Jump to content

1.9 Tdi Tip Asv (110 Cp) - discutii despre acest motor


ciupi_bc
 Share

Go to solution Solved by S I M A,

Postare recomandată

Poti ramane linistit pe 10w 40,mai ales daca motorul are ceva km,numai sa-l schimbi pana la 8000km;personal schimb uleiul la 6-7000km.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma duc tot cu 10w40 si cred ca are vascoztatea buna, nu completez nimic de la un schimb la schimb si pe la 9.000 de km il schimb.Recomand si eu 10w40 pentru drumuri scurte, prin oras...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot 10w pun ,magnatec, si nu consuma mai deloc la 10.000km, insesizabil. E recomandat 10w la motoare cu km multi, peste 130k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca, odata cu venirea frigului, la viteze mai mari de 140 km/h ,respectiv peste 3000 de ture, motorul se aude destul de tare in habitaclu. E mult mai zgomotos decat inainte. Se aude asa, un fel de rontait mai accentuat, un sunet mai gros.

Parca si la relanti e putin mai zgomotos decat inainte.

Mai am vreo 5000 km pana la urmatoarea revizie (din 15 in 15.000 km), nivelul uleiului e putin peste jumate.

Ce poate fi ?

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact intre 3500 si 4000 de ture se aude extrem de tare motorul.

Parca intra in rezontanta cu ceva de prin partea dreapta (prin dreptul pasagerului)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia verifica si tu racordul flexibil care iese din turbo spre catizator

e cumva negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit si eu cu problemele mele :) am schimbat debitmetrul , acum masina se comporta in felul urmator :

trage foarte slab (ca un sdi) , daca o turez , pe la 2400rpm intra turbina brutal si trage aproape normal . dupa care , trage acceptabil si de la 1400rpm , etc , adica intra normal . (trage ca un sdi doar la inceput , pana ajung prima data la 2400rpm , dupaia , trage normal , si de la 1500-2000 si asa mai departe) mentionez ca si dupa ce isi da drumu , tot nu trage cum ar trebui , dar oricum , mult mai bn ca prima oara .

m-am uitat pe la motor , firele de vacuum par inregula , singurul care parea mai ciudat este cel de la actuator , exact unde intra in actuator , are un cot si pare strangulat . am bagat mana pe acolo si am incercat sa imping tija de la actuator , dar se misca foarte greu .

aceste simptome , ar fi oare din cauza actuatorului ? sau o fi turbina dusa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfff .... azi am dat de alta belea . ultima data am mers cu masina vineri seara si a functionat perfect .

azi cand am dat sa o pornesc , motorul se invartea , dar nu pornea . am dat de cateva ori si am renuntat . se aprind toate indicatoarele in bord normal cum ar trebui , cand se sting dau sa o pornesc , dar degeaba . se invarte dar degeaba .

in fine , am masurat sa vad daca da curent la bujii cand pun contactul ... nu da , dar de aprins se aprind in bord . inca o chestie , inainte , se auzea un zumzait incet cand puneam contactul , cred ca de la electrovalvula . acum nu se mai aude . am masurat si la electrovalvula daca ii da curent ... si nu ii da . :biggrin:

am pus vag-comul pe ea . cu contactul pus nu se conecteaza la motor ( inainte se conecta) dar de exemplu la airbag se conecteaza . :wub:

am verificat toate mufele/sigurantele care se afla in stanga bordului jos langa pedale si sunt inregula .

cand dau contactul se aude un tacanit incet la un releu de pe la sigurante acolo o singura data "tzac" . cred ca asa e normal...

am scos bornele de la baterie de cateva ori sa se reseteze , dar tot la fel face .

in final am scos bateria si am scos modulul de la computerul de bord care se afla in stanga , sub stergatoare . mufele sunt inregula , dar pe el , si in jurul plasticului de la mufe este plin de depuneri gen calcar . acum sa-l demontez sa vad cum arata contactele pe el ....sa nu fie ars/stricat acest modul...

voi ce credeti ca este ? a mai patin cineva asa ceva ?

repet ca ultima data cand am mers cu ea a pornit la sfert . nu am mai patit niciodata asa ceva :icon_cry: nici nu stiu ce sa-i mai fac . la service mi-e frica sa o duc ca mi-o strica si mai tare la ce meseriasi sunt pe aici ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are un passat 1998 care a patit ceva asemanator problema a fost de la cipul din cheie

incearca sa folosesti cheia de rezerva sau verifica circuitul electric de recunoastere a cheiei sigurante , cuple etc

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si eu sa nu fie imobilizatorul , dar nu cred , nu se aprinde in bord martorul de la imobilizator , iar volanul se invarte , nu se blocheaza . inchiderea centralizata functioneaza din telecomanda . ...nu stiu ce sa zic ...

edit: cheia de rezerva nu o am , asa am luat masina , doar cu o cheie . care e circuitul pt recunoastere cheie ? unde se afla modulul respectiv ? ca nu l-am vazut pe acolo pe langa sigurante . mersi

acum am desfacut si calculatorul masinii . este ok , nu a intrat apa in el , nu pare nimic ars la prima vedere . nu cred ca el este problema ... mai are cineva alte pareri ?

