Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Ar fi bine daca ai relata acestea amatorilor de masini second aduse din Germania. Daca ai luat masina dintr-un auto-house nu ar fi exclus ca o parte dintre piese sa fi fost inlocuite anterior de turcii/arabii/plonezii/romanii care le patroneaza. La banii care i-ai dat iti luai una noua mai slab echipata care nu te-ar fi lasat in pana... De acum nu prea mai are ce sa se strice. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ideea este urmatoarea cu masinile second: ori stii intr-adevar ce sa cumperi ori te lasi pagubas. Ce ai luat tu este fara doar si poate o teapa de zile mari, cine stie cat de lovita a fost masina aia si ce fel de masina mai este. Deci hai sa nu mai aruncam atat cu pietre in VW! Se stie ca au avut probleme dar doar la motorul 2.0 TDI 2005-2006 si la unele de 1.9 TDI, dar pe care le-au remediat din 2007 incoace. Inteleg ca este frustrant sa dai atatia bani si sa-ti cada ceva la ea, dar va zic ceva in cunostinta de cauza: stiti cate E-klass noul model au fost rechemate in service? Toate, cu probleme la partea electrica! Asa ca asta este. Se intampla si la case mai mari. Ideea este ca sa nu iti cumperi un model nou aparat, ci sa astepti vreo 2 ani ca sa se rezolve bubele copilariei. Eu pe principiul asta merg si asa am si fost sfatuit chiar si de persoane care lucreaza in reprezentante.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@antrax: adevarul e ca forumurile ajuta foarte mult in ziua de azi ca sa vezi ce probleme apar la o masina sau alta. Eu m-am uitat aproape 2 luni pe vwforum inainte de a lua decizia sa cumpar passat si aproape am renuntat cand am vazut ce scriau unii, deja imi facea cu ochiul un volvo s60. Cand am auzit ca au reparat din bube si ca vor scoate versiunea commonrail m-am intors iar spre passat.

Orice masina de generatie noua achizitionata aproape de momentul lansarii, inca netestata pe piata, comporta un risc mult mai mare pentru posesor. Insa de multe ori acesta e umbrit de ideea ca "n-au multi masina de-asta in tara" sau de faptul ca te astepti sa fie o versiune mai buna decat predecesorul sau (aici am cam pus-o fata de cei cu b5.5). Chiar si pentru noul common-rail am avut o strangere de inima pentru fiabilitate insa am sperat ca fiind deja folosit de multi ani la alti producatori, s-au rezolvat in mare eventualele probleme tehnologice. Deci VW s-a dus, Mertz s-a dus, Opel e dus de multisor, deci nu ne ramane decat sa ne varsam amarul pe tema: ce masini aveam odata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la: " ori stii intr-adevar ce sa cumperi ori te lasi pagubas " - luata ca si expresie este total neverosimila.

Eu sunt un cumparator care pana in acest moment am avut n masini atat noi cat si second hand.

In realitate este vorba de FIABILITATE, in conditii normale de utilizare.

Masina cumparata de mine, VW PASSAT VARIANT B6 si care in 5 luni am pus pe ea reparatii de 3.000 Euro ( si inca nu am terminat - se pare ca am probleme la cutia de viteze ), a fost o masina verificata in reteaua VW, intretinuta in service-uri VW si care nu avut nici o problema pana la 140.000 km cand am cumparat-o eu.

Am ajuns la 155.000 km si au inceput sa cada toate - este aberant, cum este posibil ca asa zisa marca VW sa faca piese atat de slabe calitativ?

Fac o paranteza:

- stiu 2 directori de service-uri VW care spun in particular ( ca n-o sa spuna la clientii care vin la reprezentanta ) ca masinile VW B6 vin intr-o veselie inapoi la reparatii si sunt foarte slabe calitativ.

- am prieteni care au service-uri autorizate RAR si care spun acelasi lucru: generatia de VW B6 este foarte putin fiabila.

