Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Multumesc de aprecieri, dar nu asa trebuie vazuta problema, ca nu suntem intr-un concurs. Nu e ca si cum as fi marcat un punct impotriva colegului rvacaru, Doamne fereste. Incercam fiecare sa ne dam o parere cat mai bine argumentata, cu speranta ca vom ajunge cu totii la o concluzie cat mai apropiata de realitate.

Dar ma bucur sa vad ca am starnit astfel de reactii ;) (mai ales ca suntem in plina campanie electorala, ce sa mai, aproape ca ma ia valul :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

:P Esti pe liste la uninominal? :P

Eu am citit o gramada de teste si rapoarte (ADAC, TUV, etc) si am o impresie "formata": motorul 2.0 TDI poate avea probleme si le stim cu totii care. Le are si in Ro si in Germ si oriunde. Chiar si in testul Autobild senzorii de pe la motor au facut probleme; acolo e de lucrat, de imbunatatit. In rest, masina e frumoasa si se conduce bine. Dar cand mii de nemti citesc topul ala si vad numai "masini straine" in pozitiile fruntase incep sa "barfeasca"... si e pacat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Esti pe liste la uninominal? :P

Nu, dar poate particip din partea vwforum :D Pai numai motociclistu' sa fie cu Citroen? Noi, cei de la VAG, de ce sa nu avem un reprezentant? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am format o parere clara din acest topic. Sunt multi cu probleme pe care le numesc minore :pompa de motorina ( daca ramai in drum in .DE si chemi ADAC sa te tracteze mai e minora?),schimbat bord, schimbat bucsaraie la 20.000km si cei care recunosc ca fiabilitatea nu mai are nimic in comun cu Passat 2.0 TDI. Sa schimbi injectoare, volante, turbine in masa nu inseamna ca masina mai este fiabila.

Trebuie si ca cei care apara o masina fara nici un fundament sa vada mai departe de investitia facuta.

La fel si cu sensorul DPF...toata lumea zicea de motorina proasta din Romania, dar cand am pus un link catre seatcupra.net unde cei din Anglia se plangeau de aceleasi probleme ba chiar cu filtre schimbate mi s-a zis ca doar in Romania exista aceasta problema din cauza conditiilor de trafic.

In rest...piata dicteaza, si daca va uitati pe mobile.de la masini noi o sa observati ce discount-uri imense ofera dealeri si pana si in test se observa deprecierea cu 50% a masinii.Fiabilitatea masinii o va face sa-si piarda rapid din valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic altcumva.... Din passatisti din ro cel putin, de vw forum au auzit maxim 10% si chiar daca au citit forumurile nu au postat sau nu au avut probleme. In general posteza doar cei cu probleme.

Deci problemele sunt clare la primele loturi de b6 pana in 2006 dupa aia s-au cam linistit...

Urat e din partea fabricii ca nu a facut recall pt pompe, butoane, probleme care abunda...

La fostul golf cum nu am avut probleme nici nu am stiut de forum... La passat problemele au aparut inca din momentul comenzii din cauza cretinitatii si indiferentei dilarului, noroc cu forumul ca am mai rezolvat din ele.

Nu trebuie pusa o eticheta inca cum ca e rea masina... daca ai citi forumul inainte de comanda nu ai mai cumpara veci passat, poate doar CC poate ca da bine pe forumuri (la asta vine iarna sa il vad cum face cu geamurile...), ai cumpara direct Superb si ai mai ramne si cu bani.

Eu de a mea sunt super multumit, adica peste asteptari, avand in vedere this forum... dar am doar 3500 de km asa ca poate ca inca nu sunt indreptatit sa imi dau cu parerea dar nici cei care fac in 2 ani 25000 nu sunt indreptatiti sa spuna ca e o masina buna sau rea..

Ca si concluzie eu tot masina asta mi-as lua-o si a doua oara dar cu mai multe optiuni... sper sa zic asa si la 150000 km ca am de gand sa o tin mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la ce spune colegul Kong. Numai ca eu chiar am studiat forumul inainte de comanda, si, desi nu sunt masochist din fire, tot am cumparat masina. Am analizat problemele si am considerat a fi acceptabile, deci nu a existat ezitare din partea mea.Si a doua oara la fel as face. Iar chestia cu superbul mi-a trecut si mie prin cap, dar m-am abtinut si cred ca am facut bine. In afara plasticelor de la bord care ma cam chinuie cu soarecii lor (fiecare cu "pasarica" lui, ce sa spun) dupa 6000 de Km zic ca masina se tine ok. Nu neg ca exista problemele. Posturile celorlalti colegi stau marturie. Sa recunoastem insa ca toti care ne aflam aici ne-am dorit Passat, nu? ca altfel variante erau destule pe piata. Cum drumurile, calitatea carburantului, stilul de condus, fiabilitatea, etc. influenteaza viata si confortul de la bord, asta intotdeauna va ramane o chestie subiectiva. Le doresc tuturor calatorii cat mai placute in compania unei masini care, dupa parerea mea, tine totusi sus standardele pe piata la nivelul asta de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urat e din partea fabricii ca nu a facut recall pt pompe, butoane, probleme care abunda...

