Jump to content

Reglaj Avans


gillio_24
 Share

Postare recomandată

salut, am un golf3 GTI 2.0 si da rateuri la acceleratie si la deceleratie asa ca am incercat sa umblu la avans sa vad daca apare o diferenta, numai ca delcoul este blocat ... am scos sistemul de fixare si nu reusesc sa-l misc in nici o directie ... am dat cu spray de deblocare si am incercat iar dar fara succes... piciorul delcoului este din ebonita sau ceva asemanator si imi este frica sa nu-l sparg .

ma puteti ajuta cu un sfat ceva ? poate a mai trecut cineva prin asta.

Modificat de mrmunte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ISV - idlle stabilisation valve.

E o electrovalva controlata de ECU si are rol in reglarea relantiului. O gasiti in zona galeriei de admisie. Se alimenteza cu curent la 12 volti printr-o mufa cu 2 pini si in corpul ISV-ului intra 2 furtune : unul care duce dinaintea corpului clapetei de acceleratie si altul care duce in galeria de admisie. Prin cele 2 furtune circula doar aer.

Atentie: nu cautati la motorizarile mono-motronic asa ceva ca n-o sa gasiti.

ISV-ul il gasiti in schimb la digifant 2.0 de pe golf 3 GTI.

Ca o paranteza, ISV s-a pus si inainte de anii 90, pe modele cu injectie mecanica dar si cu injectie electronica (spre exemplu celebrul motor PG 1.8 de pe corrado).

Mai jos o poza cu ISV-ul pe care l-am avut pe audi B4. La golf 3 carcasa lui e de aluminiu dar ca forma si functionare e la fel.

Oricum se recomanda curatarea lui periodic deoarece prin el trec gazele de epurare , de carter, vapori de ulei care scapa pe la semeringurile de la supape, etc. Tot timpul cand am curatat ISV-uri am gasit mizerie la greu...

post-15350-1267172358_thumb.jpg

Unde se afla ISV asta?In poza este motorul digifant ABF.Mult Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva in Bucuresti, vre-un forumist, sau service, care face reglaj avans, cu lampa stroboscopica, care are referinte bune, din partea celor care au fost la el si cam cat ar costa asa ceva?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul avansului se poate face si fara stroboscop, exact ca la dacie. Am facut eu, apoi am verificat la stroboscop si era perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am gasit la urma isv-ul la golfanul meu ( gti 16v) la unele modele locatia este in alta parte pe la clapeta de acceleratie

o sa urmeze sa curat clapeta de acceleratie si isv daca o sa fie cazul

post-35705-1271441083_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit urmatoarele: acum 2 saptamani am inceput sa am probleme la pornire. Am zis ca e avansul, am dus-o la reglat. Pateam la fel, dimineata pornea greu, ca un diesel. Apoi nu aveam probleme. Acum o saptamana am depistat ca flansa era crapata si tragea aer fals. Bun, am gasit si flansa noua, am schimbat-o. Acum parca imi tzacane avansul si dimineata tot greu porneste (mai bine decat inainte, dar tot greu, la a 2-a sau a 3-a cheie). Unde pot sa ma duc sa imi regleze avansul asta? Sau sa fie altceva?

Multumesc

Cam tarziu postul dar poate ajuta, am pus in poza paragraful legat de pornirea grea a motorului rece.

post-30655-1271482644_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema pe care o am si eu . la pornirea motorului rece relantiul sta la 900 undeva pe acolo , insa dupa ce se incalzeste se lasa undeva jos pe la 500 . din cate am inteles ar trebui sa stea macar la 650-700 . si din cauza asta motorul la relanti cam tremura putin . daca o ajut eu din acceleratie sa o tin la 700 motorul nu mai tremura. totul e ok .

am incercat sa invart delcou spre stanga . turatia incepe sa oscileze intre 500 si800

am incercat sa invart spre dreapta turatia oscileaza de la 500 in jos pana imi moare motorul .... ce sa fie ? sau cei pot face? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea incerca o curatare a clapetei de accelertie,urmata de o recalibrare a pozitiei acesteia insa mare atentie cu curatirea clapetei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut toate capacelel pe la clapeta..e. curat ca lacrima..mie si frica sa curat .. sincer :| ... ce ziceti ?

