Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Cine ma poate ajuta cu o lamurire.De cand am schimbat pompa de motorina am probleme cu indicatorul de motorina care ori cade de tot ori imi arata aiurea si de asemenea cu range-ul care a stat vreo 3 zile cu mareata valoare de 3000 km.Are cineva vreo idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai....chiar pompa de motorina...care are incorporata in ea "plutitorul" care citeste nivelul.

SI la mine e aiurea...imi arata juma' de rezervor da' mai am cca 15 litri..noroc ca stiu si ma ghidez dupa nr de km parcursi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal`tare dragi colegi de forum dar si de suferinta

probleme la noul passat? pai sa vedem

vopseaua extrem de proasta si subtire.Recent am avut un accident iar unde era vopseaua exfoliata puteai aproape sa vezi prin ea.Bine o sa ziceti ca asa e cu noile norme,vopsele pe baza de apa atc.dar totusi o masina de 32.000 de euro sa se duca vopseaua asa usor...

rulmenti si bucse proaste.Si stiu ce o sa-mi spuneti ca nah,drumurile din Romania.Atunci cum se explica, ca la o masina cu 420.000 de km nu am schimbat nici un rulment iar la passat la 38.000 de km a picat

pompa de motorina cu care majoritatea am avut probleme,a picat si dansa undeva la 45.000 de km :P

calculatorul de confort s a dus saracu` , ca un ceas chinezesc din obor.

coloana volan , ceva nu tocmai ieftin, la care costul reparatiei a ajuns la aprox. 3.500 lei si din cauza careia era sa fac o belea mare,s a oprit motorul din mers si s a blocat volanul,ceva nu tocmai placut.. :P

injectoarele 3 la numar,pana acum :D nu stiu nici ce sa va spun : :lol: nu am cuvinte. iti vine pur si simplu sa strangi pe cineva de gat,dar nu ai pe cine.Stiti prea bine costul unui injector.

rcd-ul a picat,noroc de garantie,pur si simplu nu a mai vrut sa porneasca intr o zi :blink:

pana si mufele alea de la airbag-uri nu sunt bine construite, s au calicit nemtii sa puna un cablu mai lung la airbag urile de la scaune.ciudat fiind totusi ca nu era asa criza in 2005 ;)

cred ca nu am sarit peste nimic,iar daca am sarit poate nu era asa important

un lucru este sigur,b6 o masina extrem de proasta. Va rog sa nu imi spune ti ca nu se mai fac masini relativ bune,pentru piata de consum.

cea mai mare teapa din viata mea a fost aceasta masina.asta este,mergem mai departe

Numai bine,Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare intrebatoare... ma manaca palma sa cumpar un Passat B6 (fabricat dec 2005) cu motor 1.9TDI de 105cp. Am avut inainte un B5.5 si (101cp TDI) am fost foarte multumit de el, singura chestie care ma enerva era tubina cu geometrie variabila care se imbacsea daca nu o supraturam si a trebuit sa o curat de doua ori.

Deci intrebarea: turbina este aceeasi la cele 2 modele de care vorbesc? se mai intapmla fenomenul de intrare in limp mode si la B6 1.9TDI ? sau nu?

Plus inca o intrebare tampa: se poate modifica garda la sol, ridicarea masinii cu, sa zicem, 3-4cm din suspensie?

Multumesc de interes!

Modificat de tudormara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudormara

fara suparare, dar cred ca ai gresit topicul. Uite aici un topic dedicat achizitionarii masinii care ti-o doresti: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18717

Nu ma supar deloc. am rasfoit pagina cu pagina pentru ca vreau sa fiu documentat inainte de a "arunca" 10.000euro. Nu am gaist acolo raspunsul pe care il banuiesc (ca e aceeasi turbina cu aceleasi pacate). Credeam ca gasesc aici la cei care au avut probleme comune un raspuns?!??!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspuns categoric:

NU CUMPARA PASSAT FABRICAT MAI DEVREME DE MARTIE 2008!

Sau daca mori sa iei asa ceva...iti propun eu o preluare de leasing...da' nu vrei..

Modificat de Mama Omide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mama Omide - sa nu exageram , toate masinile de la toate marcile in prima generatie au probleme , la unu mai grave , la alti mai putin grave .

