Jump to content

1.9 Tdi Tip Asv (110 Cp) - discutii despre acest motor


ciupi_bc
 Share

Go to solution Solved by S I M A,

Postare recomandată

Si mie mi s-a intmaplat la fel, tot la acelasi motor resoftat. Imi manca ulei (tot la fel ziceam ca e de la mersul meu sportiv), turbina facea figuri, nu tragea cand trebuia. Acum o saptamana am ramas in intersectie, motorul s-a turat in gol la maxim i apoi s-a oprit si nu a mai pornit.

Rezultatul : biela rupta a spart blocul motor sau cam asa ceva => alt motor. Totul din cauza turbine care manca ulei si l-a bagat in intercooler si de acolo motorul a luat-o pe ulei.

E super ...acum caut motor, turbina si de toate :(

Deci ai grija, dute si vezi care eproblema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si eu sunt proaspatul posesor al unui ASV , resoftat si adus la 140 Cp.Ideea era ca m-a cam speriat lumea,cu tot felul de chestii, cum ca s-ar fortza turbina,pt k nu merge in parametrii ei constructivi,ca s-ar forta injectoarele samd...Si ma cam bate gandul sa o readuc l aputerea ei initiala.Astept pareri,am vazut k mai sunt ASV uri resoftate asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mi se pare umpic cam mult 140 de cai. Si a meu e tot ASV da e dus pana la 130. Sincer pana acum nu am avut probleme majore doar o turbina infundata care a fost din cauza mea ca am rulat o perioada subturat. In schimb acum am o problema mai mare ca imi sufla chiulasa a 2-a oara in 6 luni si problema e ca mi-au aparut niste striatii pe blocul motor in zona unde vine asezata garnitura si de acolo au inceput problemele. Sper sa o pot rezolva printr-o planare de bloc motor operatiune care ma costa o gramada dar nu am ce face. Mecanicul zicea ca e posibil ca striatiile astea sa fi aparut si sa se fi accentuat si din cauza cipului pt ca sunt forte mari acolo iar cu cip sunt si mai mari. Eu oricum nu o sa renunt la el :) In cateva zile sper sa imi fie gata ca acum e desfacuta:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am AHF din cate stiu e acelasi ASV doar ca euro 2

Si al meu e resoftat la 130, turbina am curatat-o ca era blocata

Ulei am in el castrol magnatec dar din ce vad ii cam place , masina nu o am de mult si de aia ma dispera cand vad ca tot scade pe joja si eu sunt numai la 3k de km de la schimb

La urmatorul ma gandesc sa trec pe mobil dar mai vedem cat trebuie sa complectam

Stie cineva cum se poate descoperi dc turbina consuma ulei? iau totul in calcul

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se poate descoperi dc turbina consuma ulei?

Pentru că are joc în ax.

Îţi recomand să laşi mobil-ul (simplu) la o parte, decât dacă e mobil1 şi sti sigur sursa de provenienţă. Aceeaşi poveste şi la Castrol.

Încearcă LiquiMoly sau Motul.

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am completat cam 100 de grame in 2000 de km,facuti in buc,si mers sportiv.Si eu am acelasi stres , dar am inteles de la unii k oricum TDI -urile in general consuma ulei.Avand in vedere ca toata lumea lauda ASV -urile,nu vad de ce ne-am face probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci

1L de Aral completat in 8850 km

pana la 15000 mai bag

asa ca

merge bine desi scuipa pe la EGR si intercooler spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi consuma intre shimburi cam 500-700 grame,bagam castrol 5w40 la ultimul schimb am bagat aral 5w40 si trebuie sa ii fac schimbul acum si nu mi a consumat decat 100 grame,am si eu chip cam de 50 de mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asv-ul meu merge cu cip de 80.000 km fara probleme,am schimbat la 140.000 actuatoru la turbo si atat. Cipul este de 140cp. Consum ulei: magnatec castrol 5w40 1 litru intre schimburi, mobil 5w40 400-500 grame.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti si eu tot VESNICUL ASV il am pe masina...185000km ...am schimbat turbina la 182000 pentru ca am curatat-o de 2 ori dar geometria era varza...isi pierduse tratametul si agata chiar si la 2 luni de la curatare...in rest apa paie si bataie...nici o problema...apropo.. iarna trecuta am pornit-o toata iarna numai cu o bujie incandescenta ( 3 erau arse) si asta la temperaturi de -28 grade (ce-i drept puneam contactul de vreo 4 ori) Celsius.. iar despre ulei mananca intre 200-300 ml de la schimb la schimb. Bafta!

Modificat de daniel8811
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la asv-ul meu am schimbat uleiul acum aprox 8-9k km si nu a consumat mare lucru (castrol magnatec). am completat o singura daca cam 100ml . am mai verificat si acum de curand si este la nivel . are 230k km si inca merge f bine . am curatat turbina pe la 215k km pt ca imi dadea limp mode si de atunci nu am avut probleme . precizez ca turbina e originala iar motorul nu a fost desfacut sau umblat in el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!Sunt posesorul unui astfel de motor montat pe o bora.Tipul de la care am cumparat-o sustinea sus si tare ca ASV e motor cu PD,in realitate nu e asa,din cite stiu si m-am imformat nu e PD.O intrebare pentru un cunoscator,cum se poate afla sigur ce motor e PD?Mersi pentru raspuns!