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica dilema cer o parere l amotor de 1.4 60 ponei AEX imi sta relantiu cateodata la 600 ... 590 ... 700 .. cam varia in functie de vreme si pana se incalzeste cand e cald imi sta pe la 600 e normal sau mai trebuie sa urc turatiile ca tot am impresia ca e cam subturata putin si porneste mai greu ... ..solutii stie careva ce sa ma apuc sa`i fac daca tot stau acasa azi sa ma ocup de ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, cred ca si eu am ceva probleme cu avansul.Mi-a umblat la el un mecanic (degeaba, pt ca eu aveam alta problema dar el a zis ca l-a dat la loc) dar motorul este ciudat de atunci.Plus ca nu inteleg dupa ce s-a orientat, ca a slabit surubul a infipt o surubelnita acolo ,i-a tras cateva ciocane zdravene si gata.Nu merge rotund la relanti, tremura din cand in cand iar daca am consumatori (muzica tare,ventilatie) si mai si virez pe loc sau umblu la vreun geam tremura enervant .Si tot stand pe loc, daca o tin accelerata constant intr-o plaja mai joasa de turatii da rateuri pe esapament....si le mai da si la decelerare tot stand pe loc.Nu stiu la ce turatie sta deoarece n-am turometru, am ceas.

Toate aceste simptome se pot datora avansului prost reglat?

Si daca are cineva rabdare, sa-mi explice cum se regleaza exact....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul de regula se regleaza cu stroboscopul.Eu l-am reglat cu stroboscopul,dar masina abia se misca.Apoi l-am reglat dupa ureche, astfel incat sa nu bata avansul si trage f bine.

Jos la delco ai un surub de 13 pe care il slabesti si misti capacul delcoului stg/dr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am dat mai mare si e mai ok, tot mai tremura putin la relanti dar e mai bine (e posibil sa fiu si eu paranoic), iar rateurile tot se mai aud, dar foarte foarte putin.Deci e ceva mai bine, adica acum nu ma deranjaza.

E vreo problema daca o las asa? Motorul trage bine, consumul este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge bine, trage ok si rateurile nu se mai aud/ sau f putin atunci este ok.Ca si reglata din fabrica n-o mai scoti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca n-o mai scot si ma oftic, ca motorasul asta a mers impecabil dintotdeauna si din motive financiare am dus-o le mecanici "de cartier" pentru probleme banale.Si s-au apucat sa umble pe unde nu trebuia, avansul cel putin nu fusese umblat la el niciodata.Dar asta e....o las asa acum si cand o sa am ceva bani o sa ma duc cu ea pe la Tess si ii las pe baieti sa-si faca de cap.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca avansu e mai mare din cate stiu eu creste un pic cuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mm...parca e mai zvelta la turatii mici, dar e posibil sa fie si efectul placebo. Oricum m-am bucurat prea repede, tot nu-mi place cum merge.In mers e perfecta dar la relanti ma enerveaza,ca nu merge rotund,imi vibreaza si bordul cetoadata si motorul la fel, tremura.Pai inainte puteam sa tin cafeaua pe el, nu avea pic de tremurat.Si nu sunt sigur daca e de la avans, cand este rece e ok, dupa ce se incalzeste apar simptomele.Inca mai am si rateurile pe esapament, ceva mai reduse de cand am marit avansul dar tot sunt acolo.

Nu stiu....sa mai ma joc cu el poate ii gasesc locul?

Desi mai mare de atat nu cred ca are rost,ca deja sta putin mai turata la relanti fata de cum era ea odata.

Altceva nu pot sa-mi dau seama ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care era problema l-a mine dar am rezolvat-o.Ma grabeam foarte tare ieri sa ajung undeva....si i-am dat cat a putut ea saraca.Iar cand am ajuns la destinatie, surpriza....torcea perfect.Inca merge bine, acum nu stiu daca s-a rezolvat problema sau am amanat-o.Oricum nu ii mai dadusem de mult asa, in ultima perioada foarte rar m-am dat la ea calumea, benzina cam proasta si mai tot timpul mers pe rosu.Sper sa ramana asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa dau si eu o tema de meditatie.

Motorul imi da in nas, rar, cand este in sarcina, decuplez, accelerez in gol si se tureaza, bag in sarcina- da in nas, o las la relanti - scade foarte mult, computeru da sa regleze la loc relanti-ul si o accelereaza dar moare dupa aceea. Ca sa nu o chinui in rarele momente cand face asa o opresc, ii dau cheie iarasi, porneste imediat si nu mai face figuri deloc. Poate deslusi cineva dilema, care din cate am observat o au inca alti cativa forumisti cu motorul AEE Magneti Marelli cu injectie multipunct.???!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e f posibil sa fie clapeta de accelereatie daca da o dai jos o cureti cu un solvent tare ( e buna si benzina ) o montezi la loc si ai sa vezi ca merge teava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut operatiunea asta, am incercat dupa aceea sa fac o readaptare a clapetei de acceleratie prin metoda clasica si nu a mers, deci am apelat la Vag-Com. Eliminam varianta asta.

