Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

sunt curios ce inseamna "Defekte Sitzheizungsmatte Fahrersitz" din ultima coloana ( a 2-a poza )

daca e "Pompa de motorina" in traducere mot-a-mot ...atunci se poate striga BINGO ! :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Defekte Sitzheizungsmatte Fahrersitz - incalzire scaun sofer defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele 2 pagini nu apare nici un cuvant despre pompa de motorina. E posibil ca in unele tari mai civilizate (dpdv al comertului mai ales) sa fie schimbate pompele pe cheltuiala dealerilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a cazut pompa de motorina in Olanda(luna februarie 2008) , iar acolo era aceeasi problema ca si la noi : masini stricate in service si pompe nevoie . Si nu am auzit sa se faca vreun recall pentru problema asta pentru ca nu au cazut procentul nu stiu cat la suta pentru a se considera necesar un recall .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu imi merge cea a pasagerului din dreapta fata :|

a?! ... ce e "respectiva" care nu merge ?! ...geamul ?! :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru incalzirea din scaune verifica mai intai sa nu ai vreo siguranta arsa.

Iar pentru pompa de motorina este un topic separat numai pe aceasta tema. Se pare ca la masinile produse in ultimele 8-9 luni nu au mai aparut probleme cu pompa pentru ca au un alt furnizor - Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am probleme cu distributia. La 11k km s-a rupt un intinzator, a sarit de la punct, a indoit toate supapele... si totul s-a intamplat la pornire. Am schimbat supapele, garnitura de chiulasa, semeringuri, 1 culbutor, intinzatorul hidraulic problema, iar dupa 18.8km, tot la pornire, a mai sarit de la punct si a distrus 2 culbutori, 4 supape admisie si 2 evacuare. Acum mecanicul spune ca ar fi lantul de vina, ca e detensionat (dintr-o discutie purtata de el ar fi aflat ca la FSI lantul se detensioneaza cu 1.x mm), comandand acum ce s-a distrus si lantul "problema". Astept 5 zile pana vine comanda din Germania si va tin la curent. Totodata, va rog daca aveti idee cum se pune la punct la 1.8.TSI BZB (masina din semnatura) sa-mi trimiteti si mie cateva detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motoare au distributia pe lant la Passat si care nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jenant... ieri pe E85 o kashkarabeta de dacie tragea catai B6-le la shtanga , cu avariile puse.

poate sa fie o problema la pompa de motorina..stiu ca se plangea cineva ca a ramas cu B6 nou in intersectie printre tir uri ..nasol de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tarziu ai raspuns la postul respectiv, oricum problema cu pompele de motorina s-a rezolvat odata ce au schimbat distribuitorul ...adica de prin 2007 modele nu au mai avut nici o problema cu pompa :)

din cate am inteles si unele modele de Octavia 2 livrate in perioada 2006 - 2007 au fost pe "prinse" de aceasta problema ( sursa e un tip care lucreaza la Delcar Brasov - Dealer Skoda :) )

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la titlul topicului " B6 Ghinion sau marfa proasta" azi am intrat pe un site, ii zice automobiletv.ro , e si emisiune pe National duminica, si am vazut diferite statistici interesante. Printre altele, cea mai vanduta masina din clasa medie in Romania, ghiciti care este? - Passat! La distanta maricica de Mondeo si Avensis... Daca era marfa proasta nu cred ca atatia romani ar fi achizitionat Passat. Cred ca ar putea ramane doar "ghinion". Si ghinionul sper sa ne ocoleasca pe toti! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta usor off-topic:

Totodata, va rog daca aveti idee cum se pune la punct la 1.8.TSI BZB (masina din semnatura) sa-mi trimiteti si mie cateva detalii.

Am ceva manual de service pentru chain drive-ul BZB, cu poze cu tot, inclusiv cum se pune la punct. E prea mare sa-l atasez aici, eventual da-mi un PM cu adresa ta de email sa-ti trimit.

