Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Kong, cu ce anvelope a venit a ta din fabrica? Am vazut ca in functie de dotari se pun anvelope diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Teodor, sincer, nu inteleg de ce nu o vinzi daca tot ce spui aici este adevarat. Eu n-as fi pastrat o masina cu pomelnicul asta de probleme nici daca se numea maybach. De fapt, nu stiu daca am mai auzit vreodata pe altcineva sa aiba atatea probleme, practic mi se pare nefolosibila masina ta.

Asa e..omu' e un mincinos notoriu, de fapt e angajat de aia de la Dacia sa destabilizeze vanzarile record de passat care ameninta suprematia reno...

De ce nu vinde masina? Probabil din acelasi motiv pt care nu o vand si eu: nu a terminat leasingul...si daca ar fi sa o vanda acum ar fi extrem de greu si ar pierde ffffff mult...

@Kong, nu zbor peste gropi, dar nici nu le iau la rand ca si cum n-ar exista. Am destula grija pe unde calca rotile. La service am fost o singura data, si atunci pentru revizia de 15.000. :cheers: Urmeaza sa ma duc saptamana asta revizia de 30.000. Deci nu am de ce sa ma vait de service-uri pentru ca nu am probleme cu masina. :))

Mai vorbim mai incolo...

Ma intreb cati din cei care se vaita de probleme asteapta dimineata 1 minut cu motorul la relanti inainte sa plece la serviciu, sau cine asteapta 1 minut inainte sa opreasca motorul dupa un drum lung, sau cati schimba vitezele corect (nu la 1800 rpm si nici la 5000 rpm), sau cati din ei folosesc masina in mod abuziv, ca si cum ar fi indestructibila.

Eu plec dupa 1 minut, eu astept si mai mult la oprire, eu fac revizii la 12.000 si schimb filtrele de aer si polen la 7000, motorina doar de top (BP ultimate diesel a vazut cca 50% din "viata ei") , sa nu zic ca masina merge mai mult pe afara, si prin asta nu inteleg Peris-Babadag..iar in ceea ce priveste grija fata de...hai sa nu vorbim pana nu cunoastem..da?

Ia uite aici:

-clacson

-2xbuton frana mana

-2x calculator abs

-1x volant

-1x pompa motorina

-4x injectoare

-1xEGR

-1xdebitmetru

-1xclapeta acceleratie

adica numai chestiuni care tin de exploatare nerationala si motorina proasta, ihi, mai ales comp de abs..

Nu vreau sa va spun cate intrari in service in cca 3,5 ani!

pot spune asa: NU A EXISTAT (pe medie) LUNA IN CARE SA NU FIU CU MASINA IN SERVICE!

12x4=48...hmmmm rectific: in medie, din doua in doua saptamani am fost cu masina in service.

ASa ca multumiti-ii zilnic lui Dumnezeu ca (inca) nu aveti belele si mai tango acuzatul unora cum ca ar minti..da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ,,Mama Omide'' pentru sustinere, nu mint deloc.

A am uitat de bucse pe fata pe la 22 ooo km, asta am pus-o pe seama drumurilor din Ro.

In schimb placutele de frana au fost schimbate prima data anul asta pe la 55 ooo km, deci nu am mers agresiv deloc cu ea, linistit si fara prostii.

Partea cu nu porni decat dupa 1 minut si opritul motorului dupa 1 minut de relanti , am facuto mereu, chiar prea tipicar am fost la chestia asta, si de aceea pana acum nu am bulit turbina.

Apropo cica turbina este facuta in Bucuresti la Turbomecanica, si de aceea pica des.

Am mers afara mult, dar nu am observat pe nimeni sa stea in masina 1-2 minute in fata pompei de la benzinarie ca sa se raceasca turbina.... :scratch: , chiar am fost atent la chestia asta acum 2 sapt. in Germania, acolo se alearga cat te tine masina...dar nu am observat acest comportament la soferii nemti cu passaturi noi ...ma uimit si cred ca pe undeva ....ma rog nu mai zic nimic ca sa nu se inteleaga gresit.

Masina a costat 30 000 euro de noua, dupa 3,8 luni si 80 000 km nu cred ca imi da cineva pe ea acum 20 000 euro, criza nu sa incheiat si pierd foarte mult la ea.