Corect! Asta e buba cea mai mare la VAG (indiferent de sub-marca): indiferenta fata de client dupa ce a cumparat masina. Cu toate au facut asa: debitmetre, cazut geamuri in usi, crapat motoare alu la inghet, role distributie in motoare 1.4, etc. Parca intr-un final a existat un recall pt volante, dar nu bag mana in foc. Mult mai multumit ar fi fost clientul daca vedea ca vanzatorul e co-interesat sa rezolve problema _ieftin_ si rapid...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa avem o imagine cat mai concludenta despre defectiunile care apar la Passat trebuie sa tinem cont de procentul in care acestea apar. Cate Passaturi cu probleme tehnice cunoasteti ? Cateva zeci ? O suta? Ce reprezinta acest numar din totalul celor vandute in Romania?

Daca faci un calcul iti dai seama ca procentul de masini cu probleme este mic si se incadreaza in marja normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuscumdracu TOTI cei pe care ii cunosc eu si au B6 au belele...basca 2 institutii de stat unde cele 12 masini au belea dupa belea...

Nu am cunoscut inca posesor de dihanie ajunsa la 70000 care sa se jure ca NIMIC! dar nimic nu i-a tulburat posesiunea..ca sa zic asa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cunosc personal, in afara de mine, doar alti 3 posesori de Passat B6 si toti 4, in afara de clasica problema cu pompa de motorina (desi am senzatia ca doi dintre noi nu au avut nici macar problema asta), in rest nimic spectaculos la nici unul dintre noi. Nu stiu ce sa mai zic sau ce sa mai cred ... nu imi ramane decat sa bat in lemn ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere problemele reale ale B6-lui sunt cam urmatoarele :

1. tren rulare destul de performant dar mult prea sensibil pentru soselele noastre ( nu cred ca VW va lua vreodata ca etalon calitatea drumurilor din RO )

2. materialele folosite in interior cam "ieftine " ... iar tot datorita calitatii soselelor incep sa " zornaie " + aspectul unora dintre ele dupa un timp mai lung de utilizare normala devine jalnic ( dar pe de alta parte cu 400-500 lei poti inlocui multe "plastice" uzate , nu cred ca e o suma pe care un posesor de vw sa nu si-o poata permite )

3. volant cu masa dubla care cedeaza cam repede daca masina nu este utilizata cu foarte mare atentie ( motoarele diesel ) .

4. vopseaua de proasta calitate

Restul problemelor aparute sunt exceptii sa zicem si nu le putem cataloga ca erori de fabricatie ale producatorului. Eu nu cred ca a facut cineva un calcul matematic simplu intre total masini vandute / total masini cu probleme reale pentru a putea trage o concluzie subiectiva . Probleme similare intampina si alte modele ale unor producatori mult mai " cu pretentii " decat VW . Nu are rost sa compari masinile de azi cu cele de ieri. Acum tendinta este ca masinile sa fie cat mai rapide-stabile , cu cat mai multe functii de confort care implica foarte multa electronica/calculatoare si alte chestii care e normal ca uneori sa mai dea si rateuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fifth Gear RECOMANDA passatul

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?mn...re&model=22

Si ei recomanda destul de putine...

Da' dar ia uite:

i have purchased a v.w passet 2.0tdi and it is exellent , and reading your recent reviews on here i,e the fuel pump . the local dealer recalled mine and fitted a new fuelpump it had to be returned due to a minor fault but the dealer were very helpfull and i have to say i made a great choice.

The Electronic parking brake was a nightmare (not always releasing automatically) and a faf to apply with your right hand every time you stopped.

In particular the electronic handbrake is very fiddly and non too confidence inspiring when you first park on a hill.

De ce dracu ma la noi "local dealer-ul" nu ne-a rechemat sa schimbe pompa?

