Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Am citit un post la aria B6 cu un ventilator care nu se mai decupla deloc, mergea pana murea bateria. Eu am patit de cateva ori vara trecuta sa aud ventilatorul mergand exagerat de mult timp dupa ce am oprit masina, desi nu era cazul pentru ca era seara, deci temperaturi mai scazute, un drum de 5 km facut in 5 minute si acelasi drum facut de alte zeci de ori fara ca sa fie nevoie de pornirea ventilatorului. Imi amintesc ca odata am stat de curiozitate langa masina, si dupa 7-8 minute de mers se decupla singur. Mai exista posibilitatea sa fi trecut in regimul de curatare al DPF-ului si computerul sa faca ceva pentru cresterea temperaturii, dar pentru asta nu pot baga mana in foc ca nu ma pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

As fi vrut sa deschid un topic separat, dar ma gandesc ca poate nu merita. Intrebarea este urmatoarea: cat v-a tinut bateria la Passat? Si in ce conditii?

O sa incep eu: 2 ani si 7 luni cu Coming Home si Leaving Home activate.

Din 31 martie 2006 pana pe 7 august 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa cu luminile activate? Eu am fost surprins cand am scos bateria sa observ ca nu era nici o marca trecuta pe ea, parca era una luata din targ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact..si cu 51Ah..adica total insuficient.

Nu cu lumini activate ci cu DRL.

Modificat de Mama Omide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea avea 72Ah. DRL nu ar fi trebuit sa influenteze pentru ca functiona alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca sub nusceturatie alternatorul nu asigura suficient curent pt consumatori si pt incarcarea bateriei.

Cum eu merg 75% in oras prin metoda "ambreiaj-trI-frana-ambreiaj" e posibil sa nu se incarce suficient..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul masinii a calculat in asa fel bateria si alternatorul astfel incat sa faca fata fara probleme daca ai toti consumatorii porniti (faruri faza scurta, ac, dezaburire luneta, radio-cd, oglinzi electrice). Si mie mi se pare mica o baterie de 61A (cat are Tudorica de pe masina), dar se pare ca una cu amperaj mai mare ar dauna computerului. Cand va fi nevoie sa o schimb nu ma voi hazarda la mai mult de 66A.

Cam putin ca o baterie sa tina doar doi ani si jumatate - de regula te lasa dupa 4-5 ani. Ar fi bine sa masori si cat incarca alternatorul, la ralanti, cu toti consumatorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria originala era de 72, acum am de 75, deci nu prea se pupa teoria ta. Nu degeaba au pus din fabrica de 72, initial puneau de 55 si au fost mari probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io momentan am de 75 si e ok..

Adica acuma pe ger pleaca muuult mai usor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricine stie ca daca bateria are un amperaj mai mare da mai usor motorul peste cap... Totul este sa nu dea si calculatorul masinii, care costa cat vreo 10 baterii de 75A. :frigbaitata: Astept pareri din partea unor specialisti in electrica auto cu privire la "pupatul" acestei "teorii" cu realitatea. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfarsit VW a reusit sa produca o masina care poate concura cu autohtonele noastre(Dacia 1300 si Oltcit) in ceea ce priveste frica de a pleca la drum lung.Au reusit sa proiecteze o pompa de combustibil ,o frana de mana etc.de o calitate foarte proasta ,astfel incat sa nu depaseasca 50000 km.Totodata prin bunul simt (care nu exista) al VW AG ,ar trebui sa recheme masinile in vederea repararii greselii facute ,dar considera ca este mai bine ca paguba sa fie impartita intre posesorii de VW,care nu au fost obligati de firma sa cumpere masina.Plasa au luat-o singuri,acum sa suporte. Visul fiecarui posesor de Passat este sa fie singur in masina pentru a nu suferii si familia din cauza proastei alegeri facute in achizitionarea unei masini

La 50000 km m-a lasat pompa de motorina ,pe care-am schimbat-o cu 800 lei in reprezentanta,unde un angajat mi-a recomandat sa cumpar motorina din Vest,pentru a nu avea probleme. Din '90 pana-n prezent am avut 17 masini ,dar la niciuna nu a cazut pompa de alimentare.