Repet masina arata grozav pe exterior si interior.

:ceuameni: Si ma uit la celalalt passat din 2001, cu 400 000 km facuti in Ro, care arata excelent si merge foarte bine, care nu ia picat nimic major la ea, turbina a fost schimba o data, si mici piese ca becuri, placute, discuri, nimic la motor sau ceva grav, service doar la cei din grupul VW, deci masina este buna, si facuta cu mai multa atentie, dar vorbim despre o masina de acum 9 ani...cand se pare ca se produceau altfel masinile....

Si anul acesta sa achizitionat o alta masina, dar sa optat pt. BMW, daca acest B6 era mai bine facut, se mai lua una noua, de fapt passat CC sa dorit,....dar na fost sa fie.....

Si pe ala vechi sau schimbat doar de 2 ori injectoarele....si pe forum sunt zeci de passaturi B6 care au avut problemele cu injectoarele ...deci marfa proasta sau .....producatorul sa lasat pe tanjeala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce configuratie de 34000 de euro... hai 29000 fara tva ieftina nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe din problemele acestea s-au "acutizat" si prin nesimtirea unor dealeri. Sau prin faptul ca majoritatea clientilor nu isi cunosc drepturile si nu sunt dispusi sa mearga pana in panzele albe ca sa le dea o palma bine-meritata dealerilor si service-urilor.

Intradevar, primele serii de B6 au fost "nasoale" si stiu asta, doar al meu e octombrie 2005, dar marfa proasta e peste tot. BMW, Mercedes, Audi si alte alea. Fiecare cu problemele lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, mi se zbarleste parul pe mine cand citesc aici si va dau tuturor cea mai mare dreptate. Ii multumesc lui Dumnezeu ca nu mi s-au intamplat probleme majore cu masina pana acum 41k, dar Doamne fereste !! Referitor la ce spunea un coleg mai sus maine as vinde-o dar ... este pierdere mare si e pacat 25.000 E nu e de colea (cel putin pt.mine). Concluzionez ca ce facea VW inainte nu mai face. Plus la 20 k cauciucurile fata tocite flagrant pe interior, am fost , am facut geometrie roti, rezultatul total aiurea (din fabrica). Sa fim oameni seriosi, toti am avut Dacii, nici acolo nu se intampla asa ceva. Mai nou mi s-au aburit proiectoarele (o sa le dau jos sa rezolv problema), oare merita acesta optiune de xxx Euro? Si nu mai vorbesc de computerul de comfort care nu au fost in stare la reprezentanta sa-mi spuna ce are, de opream masina si ca sa ies din ea trebuia sa o deschid din interior din telecomanda. ( Am rezolvat-o la sfaturile unora dintre dumneavoastra, am deconectat bateria). Si mai am un lucru care ma deranjeaza caseta de directie cand faci stanga - dreapta cloncane, de noua (si vezi Doamne ca asa trebuie sa faca ca este electrica). O sa ma rog in continuare sa nu-mi faca probleme si cand va fi timpul ma voi desparti de ea ..... dar cu regret ca VW nu mai este ce era odata cand am luat din afara o Bora din 2001 cu peste 200 k la care in 80 k in Romania nu am scimbat decat ceva la bucse, fara probleme la motor, parte electrica sau altceva. Poate ca pentru asta am optat pentru un Passat nou, lucru pe care il regret. Daca gresesc sa-mi fie cu iertare. Se pare ca lucrurile mai vechi au fost fabricate mai cu simt nemtesc. Probabil ca mitul cu masinile nemtesti incepe sa se "autodistruga".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cert este ca lumea a auzit de problemele de fiabilitate ale b6-ului. Am fost inrebat de mai multe persoane daca am avut probleme la masina deoarece ei au vrut sa cumpere tipul asta dar multi mecanici le-au sugerat sa nu faca prostia sa cumpere Passat nou. Cred ca defectiunile primelor serii de Passat b6 au afectat serios imaginea masinii si vor duce in final la obtinerea unui pret mult mai mic la revanzare. Poate ca nu peste mult timp o sa se vanda la acelasi pret cu B5.5 sau mai jos...