Pt ca traim in Romania...

Modificat de Mama Omide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, deci macar acum stim un lucru, VW AG a facut recall pt pompele de motorina, dar PBN si restu dealer-ul locali, n-au "mers" mai deparate sa puna in aplicare recall-ul...

...au facut in schimb recall-uri doar pe alea minore pt un capacel la stergoatare, update soft.... si cam atat

exact ca in proverbul ala romanesc "Ai lovele ?! ...N-AI ?! ... Ai sictir.." :lol:

...NASOL ! :D

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW AG a facut recall pt pompele de motorina, dar PBN si restu dealer-ul locali, n-au "mers" mai deparate sa puna in aplicare recall-ul...

Dar, stau si ma intreb, asta nu e lejer ilegal? Daca am izbuti sa aflam codul de recall, n-am putea sa cerem direct la VW o confirmare si, eventula, o explicatie, de ce dealer-ul lor local nu a respectat un recall generat chiar de firma producatoare? Mai ales ca era ceva destul de important, nu capacele sau alte prostii. Daca te lasa pompa de motorina noaptea, iarna, in mijlocul unui camp ... Sa nu zic ca daca te parasea chiar in timpul unei depasiri am putea spune fara sa ne pacalim prea tare ca nasol momentul, mishto coliva :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar, stau si ma intreb, asta nu e lejer ilegal?

good question, dar n-avem de unde sa stim "motivatia" dealerilor Romanii in privinta nerealizarii recall-ul pt pompa...

si exact ce zici si tu... ne trebuie codul, daca il avem ne-am scos, trimite plangere direct in Germania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar n-avem de unde sa stim "motivatia" dealerilor Romanii in privinta nerealizarii recall-ul pt pompa...

Nu cred ca este posibil sa existe asa ceva. Cum sa motivezi una ca asta?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi... traim in romania, orice e ce "moca" e pe bani :) ( parere pur personala, va rog nu ma acuzati, dar nu generalizez :lol: )

...n-ai vazut ca si tu esti patit la faza cu suportul de ochelari din plafoniera ?;) ...adica cat te-ai strofocat pana ai schimbat pe garantie ? ...daca scoteai banu, ti-o facea din start calumea :lol:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate banii pt re-call sau dus in alta parte :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, OK, eu sunt de acordeon ca tre' sa mananca si gura lor ceva, dar chiar asa?! :vaidecapulmeu: Pui in pericol viata a mii de oameni?! Daca banii de recall s-ar fi dus in alta parte, desi fusesera alocati in mod clar pentru asa ceva, iar vreunul din noi afla codul de recall (ceea ce nu ar fi prea dificil) si face o sesizare direct la VW Ag + eventual un ANPC, cred ca, intr-o tara cat de cat normala, Porsche ar trebui sa o ia rau de tot. Dar deoarece la noi nu e cazul (ma refer la tara cat de cat normala) probabil ca nu se va intampla nimic, indiferent ce dovezi si reclamatii am face noi.

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost chemat pt "recall-uri" de 3 ori .... dar nu au vrut sa imi spuna ce schimba decat volant.... in rest multe coduri ... stie cineva codul de recall pt pompa motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e ca nu se stie, dar incercam sa aflam... so eu zic sa insiri pe-aici codurile care le ai trecute pe cartea service/factura si sa cautam pe net ce inseamna fiecare... poate dam de ala pt pompa de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei dintre noi care lucreaza intr-o companie mare,reprezentanta ,multinationala raspunsul la aceste intrebari este evident.Banii din recall sau dus pe saving pe raportari de cutting cheltuieli...ca de trebuie sa vada cei de afara ca se fac bani multi in Romania.In plus functiile Managerilor Generali din tara noastra ar fi puse in pericol daca nu ar profit.Oricare ar fi patronul din vest nu este interesat de unde vine profitul,el trebuie doar sa existe...ca vine din vanzarea de auto sau din saving-uri nu-i problema lui.Eu stiu asta pentru ca o traiesc in fiecare zi avand un job intr-una din multinationalele de la noi...nu conteaza care.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Passat la Adac apare urmatoarele informatii despre recall, poate va ajuta:

post-74-1223808278_thumb.jpg post-74-1223808473_thumb.jpg

De asemenea, pe http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp puteti cauta dupa Passat si gasiti si numarul actiunii de rechemare.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate colegii care inteleg germana ne-ar putea ajuta, ca eu, cel putin, ma uit ca curca-n lemne si nu inteleg un cuvant :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!