Jump to content

Ce parere aveti despre motorul td de 74cp?


jackie
 Share

Postare recomandată

Salut!

Sunt putin indecis in legatura cu achizitionarea unui Passat variant din 1996 si poate ma puteti ajuta cu mai multe detalii....Ce ma nemultumeste este faptul ca are motorul TD de 74cp despre care nu stiu prea multe....

(cu vitezomania am cam lasat-o mai moale pt ca mi-a cam trecut)..Masina imi place cum arata si din ce am vazut pe piata la pretul de 6000 de euro passatul intermediar ...si mai ales ca am cautat sa fie si break mi s-a parut cea mai buna alternativa (nu ma intereseaza sfaturi de genul ....mai pune 1000 de euro si ei nu stiu ce model mai nou.....) Ma intereseaza in special cat de fiabil este acest motor.... sau ce bube are....

am cateva cunostinte care au acest model de passat intermediar numai ca este TDI si sunt destul de multumiti de el...

Astept parerile voastre....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul B4 (asa se numeste "academic" intermediarul) este o masina fiabila. La 6500-6800 EUR poti gasi exact aceeasi caroserie dar TDI. Si TD-ul este bun. Sunt f.f.longevive si daca ai grija de el si nu vine cu vreo buba (fa-i totusi un test amanuntit) va trai poate cat tine chiar...

Prin test amanuntit ma refer la un test de compresie, poate de presiune de supraalimentare (se foloseste un manometru pe admisia post-turbo). Verifica sa aiba cureaua de accesorii (inclusiv alternator) in mers in plan. Adica sa nu balangane st-dr. Mai zi-ne de el, l-ai vazut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina dupa cate am studiat-o eu se tine destul de bine fata de ce am vazut atat din punct de vedere estetic cat si mecanic..

mi-a aratat ca a facut revizii pe la reprezentanta facturi de la ce a schimbat la ea. M-am uitat la discurile de frana ....interior volan pedale si....masina nu pare alergata [fata de tdi-urile care le-am vazut pana acum] ..... Ce ma mai intereseaza ar fi cat este de complicat sa-l transform intr-un tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva ce am obs..... ultima fulie de jos dinspre scaunul de langa sofer oscileaza putin stanga dreapta ....tipul mi-a zis ca e asa de cand a luat-o....e ceva grav? ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate sa fie foarte grav insa doar daca n-o repari. Ar costa cam 3 MLei reparatia sau chiar 4. Daca o lasi in timp se tot balangane din ce in ce mai mult pana arunca cureaua de distributie. Si daca asta se intampla, pa pa motor. In principiu eu am avut problema asta si un super mecanic mi-a rezolvat-o repede, bine si ieftin. Nu stiu ce sa zic. Poate daca am putea vedea masina in persoana... Esti din Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat-o....asta e

voi vedea in timp ce bube are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

..... Ce ma mai intereseaza ar fi cat este de complicat sa-l transform intr-un tdi

Din pacate TD-ul nu se poate transforma in TDI decat prin inlocuirea completa a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat-o....asta e

voi vedea in timp ce bube are

Aranjam o intalnire si ne uitam la ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima problema care am descoperit-o este ca daca masina sta peste noapte, atunci cand e sa dau la cheie se aude un bazait ca de releu si se reseteaza ceasul si kilometrajul de jos....kilometrajul total al masinii ramane intact

Bordul e acela cu ceasuri albe, ora si kilometri parcursi afisat electronic

Ce ar putea sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:study: ne intalnim zilele astea sa-ti dai si tu cu parerea.... ca dupa cate am aflat avem si prieteni comuni :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie ignition switch - contactul de pornire (nu butucul cheii ci ce este in continuarea lui). Ce prieteni comuni? Zi-mi pe PM ca m-ai facut curios... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta problema care o am este ca masina are o interfata cu cod pe care as vrea sa o scot pt. ca de cate ori bag cheia in contact trebuie sa formez codul .....si asta ma cam calca pe nervi......

M-am interesat la niste cunoscuti care monteaza alarme si mi-au zis ca nu mi-o pot scoate pentru ca este legat la calculatorul masinii..

Cum pot scapa de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce interfata cu cos este vorba? Este venita cu sistemul de alarma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este si dupa cate am inteles este montat din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi vine a crede ca este din fabrica. Cel mai bine ar fi sa se uite un electronist la masina ta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a uitat si mi-a zis ca a mai intalnit situatia asta si a ajuns la calculatorul masinii ....si s-a lasat.....dupa cate mi-a zis el trebuie umblat cu un program la calculatorul masinii si decuplata......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta , mai bine te lasi pagubas. Banuiesc ca masina ta nu are imobilizator si ca asta este o editie limitata . Nu prea ai ce face. S-ar putea citi EPROM-ul ECU-lui si sa dezasamblezi liniile de cod, sa vezi unde este interogata tastatura, sa modifici programul si sa il rescrii in ECU. Toate lucrurile astea presupun multa munca si nu cred ca vei gasi pe cineva care sa se "inhame" la asa ceva. Verifica totusi la reprezentanta , poate exista o metoda mai simpla de dezafectare a functiei de citire a tastaturii ( un meniu secret din care sa activezi codul si/sau sa-l schimbi )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Am si eu problema ca "masina cand sta peste noapte si e mai racorel, atunci cand e sa dau la cheie se aude un bazait ca de releu si se reseteaza ceasul si kilometrajul de jos....kilometrajul total al masinii ramane intact

Bordul e acela cu ceasuri albe, ora si kilometri parcursi afisat electronic"

Ai rezolvat problema data sau s-a mai intalnit cineva cu ea? Am schimbat si grupa de contacte care e actionata cand rotesti cheia. Am desfacut panelul de bord si am mai analizat priza unde se cupleaza cablul dar defecte si crapaturi n-am gasit. Nici nu stiu unde sa mai caut. Ar trebui sa fie o crapatura pe vre-un fir pe placa panelului sau vre-un element s-a uzat, dar cum sa depistez nu mai stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

ar fi o posibilitate ptr problema cu interfata si mai exact sa gasesti un electronist sa iti realizeze un dispozitiv de formare autoformare a codului cand actionezi cheia in contact.sa sti ca este realizabila aceata posibilitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sergiuti verifica acumulatorul ce il ai pe masina .... ca un amic patea aceeasi problema pe timp de vara, la fiecare pornire i se reseta calculatoru de bord si kilometrii zilnici, problema rezolvata dupa inlocuirea acumulatorului

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!