Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

no, sper sa ai bafta si sa nu mai ai probleme de-acum incolo ;)

oricum sa ne tii la curent cu datele problemei ;)

:blink: safe

P.S.: unde draq i-au dat 160km/h ?! ca parcarea aia e mica rau :P ...sau ati fost pana la Real si inapoi ?! :D

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

am mers de la tess pana la giratoriul facut nou inainte de podul de intrare in brasov.

dupa ce mi-au resoftat, se pare ca nu mai trepideaza asa de tare la relanti. Tot mai face dar nu asa intens

ma duc si luni la ei pt ca mi-am dat comanda de inchizatoarea de la centura din dreapta. pt ca chiar daca pasagerul din dreapta isi punea centura inca tot mai bipaia si clipea senzorul din bord. Piesa costa 188 ron. Trebuie demontata scaunul din dreapta pentru montarea ei. Sa vedem cat costa manopera. I-am intrebat daca nu merge dezactivat senzorul de centura din dreapta si mi-au spus ca daca se dezactiveaza nu vor functiona airbagurile....

va tin la curent cu ce se mai intampla

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) I-am intrebat daca nu merge dezactivat senzorul de centura din dreapta si mi-au spus ca daca se dezactiveaza nu vor functiona airbagurile....

(...)

vrajeala, mare vrajeala ;)

idee e ca ei nu vor sa-ti faca asta si iti invoca niste motive puerile

daca chiar vrei sa ti se dezactiveze acel senzor din sezutul scaunului poti veni la o intalnire vwforum.ro Brasov si te va ajuta un coleg cu vag-com contra unui suc/ciocolate calde :offtopic: ( mai multe detalii aici -> Intalnirii spontate in Brasov )

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Activarea/ dezactivarea senzorului respectiv nu are nimic de-a face cu declansarea airbag-urilor!

LE: am postat cred in acelasi timp cu Riddler. sorry

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, din cate stiu eu acel senzor face ca scaunul sa se retraga cativa centimetrii inapoi, in momentul unui impact, astfel ca airbag-ul sa nu te izbeasca foarte tare in fata. Nu am date concrete despre acest lucru, insa si eu am dorit dezactivarea senzorului din scaun si desi avea cine sa imi rezolve problema ca un VAG-COM, m-am razgandit. Aceste lucruri (legate de senzor si scaunul soferului) le-am auzit de la colegii de forum si de la prietenii mei din showroom-ul VW de la Ploiesti, renuntand astfel la aceasta idee.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este bine sa lasam senzorii activi, asa cum i-a facut fabricantul. Singurul lor rol este sa ne avertizeze sa punem centura... Nu au nicio legatura cu airbagurile, acestea fiind declansate de alti senzori - de impact, care dau comanda in cazul unei coliziuni la viteza de peste 35-40km/h.

Referitor la senzorul din scaunul pasagerului - am constatat ca este deosebit de sensibil - am pus o sticla cu suc de 2 litri pe scaunul respectiv si martorul din bord tot ma avertiza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subiectul despre senzorul din scaun nu prea are ce cauta in topicul asta, totusi nu e bine sa va jucati cu focul dezactivandu-l. Poate-l muta cineva de aici intr-un alt topic dedicat.

Scriu tocmai pentru a nu fi un subiect generator de idei tip kamikaze pentru cei care-l citesc.

"Seat occupation sensors have been used for a considerable time for controlling airbags in vehicles. These seat occupation sensors are used to determine an occupation state of a vehicle seat and the airbag or airbags which are assigned to the seat are activated only if the instantaneous occupation state requires such triggering. These seat occupation sensors generally have a plurality of switching elements, for example pressure sensors, which are arranged distributed in the seating area of the vehicle seat. An evaluation unit which is connected to the seat occupation sensor interrogates the switched state of the individual switching elements and determines an occupational state of the seat from the respective switched states. If the seat is occupied by a person, a plurality of the switching elements are triggered on the basis of the force due to weight exerted on the seat by a person, a state which is recognized by the connected evaluation circuit as an occupied state of the seat and communicated to the airbag controller."

