Jump to content

1.9 Tdi Tip Asv (110 Cp) - discutii despre acest motor


ciupi_bc
 Share

Go to solution Solved by S I M A,

Postare recomandată

La ASV-ul meu cutia de viteze are indicativul 'EGS'

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Am si eu o problema cu asv-ul meu. Mi-a cazut cutia de viteze, cel putin asta a constatat mecanicul meu, si acum caut o cutie, dar nu stiu care sunt caracteristicile dupa care sa ma ghidez. Dupa tipul motorului e bine?

Uita-te in portbagaj sub mocheta undeva in stanga trebuie sa ai o eticheta de hartie lipita de caroserie. Pe ea sub codul motorului e scris codul cutiei de viteze. Verifica-l pe al tau! :(

Modificat de mihaintz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Am si eu o problema cu asv-ul meu. Mi-a cazut cutia de viteze, cel putin asta a constatat mecanicul meu, si acum caut o cutie, dar nu stiu care sunt caracteristicile dupa care sa ma ghidez. Dupa tipul motorului e bine?

DA-mi seria de caroserie si iti spun eu ce cutie ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am fost azi cu golfuletul meu la pbv si am pus vag-com pe ea. Nu am foia cu erorile pentru ca nu au vrut sa mi-o dea mi-au trecut pe factura ce ar fi necesar pentru masina si mi-au zis ca legat de problema cu martorul bujii este intrerupator pedala frana, pentru electrovalva senzorul temperatura lichid racire motor si o alta eroare a fost compresie mai mare in turbina. Legat de asta mi-au zis ca trebuie facute mai multe verificari dar la preturile lor...

Imi poate spune cineva daca supapa egr poate sa dea simptomele astea si daca ar fi defecta de ce nu a dat eroare. Tin sa precizez ca dupa ce am iesit pe autostrada i-am dat in treapta a 3-a iar pe la 2700 rpm numai tragea deloc si tot asa am patit in toate treptele pana am oprit motorul la un semafor si l-am repornit.

Sa fie oare si supapa egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca te-a dat in nas la 2700 ture/min e LIMP MODE, iti agata la turbina

mai mult ca sigur ca te tester ai avut eroare legata de positive deviation

cauta cu search pe forum si vei gasi nenumarate discutii despre acest fenomen

in plus este colegul CIPOS aici pe forum care iti poate rezolva treaba asta

legat de martoru de bujii(spirala), vezi ca se mai poate sa ai arse becurile de frana si sa palpaie in bord(eu am patit asa ceva)

pune pe cineva sa apese pedala si uita-te in spate daca ti se aprind becurile

in plus vezi ca sunt destui colegi pe forum care te pot ajuta cu o diagnoza si sa iti si explice ce probleme ai

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca te-a dat in nas la 2700 ture/min e LIMP MODE, iti agata la turbina

mai mult ca sigur ca te tester ai avut eroare legata de positive deviation

cauta cu search pe forum si vei gasi nenumarate discutii despre acest fenomen

in plus este colegul CIPOS aici pe forum care iti poate rezolva treaba asta

legat de martoru de bujii(spirala), vezi ca se mai poate sa ai arse becurile de frana si sa palpaie in bord(eu am patit asa ceva)

pune pe cineva sa apese pedala si uita-te in spate daca ti se aprind becurile

in plus vezi ca sunt destui colegi pe forum care te pot ajuta cu o diagnoza si sa iti si explice ce probleme ai

toate cele bune

Mersi pentru raspuns. O sa caut ce se intampla cu turbina si becurile nu sunt arse am stopurile schimbate si am pus unele cu led.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul nare voie sa fie ca ala lucra numa in relantii,posibil sa fie switchul...iti dai seama daca pui vag sau daca dintro data nu mai merge nici un bec de stop pe feana,pentru turbina verifica prima oara tubulatura de intercooler apoi restu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vezi ca si daca ai pus cu led cam aceeasi eroare o da

adica computeru masinii vede ca ar fi becurile arse

trebuie sa mai montezi o rezistenta

cauta pe forum ca ai sa gasesti discutii despre acest subiect

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Buna, am si eu cateva nelamuriri legate de acest motor.

1.Din cate am vazut in topic ASV-ul si celelalte cu aceasi tehnologie non-PD au pompa rotativa, da?...in loc de Pump Duse...

2.Nu sunt asa de pretentioase la motorina ca si motoarele PD? Adica functioneaza bine si cu motorina de calitate inferioara(sa zicem)?

3.Au un consum mai redus ca si TDI-urile cu tehnologie PD?

4.Sunt mai usor de intretinut?

5.Au o durata de viata mai lunga?

6.E un motor mai putin spinten ca un TDI-PD?....dar totusi e sportiv, am inteles bine?

As vrea sa comfirmati sau sa negati aspectele acestea, fiindca momentan ma gandesc la ce TDI sa aleg.

Multumesc :Driver:

Modificat de SilvianDement91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate non pd-urile au pompa injectie rotativa;sunt mai putin pretentioase la combustibil si ulei;consum oarecum similar cu pd-ul,dar in avantujul non pd-ului;sunt ceva mai usor de intretinut;au aceeasi durata de viata;sunt mai putin sportive ca pd-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Buna, am si eu cateva nelamuriri legate de acest motor.

1.Din cate am vazut in topic ASV-ul si celelalte cu aceasi tehnologie non-PD au pompa rotativa, da?...in loc de Pump Duse...

2.Nu sunt asa de pretentioase la motorina ca si motoarele PD? Adica functioneaza bine si cu motorina de calitate inferioara(sa zicem)?

3.Au un consum mai redus ca si TDI-urile cu tehnologie PD?

