Jump to content

Mkv Gti


mkvgti

Postare recomandată

E ok..de ce nu ?

E doar o "linie" rosie si nu e foarte stridenta..mie imi place!

Link către comentariu

Oricum arata mai alfel, e diferit de restu GTI deci e mai ok.

Link către comentariu

cam asa arata cu prelungirea vopsita in negru piano, ca sa iti faci o idee

post-46642-0-46074300-1396985329_thumb.j

Link către comentariu

la el fiind negru nu prea ar fi diferenta cu ea vopsita negru lucios (piano)

Link către comentariu

Ai putea sa incerci sa o faci gri/brushed aluminium, cum este la A4 b8 S-line sau S4 spre exemplu:

DSC_0902.jpg

Link către comentariu

CTS Turbo PCV Revamp Kit FSI/Golf R + CTS Turbo Dual Port Boost Tap

post-14028-0-04890800-1397128093_thumb.j

Link către comentariu

Montat. N-am iesit in teste, acum se aude un pacanit in admisie la relanti.

Ms Cristian, acum daca tot am luat dopul cu  Boost Tap imi trebuie un ceas de turbo.  :lol: 

 

post-16851-0-78917700-1397464864_thumb.j

post-16851-0-08548800-1397464875_thumb.j

post-16851-0-47275600-1397464882_thumb.j

post-16851-0-61709400-1397464887_thumb.j

Link către comentariu

Pacanitul poti scapa de el,daca scoti REAR PCV-ul si ii anulezi supapa( o rupi cu o surubelnita)

Link către comentariu

Ce usor e din vorbe sa scoti valva aia cu surubelnita :))

 

Practic valva unisens se afla pe un furtun ce intra in turbo si ca sa ajungi la ea cam trebuie sa dai jos turbina :)) in caz contrar te risti sa o rupi si sa bagi resturi de plastic in turbo.

Link către comentariu

cum sa dai turbina jos pt furtunasu ala metalic :)  se prinde in surube la turbo,si sus se termina cu un furtun de cauciuc cu colier,cineva care a mai facut asta cu siguranta o poate desface prin spatele motorului fara sa dea turbina jos :)

Link către comentariu

@Alex

La GTI motorul este pozitionat altfel fata de Audi(rasucit cu 90 de grade), si da accesul este f greu acolo in spate...din pacate ..dar ai acces mai usor la altele :)

Link către comentariu

Cred ca e la fel motorul la A3 si ala care a mai facut treaba asta...sunt eu :)) vorbesc din propria experienta, e greu al draq de ajuns acolo...furtunul e in tensiune. Ca sa ajungi la el trebuie mana de spargator :)) si cum am mai zis e riscul sa bagi bucati de plastic in turbina

 

Nu dauneaza cu nimic

Modificat de saibot
Link către comentariu

La A3 este aceeasi pozitionare, fiind pe aceeasi platforma.

La A4 este intradevar amplasat longitudinal. 

Link către comentariu

Daca va referiti la rear PCV mi l-am pus eu si se monteaza destul de usor..

Link către comentariu

Ca sa fie clar, zona unde e valva este incercuita cu rosu. Greu - usor incercati sa o scoateti :))

post-47479-0-68780100-1397487127_thumb.j

Link către comentariu

http://www.ctsturbo.com/cart/products/CTS_Turbo_PCV_Revamp_Kit_FSI_Golf_R-4447-0.html si asta  http://www.ctsturbo.com/cart/products/CTS_Turbo_Dual_Port_Boost_Tap-4446-160.html  are kit ul lui... in caz ca e nevoie de ceas de boost sau alteceva.. 

Modificat de cristi_407
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!