Jump to content

Reglaj Avans


gillio_24
 Share

Postare recomandată

stie cineva cum se poate regla avansul la un golf 3,motor 1.6 abu. am incercat cu stroboscopul dar nu-mi iese.dupa 100 la ora,imi trage greu,mai ales in tr 4 si 5,si nu merge mai mult de 140km/h.am schimbat tot:filtru de aer si benzina,distributie noua(pusa corect la punct 100%),bujii noi,capac delco nou,sonda de apa noua,termostat nou,pompa de benzina noua,sonda lambda noua, etc.... a-si vrea sa-i reglez avansul manual dc se poate,sa fiu sigur 100% ca e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca lai reglat cu stroboscopul sar putea ca problema ta nu e de la avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnosticare. Cred ca nu ai semnal de la senzorul Hall, aflat pe delcou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu mai aveam semnal de la senzorul hall, nu-mi mai pornea motorul. pana la urma nu stie nimeni cum se poate regla avansul manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin tatonari ,dai un semn sa stii de unde ai plecat pe delco ( metoda Dacia ) invarti delcoul cam 2-3 mm , probezi , daca invarti in sensul sageti desenate pe delco iti va merge mai binisor la turatii mai mici si invers . Si mai este o metoda , se pune motorul cu pistonul 1 la punctul mort superior , aici poate ne poate lamuri cineva cu experienta in Golf .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza si static avansul.. dar chiar nu stiu cum se pune 'la semn' in special pentru ca difera operatiunea la fiecare motor. Ideal se regleaza ala inainte a regla avansul dinamic.

Faza e ca e improbabil sa fie de la avans problema ta. Poti incerca sa testezi performanta cu +/- 1 grad la avans.. din ochi asa.

ABU am si eu si desi nu e cel mai bine reglat motor ajung f usor la 140, relativ usor la 160 si maxim 175 mai la vale asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de la avans cred ca e problema de nu trage ea bine,motorul merge binisor,are 250k km,nu scoate fum daca o calc,si are cam tot schimbat pe la motor(filtre,bujii,capac delco,motoras relanti,sonda lambda,uleiul etc...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa-i reglez avansul,dar fara nici un rezultat. o calc cu a-1a pana pe la 50 si cand schimb a-2-a si bag picioru brusc in acceleratie nu se accelereaza,o ia treptat,am ajuns la concluzia ca nu e din reglajul de avans,aveti alte idei? de ce nu trage bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am umblat si eu putin la avans. Masina este mai fasneata,nu mai are tremuratul usor la relanti (care aparea uneori) iar plecarea de pe loc se face mult mai usor. Am rotit delcoul foarte putin spre dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai injectie monopunct , si nici cea multipunct nu are comportamentul agresiv al unui carburator sa reactioneze la pedale in fund . Si eu eram obisnuit sa fac la fel :D dar nu mai merge manevra :lol: + ca Golful e o masinuta destul de grea la cele aproape 1200 Kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poti regla manual avansul spre dreapta se mareste avansul iar spre stanga se scade. Prin teste este cel mai sigur daca ai timp si vrei sa vezi daca este de la avans. Incearca cate putin sa il misti plecand de la minim( este o pozitie la care cand incerci sa accelerezi brusc nu merge ci o ia mai lent) si cam din 20 de incercari zic ca o sa iti dai seama daca e de la avans. Iti imparti si tu zona pe care o misti la distribuitor in 20 segmente si le incerci pe rand. Daca nu, ar putea sa fie undeva la partea de aer(la turatie mare ai nevoie de aer mult si tie aici iti moare din cate am inteles). Oricum bafta, astea sunt niste idei poate iti ajuta.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Daca nu are nimic avansul sau altceva si asa este masina poti pleca cu orice fel de demaraj vrei daca folosesti sistemul balanta (o ajuti un pic din ambreiaj) ca la plecarea de pe loc. Ai grija insa pt ca in felul asta suprasoliciti ambreiajul (discul, placa rulmentul) care este destul de costisitor si ca piese si ca montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

care sunt valorile stock pentru masina din semnatura la avans? ma refer la grade(+ sau -)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc de tabele,maine o sa trec la o verificare a motorului mai amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

va salut...din cauza ca nu pot deschide un topic nou, postez si eu aici ,in speranta ca imi puteti da un sfat....In frana de motor , in treapta a II-a si a III-a

imi da rateuri in toba ,parca ar fi masina WRC.... :) ...Dimineata cand o pornesc, are un sunet la toba de se aude in tot cartierul...Un mornait infundat

care-l simti efectiv in stomac. :P ...Am reglat avansul static dupa manual, dar ceea ce nu gasesc eu sunt semnele de pe volant care nu arata ca in manual.

De fapt am gasit unul singur, ca o adancitura ovala...Al doilea, pentru stroboscop,nu dau de el :blah: Aveti vreo idee???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e de 2 tipuri:

1. static (cel care se regleaza manual) si presupune pozitionarea corecta a distributiei precum si a pozitiei delcoului. Ca sa fii sigur ca e corect avansul static, verifica cu stroboscopul sau alt aparat de masurat avansul. Valoarea lui corecta e cea din manualul de service, asa cum cineva ti-a atasat mai sus.

