Jump to content

Mkv Gti


mkvgti

Postare recomandată

furtunele de frana au fost inlocuite cu unele metalice de la goodridge iar burduful izolat deci nu-i problema! 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am patit o mica belea,

 

Viteza...cauciucuri de vara sport pe vremea asta => mic accident

Am intrat cu dreapta fata in cineva oprit in coloana si m-a aruncat in stanga in alta masina.

Vazand ca nu ma mai opresc am evitat impactul frontal si am incercat sa ma incadrez intre cele 2 masini aflate in coloana, se pare ca n-am reusit.

 

post-16851-0-35202800-1447164133_thumb.j

post-16851-0-99837400-1447164139_thumb.j

post-16851-0-48507600-1447164146_thumb.j

post-16851-0-15695400-1447164154_thumb.j

Link către comentariu

s-a reparat deja,toata distractia a fost in jur de 1000e, asta e prostia se plateste

N am avut casco, imi expirase de vreo 2 luni.

Link către comentariu

Offf...ce distanta ai intre etrieri si janta? Pare ff mica....si pt iarna ramai tot cu jantele astea?

Link către comentariu

Le reconditionezi tu? chiar sunt curios de aspectul asta. Oare daca lasam aluminiul nelacuit se corodeaza/pateaza rapid? 

Link către comentariu

Ne explici si noua cum faci? Mai dai cu lac peste? Ma gandesc ca nu adera foarte bine la o suprafata lustruita...

Link către comentariu

Vezi ca am mai discutat despre asta pe topic, multi ziceau ca nu tine lacul dar la jantele de vara nu s_a exfoliat si au aproape 1 an de zile de cand le-am montat asa ca am mers pe acelasi principiu si la astea de iarna, adica polish si lac, intr-adevar lacul opacizeaza acrl efect de oglinda de la polish dar protejeaza de intemperii

Link către comentariu
  • 2 months later...
Mi-a aparut o eroare la motor, dupa ce a pornit are trepidatii si are tendinta sa moara motorul, boost-ul nu mai e prezent, dupa un timp isi revine.

Aveti idee de la ce sa fie? MAF? DV? Clapeta?

 

008568 - Bank 1; System Too Rich off Idle 

               P2178 - 002 -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100010

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 4

                    Reset counter: 255

                    Mileage: 108131 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 15:30:45

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 2019 /min

                    Load: 39.6 %

                    Speed: 17.0 km/h

                    Temperature: 80.0°C

                    Temperature: -7.0°C

                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar

                    Voltage: 14.478 V

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am trecut pe vara.

Jantele peste iarna au avut de suferit,lacul nu a rezistat, acum sunt vopsite electrostatic gun-metal.

Am reusit sa gasesc si 2 anvelope michelin ps2 noi noute.

Va salut, o vara frumoasa...

 

DSC_0010.jpg

DSC_0016.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

Stiu ca e o intreaga tevatura pe tema asta, trosnitul deranjant de la puntea fata, am zis sa incerc si eu sa inlocuiesc suruburile cadrului cu cele de audi oem.

Amortizoarele mi-au mancat si flansele, am desfacut si caseta de directie si am curatat-o / reconditionat-o.

O revizie generala dar tot nu am scapat de tronsnit, cu toate ca am strans suruburile cu cheia dinamomentrica conform cerintelor oem.

DSC_0004_5.JPG

DSC_0006_3.JPG

DSC_0027_4.JPG

DSC_0041_2.JPG

Link către comentariu

Salut, ai pus și șaibe la șuruburi?  Un prieten a scăpat de trosnituri cu șuruburi plus șaibe. Vezi ca e un topic pe undeva unde se dau și codurile, atit la șuruburi cat și la șaibe. 

 

Bafta 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

peste 1 luna gti-ul implineste 10 ani, cu bune cu rele, este o masina reusita, fiabila, rezistenta dar pretentioasa.

a primit o binemeritata baie si la dospit ca vine zapada mare.

un an nou fara evenimente va doresc! :)

 

20170105_134347.jpg

20170105_134354.jpg

20170105_134404.jpg

20170105_134436.jpg

20170105_134456.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am trecut si de pragul celor 10 ani.

Astazi am tras o fuga pana la Exelixis la o sedinta dyno, s-a comportat bine pentru un gti batran cu interne stock.

Inca nu am primit fisa dyno pe mail, dar se vede in filmulet pe monitorul din fundal ca atinge pragul de 352hp pe setare de 9-5-9.

Probabil cu un aditiv in benzina,cu mici artificii gen valva retur de rs4 si cu setare 9-6-9 se poate ajunge la 360hp

 

Link către comentariu

Am primit si fisa dyno, revin cu o comparatie intre fiecare stage in parte de la revo:

Stage 1    - 246hp

Stage 2    - 285hp

Stage 2+  - 294hp

Stage 3    - 352hp

 

stage 1 gti.jpg

stage 2 gti.jpg

stage 2+ gti.jpg

stage 3 gti.jpg

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!