Jump to content

Tren de rulare Golf 4 - preturi


sarivanu
 Share

Postare recomandată

pe fata e mai nasol,trebuie sa demonteze mult si bine pana la schimbare,basca peste asta e posibil sa fie nevoie sa faci si unghiul de fuga dupa operatie.Pe spate e lejereanu de schimbat..in 20 minute se rezolva repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    14

  • golf416

    8

  • 96-SAM

    7

  • marius1982.11

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai am inteles ca si pe spate trebuie sa imi pun kitul de protectie ca e rupt, si deaia m-ar interesa sa le schimb pe undeva unde e mai ieftin, ca si pe fata mai am de schimbat flansele cap amortizor, kitul de protectie, si bucsele bascula. o gramajoara de bani :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba e alta,daca le faci pe branci sau la bordura si dai cu ciocanul in bucse,daca nu iti tine cont la anumite chestii,o sa schimbi iar bucsele peste 2..3 luni,sau cand pleci de acolo o sa iti stea volanul invers,sau o sa iti traga masina dreapta prin porumb sau stanga spre un tir ceva ;) Sfatul meu este sa faci tot posibilul sa te duci la cineva care are scule bune si care e priceput pt 50..100lei in plus merita.Si eu am schimbat flanse,bucse..si mi-a spus mecanicul meu;o sa fac tot posibilul sa nu fie nevoie sa ajungi la unghiul de fuga.Dupa ce am luat masina am remarcat ca sa sutit..strambat volanul foarte putin.Dupa 2 zile de mers sa rezolvat,a revenit la pozitia initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa am sa fac, dar ma gandeam sa ma duc la un service autorizat dar unul care sa nu ma usuce de bani, ca daca nu merg la service imi pierd si garantia pe piese si nu are rost, dar am sa mai caut sa vad care si cum lucreaza cat de cat mai bine si mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am de cateva luni un scartait groaznic si pe fata si pe spate.E ca un scartait de sticle de apa minerala in stelaj.

Problema e ca acum scartae si cand ma dau jos din masina(am putin peste 100kg).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu duci masina la un mecanic sau nu remarci locul exact din care provine zgomotul,nu poti spune cu certitudine care este cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

bună , am constatat zilele trecute ca imi este rupt buduful protector de la ambele telescoape spate, intrebarea mea este : uzura s-a produs din cauza că telescoapele sunt prea uzate ( ne avand simtome gen bataie sau altele sa-mi dea de baniut ca sunt uzate), in cazul acesta trebuie schimbat doar burdufu sau si acel protector din plastic şi telescopul?

Modificat de Frizeru04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar burduful care e din ..un material mai ciudat.De la ..batranete sa uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Doresc un sfat daca se poate bieletele de directie se schimba la set sau doar cea cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de bani.Sunt 3 aspecte de luat in seama.La bielete ai 4 piese componente..2 capete bara si 2 tija bieleta.In mod normal se schimba doar ce e nevoie separat.Daca e nevoie de capul de bara schimbi doar capul...daca e tija de vina parerea mea este sa schimbi bieleta completa.Scutesti banii dati la geometrie.Acum 2 luni am schimbat doar un cap de bara..am facut geometria 70 lei.Acum imi bate pe stanga tija bieletei...dar o sa schimb bieleta cu totul sa fac geometria decat o singura data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu e vorba de uzura nu bate nimic doar tija e ciupita putin si de aia ma gandeam sa schimb doar bieleta si doar pe o parte nu pe ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu bate laso asa ca nu sti ce cumperi, mi-a recomandat mai mult lume o marca de piese, ca echipeaza masinile din fabrica, le-am comandat si stupoare se fabrica sub licenta prin china si brazilia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se fabrica sub liceenta.E ca si telefoanele Nokia facute la jugu.Acum inseamna ca daca sunt facute in romania au piese mai proaste sau ca sunt piese romanesti?Desfa o masina noua..indiferent de fabricant si o sa vezi pe ea piese facute in toate colturile lumii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am schimbat bieletele directie cu totul desi avea joc doar o bieleta in nuca,capetele de bara erau bune(le-am pastrat)-am folosit TRW identice cu ce era OR. pe masina cu stanta 2002.Intentionez ca in primavara sa schimb amortizoare,flanse amortizor +rulmenti pe fata,bucse brat pt. ca sunt imbatranite,eventual pivoti daca constat ca sunt slabi,bielete +bucse bara stabilizatoare(astea am citit pe forum ca trebuie sa le iau OEM)-toate sunt or.,din 2002-dupa care urmeaza geometrie.Intrebarea e ce marca si de unde sa cumpar urmatoarele repere(eventual daca aveti ceva preturi):

-amortizoare-mare dilema,vreau neaparat gaz,cele de pe masina sunt cele or.,cu stanta 2002 dar nu scrie ce marca sunt,au o eticheta alba cu ceva date pe ele si fara marca....vreau sa cumpar unele bune chiar daca sunt mai scumpe.

