Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

EU zic sa mai pui niste ulei si la pompa de motorina , poate isi "da drumu' " senzorul de motorina :D

Modificat de IbizzaDream
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

redmanwalking

Motorul s-a oprit la 30 de secunde dupa ce o pornisem, masina stand cateva ore parcata, deci motorul nu putea sa se incalzeasca foarte mult in acest interval..Am masurat nivelul si azi, dupa o seara de repaus si era normal...exista vreun indicator la bord care sa iti arate probleme ale pompei de motorina, sau alte simptome care as putea sa le observ? Culmea e ca dupa ce i-am pus un pic de ulei a luat-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nimic sa semnaleze problema pompei de motorina. Pentru mai multe detlii citeste topicul dedicat acestei probleme. Inca ceva, rezervorul era plin, jumate, gol???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

redmanwalking

Rezervorul era peste sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul era peste sfert.

Ooooff...sounds so familiar....

..exista vreun indicator la bord care sa iti arate probleme ale pompei de motorina, sau alte simptome care as putea sa le observ?

Dap! Dai la cheie si turometrul nu se misca! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pompa de motorina e celebra . Macar le chemau pe toate si le schimbau? Sa vindem restul nu mai conteaza. Mai greu e sa cumperi una noua decat una veche ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Preiau un post al colegului Danny VW de pe area noutati deoarece cred ca vizeaza direct posesorii de passat b6:

VW recalls Passats and Touaregs

Volkswagen calls the Passat and Touareg models because of an engine problem with the oil pump into the workshops. With 500 models in Germany, with the 3.2-litre and 3.6-litre FSI unit can be a problem with the engine lubrication.

This information by auto-motor-and-sport.de confirmed a VW spokesman. Affected by the action are only service vehicles from the model year 2007 (to September 2007).

During cold start can lead to an overloading of the

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca se refera doar la motoarele de 3.2 si 3.6? Intreb pt ca am observat ca atunci cand sunt sub 5 grade afara, porneste mai greu masina. Acum de cand s-a incalzit nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era nevoie de recall la 3.2 si 3.6. Au facut bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Aia cu NU CONSUMA ULEI e valabil doar la benzinare.

Pur si simplu nu cred ca exista vreun posesor de B6 diesel care sa fi facut minim 10.000 km si sa nu fi bagat ulei.

Am un B6 2.0 tdi si marturisesc ca nu am bagat ulei pana la revizia de 15000 km, motorul merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Eu am benzinar si pe la 14 2xx s-a aprins martorul de ulei si am completat. Nu mult, dar nu pot sa zic exact cat. Oricum cred ca are legatura cu tipul de ulei. Imi spunea un prieten ca tote masinile ultima generatie manaca cat de cat ulei. Am 30 000 cu ea si probleme serioase nu am avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista cineva , EU ! :D am 13.200 km. la 6 mii si ceva am pus un Litru iar la 11 mii si ceva inca un Litru :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista cineva , EU ! :D am 13.200 km. la 6 mii si ceva am pus un Litru iar la 11 mii si ceva inca un Litru :offtopic:

In primii 15.000 km cei de la service mi-ai spus ca este normal sa manance pana in 2 l de ulei (la mine a mancat 1,5 l). Si de asemenea mi-au mai zis ca dupa 50-60.000 km, cand se lasa motorul, va mai cosnuma f putin sau deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot sa va spun ca in primii 15 mii km mi-a consumat un litru jumate aproximativ de ulei dupa 20 mii imi ia aproape un litru la 15 mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In primu` rand ma scuza-ti ca nu am mai intrat pe net...dar am fost plecat din tara...si ca nu am mai rasp...Din noi...iar...am o problema la passat...sorry daca sunt in afara topicului dar nu stiu unde sa scriu...Acum o sapt se auzea un zgomot ciudat la relanti...vibra masina...in gandu` meu...iar pompa :) ?...am sunat am stat o sapt ca na..doar e vw trebuie sa astepti..am dus-o la service si ghici ce-mi zice ca are:))...volant domne...dar nu numai...cu tot cu kit cu disc cu drq s-o pieptene...sorry ptr cuvantu` asta...aia e...am de asteptat o sapt bineinteles ca doar e comanda...ca pe stoc nu exista nimik in service`ul asta...si ma costa in jur de 3000 lei...f.tare..m`am convins...100% nu mai imi iau nici un fel de VW... :P Bafta posesorilor de VW :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o nedumerire mare de tot....am un passat b6 2.0 TDI din 2006 luat de nou de la porsche leasing, mers frumos cu el nu forjat ,prima revizie a fost facuta la 13.600 km....iar acum am 23.000 km si de cv timp....mi se aprinde "martorul ca numai are ulei " "check oil " desfac capacu sa ma uit , joja....pun contactu din nou si dispare ..... !!!! initial la 28.600 km e programat initial pentru urm revizie sau peste 2 luni ! :) Cred ca trebuie sa ma duc sa-mi i-au un bidon de ulei....ca numai tine ! Astept pareri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fiecare deschidere de capota, se reseteaza martorul de ulei... se stinge. Presupune ca daca tot ai deschis-o, ai si completat cu ulei.

