Jump to content

Ajutor,face Ceva In Bord Bazz Bazz


sabinescu
 Share

Postare recomandată

dupa ce pornesc se aprinde martorul de la ulei si bazaie ceva in bord,iar cand apas ambreiajul se stinge,nu stiu ce sa ai fac ,e stresant rau,a mai patit careva asa???ce sa fie oare???e vb de mk2 benzina 1300carb !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce pornesc se aprinde martorul de la ulei si bazaie ceva in bord,iar cand apas ambreiajul se stinge,nu stiu ce sa ai fac ,e stresant rau,a mai patit careva asa???ce sa fie oare???e vb de mk2 benzina 1300carb !

Este un buzzer, care te atentioneaza ca nu ai presiune de ulei, si este legat in circuit cu cele doua sonde de ulei (care sunt montate in chiulasa)

Motive:

1. nu ai ulei in baie

2. sonde presiune ulei defecte

3. nu ai presiune de ulei posibil pompa ulei defecta/uzata sau sorb obturat,

4. segmenti uzati,

5.etc, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu patesc asta numai dupa ce se incalzeste motorul si numai peste 2000 rpm

Mai multe detalii aici

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca ma bag dar unde se leaga buzzarul ala, ca la mine din 2 fire unul (cel verde) e desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

segmenti uzati?.....

eu zic sa verifici mai intai instalatia electrica....inclusiv sonda de pres ulei pt buzzer....si apoi sa te gandesti la pompa de ulei(putin probabil sa fie defecta)....

Modificat de sharky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care o fi explicatia?cand apas ambreiajul se stinge si martoru si bazaitul!

segmenti uzati?.....eu zic sa verifici mai intai instalatia electrica....inclusiv sonda de pres ulei pt buzzer....si apoi sa te gandesti la pompa de ulei(putin probabil sa fie defecta)....
sti cumva care is sondele si cum se masoara?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele sonde fac contact la masa in lipsa presiunii. Cel de deasupra ambreiajului decupleaza la 0.3 bari, cel de pe filtru la 1.8 . Buzzerul trebuie sa faca galagie numai peste 2000 rpm daca nu sint 1.8 bari.

Vezi daca e relantiul ok, eventual mareste-l putin si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi bazaie si se aprinde uleiu intre 2000-2500 ture, si tre s-o accelerez ca sa taca... iar relantiul sta cam jos pe la 750-800 si cam palpaie becu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facea si la mine la fel, numai ca atunci cand se aprindea beul, scadea turatia pe turometru, dar motorul ramanea turat. am schimbat ceasurile, si tot urla, turatia nu mai scadea, am masurat pompa, baga cat trebuie. am pus inlocuit sonda de pe chiulasa cu una de la alta masina, si tot facea, a mai ramas sa o schimb p-aia de la filtru, dar am bagat masina la vopsit si...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele sonde fac contact la masa in lipsa presiunii. Cel de deasupra ambreiajului decupleaza la 0.3 bari, cel de pe filtru la 1.8 . Buzzerul trebuie sa faca galagie numai peste 2000 rpm daca nu sint 1.8 bari.

Vezi daca e relantiul ok, eventual mareste-l putin si vezi daca mai face.

sonda de 1.8 bari (cu plastic alb in jurul papucului) e normal deschis. deci face contact la masa doar cand presiunea creste peste 1.8 bari.

un pasaj din Haynes manual:

1 Some models are equipped with an optical

and acoustic oil pressure warning system. This

system incorporates two oil pressure switches,

a 0.3 bar switch with brown insulation on the

cylinder head and a 1.8 bar switch with white

insulation on the oil filter head.

2 On starting the engine, as soon as the oil

pressure rises above 0.3 bar, the oil pressure

warning light will go out. At engine speeds

above 2000 rpm, the high pressure switch

comes into operation and should the oil

pressure drop below 1.8 bar, the oil warning

light will come on and the buzzer will sound.

3 Testing each switch should be done by

substitution. Little can be done by way of

maintenance and your VW dealer should be

consulted if the system malfunctions.

Sonda de 1.8bar am cumparat cu 20 de lei de la magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e mai ciudat. Ledul indicator de la ulei de la un timp nu se mai prinde deloc cand pun contactul. Am cumparat doua sonde de ulei, cea de deasupra la filtrul de ulei si cea de pe blocul motor. Urmeaza sa le schimb.

L.E.: Intrebare pentru voi. La motorul din semnatura eu nu am o sonda alba si una neagra. Amandoua sunt negre. Cum ar fi trebuit sa fie?

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motor KR sunt:

- o sonda maro (0.3 bar)

- o sonda alba (1.8 bar)

Amandoua plasate imediat deasupra filtrului de ulei.