De retinut: in cazul in care o marca x cheama cum s-a zis mai sus o masina inapoi la reparatii este din prisma faptului ca fabrica a gasit o piesa sau angrenaj mai putin fiabil sau realmente acea piesa sau angrenaj a fost proiectat defectuos si prin urmare se schimba.

Nu este cazul speta, deoarece piesele pentru B6 nu sunt fiabile!

Ca un spirit de gluma:

In momentul in care am platit ultima reparatie la reprezentanta, eram asa de suparat incat ii spun casieritei ( o femeie modesta ):

D-na sa nu va cumparati niciodata Passat!

iar raspunsul a venit neintarziat:

" Sa stiti ca mi s-a recomandat nici Q7 sa nu cumpar. "

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa nu exageram , depinde si FOARTE mult cum ai grija de masina , sincer masina din semnatura are 88.000 iar in afara de problemele cunoscute care intradevar te fac sa te gandesti de doua ori inainte sa zici ca este o masina buna chiar este o masina ok , daca nu ar fo problema asta cu injectoarele si cu pompa de motorina as zice fara nici o retinere ca a fost o alegere buna .

Insa asa cum am mai spus aceste doua probleme te fac sa te gandesti de doua ori , nu este normal sa te lase in drum din cauza injectoarelor proaste si a pompei de motorina care si ea este de aceeasi factura insa este o masina ok , ca se mai schimba o bucsa , un amortizor sau mai stiu eu ce buton ...astea sunt consumabile si nu cred ca este o masina pe piata asta auto care sa nu aibe aceste probleme .

Concluzia : nu se mai fac masini fiabile care sa tina sute de mii de km pentru ca nu mai este rentabil , piata asta auto are o asa mare concurenta ca nimeni nu mai este interesat de fiabilitate singurul interes este sa vanda repede si cat mai mult , ce o fi dupa asta este . Cred ca este o strategie a tuturor producatorilor si daca celalalt nu tine un standard ridicat de ce ar face marca Y ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu imi mentin parerea ca este o masina buna. In acest topic normal ca or sa se adune numai posturi de rau in privinta acestei masini, dar dca ar fi sa intrebam fiecare posesor care habar nu are ce e ala calculator si care habar nu are ca exista si o comunitate (forum) a celor care detin aceasta marca o sa vedeti ca numarul celor multumit de aceasta masina este enorm de mare. Am aproape 170.000km si pana acum un parbriz schimbat si doua becuri restu consumabilele de rigoare si tot ce se schimba la revizii. Eu inainte sa cumpar masina m-am interesat cam cu doi ani, si am luat toate forumurile la rand si toate revistele de specialitate si in concluzie am ales-o. Vorba unui coleg de mai sus, masina merge perfect insa conteaza si pe mana cui ajunge sa o conduca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina buna doar ca direct sau indirect defectiunile ei m-au costat peste 8 000 euro si nu-mi cade bine

In fine poate sunt cel mai prost sau cel mai ghinionist sofer de pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te cunosc, dar imi pare rau pentru tine.

Sa bagi 8000 Euro in reparatii, adica sa-i arunci pe reparatii la o masina care nu cunoaste termenul " fiabilitate " e de rau .... chiar foarte de rau.

Eu am bagat in reparatii numai 3000 Euro in 5 luni ( da Doamne sa ma opresc aici ).

In alte vremuri am avut masina in care am bagat 3000 Euro in tuning si am fost supermultumit, nu conteaza numele masinii dar a tinut superbine la zeci de mii de km, fara sa mi se intample ceva.

Ei acum ........ alte vremuri si alte masini ....... unde cuvantul fiabilitate nu se cunoaste.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina buna doar ca direct sau indirect defectiunile ei m-au costat peste 8 000 euro si nu-mi cade bine

In fine poate sunt cel mai prost sau cel mai ghinionist sofer de pe forum

sincer imi pare rau ...toti acest bani cheltuiti .....

un motor complet cu 40.000 km il cumperi cu 2500 de euro ..si nu BKP...(din Germania )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam multi "ghinionisti" cu b6. In primii 50.000 km s-a busit de doua ori nu stiu ce bobina la dublu xenon, evident nu se gaseste separat, inlocuit tot ansamblul far. (2500 lei bucata incluzind manopera).odata in garantie, inca odata la o luna dupa ce-a iesit din garantie.