Eu stiu problemele pe care le-ai avut tu si intradevar daca toate passaturile ar fi asa afirmatia ta ar fi indreptatita 100% insa mai sunt si cazuri si zic eu mai multe decat cele cu probleme unde aceste defecte expuse pe acest forum nu se regasesc .

Passatul meu are 90.000 km , a picat un injector la 60.000 , in rest nu am avut probleme cu volant , cu coloana de directie . Nici pronet din cate stiu nu a avut probleme cu injectoarele si are 120.000 km deci ... se poate .

Nu zic ca este o masina perfecta insa probleme sunt si la peugeot si la citroen .... ce sa mai , cam la toate marcile .

A... daca dispui de mai multi bani cumpara un mercedes , bmw sau audi sau daca iti place vreo japoneza si nu o sa ai asa de multe probleme .

Pana acum pot spune ca sunt multumit de passatul pe care il am chiar si cu aceste probleme iar la o valoare de sh de aprox. 11.000 euro - 13.000 (an fab. 2005-2006/7 )... cred ca merita chiar si sa mai investesti 2-3 mii in reparatii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU CUMPARA PASSAT FABRICAT MAI DEVREME DE MARTIE 2008!

O remarca complet nejustificata, doar spusa din vorbele mai multor colegi de pe acest forum, fara a avea o justificatie tehnica. De ce nu luati in calcul faptul ca incepand cu 2007 s-au rezolvat aceste bube? Doar pt ca codul motorului a ramas acelasi BKP si pe multi ii zgarie pe timpane cand aud? Incepand cu 2007 s-au rezolvat bubele BKP-ului, iar din 2008 a fost introdus CR-ul.

Iar cei care isi cumpara un Passat SH la 10.000 Euro, ar trebui sa se gandeasca bine inainte, pt ca este o masina sarita bine de 100 mii km si este normal sa iti mai cedeze una alta. Dar ma rog, credem ca la acesti bani facem super afacere, luam cea mai buna masina si care cica au si km putini (in cazul asta doar pe bord fi) si nu are voie sa ii cada nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU CUMPARA PASSAT FABRICAT MAI DEVREME DE MARTIE 2008!

Sau daca mori sa iei asa ceva...iti propun eu o preluare de leasing...da' nu vrei..

Poate sa-si cumpere linistit din 2005,2006 dar pe benzina. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..

A... daca dispui de mai multi bani cumpara un mercedes , bmw sau audi sau daca iti place vreo japoneza si nu o sa ai asa de multe probleme .

...

Stati linistiti..sa vedeti la BMW-urile 320 d, cum le cade turbina la 13.000 Km...sau la 30.000 Km...sau...80.000 Km!

Si este 44.000 EUR cu tot cu TVA masinuta...cat de cat accesorizata!

Sau..X5 - 4.4 i - s-a dus dracu alternatorul - 80.000 Km...cost: 2200 EURO..de nepretuit!

Sau la Mercedes E-Klasse cand le cade electrica.....nu stiu astea scoase acu` prin 2009!

Insa la japoneze..imi este destul de greu sa recunosc...nu prea le cade nimic.

Insa VW a cam dat-o in bara cu acest Passat. O sa se duca faima multi ani.

De ce?

Acum, incep sa se schimbe generatiile..aia cu B5, B5.5 incep sa treaca la B6.

Si cum, majoritatea cumparatorilor de Passat SH, cumpara masini pe la 13k euro, nu pot sa decat sa se raporteze la cele fabricate in anii cu problema (pana in 2007). Si de aici ...domne` e proasta masina. - injectoare, turbina, articulatii, frana de mana de deget...si ce o mai aparea!

O sa fie destul de greu sa ii convingi ca nu e asa!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi aduc bine aminte cand a aparut B5.5 acum vreo opt ani erau discutii de genu: noul motor pd cu turbina cu geometrie variabila o porcarie, se strica in draci iar cand se strica reprezentantele nu o schimba decat daca dovedesti cu bonuri ca ai bagat motorina numai de la OMV. Si nu era fum fara foc. Au fost probleme cu turbinele alea la inceput.

Isi mai aduce cineva aminte? E si ce respect avem acum pt B5.5.

