Jump to content

Tren de rulare Golf 4 - preturi


sarivanu
 Share

Postare recomandată

Conform manualului se schimba la 60,000km dar multi merg si 100,000km poate si mai mult cu ele. De fabrica sunt mixte cu ulei (procent mai mare) si gaz si sunt putin mai moi decat cele pe gaz, dar nu stiu daca are rost sa dai 700 si ceva de lei, poate peste vreo 30,000 :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    14

  • golf416

    8

  • 96-SAM

    7

  • marius1982.11

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ale mele au mers 115.00 km si mai mergeau ceva (au incepus sa sasaie la denivelari). Le-am schimbat cu Sachs (180 Ron bucata) + flanshe (45 RON bucata).Manopera a fost 70 RON.

Singura diferenta care am simtit-o este la viteza mare (140 +) pe autostrada in curbe. In rest exact la fel.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan , sa stii ca si cele noi fasaie la denivelari , e adevarat ca cele pe ulei ( de fabrica ) mai putin . Ai pus tot ulei pe fata ? Zi-mi te rog cum s-a ajuns la concluzia ca flansele sunt trebuie schimbate ? Eu le-am luat degeaba , a zis mecanicul ca nu trebuie schimbate .

LE1 Subscriu la faptul ca tinuta de drum e cam aceeasi , cu toate ca am schimbat fata+spate si am pus gaz .

LE 2 Nu stiam ca in Tilburg sunt preturi in RON :icon_thumright:

@Florin99. Amortizoare mai rezistente ( sau la fel de...) ca cele de fabrica nu vei gasi aftermarket , poate doar la reprezentata , dar atunci e alt pret . Ramai cu ele , parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Nu vreau sa deschid un topic nou deci postez aici.

Saptamana trecuta mi s-a rupt arcul din fata dreapta, am schimbat acum cu unele noi + amortizoare noi.

Vreau sa intreb daca e normal sa se rupa arcul?

S-a rupt cam o jumatate de spirala din partea de sus si

erau destul de ruginite ambele arcuri in partea superioara.

E ceva normal sa se rupa arcul sau am luat eu prea multe gropi si borduri?

De obicei sunt nevoit sa urc si sa cobor o bordura cam zilnic (loc de parcare in fata blocului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal nu e sa se rupa dar se rup.am patit-o si eu acum o luna cand la o mica denivelare la 20km/k arcul de pe fata stanga a facut poc.s-a rupt in partea de jos juma de spira.bucata rupta era ruginita in interior pe jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile elicoidale se rup ori din cauza unor defecte de fabricatie ascunse, dar asta apare in 2-3 luni de la montare, ori din cauza defectarii amortizoarelor ( in 90% din cazuri ), cand din cauza slabei amortizari arcul este supus suplimentar la solicitari de miscare sus-jos, ca atare structura de rezistenta a materialului slabeste si in final se rupe . De regula se rupe aproape de una din cele doua capete, unde solicitarea este mai mare.

Concluzia : cine face economie de amortizoare in final cumpara si arcuri, care de multe ori costa mai mult decat un amortizor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cine stie cum pot sa desfac piulita de la amortizorul fata daca e dus hexagonul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vreo limita de km la cat se schimba amortizoarele?

nu este nici o limita,asta depinde si de norocul fiecaruia...am luat o gura de canal...si gata a trecut limita de km.

deci in tara noastra nu avem limite pt aceasta problema

eu le schimb ori de cate ori nu sunt atent la 'cratere'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie cum pot sa desfac piulita de la amortizorul fata daca e dus hexagonul?
cel mai curat desfaci cu un "impact gun air" sau daca nu ai asa ceva la indemana poti face asa: se ia o bucata de cauciuc (camera uzata) un mops serios si WD40.se da cu WD40 apoi camera se infasoara pe axul telescopului prinzand-o cu mopsul. se tine strans cu mopsul iar cu o cheie inelara intoarsa se desurubeaza piulita.mai sus ma refeream la piulita din capul telescopului, de la flansa...daca e surubul de jos la flex.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in urma cu 2 saptamani am schimbat si eu telescoapele fata si flansele cu rulment (cred ca asa se numesc) masina avea 1, 5 ani de circulat pe drumurile patriei si 165.000 km. Dupa schimbare a refacut geometria roti. Toate bune si frumoase dar dupa iesirea de la service dupa ce puneam frana se auzea un ,,poc" la roata dreapta fata, daca dadeam inapoi, iar poc, apoi liniste parca se ,,aseza". normal am mers din nou la service. Au urcat masina pe elevator si au luat la rand toate bucsele, capete de bara, etc, nimic. Apoi din greseala au atins arcul de la roata dreapta fata si surpriza ,,poc", asta e , au zis ca trebuie schimbat arcul. Intrebarea mea e ca e posibil ca un arc sa slabeasca si sa sara din cand in cand din locasurile de la amortizor (telescop). multumesc pt. intelegere, nu sunt tocmai un specialist in termeni.