Lucrurile astea nu sunt valabile la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la 1.6 Diesel cele doua sonde sunt identice? Ma refer la cea de pe filtru de ulei si de pe blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu pot fi 2 posibilitati

1-daca bazaie la turatie mai mare tb segmenti sau probleme pompa ulei

2-daca bazaie la turatii mici inseamna ca instalatia masinii prevede 2senzori

si unul este anulat de pe motor si tb anulat si din bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu segmentii n-am mai auzit-o. si nici logica n-are, daca segmentii ar fi atat de uzati incat sa piarda presiune de ulei, atunci uleiul ar urca dincolo de segmenti, adica in capul pistonului, si ori ti-ar bubui motorul din cauza compresiei, ori ar da un fum gigantic de la uleiul ars. ca sa nu mai zic de faptul ca ar scadea nivelul la ulei simtitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e real ceea ce iti spun!un amic cu un g2 diesel a patit asta,dupa segmentare e ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu segmentii nu are nici o explicatie tehnica.....cand segmentii sunt dusi sunt o gramada de simptome....pierdere de putere...presiune in baia de ulei....si mai ales fum si consum de ulei......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zic si eu. Nu va repeziti sa demolati masina, mai ales daca nu-s semnele binecunoscute. Eu as inlocui ambele sonde ca nu-s scumpe. Grija ce valori cumperi.

@APoLLO

Nu - la diesel sondele nu sunt la fel. Cauta discutiile care au mai fost pe-aici pe forum. Eu am retinut ca sunt complementare: una lucreaza pe normal deschis iar cealalta pe normal inchis - cel putin asa-s la mine. Poti verifica pornind motorul, scotind papucul de pe sonda si masurind cu un ohmetru intre pinul sondei si masa. Buzzer-ul se declanseaza (in caz de problema) doar la 2500rot. Asa ca daca scoti papucul de la una din sonde si ambalezi motorul, poti verifica si functionarea buzzer-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor KR numai sonda de 1.8 e responsabila de buzzer. Am fost foarte bucuros cand am constata ca sonda de la mine cupleaza la 2.5 bar in loc de 1.8 si am crezut ca am gasit problema. Dar, dupa ce am luat o sonda noua (20 lei) problema a ramas. Nu-mi ramane altceva de facut deocamdata decat sa verific si sonda noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Viorel_C Cand am fost sa cumpar sondele, baiatul de acolo mi-a zis ca sunt mai multe tipuri de sonde pentru motorul meu, de diferite culori. Asa ca am mers la masina si s-a uitat la ele. Amandoua erau Negre si implicit am comandat modelul ala. O sa fac niste teste dar sa se mai lase frigul asta. Ciao. B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp patesc o chestie ciudata.. Nu palpaie de fiecare data ledul de la apa cand pun contactul.. si aud si eu in bord un bazait.. sau.. mai mult un carait.. Sa fiu si eu in aceeasi situatie ? sa am ceva probleme cu senzorul ala de ulei ?

Edit: Caraitu respectiv nu este forate sesizabil.. adica.. abia se aude peste sunetul motorului. La turatii mai mici se aude mai bine, e destul de constant.. deci nu e ceva influentat de turatie..

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e tocmai invers. Se aprinde ok ledul de apa dar cel de ulei foarte rar il vad sa palpaie. Ciudat. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor KR numai sonda de 1.8 e responsabila de buzzer. Am fost foarte bucuros cand am constata ca sonda de la mine cupleaza la 2.5 bar in loc de 1.8 si am crezut ca am gasit problema. Dar, dupa ce am luat o sonda noua (20 lei) problema a ramas. Nu-mi ramane altceva de facut deocamdata decat sa verific si sonda noua.

daca te ajuta am schema de aplicatie a integratului aluia care comanda buzzerul si ledul, desi de obicei sint conexiuni proaste, nu componente defecte. daca esti curios da-mi un pm sau un buzz ceva, am incercat s-o postez aici da iar am probleme cu uploadu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da!cu segmentii ...ma gandeam la cu totul altceva... :lol:

contacte imperfecte...instal originala are 2 senzori

daca unul din ei e stricat sau decalibrat bazaie asa ca mai bine ii verificati

si daca sunt ok scoateti cablajul in forma de 'c' din spatele ceasurilor

si e ok :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu segmentii n-am mai auzit-o. si nici logica n-are, daca segmentii ar fi atat de uzati incat sa piarda presiune de ulei, atunci uleiul ar urca dincolo de segmenti, adica in capul pistonului, si ori ti-ar bubui motorul din cauza compresiei, ori ar da un fum gigantic de la uleiul ars. ca sa nu mai zic de faptul ca ar scadea nivelul la ulei simtitor.

nu va suparati ca ma bag ....da segmentii nu au nici o treaba cu presiunea de ulei,eventual cu compresia.....poate va referiti la cuzineti?...asa se explica pierderea pres de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!