Jump to content

Probleme La 4000 De Km


teros
 Share

Postare recomandată

Am avut probleme grave cu skoda octavia tour 1.9 tdi inca de acum de la 4000 km parcursi cu ea,am ajuns sa ma lase indrum in bulgaria la vreo 200 km de ruse ,de unde am mai si platit tractarea 550 de euro pana in bucuresti

am dus-o la service (nu pot spune numele acestuia pentru a nu fi considerata antireclama) si cu stupoare am aflat ca a avut defapt defect de fabricatie: o supapa rupta, pistonul facut praf si chiulasa varza acum eu va intreb un lucru daca a fost normal ca ei sa imi propuna sa o repare sau sa imi dea alt motor sau alta masina

pentru ca mi se pare inadmisibil ca o masina cu prestigiul skodei sa aiba asemenea probleme in primele 3 saptamani de la cumparare si in cei 4000 de km parcursi.

luminati-ma si pe mine poate gresesc eu dar nu cred ca a fost corect sa imi repare un motor care daca stam sa ne gandim practic e ca si atunci cand a iesit de pe bancurile fabricii

oricum acum am masina acasa reparata pentru ca nu ai cu cine sa te certi

Modificat de teros_dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In probleme de garantie ai nevoie de acceptul PoRo pt orice piesa. In mod normal ar fi trebuit sa-ti dea alt motor...dar stii si tu cum e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate inca o data mitul cu "masina noua e masina noua" e "lovit" :lol: Pacat. Practic daca luai un SH cu 15mii km aveai o masina la care nu s-a umblat. Dar na, e bine sa se cumpere masini noi, altfel de unde piata SH.

Daca e reparata si merge bine, considera ca ai avut un ghinion...ce sa mai faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da....dar masina asta tot SH va deveni la o vreme :lol:. Ce e interesant e ca peste 10000km poate va fii "impecabila" etc.

Sa fim seriosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut probleme grave cu skoda octavia tour 1.9 tdi inca de acum de la 4000 km parcursi cu ea,am ajuns sa ma lase indrum in bulgaria la vreo 200 km de ruse ,de unde am mai si platit tractarea 550 de euro pana in bucuresti

am dus-o la service (nu pot spune numele acestuia pentru a nu fi considerata antireclama) si cu stupoare am aflat ca a avut defapt defect de fabricatie: o supapa rupta, pistonul facut praf si chiulasa varza acum eu va intreb un lucru daca a fost normal ca ei sa imi propuna sa o repare sau sa imi dea alt motor sau alta masina

pentru ca mi se pare inadmisibil ca o masina cu prestigiul skodei sa aiba asemenea probleme in primele 3 saptamani de la cumparare si in cei 4000 de km parcursi.

luminati-ma si pe mine poate gresesc eu dar nu cred ca a fost corect sa imi repare un motor care daca stam sa ne gandim practic e ca si atunci cand a iesit de pe bancurile fabricii

oricum acum am masina acasa reparata pentru ca nu ai cu cine sa te certi

Deci n-am inteles nimic din ce spui tu aici. Lamureste-ma: ti-au schimbat motorul? ti-au reparat motorul? inca e in curte la service masina si tu iti faci ganduri pentru ea...? deci pe bune....

In mod normal la cat se ridica costurile reparatiei, este preferabil sa dea motor nou cu cel vechi la schimb, si probabil asa vor si face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca masina a fost reparata si sta cuminte in fata blocului, asteapta sa ii scoata ultimele pansamente :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghinion. De care ai fi putut avea parte si daca luai o masina second. E pacat de solutia aleasa de dealer, eu nu as mai avea incredere in motorul ala - e drept ca nu detin cunostinte tehnice temeinice, dar sigur s-a mai deranjat si altceva in motor... Vinde-o. Are kilometri putini, si dupa cum vad pe aici, sint multi adepti ai masinilor second hand... :lol:

Macar ti-au platit tractarea si reparatia? adica pina la urma te-a costat ceva pe tine distractia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar vinde-o el dar pierde ceva banuti... plus ca nu toti amatorii de SH pun botul la orice masina, mai ales daca are 4mii km si urme proaspete de "umblat la suruburi" pe la motor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Amatorii de second is numai niste asi care stiu ce cumpara tot timpul. 8 din 10 nu ar observa acest detaliu daca nu ar sti de problema. (Unde mai pui ca la masinile din ziua de azi totul e imbracat in plastic si ca sa ajungi la suruburile motorului trebuie sa depui niscai efort.