-flansele si rulmentii flanselor-ce marca sunt pe or.?(la g3 erau Boge)

-bucse brat-as cumpara Boge sau OEM

-pivotii ii cumpar TRW daca e nevoie (asta am pe masina)

-bielete si bucse bara stabilzatoare-OEM le iau-care o fi pretul lor?

Problema e cu amortizoarele,pot sa imi fac o parere doar din ce imi spuneti voi,cum se comporta ce ati schimbat voi pe masinile voastre.Principalele optiuni ar fi:Sachs,Boge,KIB?,Koni?Grea alegere,astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentii sunt INA. Lemforder e o marca ok, am pus de la ei bump-stopurile de la telescoapele spate si bucsa brat, modelul .:R32. Ce pot sa zic ca se comporta ok pana acum. Totusi pe cele de la brat as merge pe OEM, ce-i sigur ii sigur.

Pivotii nu se prea duc...mai bine verifica-i inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e important ca sa nu fie noname :)

in rest, cum iti este norocul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce arcuri mai ieftine recomandati ? Taica-meu vrea sa le schimbe, dar nu prea ar vrea sa dea 10 milioane pe cele de fabrica. In principiu nu ar conta durata de viata mai mica, oricum face ~ 15.000 km pe an. Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La focus? :lol: Ce motorizare ...posteaza o serie de caroserie a masinii in cauza si o rezolvam pe problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat complet ca n-am masina in semnatura, am crezut ca e suficient ca postez in topic si in sectiunea asta :) E vorba de un Golf IV 1.6 AZD, de sasiu WVWZZZ1JZ2W479742.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Arc fata pe seria ta de caroserie arc fata 1J0 411 105 ( 1 Linie culoare verde /4 linii albastru); LESJÖFORS 4095034(daca masina nu are aer conditionat)150 lei bucata,LESJÖFORS 4095038(daca masina are aer conditionat)180 lei bucata.

-Arc spate 1J0 511 115 AK ( 2 linii de culoare argintiu / 2 Linii de culoare verde);LESJÖFORS 4295034 lei 150 bucata.Lesjöfors - The Complete Spring Supplier este o firma suedeza(se stie ce calitate are otelul suedez)infintata in 1852.Am senzatia ca e furnizorul de casa pt Saab si Volvo.Calitativ sunt peste multe marci premium de arcuri si iti spun ca am client mecanic care monteaza de ani de zile marca respectiva si pe clientii mai circumspecti(care cand aud de firma LESJÖFORS,si incep cu vorbe de genul;ce firma e asta domne ca nu am auzit de ea,mie imi montezi sachs sau kayaba)ii pacaleste ca le-a montat sachs,kayaba,bilstein.Oricum le face un bine pe ca sunt mult mai calitative si mai durabile decat respectivele marci.Eu personal am dat multe arcuri la diferite masini si nu sa plans nimeni de ele si toti le-au apreciat.

post-64586-0-88596300-1325314973_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am ajuns si eu la momentul magic de schimbare arcuri si telescoape la masina semnatura.Ce recomandati ,eu am citit lucruri bune despre KYB Excel G si la arcuri Lesjofors...sau altele mai bune ?

Pe spate vreau sa pun daca merita arcuri heavy-duty ca mai car una alta cu masina ocazional si trebuie sa reziste mai multe si aici am dubii daca sunt ok cele heavy?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

KYB excelente, mergi cu incredere. Arcuri, lasa-le pe alea OEM, lesjofors nu-s ce trebuie, asta poti sa-ti spun sigur.

De ce schimbi si arcurile? s-a lasat masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata e rupt unul,pe spate se lasa usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la urma am gasit 2 arcuri in stare foarte buna OEM si am comandat 4 Kyb excel g....sper sa fie ok ca mecanicul mi-a recomandat Sachs....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!