Mi se pare mie sau e doar roata istoriei care se invarte?

Peste cinci ani ne vom intalni oare pe forum sa discutam ce prost e noul B t-spe si ce bune erau B6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi 16.09.2009 a venit un domn din Ungaria la mine la firma cu o Toyota Hybrid. Mirare mare din partea mea, deorece in afara de expozitii in diverse locuri nu am vazut niciodata pe cineva care sa circule efectiv cu o masina de acest fel.

Din vorba in vorba tipu imi spune ca in 2007 sau 2008, nu mai retin exact, pe circuitul de la Hungaroring sau intalnit aproape toti producatori auto si au inceput sa faca diverse teste cu masinile lor.

La final in primele 5 locuri nici vorba de masina nemteasca, luata ca tot unitar, iar pe locul 1 si 3 s-a clasat Toyota.

Asta e!

Eu am Passat 3C si pana acum jale mare!

Din discutiile cu 2 sefi de service Vw se pare ca e jale mare cu foarte multi, care nota bene au jucarii de acest fel in garantie si care repara la ele intr-o veselie.

Ok in cazul in care eu dau 3000 Euro la cineva cadou, e ok, dar in cazul in care dau 3000 Euro fortat pe reparatii diverse in 4 luni, e altceva.

Am bagat in afara de asta si 1000 Euro in maruntisuri.

Ma repet:

In cazul in care dai 6.000 - 15.000 Euro pe o jucarie, probabil nu ai cum sa ai pretentii de mare fiabilitate de la acea masina; dar in cazul in care dai 25.000 - 35.000 Euro pe o alta jucarie, pai mama ei de viata cum sa nu ai pretentii.

E la fel ca in domeniu in care activez eu, vopsele. De la un material low cost nu ai cum sa ai pretentii, dar la gama profesinala ............. te duci cu ea in panzele albe si va garantez ca asa este!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplare..chiar azi..

Prieten care tocmai si-a adus un proaspat Passat B6 SH din DE cu aproape 90 K la bord (acum 3 saptamani).

Ma intalnesc cu el, azi, langa ...un magazin de piese auto straine..tocmai iesiea...ghiciti...injector!

Nu i-am mai spus ce stiam despre Passat...era prea suparat!

Cod motor: BKP - an 2006, 2.0 TDI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Motorasul de la reglajul lombar al scaunului s-a bulit!

Tin sa precizez ca masina mea a fost condusa 99.99% doar de mine, iar reglajul ala l-am folosit, cred, de 10-15 ori din martie 2006 pana acu.

Ca idee, ma doare-n cur, nu-mi afecteaza "calitatea" condusului, dar mi se pare inca o dovada a calitatii de toata jena a acestei masini..la dracu, stiu (nu, nu zic mert sau bmw sau audi) stiu vw b5 de 8-9 ani la care nu s-a stricat nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 an 31000 km

usa dreapta cronkane, compresorul clima schimbat, senzor evacuare schimbat, ulei in vasul de expansiune - radiator racire ulei schimbat, anvelopele terminate.

Dar e o regula generala la toate modelele noi mai putin la japoneze.

sa vedem cu ce ne mai laudam...

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca anvelopele s-au terminat este o dovada a calitatii precare a masinii? Ale mele au 48.000 km si abia acum au ajuns la semn. Conteaza cum conduci :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zici de skoda octavia de o varsta cu a mea si cu aceeasi km cumparata in Belgia si cu uzura de 40% doar? Si la fel de calarita poate mai mult. Eu sunt sigur ca daca era echipata pt Vest primeam alte calitati la maruntisurila estea esentiale. Eu am GoodYear si octavia Continental. Nu spun ca merg incet dar nici nu fac demaraje in tromba si scartaieli de roti. Vreau sa subliniez ca exista diferente mari de echipare in functie de tara importatoare.

Ce pot sa zic ca acum, legat poate si de criza, e ca regret ca am abandonat vechiul Golf 4 si am mai dat atatia bani pt o diferenta nesemnificativa sau mai bine zis neechitabila de confort la un raport pret caliate cu mult inferior golfului. Apropo la golf cu caucicurile originale s-a mers 130000 km si inca se mai putea... pe urma am luat din ro Dounlop sp1 bla bla si tot dupa 30000 s-au terminat... scuze de off topic dar nu m-am putut abtine.