Mai merge teros_dan cu ea vreo 10-30 mii de km (daca tot are garantie) si n-o sa se mai cunoasca nici pe :vaidecapulmeu: umblatul la suruburi. Si o vinde "ca noua", cu carte de service minarita - ca doar n-o sa fie asa de greu, cu numai 15-35.000 km la bord. Culmea e ca masina va avea kilometrajul real... traiasca "boerul" care o va lua...

Oricum, nu e corect ce a facut dealerul - si chiar as vrea sa stiu cine e, ce daca e antireclama, teros_dan ar putea dovedi cu acte ca nu e vorba de atac nejustificat la adresa dealerului. Sa stim cine-s magarii. Corect ar fi fost o inlocuire, in cel mai rau caz un buy back, ce dracu, doar le-ai dat o caruta de bani, nu ai luat un kil de rosii... (nu ca din partea unui samsar ai fi avut parte de vreo garantie sau ceva...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii care ar fi diferenta intre amatorul de second si proprietar in a avea masina acum?

Daca o tine el, are o masina cu 4mii km, reparata, pe care a platit x mii euro.

Amatorul de SH are o masina cu 4mii km, reparata pe care a platit x - y mii euro.

Problema e in cei y mii euro :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine - sint oameni care sint de acord cu y si accepta lucrul asta. problema o vad diferit: ce te faci ca dai x-y si nu stii de amanuntul cu pistonul rupt si chiulasa varza... brrr, tot nu ma simt bine. Stiu ca fac un scandal monstru sa fiu in pielea initiatorului topicului... nu e corect ca valoarea masinii lui sa scada datorita unui defect de fabricatie. As incerca inclusiv protectia consumatorului, inclusiv scandal cu mediatizare. Le dau foc la cosmelie... :D

As mai spune un lucru si promit ca gata cu versusu: 8 din 10 vinzatori de masini proprii nu le vind de bune ce-s (parerea mea evident). In cazul de fata masina la 4000 km s-a devalorizat mult fata de pretul initial, dar daca am vorbi de o masina de 30.000-50.000 cu un asemenea defect, as repara-o si in tirg cu ea... (Nu mai spun de masina cu 160.000 km, pe care as repara-o, as da si eu o atentie cui mi-ar da km inapoi la 91.000 km si tot la tirg m-as duce...) Cum spuneam: traiasca "boerul"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina este acum reparata si merge foarte bine spre"norocul" meu PoRo nu a fost de acord sa schimbe motorul ,reparatia a costat ~8000 ron

Corect. Amatorii de second is numai niste asi care stiu ce cumpara tot timpul. 8 din 10 nu ar observa acest detaliu daca nu ar sti de problema. (Unde mai pui ca la masinile din ziua de azi totul e imbracat in plastic si ca sa ajungi la suruburile motorului trebuie sa depui niscai efort.Mai merge teros_dan cu ea vreo 10-30 mii de km (daca tot are garantie) si n-o sa se mai cunoasca nici pe :D umblatul la suruburi. Si o vinde "ca noua", cu carte de service minarita - ca doar n-o sa fie asa de greu, cu numai 15-35.000 km la bord. Culmea e ca masina va avea kilometrajul real... traiasca "boerul" care o va lua...Oricum, nu e corect ce a facut dealerul - si chiar as vrea sa stiu cine e, ce daca e antireclama, teros_dan ar putea dovedi cu acte ca nu e vorba de atac nejustificat la adresa dealerului. Sa stim cine-s magarii. Corect ar fi fost o inlocuire, in cel mai rau caz un buy back, ce dracu, doar le-ai dat o caruta de bani, nu ai luat un kil de rosii... (nu ca din partea unui samsar ai fi avut parte de vreo garantie sau ceva...)
omule, serviceul care a reparat masina este Brady care a fost intrutotul de acord cu schimbarea motorului si plata celor 550 de euro dar PoRo care sunt niste ...................... nu au fost de acord decat cu plata celor 150 Euro de la Ruse la Bucuresti (Bulgaria -200km pana la Ruse=400Euro + Ruse >>>>>Bucuresti150Euro =550Euro) si cu reparatia motoruluiAcum m-am dus la OPC pentru a a face plangere sa recuperez restul de 440 Euro de tractare(sper sa se rezolve problema, am si facturile de la cei care m-au adus pe platforma)Oricum jos palaria in fata domnului director de la Brady Adrian Tomescu ,un om de nota 10 Modificat de teros_dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin off-topic: producatorul (in cazul nostru Skoda) iti deconteaza transportul pana la cel mai apropiat service autorizat. Cam atat.