Si acum on topic:

Passatul 3C este un concept tehnic reusit, dar in goana dupa profit ocazional VAG a folosit furnizori si materiale ieftine.

Au mai corectat in timp din asta cand au inceput sa vada ca in studiile facute de ADAC, Passat-ul iesea ca fiabilitate dupa masini de genul... Dacia Logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul este de departe cea mai bine vanduta masina din clasa ei si eu cred ca aceasta este si explicatia pentru "multitudinea" de probleme tehnice.. Cred ca e doar o falsa impresie ca multe Passat au probleme tehnice , intr-adevar sunt multe daca le numeri , dar raportat la numarul total de masini vandute procentul e mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai nene..ma exasperati cu discursurile astea docte despre statistici, sunteti atat de detasati de parca ati avea toti RR cu garantie pe viata si masina la schimb instantaneu!

Problema mea e ca masina asta are belele multe neasumate de fabrica!

De ce nu s-a facut recall pt pompe de motorina si au asteptat sa ajung pe platforma in service?

Daca se intampla asta iarna, pe la mama dracului...inghetam in masina?

samd samd samd..

Ooooo tineti langa cu statisticile...romanii au cumparat B6 momiti de fiabilitatea lui B5!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omide , tu esti un caz special. Nu am mai auzit pe nimeni sa aiba atatea probleme cu masina cate ai avut tu ... e normal sa fii revoltat si probabil ca oricine ar fi la fel in situatia ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de aia de la Autobild de la care am pus eu link-ul ai auzit? Daca nu...cauta 2-3 pagini in urma si vezi ce nota i-au dat ei Passat-ului dupa 100.000km.

P.S. Dezastruos, si daca cauti si mai jos pe pagina o sa vezi parerea multor posesori. Deci Omide nu e singurul, si pe forum sunt multi care se plang.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine idee e ca, foarte multi dintre noi, suntem sub 100.000 km (eu spre exemplu am ~50k km... deci jumate )

...eu unu sper sa nu am prea multe belele cu ea, pana acum ma multumeste pe deplin :)

vorba vine: "Speranta moare ultima... "

Regards,

Riddler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara la toata lumea!

Sunt mai nou pe acest forum si cu oarecare mahnire trebuie sa va spun ca am luat decizia de a ma inscrie in acest forum, si mai precis de a posta pe acest topic, din necesitatea de a cauta unele solutii si idei la probleme la care nu ma asteptam.

Mai exact, in aceasta vara (iulie) mi-am luat un Passat B6 ,sh , adus de o cunostiinta de la nemti (personal, am un principiu care-mi spune ca nu prea e rentabil sa-mi iau masina noua- nu vreu sa justific acest principiu acum). La cumparare, toate bune si frumoase...masina model 1,9 TDI, Confortline, 92 000 km, bine intretinuta, arata perfect ...ziceai chiar ca e noua. Doar anvelopele putin uzate si faptul ca am primit o singura cheie (atata avusese si vanzatorul neamt) m-au dezamagit putin...

Vremea trece si eu fac cu ea vreo 2500 km... si incep problemele... precum si firele de par alb....

- Prima data a inceput ca, in timpul mersului sa se auda uruit de rulment... Personal, nu mi-am putut da seama de la care roata e acel uruit, sunetul nefiind pronuntat si incepand doar de la 80-90km/ora . Am fost la un service, iar pe elevator nici "meseriasii " de acolo n-au stiut sa-mi spuna exact de la care roata uruie rulmentul...Ideea lor era ca sa-i schimb pe toti 4 ( !!!) asa voi fi sigur ca scap de sunet... :D ...iar ei vor fi un pic mai bogati. Ideea mea...sa mai merg cu masina ceva timp, poate uruit-ul se accentueaza si imi voi putea da seama de la care roata provine...