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de pret, sincer a scazut pretul extrem de mult de la nou la SH, chiar si la putini km. :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile au scazut la SH la toate marcile si modelele si a scazut procentual.

Problema principala a B6-ului in Ro e ca e ca sunt prea multe. Lider la vanzare de nou in clasa lui lider la import SH. Rezulta nr. mare de masini si de frecventa de defectiune.

Probabil cea mai fiabila masina in Ro e Veyronul. A auzit cineva de vreo problema la Veyron?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna buna asta bmf :offtopic:

eu unul la cate probleme am avut cu b6 meu am incetat sa mai circul cu el.

momentan ma deplasez cu un logan 1.5 dci de frica sa nu raman pe drumuri cu passatul.

e jale.si e mai jale ca nu se iau masuri :RO flag: dupa mine aceasta masina e un pericol pe drumurile publice

nu stiu daca ati patit cu injectoarele sa vi se opreasca masina din mers

sau cu coloana de volan prin curbe.e de rau va spun eu.

sa o vand? pai am luat`o in 2006 cu 32.000 de euro

cat mai iau acum? 12 mii? 12 mii e mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul la cate probleme am avut cu b6 meu am incetat sa mai circul cu el.

momentan ma deplasez cu un logan 1.5 dci de frica sa nu raman pe drumuri cu passatul.

:D Pai si decat sa il tii pe dreapta, nu mai bine il vinzi? :D E ceva si 12.000, decat deloc. Vinzi si loganul si iti iei o masina cu care sa nu-ti fie frica sa circuli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@antrax ti s-a blocat volanul in mers?! Mie mi s-a oprit masina in mers, de la injector, dar fix atunci cand am schimbat vitezele. Ei au dat-o in bara pentru ca saltul tehnologic de la B5.5 la B6 a fost mult mult prea mare. Au inghesuit multa electronica noua netestata si iata unde s-a ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat gumele cu pricina... geometria era varza, cu reviziile la zi si in termen... Cine e de vina? Eu sau ei? Eu pentru ca am ales un VW cumparat in Romanica... Aia care mi-au schimbat gumele au ramas cu gura cascata cand au vazut in ce hal erau gumele la atatia km. Am reglat si geometria la un service oarecare si acolo mi-au spus ca era obligatia reprezentantei ca la revizie sa verifice uzura gumelor in 3 pozitii si corectarea geometriei... A spus ca sigur a venit asa din fabrica pt ca uzura gumelor e mult prea mare.

Multumesc Porsche Romania si Tess Sibiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) As avea rugamintea ca daca ati expus o problema sa nu o mai revenim cu aceeasi problema si sa o spunem iar si iar si iar !

Desi subiectul topicului este "Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta, Pareri, Impresii, Recomandari" sa ramanem in aria asta desi este f usor sa o depasim !

Unele topic-uri au fost ascunse , nu are rost sa luam acum Passatul si sa il comparam cu marca X Y Z .

Sunt masini bune si masini proaste , nu neg ca uni chiar s-au saturat insa ii rog sa se tempereze si desi tentatia este mare sa scrie pe toate topicurile cat de prost este si cat ghinion au avut cu acest model sa se abtina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general e logic sa se posteze probleme pe un astfel de topic. Insa la capitolul pareri, incerc si eu una.

Dupa 3 ani de exploatare a unui B6 2.0 TDI 140CP 4Motion, si doar 50.000 km, problemele ar fi urmatoarele: ambele becuri de lumini intalnire arse la distanta de 2 saptamani dupa 2,5 ani (mers practic in permanenta cu faza scurta); plasticul din dreptul comenzilor climatronic bombat de la caldura probabil; clapa cotiera spate rupta din prindere de catre cel mic; o data aprins aiurea martor airbag; ceva zgomote crescute catre cei 3 ani dinspre puntea spate; un deget de apa curata aparut la un moment dat in oala rotii de rezerva, fara motiv aparent si fara a se mai repeta vreodata, in ciuda incercarilor de replicare a fenomenului.

Cam atat. Revizii facute la termen la reprezentanta, ulei Castrol completat in jur de 1l/interval de service. motorina 95% Mol. Am mers pe tot soiul de drumuri, am reusit sa-l pun cu burta pe noroi, am fugit tare cu el in general. Trag linie dupa 3 ani si zic ca a fost o masina super ok.