Modificat de Florin_1970
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si arcul ala se monteaza intr-un anumit fel. poate s-au grabit baietii sau nu au stiut. inceputul arcului, capatul primei spire, trebuie sa fie asezat corespunzator pe telescop (la semn) si discul de sus trebuie sa fie centrat pe arc.

post-8031-1208086110_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele Bilstein care se fac la Sibiu (http://www.bilstein.ro/) sunt super bune, brandul Bilstein este super recunoscut si in plus din cauza ca se fabrica la noi, pretul este imbatabil. Va recomand magazinul lor basca catalogul online care mai e si in romaneste...

Am avut surpriza sa vad ca diferenta de pret intre magazinul lor si un oarecare magazin din bucuresti era aproape de dublu...Deci fraierul deschide punga cas a zic asa...

Am schimbat amortizoarele originale ale mashinii care aveau aprox. 90000 km si logic erau super duse. Diferentele sunt clare imbunatatirea tinutei de drum prin h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare frati intru' VW!

Am ajuns la venrabila suma de 199000 de km cu al meu golf 4, 1.9 tdi, asz, 130 cp si as vrea sa va intreb, pentru spate, ce amortizoare imi recomandati.Am verificat si alte topic-uri de pe aici si nu mi s-au parut elocvente.eu, sincer habar n-am ce am pe masina ca am luat-o din Germania si nu cred ca au mai fost schimbate.mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand SACHS pe gaz. A, si sa fie nemtesti sa te uiti pe ele sa scrie in germana ! :) parca 150 RON bucata.

Modificat de Sergiu.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum pot sa aflu gradul de uzura al amortizoarelor si daca necesita a fi schimbate?

Citind si alte topic-uri am inteles k exista un test pt amotizoare?Daca da, in ce consta, unde se face si cat costa?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu test cand masina e rece apesi pe capota sau bara spate si la revenire trebuie sa nu aiba dect 1 oscilatie,daca se bataie de mai multe ori amortizoarele sant obosite.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cobor la masina si revin cu rezultatul experimentului:)

Multumesc.

Mda..am zgaltait o un pic si e destul de rigida, nu prea se balangane.Dar cand trec peste denivelari , mai ales peste denivelarile alea din carosabil pt reducerea vitezei, se aude destul f tare un fasait pe fata, stiu k si noi ar trebui sa se auda, dar nu cred k atat de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu iti mai faci atatea idei cel mai indicat este sa mergi la un service autorizat sau reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Amortizoarele Bilstein care se fac la Sibiu (http://www.bilstein.ro/) sunt super bune, brandul Bilstein este super recunoscut si in plus din cauza ca se fabrica la noi, pretul este imbatabil. Va recomand magazinul lor basca catalogul online care mai e si in romaneste...

Am avut surpriza sa vad ca diferenta de pret intre magazinul lor si un oarecare magazin din bucuresti era aproape de dublu...Deci fraierul deschide punga cas a zic asa...

Am schimbat amortizoarele originale ale mashinii care aveau aprox. 90000 km si logic erau super duse. Diferentele sunt clare imbunatatirea tinutei de drum prin h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am un golf 4 din 2003, 115 000 km si trebuie sa ii schimb amortizoarele, deoarece nu mai suport cum se simt gropile etc, puls ca amortizoarele pe spate sunt scurse amblele..in concluzie e o barca...caruta! eu fiind mai perfectionist de fel....ma dispera!

m-am gandit ca daca tot trebuie sa schimb toate amortizoarele...sa pun diferenta si sa imi iau un kit de suspensie sport de la Koni>STR.T ...coboara si masina cu 30-40mm exact ce vreau ...un pic cam scump ma duce, dar e ce imi doresc .

intrebarea este ca sa fie totul bine ...ce ar mai trebui sa schimb odata cu suspensia pe langa flanse? si bucse? ma gandesc ca mergand asa cu ele busite s-au mai stricat si alte chestii pe acolo...nu prea ma pricep?trebuie sa fac si geometria fata/spate?

mentionez ca bucsele pe fata le=am schimbat acum 6000km. Eu vreau sa nu mai imi bata nimic..sa fie masina inchegata bla bla stiti voi ce vreau sa zic.

aveti idee in mare cat ar costa manopera la schimbul de suspensie?nu la reprezentanta:D la un service obisnuit...ca sa imi fac o idee.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ! eu unu am schimbat urmatoarele : amortizoare, flanse, rulmentii,semi bieleta, buces bara stabilizatoare + la sfarsit facut geometrie. O schimbare de amortizor ar fi in jur de 150 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi ...o sa vad cand o sa am amortizoarele ce mai trebuie sa schimb

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutari. am un golf 4 din 2001 si de curand am schimbat amortizoarele fata,spate si bucsele si rulmentii de la amortizor,si de curand aud o bataie in partea dreapta fata. Aveti idee cam ce ar putea batea? Muntumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Azi am aflat si eu ca ar trebui sa schimb bieleta de directie pe partea stanga. Intrebarea mea este ce firma recomandati si daca are ceva daca se mai circula asa, ce ar afecta acesta? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!