- a doua problema a fost martorul de airbag... ramas aprins permanent dupa o aspirare... Tot pe aici pe forum am inteles ca posibilitatea aprinderii acestuia a fost data de la mufa de sub scaunul soferului caci, intr-adevar, baietii de la spalatorie au vrut sa-si faca treaba corect si aspirand pe sub scaun..au deranjat firele pe acolo... masina nemteasca..ce mai! Problema s-a rezolvat cu ajutorul unui coleg forumis care a sters eroarea...

- a treia problema: in ultima luna, tot mai des ,la pornire, martorul de"volan" se rosea, iar motorul pornea o secunda dupa care se oprea... Dupa 3-15 incercari de pornire reuseam cumva s-o pacalesc, totul revenea la normal si mergeam mai departe...Oricum incepusem sa am emotii de cate ori opream masina ...daca iarasi face figuri la pornire? Mai nou ,imi mai aparea si "steering column lock defective" in BC ..adica defect la sistemul de blocare a volanului"... Intreband in stanga si in dreapta am inteles ca exista 2 cauze:ori imobilizatorul face figuri si nu mai recunoaste cheia ,ori chiar este defecta coloana de directie... Problema e si azi nerezolvata....caci a intervenit o alta problema , si mai mare :

- a patra problema : ieri m-am trezit ca masina si cheia (singura pe care o aveam) nu se mai recunosc intre ele. Nu se mai deschid /inchid usile din telecomanda, nu se mai intampla nimic cand bag cheia in contact... Iarasi ,intreband in stanga si-n dreapta, mi s-a spus ca cheia trebuie rescrisa!

Am promisiunea unui coleg forumist ca maine dimineata vom incerca sa rezolvam problema...

Din fericire am totusi un noroc ( chiar daca asta poate nu pica bine posesorilor de Passat) : mai detin un Renault Megane II break. Si pe asta am luat-o de la nemti in 2006 ,sh, am facut cu ea cca 65 000 km in Ro (acum are 183 000 km) iar in afara de 2 amortizoare, 2 bilete directie , 1 pivot, (soselele patriei!) si filtre si consumabile...n-a vazut atelier service... E masina in care am incredere si cu care imi fac treaba..in timp ce Passat-ul asteapta in parcare plin de "figuri"....dar e Passat!

Oricum in tot raul e si un bine... initial eram hotarat sa-mi vand Megan-ul ... acum mi-am schimbat hotararea...Cumpara cineva un Passat?

Dragi colegi, asa cum fiecare dintre noi nazuim spre "mai bine" credeam ca trecerea de la un Megan la un Passat e un pas inainte...Trebuie sa va spun ca mi-am dorit acest model de masina (Passat B6) inca de la aparitia lui. Raman insa stupefiat de problemele care mi le face,probleme la care nu te astepti de la prestigiosul VW (?) Pana acum am mai avut alte 4 marci de masina (Dacia, Opel, Daewo si Renault) dar niciuna nu m-a dezamagit in asa scurt timp! :P Din pacate. ce-am mai citit si pe acest forum m-a speriat si mai mult! Se pare ca in cazul acestui model de masina (Passat b6) ..ajungem noi sluga ei si nu invers cum ar fi normal...

V-as ruga ,daca se poate , sa ma sfatuiti cu ceva idei de rezolvari...poate unii din voi ati mai intampinat problemele descrise mai sus la Passat. Singura rugaminte este sa nu ma indrumati spre reprezentante vw ( desi sunt constient ca sigur voi ajunge si acolo) , avand in vedere ca la mine in oras nu sunt (cea mai apropiata este Craiova) , iar dupa ce-ti trebuie programare, mai ai si sansa sa ti se faca lehamite de marii "meseriasi" din reprezentantele romanesti :D :)

Deocamdata astept ziua de maine sa vad ce pot rezolva in urma scanarii...