Dat fiind ca masina a fost de firma poate intereseaza cineva si restul de masini Passat (sunt mai multe Golf-uri, insa nu e in topic si nici cu ele, TDI cam toate, nu s-au petrecut lucruri spectaculoase). La vreo 5 Passat 1.9TDI (B6) problemele au fost cam urmatoarele (cele mari): o pompa motorina, un buton frana de mana, un contact de cheie. Din nou, masini luate de noi, in interval de 3 ani, cu service la reprezentanta. Toate cam "beau" 1l/interval de service (+/- functie de drumuri si talpi) Din nou, as spune ca nu e rau deloc per total.

L-as mai recomanda? Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut

passatul meu are numai 21000 km si deja climatronicul face figuri in sensul ca se aude ceva sub bord sub volan care seamana cu un clipocit enervant dar inconstant. Apare mai des cand plec de pe loc sau mai nou am observat cand merg in treapta intai la 1000-1300 turatii. Apare si dispare.

Sin in plus mi s-a activat alarma asa din senin de cateva ori fara ca cineva sau ceva sa atinga masina

mi se pare ca la 21k km e prea repede sa apara probleme, eu fiind un mic maniac in ceea ce priveste ingrijirea masinii

inclin sa cred ca nu se mai fac masini sa tina o vesnicie, ci mai degraba sa aiba rulare fabrica :D

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...se aude ceva sub bord sub volan care seamana cu un clipocit enervant dar inconstant...

Se poate sa fi patruns frunze sau alte asemenea. Poti incerca sa scoti filtrul de polen (de habitaclu) si sa-l cureti (il scuturi ori il sufli cu aer sub presiune) sau sa-l inlocuiesti cu unul nou. Vei fi surprins de cata mizerie se strange acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

bilantul primelor 6 luni, 50 de mii de km (din care 28 de mii imi apartin exclusiv)

cutie viteze schimbata (a plesnit, a crapat sau ce-o fi facut ca tot n-am inteles - la 40 de mii)

ambreiajul schimbat - aceeasi situatie

senzor turbina schimbat (a plesnit, a crapat etc.)

daca imi poate spune cineva unde pot sa schimb motorul, ca sa nu cumva sa ma lase in mijlocul drumului :pale: :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este motor CR ? Ai facut chip tuning la el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off ... Atunci mergi cu ea la cel care a pus cipul si felicita-l....\

si on.. deci sa intelegem ca nu se prea preteaza la tuning sau daca se face sa nu se foloseasca la maxim... atunci de ce sa il mai faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele tale nu se incadreaza la "marfa proasta", ci este o problema pe care ai produs-o singur. De ce nu ai ales varianta de 170 CP daca 140 stok nu erau de ajuns? Asta inseamna sa pui chip pe masina, cu atat mai mult de la "prieteni" sau la tuneri de cartier. Oricine isi doreste o masina fiabila o lasa stok, marindu-i puterea clar ii scazi viata, si in unele situatii cu muuult. Varianta de 170 CP nu are mai nimic in comun cu cea de 140, doar cilindreea. Imi pare rau pt ce ai patit, dar sincer, doar tu esti vinovat. Pe viitor fii mai atent si gandeste-te de 10 ori inainte sa mai pui chip pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca inca nu au aparut solutiile de tuning pt motorul CR (prea nou) de la tuneri consacrati, care dau si garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marfa proasta fratiilor ,eu sunt fan vw dar trebuie sa recunoastem ca nu mai este vw ce a fost acum se face in china pacat inca este marca mea preferata

Passat 2000 tdi 140 cai turbine varza,pompe ulei varza injectoare varza ceasuri bord si mai multe ,asta nu sa intamplat la o masina ci la zeci ,sute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum se face in china...

Care model de Passat se face in China? Informeaza-te inainte de a posta intr-o anumita arie! Ai o statistica oficiala referitoare la defectiunile prezentate? Ne-a fi ajutat sa ne formam o parere.

Cum iti explici ca Passat B6 este de peste 2 ani, luna de luna, pe primul loc la vanzari, pentru masinile din clasa medie?

"Varza"...

Scuze de off-topic.

Modificat de victor blackedition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!