Daca costul reparatiei complete a motorului (inclusiv manopera) nu depaseste ca suma costul inlocuirii motorului vechi (+manopera, motorul stricat la schimb), atunci se prefera prima varianta. Cu siguranta deteriorarea nu a afectat decat chiulasa (prin urmare cred ca ti s-a inlocuit chiulasa cu totul, supape, garnituri noi, suruburi si tot tacamul) si un piston, care banuiesc ca s-a inlocuit si ala cu tot tacamul: set nou de segmenti, cuzineti, suruburi si in continuare tot ce se schimba in urma demontarii (garnituri, suruburi cu strangere la cuplu etc). Cam asta ar fi. Daca (si sunt convins ca) lucrarea s-a efectuat conform cu documentatia de reparatie, de ce sa disperi? Ce, un motor reparat cu piese originale nu mai este bun?...ca sincer nu pricep unde vrei sa bati. Aaaaa, si inca o chestie: chiulasa noua care se livreaza in schimbul chiulasei vechi vine echipata cu tot cu injectoare pompa noi.

...

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde bat???????????????????????????????????

daca dumneata ai bani de ii intorci cu lopata, eu am bani cat sa imi permit o octavia tour

probabil daca imi permiteam un pasat de 30.000 Euro nu mai faceam asa

dupa 3 saptamani sa te trezesti ca ramai in Bulgaria cu copil de 2 ani si cu sotia nu e prea bine

asa ca va rog chiar a fost off-topic

si vis-a-vis de primul dealer .......cei de la skoda bulgaria m-au programat peste 2 zile, daca dumneata consideri ca a sta pe la bulgari doua zile cu familia este o solutie ......

nu stiu cati va vor da dreptate in aceasta problema

PS masina am luat-o noua si am asteptat doua luni pentru ea si dupa 3 saptamani .........poc poc poc

e foarte normal sa ma bucur ca o repara nu????????????????? :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, n-am stiut ca service-ul a fost ok - in primul post nu ai dat date concrete in acest sens. Deci deciziile care tin de garantie tin de PoRo pt toate VAG-urile vindute in Ro? urit ! Sper sa nu ajung in situatia asta.

Blitz probabil a vrut sa te linisteasca in sensul ca masina reparata acum e o solutie buna - de fapt nici cu motorul inlocuit nu m-as fi simtit bine... Pentru o masina veche de 3 saptamini as fi vrut banii inapoi. Asa ar fi corect. Si sa isi recupereze PoRo banii de pe masina reparata - asa te-ar fi convins poate sa le ramii client si sa nu faci scandal, ca nu le pica bine.

Cum spuneam, ghinion. Sper sa rezolvi ceva cu protectia consumatorului.

Blitz, pistonul nu e legat de ceva? am o banuiala dar nu vreau sa spun prostii... Ca din lista ta de piese inlocuite eu vad ca ar lipsi ceva ce cred eu ar fi afectat in cazul ruperii unui piston in mers... Brrr, urita stricaciune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: teros, n-am bani de ii intorc cu lopata, mi-am permis doar luxul de a cumpara o fabie pentru care mai am inca 2 ani de platit la banca. Degeaba te superi pentru ca eu am vrut sa zic ca solutia repararii motorului nu e o solutie rea la urma urmei, pentru ca nu s-a reparat pe sant si s-a reparat cu piese originale si tot tacamul

.... Sigur ar fi neplacut ca sa raman cu masina prin bulgaria insa cred ca mi-as plati linistit platforma decat sa stiu ca ramane masina in bulgaria.

Liviu, pistonul este facut din material usor. S-a rupt o supapa si a cazut in camera de ardere unde a facut zdrente capul pistonului, nu s-a rupt nici un piston. Marog, cu siguranta nu a afectat arborele cotit. Hai, poate ca service-ul a schimbat si tot setul de cuzineti, dar atat, daca era sa fie afectat, arborele se rupea direct, nu se stramba sau altceva.... In fine, daca gasesc am sa iti trimit niste poze sa vezi cum arata un piston facut zob de o supapa, ca din poze iti dai seama mai bine ce si cum.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa asa, mai bine asta decat sa-ti schimbe motorul si sa-ti schimbe si seria motorului si modificari in acte. Dupa aia cand o vinzi vin intrebarile si te forteaza sa scazi pretul. Ai avut ghinion. Daca acum e ok si merge mai tine-o ceva timp si apoi marit-o. Eu i-as fi dat in judecata pe ciumetii de la porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca mai bine tii masina si te folosesti de ea in continuare. Ai pierde prea mult la vanzare si oricum trebuie sa-ti iei altceva in loc....adica alti bani, alta distractie.