Profund dezamagit.... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cam dubios faptul ca in 2 ani masina a facut aproape 100.000 km :P

...si eu cand mi-am luat masina, culmea tot in iulie, am "vizitat" multe passaturi inainte de-a ma decide ( 2 aveau peste 100.000km si deja gasisem defecte/nereguli desi aveau ceva dotarii ) ....doar 2 masinii erau mai a catarii, cu totul la zi si fara nereguli (masina care o am in semnatura spre exemplu)

asta oricum nu poate fii relevant

2. cel mai nasol este ca ai primit doar 1 key si nu 2

...daca ai "bafta" sa ti se strice cheia respectiva, n-ai nici cum sa pui alarma :)

recomandarea mea (desi te va ustura la buzunar) este sa-ti mai faci o alta keye si s-o reprogramezi pe a ta, ca sa nu ai ceva "surprize" pe viitor ;)

3. daca huruitul vine de la roti, poate nu sunt rulmentii... s-a mai reclamat problema volantei bimasice, asa ca n-ar strica sa-i faci un "CHECK-up" de la cap la coada, dar nu neaparat la reprezentanta de la Cariova... poti incerca si altele sau chiar orice service (poate fii si de la alta marca) ...doar ca sa vezi peste ce "dai"

btw... cand ai cumparat masina i-ai facut si tu o verificare a istoricului, a cartii service sa vezi ce si cum ?! (banuiesc ca da :P )

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pima masina vag pe care inca o mai am este un g4 pe care la fel ca si criv l-am luat sh la 114000. La fel masina frumoasa ca si noua... primele 2 luni am avut ceva probleme: kit ambreiaj dus, spalator faruri inghetat, bendix-ul etc... probleme care m-au enervat pe moment... Le-am pus la punct pe la ce service-uri am putut... acum masina are aproape 230000 km si se prezinta foarte bine... e o masina de incredere... deci curaj ca se rezolava. Oricum ai riscat luand o masina sh... daca era noua mai aveai garantie... si te-ai grabit cu alesul ei si faptul ca nu avea numai o cheie trebuia sa te puna pe ganduri... Dar curaj ca se rezolva. La ce pret ai cumparat-o? Ca oricum mai trebuie ceva banutzi investiti ca sa o aduci pe linia de plutire... si sa te faca sa uiti de reno....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, am facut scanarea cu vagcom-ul cu ajutorulunui coleg forumist.

Chiar inainte de aface scanarea, ne-am uitat nsi la sigurantele masinii (cele din compartimentul motorului) . Le-am scos pe fiecare, le-am analizat,nu era nici una arsa, le-am pus la loc...si culmea! si-a revenit masina in privinta corespondarii cu telecomnda! Acum se inchid si se deschid usile, , se aprind martorii la punerea contactului...chiar si porneste...totul e in regula cu treaba asta. Probabil vreo siguranta nu mai facea bine contact...nu stiam ca modelul asta trebuie "gadilat" din cand in cand la sigurante....

Ramane de rezolvat faza cu figurile coloanei de directie...care se previzioneaza fi destul de dureroasa (costisitoare) Din discutii cu unii specialisti -electricieni de la reprezentanta vw- a cam rezultat ca trebuie schimbat tot sistemul de blocare/deblocare volan, inclusiv nu stiu ce calculator, etc....total ...cca peste 3000 roni...la nivel de reprezentanta ! Va atasez mai jos erorile aparute la scanare, poate va dati si voi cu parerea...!

Decizia finala o voi lua cand voi avea timp sa ma ocup special de treaba asta ( sa merg in service , sa ma interesez de preturi piese, etc) mai ales ca acum vin si sarbatorile.Puteti sa-mi recomandati vreun magazin de piese originale mai ieftin decat reprezentantele?

Intr-adevar poate m-am grabit cand am luat masina asta...totusi, am mai cumparat masini sh si le-am nimerit (ca sa zic asa) destul de bune . Nu mi se pare normal ca in asa scurt timp sa fie atatea nefunctionalitati... Ce Dumnezeului... masina am verificat-o destul de bine la cumparare si totul a mers ok ..o perioada (vreo 1000 km) ...ce-i adevarat...cam scurta.. Si istoricul masinii parea ok...iar in cazul cheii..ce sa va spun ca si la Megane am ramas cu o singura cheie, caci al mic al meu (are 3 ani) a prins-o pe cea de-a doua si a facut-o praf...m-am gandit ca si fostul proprietar de la Passat o fi avut vreun eveniment similar...

