Jump to content

Compresie mica


CostinS
 Share

Postare recomandată

Salut!Poate motorul din cauza compresie sa stea la relanti in 500-600 turatii si sa tremure ca si cum ar merge in 3?Cand pornesc motorul merge normal...nu tremura...si sta in 1000 de ture.Dupa ce se incalzeste sta la 500-600.Am facut un test de compresie si mi-a iesit valoarea pe 2 cilindrii mai mica decat la ceilalti doi cu mai mult de jumate!

Ulei nu imi mananca...nu imi arunca ulei pe la joja..Mi-au zis ca tre sa fac segmentarea.:)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90.000 cred....nu am verificat-o. Dupa cum arata nu cred ca ar avea mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

completeaza profilul, sa vedem de unde esti. Un test cu vag-com ar fi mai relevant, vezi cine te poate ajuta cu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi pare ciudat. Nu cred ca segmenti aia cadeau ei la 90.000. Doar daca vechiul propietar ar fi mers cu uleiul mai mult decat ar fi trebuit. Asta ar fi o explicatie. Incearca un test. Desi nu cred ca este compresia! Bafta! Sa ne spui ce ai facut.

Modificat de bescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

mie mi-a iesit compresie 5 pe fiecare cilindru, e la jumate. e normal sa iasa asa mica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai făcut testul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

uite niste date care te pot ajuta.

1,4 16v ratia compresiei (cifra octanica carburant) 10.5:1 (95 fara plumb)

presiune compresie in bari 10.0 -15.0 (minim 7.0) diferenta maxima admisa 3.0

1.6 8v ratia compresiei (cifra octanica carburant) 10.2:1 (95 fara plumb)

presiune compresie in bari 10.0 -13.0 (minim 7.5) diferenta maxima admisa 3.0

1,6 16v ratia compresiei (cifra octanica carburant) 11.5:1 (98 fara plumb)

presiune compresie in bari 10.0 -15.0 (minim 7.0) diferenta maxima admisa 3.0

* la 5 bari pe cilindru ar trebuii ca masina ta sa lase rotocoale albe de fum in spatele ei si sa te rogi de ea sa plece de pe loc ..

si eu sustin ideea in care trebuie sa repeti testul inca o data urmand sfatul lui Predator

numai bine

Modificat de Azazell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare,compresia despre care vorbiti costa mult?

Modificat de Marius
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult de 30 de lei nu cred ca costa si se poate face la orice service care are un manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am facut si eu un test de compresie in felul urmator:

- cu motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand mi-am facut testul mecanicul mi-a spus ca am 13 si nustiu cat pe fiecare piston si ca din fabrica ar fi 14 bar.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

uite niste date care te pot ajuta.

1,4 16v ratia compresiei (cifra octanica carburant) 10.5:1 (95 fara plumb)

presiune compresie in bari 10.0 -15.0 (minim 7.0) diferenta maxima admisa 3.0

1.6 8v ratia compresiei (cifra octanica carburant) 10.2:1 (95 fara plumb)

presiune compresie in bari 10.0 -13.0 (minim 7.5) diferenta maxima admisa 3.0

1,6 16v ratia compresiei (cifra octanica carburant) 11.5:1 (98 fara plumb)

presiune compresie in bari 10.0 -15.0 (minim 7.0) diferenta maxima admisa 3.0

* la 5 bari pe cilindru ar trebuii ca masina ta sa lase rotocoale albe de fum in spatele ei si sa te rogi de ea sa plece de pe loc ..

si eu sustin ideea in care trebuie sa repeti testul inca o data urmand sfatul lui Predator

numai bine

salutare vad ca pricepeti la treburile astea. am si eu o problema. dimineata cand pornesc masina motorul zici ca e disel dar de fapt e benzinar,dupa ce se mai incalzeste numai este asa zgomotos.ce poate sa fie?ma gandeam ca aceasta compresie ma poate ajuta?teoretic motoru are 140000 km dar eu stiu daca nu a fost dat inapoi?sa fie uzat motoru?sau poate sa faca asa si din cauza curelei de accesorii?niste idei va rog.multumesc.
mai mult de 30 de lei nu cred ca costa si se poate face la orice service care are un manometru.

salutare vad ca pricepeti la treburile astea. am si eu o problema. dimineata cand pornesc masina motorul zici ca e disel dar de fapt e benzinar,dupa ce se mai incalzeste numai este asa zgomotos.ce poate sa fie?ma gandeam ca aceasta compresie ma poate ajuta?teoretic motoru are 140000 km dar eu stiu daca nu a fost dat inapoi?sa fie uzat motoru?sau poate sa faca asa si din cauza curelei de accesorii?niste idei va rog.multumesc.

eu cand mi-am facut testul mecanicul mi-a spus ca am 13 si nustiu cat pe fiecare piston si ca din fabrica ar fi 14 bar.