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai conteaza si greutatea masinii, ia sa vezi la o masina de marfa cum arata cauciucurile dupa 50.000 km. Daca apuca 50.000.

Eu am masina de 1 an, am 30.000 km si nu am avut absolut nicio problema, dar stiu ce inseamna sa ai grija de masina, si nu merg cu ea de parca ar fi a altuia.

Poate ca altele rezista mai mult la tavaleala si la batjocura decat passatul b6, dar daca ai grija de el, eu zic ca este o super masina, sunt total multumit de ea. Ghinioane poti avea cu orice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa reprosezi multe chestii Passat-ului B6 dar nu poti sa spui ca e o masina proasta daca se tocesc anvelopele. Anvelopele se tocesc daca geometria nu este buna, daca stilul de condus este sportiv, daca masina este incarcata sau nu. Motivele pentru care se tocesc anvelopele variaza de la caz la caz, pana si constructia drumurilor poate influenta gradul de uzura al anvelopelor. Deci, nu poti spune ca B6 este o masina proasta pentru ca se tocesc cauciucurile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclin sa cred ca este o ,,marfa proasta'' in special datorita sistemeor electronice si electronica pusa , care dupa o perioada de timp incepe sa nu mai functioneze corect.Si/sau poate ca daca Porsche Romania ar fi dat 4-5 ani garantie la masina ar fi platit dublu costului masinii, dar...traim in Ro si nu prea suntem bagati in seama cu ,,defectele din fabricatie '' ale modelului passsat B6.

Toate defectele de la masina mea sunt defecte majore care tin de siguranta circulatiei .

Si enumerez aici toate defectele:

- sistemul adaptiv de faruri...sau ASF...bixenoanele, acest sistem, m-a scos pieri albi, de 4 ori am fost in service cu ea din 6 in 6 luni ...pentru ca eram in garantie am fost plimbat ,...si au schimbat calculatorul doar a 4 oara cand cica au incercat tot ce se putea.... :blink: ;

- pompa de motorina, am pus pe banii mei o pompa, pe garantie mi sa schimbat dupa 3 sapt. pompa, cand a venit,....si aici dir.servicelui nu a vrut initial sa o schimbe pt. ca eu am avut indrazneala sa o schimb inainte de a aduce ei pompa pe garantie....dar nu m-am lasat si am reusit sa ii fac sa inteleaga ca trebuie sa imi dea pompa, nervi iarasi si iarasi cu cei de la Porsche Romania;

- frana de mana, nu mai functiona sau mai grav nu se decupla, trebuia sa fac zeci de manevre de oprit si repornit masina ca sa o decuplez....m-am facut de kkt in spalatorie ca eu nu stiam chipurile sa o decuplez si sa pornesc masina , tinand o rampa blocata...razete si zambete.....am rezolvat eu acesta prin cumpararea butonului si schimbarea lui de catre mine, deoarece prosche romania ma programa in 45 zile sa faca aceasta operatiune si la un pret de 4 mil lei vechi;

- haldex-ul, emotii mari si foarte mari, am povestit mai in detaliu pe topicul respectiv....situatia sa rezolvat doar la insistenta mea de a mai schimba odata ulei si filtru de haldex(4motion)....dupa 8 ooo km inca nu a mai aparut acel huruit pe puntea spate, deocamdata sa zic ca am scapat;

- anvelopele se tocesc pe interior , deoarece acest B6 nu are suspensie multilink ca vechiul B5 sau B4....si are doar 3 brate(passaturile vechi au 4 prinderi asa denumite multilink), confirmat de mecanic din service autorizat vw;

- si vineri pe 16.10.2009..... :) :angry: ...eroarea column steering lock defective.... :angry: de vina pentru aceasta eroare este un releu si un calculator .... misto la 80 000 km si 3 ani sa dai 4 000 lei noi pentru un defect de fabricatie...din nou electronica si sistemul de directie ales de fabricant nu este fiabil.