Puteti sa-mi recomandati de unde sa fac rost de a doua cheie la Passat?

Normal, exista un risc, intr-adevar atunci cand cumperi sh. Mi-am asumat acest risc, avand in vedere, in principal faptul ca eu personal, nu merg prea mult in general cu masina (cam 20-30 000 km/an) si totodata constient fiind ca este posibil sa am ceva probleme ulterioare...insa nu mi-e rusine nici cu cei care si-au luat Passat-urile noi...deocamdata au norocul cu garantia... mai tarziu cum ramane? O vand? Deci Passat-ul e bun doar cat e nou si piesele sunt acoperite de garantie? Eu am convingerea ca o masina fiabila nu face probleme nici in garantie...nici dupa aceea... Bineinteles ,toate au o limita de batranete.. Accept , normal schimbarea unor componente datorate uzurii ..chiar si unele mici defecte...dar totusi... cand acestea devin multe in scurt timp si-ti ocupa mintea si timpul...cred ca asa cum spuneati: e nevoie de mult curaj pentru un Passat!

Ideea de baza este ca , dupa parerea mea,(daca intereseaza pe cineva) mitul fiabilitatii VW , se distruge incetul cu incetul... :vwrullz:

Sa dea Domnul sa-mi schimb aceasta parere!

PS: am uitat sa spun ca de fapt, primul si primul defect a fost acela al butonului de la geamul electric de la pasager, care nu mai vrea sa coboare geamul, de la cca o saptamana dupa ce am cumparat masina...Noroc ca pot manevra acel geam de la butoanele soferului...acum mi se pare un fleac...

pentru Kong: era sa uit- pretul masinii adusa in Ro 14030 euro

Cu respect! ( ptr forumisti...nu ptr Passat)

Scanare_IMMO.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O situatie ciudata am avut si eu azi de dimineata - am pornit masina si brusc, cand ar fi trebuit sa se stinga martorul de la volan - imi apare pe BC stearing column defective - si bineinteles beep-ul de rigoare. Am luat contactul, am pornit-o din nou - nu a ma aparut nici o problema. Chiar nu-mi pot da seama de la ce ar fi putut sa fie. Oricum, o sa vad daca mai face. Am observat ca in special dimineata, dar nu intotdeauna, imi intra greu in viteza. Am patit-o insa si dupa ce am mers cativa zeci de km cu ea. (intra greu in viteza intai, si asta numai dupa ce o scot din marsarier ) - oricum, o sa-i verific si lichidul de frana - din cate stiu pompa de ambreiaj si cea de frana lucreaza pe acelasi vas.

O alta problema ar fi ca nu-mi mai functioneaza tempomatul. La inceput mergea, dar acum am observat ca nu mai vrea sa mai faca nimic - nu-mi mai indica nimic pe BC. Precizez ca stiu cum trebuie activat - asa ca exclus faza ca nu-l stiu sa-l activez si setez. Se poate sa-l fi dezactivat cineva din greseala cu VAG COM-ul sau atunci cand a fost facut update la soft?

@criv - cheia se face destul de usor - m-am interesat pentru ca am vrut initial sa-mi iau o masina care avea doar 1 cheie. Iti recomand sa te duci la reprezentanta cu actele masinii (ca sa poti dovedi ca tu esti propietarul) si sa soliciti multiplicarea cheii. Singura problema ar fi ca dureaza ceva pana ti-o aduc - vine direct din DE, (dureaza cam 2 saptamani) - pretul ar fi undeva pe la 500-600 Ron (cel putin atat era cand am intrebat eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ingrozesc ce citesc aici, am si eu renumitul passat cu 175000 km, peste cateva zile ii schimb bucsele, in rest nu i-am facut nimic INCA, bat in lemn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!