2. dinamic ( nu se poate regla manual) , este cel dat de ECU. In sarcina (cand accelerezi) ECU procedeaza la modificare avansului astfel incat sa obtii maxim de performanta si consum optim.

Ca avansul corects a funtioneze ireprosabil, ECU preia semnale de la mai multi senzori, extrem de importanti.

O parte din acesti senzori sunt:

-senzorul de temepartura lichid de racire

-senzorul de temperatura aer

-senzorul hal (din delcou) care spune ECU-ului turatia de moment a motorului

-semnalul sondei lambda

- etc

Daca acesti senzori nu sunt buni (dau eroare) sau nu sunt in parametrii atunci motorul nu va functiona la parametrii optimi.

In alta ordine de idei trebuie sa ai pusa la punct aprinderea si alimentarea cu benzina. Sunt de asemenea foarte importante. Inspecteaza totodata sa nu traga aer fals pe undeva.

Apropo, am si eu un G3 1.6 ABU si declar ca 160 km/h ii ating relativ repede. Probabil ca un 1.6 ABU se duce pana in 180 km/h. Mai mult nu am incercat deoarece tin la viata mea si de ce nu, si la cea a motorului.

De ce iti spun astea... deoarece in trafic urban cu greu ai sa-ti dai seama daca un motorul trage sau nu asa cum trebuie.

Pentru asta e recomandat sa faci o tura in forta in afara orasului in treptele superioare de viteza.

Inca ceva: la 1.6 ABU nu este senzor de detonatie ca la motorul AEA.

Faptul ca ai rateuri ma duce in prima faza la ideea ca poti avea probleme la aprindere sau alimentare cu benzina.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu sa reglez avansul la un service.I-am zis sa il regleze la stroboscop, iar cel de acolo mi-a spus ca masina nu o sa traga defel.Am facut o tura cu avansul reglat si debia se misca masina de pe loc, apoi l-a reglat astfel incat batea putin la acceleratie,dar masina parca zbura.Pana la urma avansul s-a reglat dupa ureche astfel incat masina sa traga bine si avansul sa nu bata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ureche nu se regleaza bine si nu o sa ai randamentul uneia stok.

Daca esti in buc da un semn sa ti-l fac eu.

In primul rand trebuie stiut ca volant-ul are 2 semne....unul de distributie si altul de grad(6) deja 7 e de top.

2 nu stiu cum e la voi, dar la noi la mk2 unele delcouri au si vacum..daca aveti si voi, exista posibilitatea sa ai membrana sparta(concomitent cu asta, nu-ti mai face defazarea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 3 nu au vacum la delcou (cel putin eu unu nu am vazut). Treaba cu rateurile din toba la deceleratie le-am avut si eu. Daca reglezi avansu cum trebuie nu iti mai apar acele rateuri la deceleratie. Eu am reglat masina dupa cum trage. Insa sa ai grija sa nu bata avansu (daca il lasi prea mare iti bate). Spre dreapta se creste avansu iar spre stanga se descreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou....Azi am reusit sa pun mana pe un stroboscop, am facut eu marcajul de 6' pe volant (rotit 3' roata arborelui cu came si dat un semn cu un punctator pe volant in dreptul marcajului din gaura filetata...).. si surpriza...avansul este corect, dar totusi imi da rateuri in toba la decelerare. Am facut ceva teste si deja la 9' bate la accelerare...Si ar mai fi o problema..In mers constant, daca ridic foarte putin piciorul de pe acceleratie, se aude un huruit care parca ar veni tot de prin tobe...ca sa nu mai faca asa trebuie sa iau complet piciorul de pe pedala... :)) ..Intrebare- rateurile in toba nu provin (teoretic)

din cauza unui avans redus ? gazele nearse banuiesc ca "troznesc" in contact cu catalizatorul incins...Unde sa ma mai uit, ce sa mai verific? Bujiile sunt impecabile, fisele in parametri, doar capacul de la delco are oaresce afumatura in spatele ploturilor (cu ce naiba sa o curat, ca de carpa nu asculta...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut si eu am avut rateuri in toba pe decelerare insa pe accelerare merge foarte bine. Am reglat avansu dupa ureche si a fost ok. Am facut prin teste cu masina. Faci un semn la maxim si unu la zero si in limitele astea te joci cu avansu pana nu iti mai da rateuri in toba. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat capacul de la delco, refacut reglajul avansului cu stroboscopul, la 6 grade . Acum aproape ca nu mai da rateuri la decelerare in schimb, la o accelerare mai brusca, se aude cum incepe sa bata avansul pentru o secunda,doua....Ca sa nu mai bata avansul, trebuie sa ma duc undeva pe la 1-2 grade, ceea ce nu-i normal...Ce-i de facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!