Uneori se insala, si mai lasa motorul pe uscat. Pune-i 500-800g de ulei ca ramai in curand fara motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 2 ani (foarte putini km parcursi) am observat ca inelul cromat de la schimbatorul de viteze s-a "cojit", ca nu stiu cum sa descriu problema... o sa incerc sa fac si o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un prieten foarte bun cu un Passat 2.0TDI 4M si de cand are masina,aproximativ 2 ani,luata noua, a avut o groaza de probleme cu ea. Ce e drept nu toate din cauza masinii. Chiar daca a mers impecabil cu ea, nu de putine ori am fost injurati ca merge prea incet la trecerea printr-o groapa din minunatul Bucuresti, pe la 20 000 km i-a cazut cutia de viteze in mijlocul intersectiei.La plecarea de pe loc,pac si gata.A fost luata cu platforma de acolo. Apoi peste ceva timp radio-ul a picat. Acum, la 35K km i s-a stricat ceva la contactul masinii,nu stiu exact ce,ideea e ca trebuia sa incerce de vreo 10 ori pana pornea masina. S-a dus cu problema la service, scorpion focsani parca, si stiti ce i-a spus mecanicul? "imi pare rau,nu stiu ce sa-i fac,prea multa electronica." :unsure: Pana la urma a schimbat tot mecanismul. Pe langa problemele astea,au mai fost si altele,mai mici, si unele cauzate de factori externi daca pot spune asa. De exemplu intr-o dimineata a gasit luneta facuta zahar,dupa ce niste binevoitori din blocul de langa au considerat ca e mai comod sa arunce gunoil pe geam. Si alte mici zgarieturi au facut ca masina sa stea mai mult prin service decat la el. Pana nu de mult credeam ca e el foarte ghinionist dar dupa ce am citit topic-ul asta,si dupa ce am mai auzit si altii ca ar avea probleme incep sa-mi schimb parerea.

Eu la Jetta mea am 20 000 km si nu am avut nici cea mai mica problema pana acum,sper sa ramana asa ca sa nu-mi schimb total parerea despre vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fiecare deschidere de capota, se reseteaza martorul de ulei... se stinge. Presupune ca daca tot ai deschis-o, ai si completat cu ulei.

Uneori se insala, si mai lasa motorul pe uscat. Pune-i 500-800g de ulei ca ramai in curand fara motor...

banuiesc ca daca soferul verifica joja, nu se poate insela, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus ulei 500 ml ,acuma este bine . sper sa nu se mai aprinda martorul , am mers pe accelasi ulei care mi l-au pus la prima revizie Havoline Texaco 505.01 parca "synthetic " !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meclotel

Intr-adevar sunt unele probleme izolate care apar la noul passat, dar asta nu inseamna ca trebuie generalizat. Marea majoritate a problemelor, sunt modelele fabricate 2005-2006. A mea are 1 an si aproape 31.000 km si nu am avut nici o problema :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Subscriu la cele spuse de Andrei2000. Eu pana acum sunt foarte multumit de masina, sper sa raman asa. Totodata un vecin de-al meu are un TDI 140 CP 4Motion de anul trecut si aproximativ 20000 si chiar ieri am stat de vorba cu el. Mi-a zis ca-i este frica de pompa de motorina ca a mai auzit la altii cu Passat-uri din 2006. I-am zis ca modelele diesel incepand cu 2007 par a nu mai avea probleme de genul asta. In rest mi-a zis ca in afara de revizia de 15000 ... ABSOLUT NIMIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 2008\1.9 TDI

4luni si 8.000km - NICI O PROBLEMA! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2,0 TDI 170CP DSG ACC Webasto Scaune cu clima masaj KEISY ... 2008 5luni 7500km fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!