Practic daca ai senzorul ala bulit s-ar putea sa te pricopsesti cu o eroare in sistemul airbag. Cel putin la BMW asa se intampla.

SRS (sistemul airbag) = Secondary Restraint System

PRS (centura) = Primary Restraint System

Asa ca lasati fratilor senzorii in pace :( ! Uite asa va obisnuiti sa purtati centura :blink: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer si eu o recomandare on-topic :

Motoarele de 170 de cai or fi mai fiabile d.p.v. al grupului motor-transmisie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi mi s-a schimbat inchizatoarea la centura din dreapta

188 inchizatoarea plus 70 ron manopera.

sper sa nu mai bipaie atunci cand am un pasager in dreapta cu centura pusa

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
raszvanul_ucv

Salut ,

Sunt nou pe acest forum .

As avea si eu o parere . Am 17 ani si putin peste :rolleyes: , si tata are un BE , iar tin sa mentionez ca pana in acest moment nu a avut nicio problema cu el , si are destui de km .

Dar am auzi ceva : Problemele care apar la passaturi sa fie oare si din cauza tarii in care se produc ?

Am prieteni care au B6 made in Germany si nu au absolut nicio problema cu masina , doar "mici greierasi" :)) , iar cunosc altii (putini la numar) care mi au spus ca nu sunt fabricate in Geramny si au ceva probleme cu masina !

Drum bun tuturor :Driver: , si cat mai multi km fara probleme :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un BE in posesie de vreo 8 luni si n-am probleme deosebite (mai putin cele create sau imaginate de mine) cu el. Apropo, este fabricat la Wolfsburg,deci cred ca e valabil pentru toate BE-urile de pe piata. Nu cred ca sunt din cele fabricate in China sau mai stiu eu pe unde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raszvanul_ucv

Si tata tot din vara il are

Pe 16 iulie chiar , l-am ridicat .

Am auzit ca cele cu probleme is facute in Cehia !

Ma scuzati daca am scris la off-topic sau ceva de genu , dar inca sunt nou si nu ma pricep asa de bine , iar daca am scris va rog sa ma avertizati si pe mine . Multumesc anticipat !

Cat mai multi km fara probleme si abia astept sa iau si eu permisu sa ma alaturez si eu la iesirile forumului :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e un topic de pareri, impresii si recomandari...asa ca nu vad de ce sa iti ceri scuze. eu am ridicat-o pe 11 august, si la momentul acela, si acum dealtfel, tot consider ca am facut o afacere buna. Cele bune si succes cu permisul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raszvanul_ucv

Crede ma pe cuvant ca abia astept sa iau permisu , pentru ca sincer passatul B6 e masina pe care mi am dorit o de cand a aparut . Nu stiu de ce , dar am fost fascinat de masina (momentul acesta si acum cred ca e cand am fos la un meci al stiintei cu passatul unui prieten) , si numar zilele pana o sa l obtin(sper sa iau din prima) .

Iar despre probleme , tocmai ce am mai discutat cu un amic si mi a spus ca passatul lui 2.0 TDI ii cam consuma ulei , ceea ce am auzit la multi care au aceasta motorizare.

Cat despre "problemele" care am azuit ca au foarte multi pe acest forum la passaturi B6 , sunt putin surprins deoarece la banii acestia nu ar trebui sa aiba asa de multe probleme , dar tin sa cred ca unii poate sunt putin "rautaciosi" (parerea mea) .