De vreo saptamina, la 60.000 km s-a dus compresorul AC, verdict de la reprezentanta cica e blocat, nu se poate repara, cost estimat pentru inlocuire ~7500 lei.

cu parere de rau e ultimul VW . ma gindesc cu frica la ce-o sa mai cada in urmatorii 30-40.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman la parerea ca tara in care traim face diferenta la aceste masini. Afara se schimba automat piese defecte si dupa ce ai iesit din garantie, daca ei stiu ca a fost un defect de fabricatie. Problema e ca la noi nu se face o evaluare a service-urilor asa cum se face in strainatate si astfel...pe nimeni nu intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo saptamina, la 60.000 km s-a dus compresorul AC, verdict de la reprezentanta cica e blocat, nu se poate repara, cost estimat pentru inlocuire ~7500 lei.

cu parere de rau e ultimul VW . ma gindesc cu frica la ce-o sa mai cada in urmatorii 30-40.000 de km.

Nu dispera.In Romania o fi 7500 ron ,pretul schimbarii compresorului, asta avand in vedere preturile nesimtite ale reprezentantelor....dar cred mai exista o alternativa...un service autorizat bun si piesa de la un magazin import sau chiar de pe ebay.de ,unde variaza intre 50 euro si 359 euro (nou) . Uite 2 exemple:

http://cgi.ebay.de/Audi-A3-8P-VW-Golf-5-Pa...id=p3286.c0.m14

http://cgi.ebay.de/KOMPRESSOR-KLIMAANLAGE-...id=p3286.c0.m14

Succes ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, mai ramine problema gasirii unui service autorizat bun.

ca la doctor, o sa caut si a doua opinie. cert e ca pina o rezolv trece vara :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dispera, zic eu ca totusi vw e destul de bunicica fata de altele. Problema este ca noi nu avem service-uri. Si nimeni nu vrea sa te ajute cat de cat, numai sa te jupoaie. Stiu pe cineva care a avut un passat la care a cazut cam tot, cutie de viteze, AC, instalatia electrica si la motor a avut ceva necazuri. Asa ca nu dispera se poate si mai rau. Oricum fara probleme de acum incolo. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iubesc marca VW...

Insa cand platesti 20.000 fara TVA pe o masina noua, si mai adaugi optiuni de 3000 fara TVA (ajungi la aproape 28.000 EURO) te astepti ca masina aia sa nu se strice grav; si cand zic ca se strica grav, vorbesc de injectoare, pompe, chiulasa...pagini de topic descrise mai sus.

Nu cred ca i-ar conveni cuiva sa stea prin service cu masinile...zile, certuri, incompetenta, multi euro.

Este usor sa descrii problema aici, insa nu este usor cand stai cu masina prin service, ca poate este unica ta masina...si mai te urci in autobus ca sa te duci la service sa vezi ce progrese mai sunt la ea (chiar si pentru o zi de stat acolo); ce naiba...ai dat o caruta de bani pe ea. Fac misto cei cu FIAT-uri de tine!

Mai stiu ca pareri pro si contra o sa existe, indiferent de argumentele aduse, insa ramane inevitabilul...WTF?? :D Banii astia nu cresc in pom.

Mai bine imi luam "alta masina" la banii astia...

Vroiam Passat B6..arata bestial, poate ca de aceea inca mai vreau sa o cumpar..stiti cum este, cand iubesti ceva imperfect.

Insa am ramas la Skoda - Octavia 1.9 TDI...si...masina merge "tun", isi merita fiecare banut dat pe ea.

