Jump to content

Mkv Gti


mkvgti

Postare recomandată

Ca sa faci treaba pana la capat iti trebuie si o pompa benzina Apr ,Loba sau KMD + admisie + evacuare. Eu as lasa axele cu came asa cum sunt, normal se pun axe la turbine mult mai mari, atunci cand motorul trebuie sa faca 7000-8000rpm...nu cred ca vei simti vreo diferenta cu axele de s3, posibil sa traga o idee mai bine pe ture inalte si un pic mai slab pe ture medii, este cu plusuri si minusuri.

Link către comentariu

am hpfp de la autotech, admisie evoms si evacuare milltek, deci le am pe toate, axele o se le las deocamdata.

sa vedem ce iese, am vazut o skoda facuta de revo cu aceleasi modificari,fara axe care a scos putin peste 370hp

Link către comentariu

Sa ne spui impresii dupa schimbul de turbina si soft... si 350-360hp daca faci sunt suficienti pe tractiune fata,abia pe treapta 3 daca vei avea aderenta in wot.Acum ce putere dezvolta si ce soft ai?

Link către comentariu

Nu vreau sa fiu rautacios, dar o sa pui puterea aia jos doar in conditii optime, cred ca mai bine te orientai catre un 4x4 cu toate modificarile astea, te bucurai de ele mai mult.

Link către comentariu

A inceput operatiunea.

Galeria de admsie curatata si portata, se pot vedea depuneri foarte nasoale pe supape.

Diseara ne apucam sa dam k03 jos sa vedem ce surprize mai gasim prin spate.

As vrea sa anulez recircularea gazelor ce intra in turbina, sa scot furtunul direct afara sub masina, sa elimin gazele mai usor, sa termin cu depunerile de admisie, dar mi-e teama sa nu intre mirosul in masina.

 

Am vrut un mecanic care se pricepe la tfsi-uri si la sfatul unor prieteni am ajuns la Alex de apr,un om deosebit si tipicar in tot ceea ce face, desi eu am soft revo, sunt multumit de revo si o sa fac stage 3 tot la revo.

 

post-16851-0-96070100-1411539470_thumb.j

post-16851-0-56382700-1411539476_thumb.j

post-16851-0-40065200-1411539508_thumb.j

post-16851-0-30493400-1411539509_thumb.j

post-16851-0-23342100-1411539510_thumb.j

post-16851-0-17185700-1411539511_thumb.j

post-16851-0-92668000-1411539511_thumb.j

Link către comentariu

Dap, super de treaba Alex :) si eu am venit chiar de la Timisoara la el doar pt a-mi curatza admisia, rabdator, migalos si foarte atent.

Lasa-te pe mana lui fara probleme in orice ai vrea sa faci la masina :)

Bafta multa cu modificarile !

PS: care este codul motorului tau ? :) PM- daca vrei..ms

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

S-a curatat si clapeta de acceleratie, montat injectoare noi s3, demontat k03.

Astazi poate montam k04.

post-16851-0-39220600-1411628144_thumb.j

post-16851-0-62787300-1411628144_thumb.j

post-16851-0-85403400-1411628144_thumb.j

post-16851-0-08330100-1411628145_thumb.j

post-16851-0-49013900-1411628145_thumb.j

Link către comentariu

Exact de aia eram curios :) ...si daca e asa mare diferenta intre AXX si BWA

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

Eu am anulat PCV-ul cu catch tank si furtun scos sub masina cu UN Mic filtru de aer in capatul furtunului si nu intra/miroase a gaze chiar blocat in trafic.

Link către comentariu

chiulasa de AXX nu cred ca tine un k04,e motivul principal pentru care cei cu AXX inainte de upgrade,isi pun de BWA. Bogdan ne poate spune mai multe daca s-a apucat de treaba asta,s-a informat bine inainte.

Link către comentariu

am reusit sa urcam K04 pe masina.

Da, intr-adevar, am BWA, atlfel nu ma aruncam la k04.

Diseara urmeaza relocare DV si ultimele retusuri si poate ii dam o cheie.

post-16851-0-73946700-1411723251_thumb.j

post-16851-0-37620100-1411723252_thumb.j

post-16851-0-56199700-1411723252_thumb.j

post-16851-0-76439100-1411723252_thumb.j

post-16851-0-97306700-1411723252_thumb.j

Modificat de mkvgti
Link către comentariu

Va salut baieti, am fost plecat si n-am mai intrat pe forum.

Aseara am facut niste log-ouri impreuna cu Kostas de la Revo, masina trage super, ma retine putin pompa de joase, ori e infundata, ori trebuie schimbata cu 044, azi ma duc la Alex s-o schimb si refacem log-ourile diseara pt un soft final.

Oricum si asa a sarit de pragul de 350hp, la prima impresie e cu totul alta masina,cum se aude, cum trage, e altceva, de ex nici cu a 3 a nu pot pune puterea jos, bine nu ma tin nici cauciurile dar prefer sa rup aderenta decat sa rup ambreiaju, vreau sa-l menajez pana in primavara.

Per total face toti banii.

Mai putin ne intereseaza pe ce drum public ti-ai descatusat caii. Pe viitor incearca sa eviti asta.

Link către comentariu

e gata, multumesc Alex pt mecanica, multumesc Costi pt soft, multumesc Cristi pt sfaturi si consultanta.

Totul a iesit ok, sper sa fie bine in continuare!

 

post-16851-0-10564700-1412101360_thumb.j

Modificat de mkvgti
Link către comentariu

La cum impinge k04, s-a dus ambreiaju, too much poweeeer.

Sa ma orientez spre reconditionare cu Kevlar sau ambreiaj aftermarket?

Link către comentariu
Congrats, cred ca trage bine bine masina!

 

Ref. la ambreiaj iti recomand sa studiezi un pic combinatia Helix (Organic Helix Clutch) + volant OEM.

Merg baietii cu stage 2+ prin Anglia cu combinatia asta si pare ca nici nu agata sus in ture, ca altele.

 

Daca vrei ceva sfaturi/feedback pentru cel ranforsat ia legatura cu Silviu, el a facut ceva similar pe A3-ul lui.

Modificat de anorganix
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Daca am terminat cu motorul, de acum ma concentrez asupra cosmeticii, spuneti-mi va rog cum naiba mai dau eu jos pleoapele alea oribile? am tras de una,ramane lipiciul lor naspa pe far, nu vreau sa le polishez dupa aia.

Vreau si niste tipsuri mai proeminente pt spate, sau sa renunt la spoileru rieger si sa revin la stock cu 2 iesiri doar pe o parte?

post-16851-0-83658800-1413735275_thumb.j

Link către comentariu

Pleoapele se dau jos greu, va trebui grija multa cu lipiciul, de obicei se cam zapaceste farul dupa ce le scoti.

Pentru spate iti recomand bara de R32 oem si tipsuri de 100mm ;)

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!