Jump to content

Tren de rulare Golf 4 - preturi


sarivanu
 Share

Postare recomandată

Sa-ti distrugi cauciucul in rest nu prea are ce sa se intample, TRW recomand aia e si originalul, doar ca la pret triplu. Eu am pus TRW, si tine deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    14

  • golf416

    8

  • 96-SAM

    7

  • marius1982.11

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aha, ms mult. Eu ma gandeam la caseta de directie sa nu il afecteze acesta. Se poate rupe in mers daca este uzat foarte tare? Si se reface directie obligatoriu la schimbarea ei? Acum volanul sta putin stramb si masina trage putin dreapta, din cauza asta sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e din cauza capatului de bara, insa mai sigur pot fi bucsele de la brat sau flansele. E nevoie sa-l schimbi sa nu ramai fara directie ca e mai nasol.

Eu am cumparat flanse cu rulment, pivot si bucsele de la brat. Am ales Lemforder, am inteles ca e un producator bun, este nemtesc.

Preturi:

Pivot 79 ron

Kit flansa cu rulment 52 ron

Bucsa brat cea mare 44 ron

Bucsa brat cea mica 13 ron

Manopera nu stiu caci le voi schimba maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TRW recomand aia e si originalul, doar ca la pret triplu. Eu am pus TRW, si tine deocamdata.

Pai mai bine dai un ban dar sti ca nu ai probleme.

Eu le-am schimbat la service, au pus OEM si dupa 1,5 ani au deja joc. Probabiul in cutiile alea au inceput sa bage chinezarii.

La fel si cu bucsele de bascula. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oem-ul montat fiind TRW? Oare e mai bien sa se schimbe bieleta de directe tot cu capat de bara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai bine dai un ban dar sti ca nu ai probleme.

Eu le-am schimbat la service, au pus OEM si dupa 1,5 ani au deja joc. Probabiul in cutiile alea au inceput sa bage chinezarii.

La fel si cu bucsele de bascula. :Driver:

Intradevar, si un coleg de forum din TM deja a inceput sa aiba dubii in privinta calitatii pieselor OEM. Poi sa cumperi presuri originale si dupa un an de folosire sa arate intr-un hal mai rau ca cele din fabrica de 9 ani?! :cool: . In privinta bucselor bascula(si nu numai) ,am pus OEM, dar nu am sesizat probleme ,inca(si-s de vre-un an).

Oare intradevar sa nu mai fie calitatea pieselor de odinioara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oem-ul montat fiind TRW? Oare e mai bien sa se schimbe bieleta de directe tot cu capat de bara?

Clar e mai ibne sa o schimbi cu tot cu capat de bara, nu mai ai nici un stres :icon_thumright:.Sunt ceva mai scumpe cu tot cu capat de bara dar merita.TRW m-a costat 200 Ron bucata cu tot cu capat de bara.

La cele OEM nu stii ce marca este vezi doar sigla Audi&VW pe ea, poate fi TRW,Lemforder....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat timp pe langa VW-Audi are si TRW mai incape vre-un dubiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TRW am pus si eu bielete de directie + capat de bara si sunt praf in 16.000 km si am avut grija de masina , parerea mea e sa cumparati de la alta firma Amortizoare am pus Sachs vad ca astea tin inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm. M-ai pus pe ganduri, eram gata sa cumpar TRW sau Lemforder... Inafara de astia doi am gasit meyle la 97 Ron bieleta si Ruville la 80 ron. sa incerc oare una din astea? Va mai intreb inca odata, poate sa duca la vreo defectarea a casetei de directie sau se poate rupe aceasta bieleta care are joc. Nu de alta dar o voi schimba mai mult ca sigur dar momentan nu prea am timp sa dau pe la service-uri.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder cred ca sunt mai bune Legat de caseta de directie sa ai mare grija sa prinda burduful cu coliere de metal preferabil coliere originale, majoritatea le prind cu coliere de plastic apa intra in caseta de directie si o distruge cum e si in cazul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, bun pont ms. Da colierul cu care este acum prins nu este reutilizabil si daca nu aceste coliere se pot achizitiona si separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt tot fan lemforder...sunt ok ca si piese...

cat despre intregul sistem de articulatie sunt de parere ca amortizoarele influenteaza cel mai mult durata de viata a bucselor...

eu am patit-o:mi-au cedat bucse Lemforder dupa nici 4 luni asta ca aveam amortizoarele duse:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oem-ul montat fiind TRW?

Nu stiu de la ce firma erau, dar cutiile erau sigilate, le-au desfacut in fata mea.

Oare intradevar sa nu mai fie calitatea pieselor de odinioara?

Asa se pare...

Mi-a mai spus un mecanic asta, dar nu-l crezusem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa gasesti coliere sau daca nu vin impreuna cu burduful Poate merg si coliere de metal clasice ideea e sa nu intre apa in burduf dupa ce ai schimbat bieleta de directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai musai sa schimb si burduful acela odata cu schimbarea bieletei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de unde pot cumpara amortizoare de golf 4 (1,9 TDI 1999) la un pret mai bun si care ar fi acesta? De asemenea ce modele exista (in afara de cele sport)? Toate sunt pe gaz?

In Galati cu 550 ron mi-am schimbat amortizoare(sachs),bucsele din capul amortizoarelor si rulmentii aceia mici de deasupra.Manopera inclusa.Asta pt vw Bora,dar e la fel si pt Golf.Cele de pe spate 150-180 pe bucata in functie de firma. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de unde pot cumpara amortizoare de golf 4 (1,9 TDI 1999) la un pret mai bun si care ar fi acesta? De asemenea ce modele exista (in afara de cele sport)? Toate sunt pe gaz?

Azi mi-am schimbat amortizoarele de pe spate 160 ron bucata(monroe reflex) plus kit de protectie 67 ron set 2buc.Manopera inclusa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tebuie schimbate si flansele pe spate o data cu schimbarea amortizoarelor? Sau nu este necesar acest lucru ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , nu costa mult si chiar daca tu le vezi intacte fi sigur ca a imbatranit cauciucul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Puteti sa imi spune-ti si mie va rog daca se schimba rulmentul la roata fata stanga si bucsele brat, trebuie refacuta geometria? Stie cineva cat costa aproximativ 1 rulment fata, 1 bucsa brat si cam cate ore te-ar taxa la manopera?

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Dacă tot faci mişcarea, eu aş recomanda să schimbi măcar ambele bucşe mari de la braţe (+acel rulment) şi să faci geometria după operaţie. Dacă o bucşă e dusă, sigur nici cealaltă nu mai are mult.

Dar, dacă după schimbare maşina merge drept şi volanul stă pe 0, poţi să sari peste geometrie. Faci o economie de 80 p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu un hururit in viraj... care se aude foarte incet la viteze de 40-50km/h si viraj mai mare. Masina a fost inaltata si s-au schimbat cateva bucse la ea, urmeaza sa schimb si o bieleta mai apoi refacerea goemetriei. Dupa parerea mea rotile pe fata stau putin de tot in interior, unghiul de cadere sa fie vinovatul? Acesta se poate regala cumva? Si daca acest unghi poate se puna un presiune mai mare pe viraj pe rulment astfel incat acesta sa huruie. Inainte de modificari parca nu se auzea.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulment roata , pompa servo sau curge caseta de directie cam astea pot sa fie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai mult un zgomot de rulment plus ca se aude doar pe stanga unde am probleme cu o bieleta. Intrebarea mea era daca acest unghi de cadere se poate regla si daca afecteaza incarcarea neuniforma in viraje al rulemntului.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!