Modificat de mury78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

va salut , zilele astea vreau sa schimb uleiul. au trecut cam 10mii km de la ultimul schimb. pana acum am pus numai castrol magnatec 5w40. motorul merge ok , consuma cam 300ml la 10mii km. vreau sa trec la motul pt ca toti il lauda...spun ca motorul e mai silentios la relanti, ca merge mai bn, etc

a pus cineva motul la asv sau alh ? ceva impresii ?

nu stiu ce sa pun ... ori motul 4100 care ar avea norma 10w40 VW 505 00 ori motul Specific 5W40 VW 505.01 care ar fi recomandat special pt pd si e putin mai scump dar spun ca ar merge si la tdi fara pd.

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Daca merge bine si nu ai nici o problema,vad ca ai consumul mic de ce nu mergi tot pe castrol,asta ca merge mai bine este placebo,cu noul schimb toate sunt mai silentioase la inceput plus ca nu este bine sa schimbi producatorul recomandat de fabricant daca nu sunt probleme plus ca trebuie spalat motorul cind treci pe alta marca,bataie de cap si bani in plus cheltuiti.Ai auzit pe cineva ca s-a stricat motorul din cauza uleiului Castrol recomandat de producator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
sergiu_1.9tdi_asv

Salut am si eu careva intrebari , din cite stieam eu la motorul meu ASV trebue de pus ulei 10w40 si de schimbat intre 6-8000 km dar din ceia ce scrieti voi vad ca unii utilizeaza si 5w40 si il schimba la 10 000 km, poate nu fac eu ceva bine sau nu am inteles corect ? totusi de care ulei e bine sa pun si cit de des sal schimb ? si alta intrebare am observat un aspect ciudat , dupa ce schimb uleiul primele 2-3 000 km nivelul nu scade deloc daparca nu ar consuma nici o picatura dar dupa asta incepe putin sa scada cind ajunge la 6000 km consumul devine mai simtitor ultima data lam schimbat la 7.500 km si in suma din cei 5 litri de ulei care iam procurat initial 4.3 mia luat schimbul ear restul eam completat pe parcurs, ar fi ca a consumat 700 ml ear la schimb nivelul era la maxim , nustiu de e bine sau nu dar mereu tin nivelul uleiului la maxim ca nu pot sa-l verific zilnic si nu vreau sa nu am surpriza ca e pe minim, din observatiile mele intre nivelul min si max e o cantitate de aproximativ 500 ml asa ca ma asigur ca nu voi ramine pe minim niciodata chiar de-l varific odata in saptamina , da au uitat sa mentionez masina are la moment 176000 km si nu are cip sau altceva . e normal acest consum de ulei sau ar trebui sa ma gindesc ca se apropie de final turbina si incepe sa-mi consume ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am AFN e tot de 110 dar e E2.

Am masina asta de aprox 2 ani,am cumparat o cu aprox 200kkm pe bord iar am mai facut eu 70.000km.

Am cumparat o resoftata(la inceput nu mi am dat seama,doar dupa un timp).

Pot spune ca motorul e fiabil,are problemele specifice motoarelor diesel din grupul vag pe care le stie toata lumea.

Dupa ce am cumparat o am curatat turbina,am schimbat electroventilul ce comanda turbo,senzor de ulei,am schimbat garniturile la pompa de injectie,set garnituri de capac la motor(astea pe parcursul a 2 ani).

Ulei am folosit la inceput mobil 10w-40 cand faceam schimbul puneam pe maxim si la urm.schimb scadea pe normal.

De cateva saptamani am pus mobil1 esp formula 5w-30 si sunt foarte multumit de el.

Dimineata aproape ca la pornire nu se aude bataie de tacheti,se incalzeste motorul mai repede,am peste 2000km cu acest ulei si inca nu mi a consumat.La urmatorul schimb,cred ca prin ianuarie februarie voi pune ceva 5w-40 probabil de la motul urmeaza primavara si se mai incalzeste vremea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare frati de AFN/ASV

Ce tip de rola intinzatoare pentru cureaua de accesorii aveti pe masina?

eu am avut originala cu contragreutatea, zic eu ca era, nu gasesc poza pe net sa pun

si anu trecut mi-a schimbat mecanicu cu rola cu telescop

dupa 2 luni s-a rupt suportu de sus al telescopului

s-a schimbat pe garantie si acum iara s-a rupt si asta tot din acelasi loc

mecanicu a zis la prima rupere ca ceva a blocat cureaua

ulterior s-au gripat rulmentii de la alternator si m-am gandit ca asta o fi fost cauza

am schimbat rulmentii si dupa 2 luni vad ca a cedat si intinzatoru asta

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci poti sa pui cel original, cu contragreutate :).

Eu am de ala cu telescop, e cel din fabrica, si in afara de clantanit pana se incarca bateria nu are nimic, rola e ok, am verificat-o cand am pus distributia.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel original arata asa

post-9400-0-88172000-1330521362_thumb.pn

iar cele care se rup sunt asa

post-9400-0-59349900-1330521377_thumb.jp

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci da, al meu e de ala de se rupe...dar inca nu e rupt, la 195k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat cu cel din prima poza

se aude un zornait dar nu e deranjant

Marius 1982.11, sa te tina cat de mult toate piesele de pe masina

Dar vezi tu, al meu motor saracu a trecut de 390k.

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ohooo, multi inainte! :icon_thumleft:

nu sunt sigur daca acela are acel amotrizor de vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zornaitu este de obicei de la bucsa din capatu amortizorului..... daca o face-ti la un strungar va mai tine ceva timp.... dar sa verificati cand o dati jos si fulia de la alternator ca aia daca se gripeaza strica intinzatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!