4.Sunt mai usor de intretinut?

5.Au o durata de viata mai lunga?

6.E un motor mai putin spinten ca un TDI-PD?....dar totusi e sportiv, am inteles bine?

As vrea sa comfirmati sau sa negati aspectele acestea, fiindca momentan ma gandesc la ce TDI sa aleg.

Multumesc ;)

1)da

2) ASV-ul nu e la fel de pretentios ca motoarele PD nici la motorina (nu iti imagina ca ii face bine motorina pt tractoare) si nici la ulei (uleiul pt PD este muuult mai scump ca ,de exemplu, Castrol magnatec 5W40).

3)au un consum mai redus decat PD (macar 1l/100km)

4) intretirea mult mai ieftina la ASV (ne fiind poma duese reparatia la pompa si injectoarele sunt mai ieftine)

5)au durata de viata macar egala

6)e mai putin sprinten decat PD, dar e f ok.

eu am ales ASV din cele spuse mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva , e putin mai zgomotos decat un motor pd si produce vibratii ceva mai mari , care se resimt in habitaclu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si porneste mai greu si mai urat (la frig) decat un cu PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de pornire :)) ....

. prima pornire dupa 5 zile de stat ( aveam nr expirate :) ) in frig . afara erau sub -7gradeC Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu pornitul e relativa treaba...

stiu multa lume cu motoare PD (nu doar din grupul VAG ci chiar S60 de la volvo motor de 2.5 sau ford modeo cu motorul de 2000tdci) care nu pornesc de nici o culoare pe ger...au din 2 in 2 ani probleme la injectoare si pompa, iar lucrurile astea costa bani multi.

asv-ul meu nu a facut deloc figuri pana acum si ieri dimineata au fost -11 grade.

am 2 prieteni cu G4 1.9 unu cu motorul de 101hp si celalalt ce motorul de 116hp...diferenta ,sa ii spunem, majora e in zgomotul facut.

cel de 116 e sensibil mai "jucaus",iar celui de 101 sunt convins ca ii dau fum pe orice distanta.

consumul lor e mai mare cu 1-1.5 l/100km in conditi relativ identice.

trancane el mai tare decat un PD, dar punand in balanta avantaje/dezavantaje consider ca ASV -ul e cel mai ok,cel putin pentru combustibilul din romania.

p.s nimeni nu a trecut la avantaje ca e Euro 3

Modificat de OviG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si porneste mai greu si mai urat (la frig) decat un cu PD

Mai urat da,dar mai greu nu daca are compresia,bujii,bateria bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de pornire .... azi , dupa ce am dezgropat masinile din zapada :scratch: am pornit masinutele . masina lui taicamiu ( golf 4 1.9tdi pd ajm 115cai ) a invartit vreo 5 secunde si nu a luat-o . a pornit abia a doua oara dupa vreo 5 rotatii . in schimb , asv-ul meu a luat-o din prima incercare , dupa 3 rotatii . ( ambele masini au mai fost pornite ieri . a mers motorul aprox 5 min . nu s-au mscat d p loc )

taicamiu zicea ca a mea nu o sa porneasca ...a ramas surprins ca a pornit mult mai usor ca a lui :vinemosul: asta avand in vedere ca a mea are 216k km , iar a lui 150k km , ambele fiind fabricate in anul 2000 si ambele cu kilometri reali .

deci asv-ul e un motor ceva mai "inapoiat" decat pd-urile dar e mai bun pt tara asta . singurul dezavantaj e zgomotul si vibratiile fata de pd . in rest face fata cu brio pd-urilor sau chiar le intrece :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu faptul ca nu are nicio problema cu pornirea, indiferent de temp. , a pornit excelent atat la caldura sufocanta, cat si la frig de ~ -15 gr. C.

Este un motor excelent pt. Romanica, cel putin eu sunt multumit de el! :icon_thumright:

Modificat de felix12xwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu tot acest tip de motor si ca sa nu mai deschid un topic nou dupa ce am cautat pe forum zic sa intreb aici daca a mai patit cineva

Azi dimineata, erau -10 grade asa indica martorul de bord, pun contactul il las pana se sting martorii inclusiv cel de la bujii, o pornesc ( a pornit imediat), cand sa ma dau jos din masina sa curat zapada aud un BEEP ( parca diferit fata de cel care se aude cand ramai fara lichid de parbriz si motorina din acest motiv mi-a atras si atentia) cand ma uit pe bord clipea martorul de la temperatura motor.Dezapezesc repede capota o deschid ma uit la vasul de expansiune totul era ok ( antigelul nu era inghetat si era in limite).Opresc motorul si pornesc din nou iar martorul nu se mai aprinde.Intreb si eu acel "mesaj" reprezinta ceva de avertizare, sau doar o eroare temporara a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general problema asta este de la tijele oxidate din interiorul borcanului... incearca sa le cureti cu o pieriuta mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general problema asta este de la tijele oxidate din interiorul borcanului... incearca sa le cureti cu o pieriuta mica

Ok o sa incerc multumesc de sfat .

Sa inteleg ca ar trebui sa fie si eroarea stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.. avertizarile pe bord nu apar ca erori pe tester....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

De curand mi-a picat ventilatorul cel mare la ASV-ul meu. Azi fiind mai cald afara am observat o usoara crestere a temperaturi peste 90 grade. Stie cineva daca ventilatoarele cele mari sunt la fel la toate golfurile?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potrivesc la la orice diesel G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi si mie cam ce tip de ulei folositi ptr motorul asta...m-am interesat si la aral imi recomanda tronic 431 care se pune si la pd :icon_thumright: :icon_thumright: ...are cam 170000 motorul.

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!