Daca am gresit deschizand acest topic ,rog un moderator sa-l stearga

Modificat de polo26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga polo,eu unul nu prea am de ce sa ma plang ,nu stiu ce sa zic dar daca ti-a picat pompa de motorina nu inseamna ca e o masina nasoala si eu am observat ceva de cand citesc acest forum:majoritatea problemelor sunt la cele pe motorina si la acelea doar pompa(care acum au schimbat-o).Acum trebuie sa intelegi si tu ca nu se mai fac masini ca acum 30 ani care sa tina 30 ani ,acum la 3-4 ani aia in vest o schimba.Revenind la topic ,a mea m-a lasat o singura data intr-o dimineata acum vreo 2 ani cred,am pornit-o,mi sa aprins martorul de motor,masina trepida ,am plecat direct la pbn si dupa vreo ora de cautari:o bujie defecta pe care m-au pus sa o platesc ca cica nu o acopera garantia!?.Multumesc lui D-zeu ,sper ca nici de acum incolo sa nu ma lase pe undeva(am facut si un drum in Turcia(2007) cu ea pana la Kusadasi si inapoi si no problem).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

total de acord ,macar cu Dacia o scoteam la capat cu o surubelnita si un patent in majoritatea cazurilor, jur ca nu am ramas o data in drum cu ea, la astea doar funia si tarait la service ca n-ai ce sa sa faci !!! alaltaieri am schimbat un injector dupa ce am ramas in drum saptamana trecuta ......mi-e frica sa mai plec la drum !! cel putin nu fara 1-2mii euro , sau citeva zeci de mil. la tine ca nu se stie ......rusineeeeeeeee !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este tocmai corect sa ne hazardam in afirmatii ca si cele de mai sus. Dintre posesorii de Passat din Romania nu sunt mai mult de 1% membri ai acestui forum, iar dintre acesti membri numarul nemultumitilor este destul de mic. Toate masinile se defecteaza, indiferent de marca, iar in ultimii 10 ani producatorii de masini si-au schimbat optica - autoturismele au o durata medie de utilizare de 8 ani (putin mai mult ca la televizoare). Orice defectiune este neplacuta, mai ales cand trebuie sa bagi mana in buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate sa afirmi ca unii se hazardeaza in a face afirmatii ,intrucat nu ai avut timp sa vezi ce "poate" Passatul ,si sincer nu-ti doresc sa ai vreo surpriza neplacuta cu el.Defectiuni pot aparea la orice marca,insa Passatul este un fenomen .Am un coleg de birou ce are tot Passat B6 cu care ma intrec in defectiuni minore ,necostisitoare dar care-ti toaca nerv cu nerv.Nu am arici in buzunar,dar am cumparat o masina pentru a o folosi si a ma baza pe ea.Deci raman la parerea exprimata mai sus,si anume ca VW AG a reusit sa fabrice o masina antiVW.