Respect sh obsess3d cat mai multi km fara probleme :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am probleme cu el si are cam 29000 km. Este adevarat ca sunt putini, insa altii la km astia aveau mari probleme. O cunostinta a mea are un Passat cu acelasi motor ca al meu, dar al lui este intr-o stare mult mai proasta. La 30 000 i s-a stricat pompa de ulei. Acum la 33 000 volanul ii tremura in draci, pedala de ambreiaj nu se ridica cateodata si uneori se opreste imedia dupa ce a pornit-o. ( nu vreti sa stiti cum merge cu ea :) )

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Avertisment

Va rog sa ramaneti ONTOPIC. Mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu am 166700 cu el si in afara de un parbriz schimbat din cauza pietricelelor de pe autostrazi si a vopselei sarite in unele mici portiuni ale capotei nici o problema :D e luat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Sarstiuc

Am avut parte ieri de o neplacere:

In Bucuresti, pe Magheru, la un semafor, fiindca eram primul si abia am prins rosu, am apasat pe (P) - frana de mana, si m-am dus pana in spate, in porbagaj sa imi iau ceva. M-am intors, am apasat frana de picior, am apasat pe buonul (P) - frana de mana, pentru a o debloca, si nimic...

Am sunat la service VW si mi s-a spus: deconecteaza bateria 5 minute si apoi incearca din nou.

Nu vreti sa stiti cat de naspa m-am simtit sa tin blocata pen-ultima banda de circulatie pe Magheru si cat m-au claxonat...

PS: Nu e prima oara cand mi se inatampla asta, dar pana acum o foloseam doar in parcare si dupa mai multe incercari, frana se debloca..

Parerea mea: Problema cu frana de mana m-a face mult sa ma gandesc daca sa mai pastrez masina sau nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Roaga-l pe stii tu cine sa-si scaneze masina cu vag-com-ul, poate iti gaseste buba. Daca nu reuseste sa o si repare pune codul de eroare pe threadul dedicat Erori vag-com si sigur te ajuta cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca tot o va scana, sa pun aici logo-ul sa vedem si codul piesie.

Daca cumva codul respectiv este 3C0 927 225 A, atunci recomand schimbarea respectivul buton cu altu' mai nou, el provenind dintr-o serie de butoane cu bug-uri si hibe

Noile calculatoare de frana (din componenta calculatorului) au codul 3C0 927 225 B si nu o sa mai ai probleme cu ele :))

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Sarstiuc

Ce service imi recomandati si cam cat o sa ma coste?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se poate face si fara ajutorul unui service daca nu vrei sa dai 50 - 70 RON pe manopera :P

Daca tot esti din Bucuresti, comanda piesa la reprezentanta si apeleaza la un coleg care are vag com OEM ( voinea, kostas, Al Bundy, etc.) sa te ajute cu "invatarea" noului buton cu restul sistemelor. :)

Metoda de schimbare e si ea simpla, scoti capacul de la sigurante, impingi prin spate butonul afara, ai o clema care o apesi sa iasa mufa si pui noul buton ;)

Asa scapi doar cu o cinste din parte ta ;)

;) safe

P.S.: btw, pretul unui astfel de buton e de ~80 RON (depinzand de cursul LEU-EUR) :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOmnuuu

Botonu' e asa cum zici..

dar de multe ori trebuie schimbat compul de abs...adica si partea de IT din spatele butonului...caz in care nu se poate face cu "colegii" ci numai la service.

Compurile vin "goale" si sunt uploadate online direct de pe serverele VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Sarstiuc

In principiu eu inca mai am garantie la masina (are doar 15.000 km), deci credca se schimba pe cheltuiala celor de la VW...

Mi-am programat revizia la Midocar - Vitan in joia asta.

Sper sa nu ma usuce de bani! :D

O seara placuta in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Referitor la titlu topic:

In februarie 2009 am cumparat din Germania Passat B6 Variant, 140 CP, dotat cam cu tot ce trebuie pe o masina, fara DSG, 140.000km, carte service verificata.

Pana azi 24.iulie.09 am bagat 3000 Euro in reparatii:

- alternator

- termostat

- rectificat chiulasa

- chit ambreiaj

- volant

- axa volan + senzor

- computer de confort

si urmeaza sa vad ce are cutia de viteze ca-n prima si a-2a viteza uneori intra si iese greu.

Categoric MARFA PROASTA.

Toti de la reprezentanta si alte sevice-uri zic ca modelu e cam firav, dar totusi e VW.

Reparatiile sper sa se opreasca aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!