Modificat de denismoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Salut,

Am si eu o problema... Am motor 1.8 90 de cai din 10.1993(cred ca este codul ABS dupa an de fabricatie , capacitate si putere) Pe motor nu exista inscriptia nicaieri, iar in talon nu este trecuta si nici carte de identitate nu am la masina. Eu locuiesc in Danemarca si aici nu se poarta cartea de identitate...

Am schimbat distributia la mecanic. (Odata cu asta am schimbat si pompa de apa si termostatul)

Am invartit de motor pana m-am plictisit. Nu se alinia la OT si punctul de pe arborele cotit deloc. Era diferenta de un dinte la arborele cu came. Mecanicul a aliniat arborele cotit si a scos cureaua. Pe urma a aliniat si arborele cu came la OT si a pus cureaua noua. In concluzie acum distributia e decalata cu un dinte fata de cum era inainte, desi acum arata a fi corect asezata. Masina mergea perfect inainte. Si acum merge bine, dar cand am bagat cablul de diagnoza in ea...am primit urmatoarea eroare:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-00 - No Signal

Inainte de a schimba distributia nu am facut diagnoza pentru ca nu aveam cablul. :ceuameni:

Acum vine problema interesanta. Dupa operatiunea de schimbare a distributiei, a trebuit sa fie reglata aprinderea. Aici am avut parte de o surpriza. In manualul de service de la Haynes scrie ca aprinderea trebuie sa fie la 6 grade +/- 1 grad.(asta e valabil pentru toate motoarele 1.8 de 90 de cai - deci am eliminat problema codului motor pe care nu-l stiu cu exactitate) Aprinderea mea era setata inainte de schimbarea distributiei la 16 grade. Mecanicul a zis ca asta e o metoda de a mai castiga cai putere si eventual cuplu, dar si masina va deveni mai insetata dupa benzina.

In ideea de a remedia situatia asta, am zis sa reglam aprinderea ca la carte. Zis si facut. La o plimbare de testare cu masina am observat ca in vitezele a 2-a si a 3-a masina era moarta. Nu avea putere deloc. Fiind in oras nu am putut sa ma duc mai tare de 100 km/h cu ea, dar oricum ceva nu era in regula. Dupa multe ajustari (8 grade, 10 grade, 12 grade) am ajuns la concluzia ca aprinderea functioneaza cel mai bine la 16 grade. Masina avea din nou putere. (scartz in viteza a 2-a)

Consumul e destul de mare dupa parerea mea. 10% in oras si cam 9-10% afara. Mentionez ca in orasul in care locuiesc nu este aglomeratie, se circula foarte bine. Este incomparabil cu Bucurestiul.

[putin off topic, motivul pentru care este atat de aerisit traficul aici, pentru cine nu stia, este ca in Dk inmatricularea masinii costa 180% din valoarea masinii. de ex daca am o masina pt care am platit 10.000 de euro, in final, dupa inmatriculare voi fi platit pe ea 28.000 euro]

Inca o problema pe care o am si am vazut ca si unii baieti de pe forum o mai au este cu turatia. O accelerez scurt pana la 2000 rpm si pe urma scade f incet pana la relanti. Nu ramne "agatata" turatia nicaieri in timp ce scade spre relanti, dar scade greu.

Mecanicul mi-a zis ca ramane benzina nearsa pe undeva si pana nu o arde pe toata nu scade. Nu stiu ce sa zic depre asta... Voi ce parere aveti?

Care credeti ca este problema cu aprinderea mea si cu eraoarea de la diagnoza? Sa fie senzorul Hall dus?

Nu imi explic totusi cum de masina functioneaza f bine cu axul cu came in doua pozitii diferite. Ma gandesc ca cinava inaintea mea a scos roata dintata de la axul cu came si a mutat pana care ii permite sa stea doar intr-o pozitie si cand a pus roata inapoi atunci a dat peste cap pozitia initiala a motorului...

Ma puteti ajuta in problema asta? consumul mi se pare si el destul de mare in conditiile in care traficul e aerisit si eu merg normal cu ea, nu ma duc niciodata peste 3000 de ture.

Multumesc si scuze pentru postul lung dar problema mi se pare ca are nevoie de detaliere. :vaidecapulmeu:

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, iti pot raspunde doar la 2 dintre probleme.

Consumul este cam mare, adica si mie imi consuma la fel cu acelas motor dar am cutie automata.

Iar scazutul putin mai greu pana la relanti din cate stiu e normal. Si oricum nu vad ce legatura ar avea cu benzina nearsa...atunci ar da rateuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Mie nu-mi da rateuri, dar face chestia asta cu turatia. Mai multi mi-au spus ca ar fi normal sa scada mai greu. E posibil sa fie de la aprindere... sincer nu stiu

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!