Modificat de polo26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu pana acum nu am nici o problema cu ea.merge perfect.acum am 9000Km.dar vreau sa va spun un lucru, din multele masini pe care le-am avut una am tinut-o mai mult timp si am facut 80.000Km cu ea.este vorba de opel astra new, motor CDTI de 100 cai.fratilor stiti cum mergea masina aia...nu am avut nici o problema cu ea.revizii facute la 15000 si motorina pe teava si atat...blana...cand va aud cu pompa de motorina ca va lasa in drum, dupa ce dai 20-25000 euro pe masina....cred ca m-ar apuca nebuneala, nu stiu ce sa zic...am impresia, sincer ca masinile opel sunt mai fiabile decat astea ale noastre.urmatoarea masina cred ca va fi un insignia.arata beton...se misca si mai beton...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit VW a reusit sa produca o masina care poate concura cu autohtonele noastre(Dacia 1300 si Oltcit) in ceea ce priveste frica de a pleca la drum lung.Au reusit sa proiecteze o pompa de combustibil ,o frana de mana etc.de o calitate foarte proasta ,astfel incat sa nu depaseasca 50000 km.Totodata prin bunul simt (care nu exista) al VW AG ,ar trebui sa recheme masinile in vederea repararii greselii facute ,dar considera ca este mai bine ca paguba sa fie impartita intre posesorii de VW,care nu au fost obligati de firma sa cumpere masina.Plasa au luat-o singuri,acum sa suporte. Visul fiecarui posesor de Passat este sa fie singur in masina pentru a nu suferii si familia din cauza proastei alegeri facute in achizitionarea unei masini

La 50000 km m-a lasat pompa de motorina ,pe care-am schimbat-o cu 800 lei in reprezentanta,unde un angajat mi-a recomandat sa cumpar motorina din Vest,pentru a nu avea probleme. Din '90 pana-n prezent am avut 17 masini ,dar la niciuna nu a cazut pompa de alimentare.

Daca am gresit deschizand acest topic ,rog un moderator sa-l stearga

in alte tari in care se respecta clientul s-a facut chemarea respectiva... la noi nu... felicitari ca sunteti made in ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu riscul sa fiu :offtopic:

(...) nu stiu ce sa zic...am impresia, sincer ca masinile opel sunt mai fiabile decat astea ale noastre.urmatoarea masina cred ca va fi un insignia.arata beton...se misca si mai beton...

te-as ruga sa lecturezi un pic urmatorul articol -> Opel, salvat de programul "Rabla" al germanilor :vaidecapulmeu:

END :offtopic: si sa revin la subiect

AM mai ziso in cateva topic-uri (cred ca si aici), modele de pasat fabricate intre 2006 - 2007 au beneficiat de pompa de motorina fabrica de firma ARAL, iar dupa ce VAG a vazut ca are de "furca" cu ele, au schimbat imediat producatorul, revenind inapoi la BOSH iar de-atunci gata cu probleme

si masina din semnatura a avut probleme cu pompa si ce ?! a fost schimbata la 16000 km si de-atunci gata

colegul victor_blackedition a expus cel mai bine ideea, NU putem judeca/ataca prestigiul VAG prin faptul ca noi, 1-5% din utilizatori totali ai Romaniei de Passat B6 avem probleme minore/majore cu masina din dotare asta e treaba altcuiva :icon_thumright:

:Driver: safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddler respect afectiunea ta pentru aceasta masina dar asta nu inseamna ca este cea mai buna.

BOSH nu face pompe, poate Bosch da. Iar pompe ARAL??? Cred ca gasesti doar la benzinarii si acolo de fapt marca este Schlumberger. ARAL fabrica doar lubrifianti/carburanti detinuta actual de British Petroleum.

Cei 1% din utilizatorii din Romania sunt secondati de cei din .de si de Autobild care a declarat masina un dezastru la capitolul fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddler nu ai dreptate.masina nu mai este un lux, nu este un lucru de care sa te indragosteti, nu o iei de nevasta.pur si simplu dai niste bani(nu putin!) si iti faci treaba cu ea.eu am vrut sa-ti spun ca in 80000km ce am facut cu opelul nu am avut problemele voastre.nu incape vorba la nivelul asta ca cei de la vw au incercat altceva.nu au voie sa spuna asa ceva.