Plus defecte ca :

-airbag default- o mufa de sub scaun care iese, deoarece constructorul a pus cabluri mai scurte.... :blink:

-martor ESP care sa aprins din senin si sa stins , deoarece eu in nemernicia mea am bagat motorina foarte scumpa de la reteau OMV sau MOl, si cand am zis asta celor de la Porsche Ro si Midocar se faceau ca ploua...rezolvat ad-hoc...prin schimbare cablului de la turbina si curatirea mufelor de la turbina...deci iarasi un cablu...care dadea semnal aiurea in calculator si motorul scadea in turatie si nu mai urca mai sus de 1 500 ture...eu ma rugam ca in depasire sa nu imi cada turatia.

In rest este ok, ma duc din 20 000 km sa imi reglez unghiurile de figa, sa imi salvez cauciucurile, sa fiu foarte atent ca trebuie sa am mereu bani in casa ca sa repar masina.

Vopseau se zgarie foarte usor si incepe sa se exfoliexe.

In rest toate bune si frumoase, masina fitoasa, arata bine pe exterior si interior..... :blah:

Deocamdata atat, astept sa vad ce mi se mai poate intimpla .... :Driver:

Scuze nu era martorul ESP si acel butoias(robinet)..mea culpa.... :cheers: :o -_-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa reprosezi multe chestii Passat-ului B6 dar nu poti sa spui ca e o masina proasta daca se tocesc anvelopele. Anvelopele se tocesc daca geometria nu este buna, daca stilul de condus este sportiv, daca masina este incarcata sau nu. Motivele pentru care se tocesc anvelopele variaza de la caz la caz, pana si constructia drumurilor poate influenta gradul de uzura al anvelopelor. Deci, nu poti spune ca B6 este o masina proasta pentru ca se tocesc cauciucurile!

pai spun ca au ales sa doteze masina cu cauciucuri de calitate indoielnica... ceea ce imi genereaza costuri de intretinere suplimentare si inutile....

si colegului care are grija de masina si nu a avut probleme.... inseamna ca are o masina buna... dar cum o folosesti in romania ? zbori peste gropi?, ai camp de fortza pt gribllura? sau service-uri preferentiale care chiar respecta indicatiile producatorului si nu isi bat joc de client? sa fim seriosi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Teodor, sincer, nu inteleg de ce nu o vinzi daca tot ce spui aici este adevarat. Eu n-as fi pastrat o masina cu pomelnicul asta de probleme nici daca se numea maybach. De fapt, nu stiu daca am mai auzit vreodata pe altcineva sa aiba atatea probleme, practic mi se pare nefolosibila masina ta.

@Kong, nu zbor peste gropi, dar nici nu le iau la rand ca si cum n-ar exista. Am destula grija pe unde calca rotile. La service am fost o singura data, si atunci pentru revizia de 15.000. :) Urmeaza sa ma duc saptamana asta revizia de 30.000. Deci nu am de ce sa ma vait de service-uri pentru ca nu am probleme cu masina. :)

Ma intreb cati din cei care se vaita de probleme asteapta dimineata 1 minut cu motorul la relanti inainte sa plece la serviciu, sau cine asteapta 1 minut inainte sa opreasca motorul dupa un drum lung, sau cati schimba vitezele corect (nu la 1800 rpm si nici la 5000 rpm), sau cati din ei folosesc masina in mod abuziv, ca si cum ar fi indestructibila.

Modificat de PLay3R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile se tocesc pe interior nu datorita suspensiei care pt tine este indoielnica, ci pt ca trebuie sa mai faci si cateodata unghiul de fuga, care se face la orice masina :) Reocmandat cam la fiecare 30.000 km pe drumurile noastre. Si eu am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai gumele sunt uzate uniform nu a zis nimeni de uzura din defect ci uzura generala, a fost facuta si rocada fata spate pe la 20000, deci scuza nu au. sunt proaste sau foarte proaste...

Nu mai zic de pielea Nappa care este subtire de o,5 mm... maxim 1 mm. Sa nu indraznesti sa te asezi cu niste jeansi cu capse ca adio...

Si daca stiu ca vopseaua e varza (adica pe baza de zeama de varza) de ce nu au pus o folie protectoare sau un lac mai de calitate? de banditi...

Sa vedeti ce nervoasa e nevasta-mea.... poate o asmutesc pe astia de la reprezentanta...

:icon_thumright:

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!