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, o diagnoza, ca asa se incepe reparatia, masinile din ziua de azi spun singure ce le doare. Eu cred ca e senzorul de turatie motor.

Blocarea volanului nu are treaba cu IMMO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis mai sus ca am pus vag-comul pe ea , dar nu se conecteaza la motor . am incercat sa il conectez de curiozitate la airbaguri si s-a conectat , insa la motor nu vrea sa se conecteze , ca si cum nu ar fi contactul pus .

mare lucru nu ar fi sa fie problema de la contact .... altceva nu vad ce ar putea fi . e curioasa treaba ca nu da curent la bujii si la electrovalvula , dar de invartit , invarte demarorul . urmatorul lucru care-l fac e sa montez la loc modulul de la computerul de bord , sa incarc bateria , si daca problema persista , scot contactul sa vad ce si cum ... rau e ca nici nu am a doua cheie sa ii fac proba ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 'Al Bundy' , am o nelamurire , la mine cand se invarte , turometrul se ridica putin . el are vreo legatura cu senzorul de roatatie , sau sunt separate ? ca sa stiu de ce sa ma leg ... mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ passat19tdi , la mine am vazut ca se aprinde indicatorul de abs si de controlul tractiunii atunci cand ii dau cheie . cel de la contact(cheita aia) se aprinde , dar se stinge . am desfacut acolo la contact si am scos mufa de la cititorul de cip , masina se comporta la fel , singura diferenta e ca palpaie indicatorul acela cu cheita .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira de bujii se aprinde cand pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , azi am fost la masina si am masurat sigurantele , releele , am verificat mufele de pe la motor si am constatat urmatoarele lucruri :

- toate releele si sigurantele sunt ok

- releul 103 nu primeste curent ( nici cand pun contactul) . m-am uitat pe o schema de golf4 tdi ( nu am gasit schema pt seat ) si acest releu corespunde bujiilor

-releul 109 ( am vazut ca acest releu corespunde alimentarii in schema de g4tdi) , cand se alimenteaza ( adica cand face contact . inainte nu prea facea contact . l-am miscat putin si am curatat piciorusele iar acum face ) acesta baraie/caraie ca si cum ar face scurt cand pun contactul si in timpu asta , se ridica acul de la turometrul pana pe la aprox 2000rpm si tremura . l-am masurat si este ok . e posibil pe traseu sa fie o problema . in fine , am decuplat mufele de la ecu si cand pun contactul , nu mai baraie si nu se mai ridica acul de la turometru .

cu aceasta ocazie , am masurat la mufa de la ecu sa vad daca primeste curent si din toti pinii pe care i-am masurat , n-am gasit la niciunul curent . ( are 4 pini ceva mai mari si mai grosi decat restu si am presupus ca aia au alimentarea , dar nu avea niciunul curent cand puneam contactul )

am pus cateva poze cu ecu , poate are cineva schema de la modelul asta . mersi

2810092121.th.jpg

2810092123.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:somnmare: a. rezolvat problema .initial era stricat releul 109 .nu facea contact . am refacut contactele si acum , cand i-am facut proba , uitasem sa prind masa de la ecu ( am scos ecu si l-am pus doar asa , sa-i fac proba) si de asta palpaia ca si cum ar fi un scurt si bazaia releul . multumesc pt sfaturi si pt scheme :blink: lui Swatcat si al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un ASV de vro 1 an si am cateva probleme cu ea. Acum mi-a picat supapa EGR si de cateva zile de fiecare data cand pun contactul imi porneste ventilatorul de la clima care se opreste dupa vro 10 min dupa ce opresc motorul. Nu cred k e normal si in plus nu imi mai urca apa in 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Verifica senzorul temp lichid racire.

Si un VAG-Com pe ea :D

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la clima sau de la radiatoare (din fata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele e la radiatoare au termostat separat si indicatia lui nu se poate vedea pe vag-com, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la clima sau de la radiatoare (din fata)

e vorba de ventilatorul cel mic din fata de la radiator despre care stiam eu ca e de la clima. Sigur ceva e in neregula si cu lichidul de racire k l-am completat cu vro 500 ml acum vro 2 sapt si acum e sub min valoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii care e problema reala.... trebuiau sa mearga amandoua... posibil ca cel mare sa aiba treapta 1 stricata sau poate nu merge deloc

si la problema ta sa nu fie termocupla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Am si eu o problema cu asv-ul meu. Mi-a cazut cutia de viteze, cel putin asta a constatat mecanicul meu, si acum caut o cutie, dar nu stiu care sunt caracteristicile dupa care sa ma ghidez. Dupa tipul motorului e bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!