Jump to content

Eroare De Citire Ecu


katu
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu o problema la o Jetta (versiunea pt america a Vento) din 1996, motor 2.0i Motronic. Daca se pricepe cineva, orice sfat este bine venit. Masina avea probleme cu relantiul, varia intre 600-800 rpm, uneori chiar se oprea. In urma sugestiei mai multor forumisti, am aplicat procedura de curatare a clapetei de acceleratie IAC, toate bune pana aici (clapeta fusese foarte murdara), insa in momentul in care am facut procedura de adaptare a clapetei relantiul a ramas la 2000 rpm. Pe Vag-Com, cand sa dai sa revina basic settings...in casuta value scrie ERROR. Prin urmare procedura de adaptare nu s-a putut face si am ramas cu relantiul la 2000 rpm. Am facut o diagnoza si a aparut o singura eroare Kamsaft Senzor Error - unreadable value. Acum ce e de facut? Sa schimb acest senzor? Are vreo legatura cu relantiul? Multumesc anticipat tuturor care ma pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de la clapeta sau motorasul de relanti ca sa nu iti stea asa turata si sa iti mearga normal , si in privinta erorii care ti-o da, nu e nimik de ingrijorat deoarece iti da eroarea din cauza ca masina nu este pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule poate stii cum se cheama acel senzor, sau cum sa-l identific, un part number orice... Pe corpul clapetei este un ansamblu electro-mecanic... Acela este? Sau acela este motorasul de relantiu? Chiar nu stiu ...Daca vin la tine poti sa mi le arati ca sa stiu ce sa schimb? Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.elitecat.cz aici poti gasi dupa codul motorului cam toate componentele injectiei cu coduri , unele au si poze

sau http://www.vagcat.com/ tot informativ , si http://www.autokarma.ro/ unde este necesara inregistrarea si poti comanda On-line o gama larga de piese VW la preturi bune

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa nume mie-mi suna a senzor Hall cum se cheama la a mea.. eroarea ti-a aparut cu motorul pornit sau oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule poate stii cum se cheama acel senzor, sau cum sa-l identific, un part number orice... Pe corpul clapetei este un ansamblu electro-mecanic... Acela este? Sau acela este motorasul de relantiu? Chiar nu stiu ...Daca vin la tine poti sa mi le arati ca sa stiu ce sa schimb? Mersi mul

Da acela ar trebui sa fie ansamblul de pe corpul clapetei, in care vine o mufa! vezi ca trebuie sa ai un cod pe el si vezi despre ce e vorba. Parerea mea este ca nu il lua inca nou, du-te si incearaca unul second sau ia-l de la unul de pe o masina si vezi la tine care e treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea a aparut dupa o pornire...Deci nu in timpul mersului. Va multumesc pentru informatii. Raman dator baieti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unitatea de comanda a clapetei de acceleratie are rolul de a stabilia in toate conditiile de functionare si de incarcare a motorului functionarea la relanti. Este format din :

-regulatorul clapetei de acceleratie- este un electromotor pas cu pas cu ajutorul caruia modulul de comanda regleaza pozitia unghiulara a clapetei de acceleratie

-potentiometrul clapetei de acceleratie care transmite modulului de comanda informatii referitoare la pozitia actuala a clapeteide acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Sistemul in cazul meu nu este drive-by-wire, este pe cablu, prin urmare probabil ca nu am nici un potentiometru. Sau cel putin asa inteleg eu. Prin urmare turatia de relantiu este prestabilita de ECU si doar din soft poate fi stabilita. Ceea ce nu inteleg eu este de ce dadea pe VAG-COM, in casuta basic value "ERROR". In mod normal acolo trebuia sa fie o valoare spre exemplu 880rpm sau un voltaj 1,8V....Ceva de genu...In fine, o sa incerc si alte cai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca ai cablu de acceleratie ai si potentiometru, ce cod de motor ai ?

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ADY...Dar nu sunt 100% sigur ca nu scrie in certificat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

katu incearca sa 'adaptezi' clapeta cu forta. Scoate bornele bateriei pentru 1min, pune-le la loc, pune contactul si asteapta 1min apoi porneste motorul si lasa-l macar 1min la relanti fara sa atingi nimic. Toti consumatorii sa fie opriti.

Daca nu merge nici asta vezi si tu ce se intampla daca scoti mufa de la potentiometru sau de la motorasul pas cu pas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!