alimentez numai cu maxx motion.. dar tare curios sunt daca este vreo diferenta majora sau este doar reclama buna si bani aruncati anapoda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente sunt in mod cert. Maxxmotion merge pana -30 geade parca. Are in plus aditivi si parca mai putin fame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun doar Mol Evo  si n-am avut probleme. Daca nu este Mol pun si de la OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut... Pun acest post in speranta ca nu sunt multi cei care au depistat acesta problema.. Pe scurt. Zilele trecute m-am uitat pe sub masina, in special in zona capetelor de prag unde se aseaza crricul si unde bate apa de pe strazi... Stupoare.. exact pe buza pragului unde se pune cricul am vazut ca masticul/terosonul sau cum s-o numii, este uscat si se desprinde de caroserie. Zici ca este o piele bronzata, mai degraba arsa care se ia de pe tabla, lucriu care isi da de lucru si ma gandesc ca daca dupa 5 ani se intampla asa, dupa 7, 10 sau cine stie ce mai face?  Cade tabla..... Postul ste in tonul titlului... ghinion sau... Nu cred ca este ghinion la asa ceva.... masticul il da un robot, dupa ce trece masina prin baile de decapare,... asa ca.. Verficati si voi sa nu fie la fel.

Remedierea... curatare si apoi mastic pensulabil sau altceva... mai vedem....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!