in al doilea rand toata piata auto mondiala trece printr-o perioada grea.ii afecteaza pe toti producatorii lipsa vanzarilor.asta e...cei mai buni rezista...o sa vedem peste cativa ani cine ramane in piata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit nush unde ca anul trecut passatul e in varful topului la vanzari la clasa ei, cel putin in ro. Asa ca, cu toate neajunsurile, se vinde bine... Deci asta e nivelul de banii astia... De banii astia imi luam un a4 chel... asa ca am preferat pe langa dotari si extrase si pretz mic.(mare pt ro). Eu inca sustin ca raportul pret calitate e cel mai bun. Poate sta mai bine un pic octavia superb la capitoul asta dar cui ii place vw ii place. La un test comparativ cu insignia passatul iasa mai bine la aceeasi bani. Iar ca dotari standardul de la vw e optional la opel...

parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, eu cand sunt nemultumit de ceva instrainez acel obiect si imi iau altul. Daca nu este bun Passatul de ce nu-l vindeti? Totusi, nu prea inteleg cum Golful este bun, Jetta la fel, Octavia asemenea numai Passatul este rau. Foarte multe dintre componente sunt comune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor PROBLEMA MARE:

se opreste motorul in momentul in care ma apropii de intersectie. Vin cu viteza 40 50 km, calc abreiajul franez pana masina se opreste pe loc, in momentul acesta motorul se opreste.

Apare o singura iconita in bord: bateria pe rosu. Daca vreau sa repornesc nu porneste, doar daca accelerez in momentul in care dau la cheie. Daca nu accelerez doar se aude cum invarte si incearca sa porneasca, ca si cand nu ar ajunge motorina.

Exclud de la inceput bateria pt ca daca ar fi fost ea nu ar porni dimineata(spre ex dimineata cand am plecat erau -14 si a pornit fara nici o problema)

Alte probleme avute in ultima vreme si care sunt nerezolvate:

Motorul tremura la relanti (ceea ce as inclina sa cred ca este de la injectoare)

Mi s-a intamplat de doua ori ca in mers la viteza 100 120 km sa cada puterea si turiatia motorulului la 2000 ture, si nu vroia sa mai treaca de acest punct oricat as fi apasat pe pedala de acceleratie. Am inteles ca este de la turbina. Am oprit motorul si repornit si totul a fost ok.

Oare ceea ce mi s-a intamplat azi sa fie de la injectoare? Cand pica un ijectoara apare vreo eroare in bord

Mentionez ca am 120.000 km, motor de 1,9 tdi , masina luata de noua de la tess brasov

HELP Please

Sunt maine programata la tess brasov sa vedem ce zic

Multumesc Sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....pai e mai complicat, poate fii volant, poate fii pompa, pot fii 1-2 injectoare :wacko:

- la "datu' in nas" cand pui frana sa te opresti la un semafor, acolo cred ca e vorba de vreun injector cu contact imprefect sau infundat

- cu tremuratu la relanti e cu 2 taisuri, adica poate fii vorba fie de volant bimasica, fie de 1-2 injectore

- iar legat de caderea de putere sub 2000 turatii acolo e de la geometria variabila a turbinei, pt ca pe 1.9 TDI de la 1900 turatii intra turbina :vaidecapulmeu:

rezolvare aici e simpla, ti-o seteaza la loc si gata ai din nou zvangu'

concluzia e ca mai bine faci un scanare cu VAG-COM-ul si vezi ce erori ai prin sistem, dupa vezi solutia :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am mers azi la tess brasov si surpriza. masina nu avea nici o eroare in istoric desi ieri motorul s-a oprit de 3 ori la incetinirile la semafor cu ambreiajul calcat pana in podea. o alta eroare care am avut-o in luna ianuarie de 2 ori este ca am pierdut puterea si nu mai trecea de 2000 de ture. Deci nici aceasta eroare nu a aparut in istoric.

plus am mers la un drive-test cu doi oameni de la service (unul conducea si altul era cu computerul si verifica parametri) Eram si eu prezent in spate. Deci nici o eroare nu a aparut desi s-a mers pana la 160 km pe ora opriri bruste etc etc.

ulterior s-au gandit sa resofteze. nu mi-au luat nici un ban pentru toate chestiile astea.

Sunt curios daca vor mai aparea problemele

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!