Jump to content

Reglaj Avans


gillio_24
 Share

Postare recomandată

Se poate verifica avansul doar cu VAG COM?

Nu sa-l modific ci doar sa vad daca e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in grup 3 ai BTDC.

post-14771-0-78992200-1292201356_thumb.j

post-14771-0-78992200-1292201356_thumb.j

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile am schimbat cureaua la distributie +rola si celelalte curele de transmisie;problema era ca s-a umblat la avans dupa schimbarea distributiei si nu a fost reglat bine,mi se oprea motorul in intersectie la relanti cand viram,asa ca am purces eu la reglat avansul:

deci bagat in a5-a viteza pe loc plan,impins la masina pana a ajuns la semnul de pe volant+semnul de la pinion distributie+semnul de la fulie vilbrochen cu semnul de pe carcasa de plastic;cand desfac capacul de la ruptor-distribuitor surprizaaaa....era diferenta fata de semn cam vreo 15 grade in sens invers acelor de ceasornic,deci pun ruptorul le semn si porneste la sfert si nu mai moare motorul la relanti dar...

ramane cuplat bendixul un pic pe volant cred dupa ce porneste:care o fi legatura?vreau sa va spun ca nu am mai avut de mult timp simptomul asta ,de vreun an si doar vara cand era cald?nu stiu daca am fost inteles... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CVA G3 cum ar trebui sa arate acea valoare? cand e bine si cand nu?

Modificat de alin12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile am schimbat cureaua la distributie +rola si celelalte curele de transmisie;problema era ca s-a umblat la avans dupa schimbarea distributiei si nu a fost reglat bine,mi se oprea motorul in intersectie la relanti cand viram,asa ca am purces eu la reglat avansul:

deci bagat in a5-a viteza pe loc plan,impins la masina pana a ajuns la semnul de pe volant+semnul de la pinion distributie+semnul de la fulie vilbrochen cu semnul de pe carcasa de plastic;cand desfac capacul de la ruptor-distribuitor surprizaaaa....era diferenta fata de semn cam vreo 15 grade in sens invers acelor de ceasornic,deci pun ruptorul le semn si porneste la sfert si nu mai moare motorul la relanti dar...

ramane cuplat bendixul un pic pe volant cred dupa ce porneste:care o fi legatura?vreau sa va spun ca nu am mai avut de mult timp simptomul asta ,de vreun an si doar vara cand era cald?nu stiu daca am fost inteles... :blink:

nu e nici o legatura intre avans si electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil din cauza ca am incalzit motorul pana la 90grade(ca sa reglez avansul) si s-a dilatat un pic pinionul ca de atunci nu s-a mai manifestat asa :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare, si iata ca mereu in prag de sarbatori apar problemele. Am un golf 3, 1.6 75 aee, ieri mi sa ars bobina de aprindere pana sa ii dau de cap am umblat la avans am intins si cablul de acceleratie si dupa lungi injuraturi am ajuns acasa la sufa si am schimbat bobina de aprindere dupa un polo, a pornit ok am mers prin oras, are viata in ea dar nu reusesc sa prind mai mult de 100km la ora, astazi cand asteptam pe cineva mi-a murit motorul la relanti, mentionez ca imi fluctuiaza relantiul intre 650-750ture, ma disperat, acum i-am dat avansul mai mare si astept sa se racesca motorul sa ii fac o proba, bujiile au injur de 6000k, iar uleiul este nou, pana sa se arda bobina tragea mai greu dar mergea, acum are viata in ea dar nu mai mult de 100km, ce sa fac ca ma dispera astept sfaturi pentru cei care au patit asa ceva. va multumes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut colegi am o dilema cu avansu ceea ce cred eu ca el este de vina, fostu propietar a umblat la ea a dereglat.o cu totu ce vreau sa spun masina nu se duce mai mult de 140km/h ceea ce e foarte ciudat...a da si am toba intermediala sparta sa influenteze si asta foarte mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut..am un Golf 3 din 94'. Avea motor 1,9 GTD 75 de cai si am pus un 1.9 TDI 90 cai. Pompa de injectie si turbo le-am pus de pe motorul vechi pt ca nu mi se potriveau..problema mea e ca se duce pana la 120 km/h si acolo ramane..urca foarte foarte greu spre 130km/h. De la ce poate sa fie?? Mentionez ca pompa de injectie e clasica  :) Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe topicul ăsta se discută despre avansul la benzinare.

Ar fi mai potrivit să postezi într-un topic despre diesel sau în aria TDI Forum.

De exemplu aici se discută despre avansul la diesel

http://vwforum.ro/topic/281-importanta-avansului-injectiei/page-54#entry2273564

sau aici despre pompe de injectie

http://vwforum.ro/topic/3880-pompa-de-injectie-probleme/page-10#entry2269925

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare.Sunt posesorul unui golf3 1.6 AFT de 101cp...am o problema cu pornirea masini...si tind sa cred ca este din delocu...avansul nu este unde trebuie....imi cam da nas masina cand ii dau ture.Mentionez ca am schimbat fisele si bujiile...capacul delcou fiind in stare buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am citit nimeni nu imi da ceva concret....luni am sa pun masina pe tester sa vad ce imi da si revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul îţi va spune doar cât este avansul, nu-l vei putea regla cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba se poate regla si pe tester, sunt 2 campuri ce trebuie urmarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! (asta dacă la maşina lui arată ceva în grupurile 10-11)

Eu mă referisem la faptul că nu poţi butona testerul şi acesta să regleze avansul fară să intervii fizic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tester pt vw....VAG-COM....eu cred ca poate fi si de la senzorul HALL...pt ca mi se limiteaza undeva la 5100-5200rpm....o sa ii dau o scanare sa vad ce zice....sonda lambda am inlocuito sambata


nu posed stroboscop...si nici pe la servisuri nu am gasit sa mi-l regleze cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detalii despre motorul 1.6 AFT se gasesc in manual de reparatie Seat Ibiza/Cordoba din 1997 in limba spaniola.

motor AFT_cap.1.pdf

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AFT nu se regleaza avansul.

Poti scoate mufa de la delcou si o sa vezi ca motorul functioneaza normal. Delcoul e folosit doar pentru distributia scanteii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca avansul il potrivesc exact ca la dacie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Oameni buni... In mai toate pozele vad delcoul pozitionat cu senzorul hall in sus. Ei bine la mine mufa acestuia este in partea de jos a delcoului. E vreo problema? Dc ar fi asa...? Si inca ceva: aud rateuri in toba la relanti probabil din supape, are vreo legatura cu avansul? Multumesc, bafta multa!

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari...detin un golf 3 1.6 abu. am un consum destul de mare si (12-13%) pe oras. am pus o pe tester si sonda lambda nu da nic o valoare decat 0. imi puteti spune ce cum as putea sa o probez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!