Acum, concluzia, oare a ramas doar imaginea din Passat de la vechiul si fiabilul B5 si B5.5? Ca B5 am si are aproape 280.000 K...si in afara de turbina care tocmai a cedat (mers subturat de catre Father), a fost super folosita fara nici un fel de problema. Ba mai mult...odata a fost alimentata cu benzina...insa asta este alta poveste..!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ca despre b5 s-a spus ca ar fi fost printre cele mai bune din gama. De b6 am auzit si eu numai belele, da nu stiu ce sa zic. Nu vreau sa ma injure nimeni. Poate ca este si chestia cu calitatea pentru Romania si calitatea pentru restul, adica occident, daca o fi adevarat??? Oricum am vorbit cu cineva de la reprezentanta si imi zicea ca au avut niste niste cursuri cu nemtii si aia le-au zis, si citez "ca una este ce vrea clientul cand vine la service si alta este ce ii ofera (poate oferi) service-ul". Asa ca ce sa mai vorbim, daca si neamtu zice asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne vaitam in continuare....Masina din semnatura am cumparat-o dupa doua vectre (1992,2004, fara probleme....)in nov.2006.Mi-am dorit-o mult. Problemele n-au intarziat sa apara.RadioCD cu mp3 s-a ars,Inlocuit in garantie,imediat dupa asta,afisajul de la bord,se aprindea cand vroia el si tot la fel se stingea,inlocuit in garantie.Si cam atat.Atat in garantie.Urmeaza perioada neagra 2009.Oribil an.Mai intai s-a defectat butonul de frana manuala.Cica am avut noroc ca s-a stricat in pozitia liber,cica n-as mai fi plecat cu ea din loc.Apoi s-a defectat pompa de ulei.Un dinte s-a stirbit,uleiul n-a mai urcat pe rampa in galerie la motor.Rezultatul:pilitura.....Inclusiv in turbina.Baietii de la Scorpion mi-au facut o culanta(prelungire de garantie) si reparatia s-a facut cu contributia mea de 10% asta insemnand 2700lei.Mentionez ca n-am fost avertizat in nici un fel despre functionarea defectuoasa a pompei,doar faptul ca motorul facea cam rau,fapt ce m-a determinat sa merg in service cu ea.Avea putin sub 50000km.Insa pilitura n-a fost indepartata complet din turbina,si drept urmare peste mai putin de 1000km,inevitabilul s-a produs:uzura in ax la turbina , mult fum alb , motor turat la 4000rot/min,nu se oprea,s-a oprit ,platforma,odihna.Acum stau si ma intreb.Sa fie vesnica?Binenteles ca si 3 din 4 injectoare nu mai functioneaza in plaja iar cel de-al patrulea nici el nu se simte prea bine,asa ca reparatia face in jur de 3000E.O repar.Ca tin la ea.Dar la mine....?Cred ca-mi place prea mult masina asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin.Dupa ce ca marfa-i proasta,nu-i asa ca si negustorul trebuie sa fie idiot?Responsabilii Scorpion mi-au dat de inteles ca atat timp cat nu cumpar piesele de la ei(in speta turbina , care la ei este la pretul de 6100 lei) nici nu-mi monteaza piesele!?!Sa-mi puna turbina cei de la care am cumparat-o!Am gasit turbina la 4200lei.Binenteles ca asa am sa fac,doar ca sa nu-i mai vad de-acum incolo.In fine,imi pare rau ca mai am un Q7 la ei in reparatie si garantie,cu toate ca solutii ar fi sa nu-i mai vad.Problema e ca toti sunt facuti de aceeasi mama.Sau nu?In privinta asta as dori unele infomatii!Ce se intampla cu dealerii astia?Un sfat,pentru micsorea numarului posturilor la acest topic.Spuneti celor ce vor sa achizitioneze o masina de la V AG sa se uite un pic si la dealeri,sunt jenanti si de poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris, mi s-a mai dus un injector. Norocul meu a fost ca cei de la Porsche Bucuresti Nord au avut pe stoc si mi l-au montat destul de rapid. Pe viitor, pentru orice eventualitate, as vrea sa am unul de schimb in porbagaj. Ca sa-l obtin la un pret rezonabil am nevoie de unul defect la schimb.

Deci, cine ma ajuta cu injector defect Cod original VW: 03G130073D (Siemens) pantru masina din semnatura?