salutare vad ca pricepeti la treburile astea. am si eu o problema. dimineata cand pornesc masina motorul zici ca e disel dar de fapt e benzinar,dupa ce se mai incalzeste numai este asa zgomotos.ce poate sa fie?ma gandeam ca aceasta compresie ma poate ajuta?teoretic motoru are 140000 km dar eu stiu daca nu a fost dat inapoi?sa fie uzat motoru?sau poate sa faca asa si din cauza curelei de accesorii?niste idei va rog.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii hidraulici sunt de vina in cazul tau 100% :(

Salutare vad ca va pricepeti la treburile astea. Am si eu o problema. Dimineata....
Respectand regulile gramaticale, de punctuatie, de exprimare samd, te vei face mai bine inteles si probabil vei primi raspunsurile pe care le cauti. Suntem pe un forum auto nu pe mIRC. Bafta ! Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii hidraulici sunt de vina in cazul tau 100% :(

Respectand regulile gramaticale, de punctuatie, de exprimare samd, te vei face mai bine inteles si probabil vei primi raspunsurile pe care le cauti. Suntem pe un forum auto nu pe mIRC. Bafta !

scuze, ma grabeam.multumesc.

scuze, ma grabeam.multumesc.
nu poate sa fie de la bolturile de la pistoane,fiindca asa imi face doar la rece?sper ca am scris bine:)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi de la bolturile pistoanelor ti-ar face tot timpul, nu doar la rece plus ca in cateva mii de kilometri s-ar forfeca de tot. Tachetii fiind hidraulici, probabil se dezamorseaza atunci cand motorul este oprit si se amorseaza mai greu probabil datorita uzurii sau calitatii proaste. Ai cunostinte despre schimbarea lor la un moment dat ? Nu-ti fa griji oricum, in jur de 500-600 de lei costa toti pe original. Se schimba toti odata.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi de la bolturile pistoanelor ti-ar face tot timpul, nu doar la rece plus ca in cateva mii de kilometri s-ar forfeca de tot. Tachetii fiind hidraulici, probabil se dezamorseaza atunci cand motorul este oprit si se amorseaza mai greu probabil datorita uzurii sau calitatii proaste. Ai cunostinte despre schimbarea lor la un moment dat ? Nu-ti fa griji oricum, in jur de 500-600 de lei costa toti pe original. Se schimba toti odata.

Nu, nu stiu daca au fost schimbati vreodata,dar oricum motoru are un sunet, in sensul de mai turat dar nu la fel cand o pornesc dimineata, sau asa ceva. iti multumesc pentru sfaturi

Nu, nu stiu daca au fost schimbati vreodata,dar oricum motoru are un sunet, in sensul de mai turat dar nu la fel cand o pornesc dimineata, sau asa ceva. iti multumesc pentru sfaturi
si sunetu ramane si cand e cald dar nu asa intens
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si eu am avut aceasta problema (compresie mica) Am mers vreo 2 ani asa . Din cand in cand se aprindea si check eng. . Ce a fost? Am reparat chiulasa si am schimbat toate supapele . De atunci ...ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azazell,de unde sunt valorile respective?Sunt curios deoarece se bat cap-in-cap cu cele din Autodata.

Anume,la 1.6 16v -> Compression ratio(raportul de COMPRIMARE)=11,5:1

-> Compression pressure(COMPRESIA)=7-21bar

Nu stiu ce sa mai zic. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RAportul de compresie e una si presiune obtinuta prin compresie e alta,. Raportu; de compresie este raportul dintre volumul total al incintei cand pistonul este la PMI si volumul incintei cand pistonul este la PMS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"raportul dintre volumul total al incintei cand pistonul este la PMI si volumul incintei cand pistonul este la PMS"

Fara sa fiu Gica-Contra,eu stiu ca ala e raport de comprimare.Este o diferenta bine definita intre comprimare si compresie.

Oricum,pana la urma care sunt valorile bune?Sa ma iau dupa ce zice Autodata sau Azazell.

OFF:Nu vreau sa jignesc sau sa ofensez pe nimeni.Am nevoie doar de putina "lumina".

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 10 si 15 bari e OK< si diferenta intre cilindri sa nu fie mai mare de 3 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Mie mi-a iesit 14.7 pe toti 4 cilindrii si totusi mananca ulei si mai nou scoate si fum negru spre albastru.Sa incep cu o-ringurile la supape ??

Mecanicul zice ca e super ok motorul mai ales ca stie ca e bibilita,dar nu vreau sa devina o fumigena !!! :))

Modificat de luciantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut domnilor! Am un 1.6 FSI cu o compresie scazuta la cilindrul nr 1! Am facut vreo 3 diagnoze, nu stiu ce sa mai cred! Toti isi dau cu parerea, unii chiar in necunostinta de cauza. De aceea va rog din suflet sa ma ajutati, sa imi spuneti exact ce este de facut si cam cat ar costa toata operatiunea. Va multumesc anticipat si astept pareri!

Mentionez ca nu imi papa ulei nici alte probleme cu temperatura apei sau fum albastru, negru etc...

Modificat de Dorin174
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresie scazuta = supapa sau segmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!