Macar ti-au reparat masina si acuma merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde bat???????????????????????????????????

daca dumneata ai bani de ii intorci cu lopata, eu am bani cat sa imi permit o octavia tour

probabil daca imi permiteam un pasat de 30.000 Euro nu mai faceam asa

dupa 3 saptamani sa te trezesti ca ramai in Bulgaria cu copil de 2 ani si cu sotia nu e prea bine

asa ca va rog chiar a fost off-topic

si vis-a-vis de primul dealer .......cei de la skoda bulgaria m-au programat peste 2 zile, daca dumneata consideri ca a sta pe la bulgari doua zile cu familia este o solutie ......

nu stiu cati va vor da dreptate in aceasta problema

PS masina am luat-o noua si am asteptat doua luni pentru ea si dupa 3 saptamani .........poc poc poc

e foarte normal sa ma bucur ca o repara nu????????????????? :banghead:

Iti inteleg (intr-o oarecare masura) supararea dar, cum s-a mai spus... ai avut GHINION. Acest ghinion s-ar traduce mai exact prin ( repet a nu stiu cata oara :lol: ) CURBA DE FIABILITATE. Asta este... riscul de defectare al unui "produs", este foarte mare la INCEPUTUL si la SFARSITUL duratei de viata/utilizare. S-a mai pus (pe forum) intrebarea de genul: "Maine imi vine masina (noua), pot sa plec poimaine cu ea la un drum prin UE?" Am spus si atunci, ca este un RISC pe care "ti-l asumi", avand in vedere cele mentionate mai inainte. Altii au spus..." Nicio problema...doar este masina NOUA". Probabil ca si tu ai mers pe acelasi principiu dar, fara sa stii ce RISC iti asumi.

Scuze de :rolleyes: dar, poate mai citesc si altii si baga la cap cateceva. :lol:

LE: cred ca nu l-ai gasit BLiTZ omul potrivit de luat la "suturi"; a ajutat si ajuta multi oameni pe aici, in plus... stie ce vorbeste ;) , asa ca, incearca sa nu-ti versi nrvii/supararea pe-aici. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca am deranjat cu ceva pe cineva dar nu a fost cu intentie a fost pur si simplu o refulare pentru ca situatia e tare stresanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai deranjat pe nimeni, stai linistit. Sa vezi pe forumurile germane cum refuleaza cei cu Mercedes "Kompressor" dupa ce vin din service :offtopic: Necazuri se intampla oricui... e bine ca vin si apoi trec....

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca am deranjat cu ceva pe cineva dar nu a fost cu intentie a fost pur si simplu o refulare pentru ca situatia e tare stresanta

Si eu imi cer scuze ca te-am luat putin cam tare, pe urma mi-am dat seama ca nu era cazul mai ales dupa ce ai trecut prin ce-ai trecut. Oricum este foarte important ce-a spus xxnelu cu privire la curba de fiabilitate. Trebuie avut in vedere. Cat despre masina si motor in sine, eu zic sa uiti si sa te bucuri in continuare de ea.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand nu esti in pielea celui care iti relateaza o problema majora care l-a costat cateva mii de euro bune pe o masina, este usor sa te lansezi in supozitii de tot felul si sa oferi sfaturi gratuite.

Nu este usor ca la 4000 km la un autoturism german sa ai probleme, desi uite ca sunt si apar si la Mercedes. Linia de fabricatie da si ea uneori rateuri, doar sunt roboti programati de.....oameni, adevarat nu romani, dar oameni.

Intotdeauna un dealer va face in asa fel incat sa scoata cat mai putini bani din buzunar pentru defecte aparute in perioada de garantie, referindu-ma la cei 550 E - costul transportului.

Despre motorul reparat - Nu iti face probleme in privinta faptului ca a fost reparat. Incerc sa cred ca au fost folosite numai piese noi aduse din Cehia, inclusiv chiulasa. Gandeste-te de cate ori un roman si-a reparat motorul la amarata lui de Dacie si care cu un set motor, cuzineti, si segmenti noi a mai mers pe aratura patriei zeci de mii de km si totul a fost ok. Piesele din import, chiar daca uneori mai dau rateuri, sunt mult mai bune.

Eu zic sa nu iti faci probleme, pastreaza masina si circula cu ea linistit. Vei vedea ca totul va fi ok si vei fi multumit dar gustul amar va ramane.

Mult succes!

Modificat de Adrian Florea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos de cuvintele linistitoare dar stii cum este sunt banii mei deci munca mea si nu e usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna un dealer va face in asa fel incat sa scoata cat mai putini bani din buzunar pentru defecte aparute in perioada de garantie, referindu-ma la cei 550 E - costul transportului.

De la Porche Romania aveam pretentii. De aia dai un ban in plus, de aia nu cumperi cea mai ieftina masina din clasa, de aia vrei masina germana sa nu-si bata joc PoRo de tine cind ai vreo problema in garantie. Nu destul ca nu au platit schimbatul motorului, s-au mai si tiganit la plata platformei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!