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata dupa ce am bagat motorina la benzinarie nu mica mi-a fost mirarea cand masina nu a mai vrut sa porneasca.Imediat mi-am dat seama ca este pompa de motorina si chiar am avut dreptate.Masina are 38000 de km aproape cei mai multi facuti in Bucuresti.Am in familie un Sharan cu peste 200.000 de km si nu am schimbat pompa.Dar asta este, bine ca am avut noroc si mi s-a oprit in benzinarie la cateva strazi de mecanic.Reparatia sa facut astazi pentru ca nu lucrau furnizorii de piese sambata iar costurile s-au ridicat la circa 650 ron manopera plus pompa.Singura problema e ca pompa noua este facuta de acelasi producator ca cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vad cate probleme si adevarate, are lumea parca nu ma mai doare chiar asa de tare ca am gasit-o zgariata sau mai stiu eu ce prostie. Pe la 40 si ceva de mii am avut un injector care facea figuri la relanti. L-am schimbat la reprezentanta bineinteles. Cat face? 30 si de milioane. Bun. L-au schimbat si le-am zis ca il vreau pe cel vechi macar sa nu-l monteze la alt amarat si sa-i ia banu de nou. Cica nu se poate ca e la schimb, daca il vreau pe cel vechi atunci ma costa 50 si ceva de milioane. Asa ca... Fara cuvinte. Am avut de curand rezia de 60 de mii. Cica rebuia schimbata pompa de apa. Am schimbat-o. Da m-am tot chiorat si nu mi se pare ca s-ar fi atins cineva de ea, ma gandesc sa ma duc si la un alt service sa vad daca s-au atins de ea sau nu, da banu l-am dat si nu-l mai am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi fost bine sa insisti sa stai langa mecanic sa vezi cum schimba acea pompa... Dar de ce au schimbat-o? Pierdeai antigel? Facea zgomot (suiera)? Am auzit multi colegi care se plangeau de "insistenta" service-urilor de a schimba cate ceva... E o "smecherie" tipic romaneasca - adopta o mina grava si-ti spun "noi va sfatuim sa schimbati aia... riscati sa se strice si aia... va va costa mai mult... pe riscul dvs... etc.".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai injectorul ca injectorul ,ca trebuia la schimb,dar pompa veche de apa(aia stricata) de ce nu ti-au dat-o inapoi? Dute inapoi la ei si spunele sa ti-o dea .Banditismul astora de la reprezentante e in continua crestere.

Mie mi se pare normal,intr-o tara din comunitatea europeana, sa vina mecanicul si za zica :aveti in portbagaj pompa veche,foarte bine ca ati schimbat-o etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dispera.In Romania o fi 7500 ron ,pretul schimbarii compresorului, asta avand in vedere preturile nesimtite ale reprezentantelor....dar cred mai exista o alternativa...un service autorizat bun si piesa de la un magazin import sau chiar de pe ebay.de ,unde variaza intre 50 euro si 359 euro (nou) . Uite 2 exemple:

desi nu credeam ca o sa gasesc un service de genul asta, a dat norocu peste mine si m-a ajutat un nene (sa-i dea D-zeu sanatate) sa gasesc un compresor reconditionat, cu garantie, la 300 euro. Montat, cu freon si tot ce trebuie am scapat cu 400 euro.

Cei de la reprezentanta au zis ca trebuie sa vorbeasca la fabrica pentru piesa, eventual chiar sa suporte ei o parte din contravaloare tinind seama de numarul relativ mic de km la care a cazut compresorul, si m-au asigurat ca in maxim 3 zile primesc raspuns. Miine se fac 3 saptamini si evident nu am mai auzit de ei.

Nici ei n-o sa mai auda de mine de-acum incolo.

E jale cu dealerii astia.

sper sa nu mai scriu pe thread-ul asta prea curind :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat curele si implicit se schimba si pompa, asa ca ce sa mai zic... Fara cuvinte...

Am uitat. TARA DIN COMUNITATEA EUROPEANA!!!!!!!???? Imi vine sa rad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!