Jump to content

Mkv Gti


mkvgti

Postare recomandată

eu iti recomand alte frane, la k04 chiar nu ai ce sa cauti cu franele stock, mie mi se par slabe si pentru cei 200cai de fabrica (sa nu uiti sa pui si furtunase metalice, fac o diferenta considerabila)

Modificat de Roberto666
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

credeti ca e plauzibila treaba?  golf 5 gti 4motion swap ? vindea un coleg pe forum la un moment dat tot ce e nevoie de pe un r32, ma bate un gand

Link către comentariu

E plauzibila treaba, daca ai un buget de 3000-3500 euro.Acuma cam cat crezi ca merita? Daca vinzi GTI si cu diferenta pt 4x4... iti iei un 4x4 adevarat... vb de subaru/mitsubishi .

Link către comentariu

credeti ca e plauzibila treaba?  golf 5 gti 4motion swap ? vindea un coleg pe forum la un moment dat tot ce e nevoie de pe un r32, ma bate un gand

Bogdane si pe mine ma bate gandul de vreo doua luni  :D ...fa tu primul sa vedem cum iese :)))  ..ai mai multe cunostinte tu acolo la Bucuresti :P

Au mai facut ceva colegi de pe forum parca o skoda si un seat...deci "antecedente" sunt..este un topic parca pe aici pe undeva despre treaba asta.

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

E plauzibila treaba, daca ai un buget de 3000-3500 euro.Acuma cam cat crezi ca merita? Daca vinzi GTI si cu diferenta pt 4x4... iti iei un 4x4 adevarat... vb de subaru/mitsubishi .

 

Colegul de pe forum vindea kit-ul cu 1000 Euro fara alte modifcari zicea el.deci nu 3000-3500.

Link către comentariu

Colegu de pe forum, nu avea cutia si nici cutia de transfer care mai sunt inca vreo 800 lire, pe langa asta trebuie modificata evacuarea ca sa incapa cardanul(depinde unde o faci e undeva la 300-500 euro), mai pune cateva modificari pt modulul de ABS care nu e asa de usor de adaptat la ECU masinii(asta daca nu cumva esti vreun grec nebun care deja are la activ cateva swap-uri din astea), mai punem inca vreo 4 senzori... usor usor se aduna lista aia... cateva modificari ca sa prinzi cardanul, o sudura aici una dincolo...

 

E usor sa spui ca te costa 1000 euro fara sa stii cate batai de cap ai, cate modificari si cate piese iti mai trebuie pe langa cele principale... multi zmei ar avea 4x4 pe GTI , Cupra si VRS daca ar fi asa de simplu doar cu 1000 euro. De ce sa isi mai cumpere lumea diferential care costa 900 euro , cand cu 1000 euro iti faci masina 4x4?

Link către comentariu

Armandot55 , sincer crede ma ca arunci niste informati gresite , iti voi spune si de ce , nu ai nevoie de alta cutie de viteze ai nevoie DOAR de cutia de transfer , si cand spun asta ma refer aici la cutia de viteze care se afla pe Golf 5 gti are deja date gaurile pentru cutia de transfer

Link către comentariu

Ok, daca tu poti sa imi pui cutia de transfer pe cutia 02Q, eu ma duc acuma sa imi cumpar inapoi tot kitul, cum am spus nu vb din auzite... am avut majoritatea pieselor pt swap si m-am lovit de mult prea multe probleme in special la cutie si cardan,am considerat ca investitia nu merita, ajungand la costuri prea mari. Pt alinierea cardanului cu haldexul spate , tunelul de evacuare nu e chiar cel mai potrivit loc sa te joci si banuiesc ca stii ca planetarele fata nu sunt aceleasi ca la R32 sau ca la S3, pt ca nici diferentialul din aceeasi cutie nu e la fel, unul fiind mai lung si altul mai scurt.

 

Dar no problem, pot doar sa ma bucur ca vad ca mai incearca si alte pers , poate au mai multa rabdare si mai multi bani de cheltuit. :D

Modificat de armandot55
Link către comentariu

Nu inteleg pt ce ti-ai dori 4x4? Vrei sa faci off-road? ca in alt sens nu prea mai vad avantajele unui 4x4 pe vremurile astea.

Exista masini cu tractiune fata care sunt mai rapide pe circuit decat 4x4, vezi Cupra vs Golf R, zapada aveam 2 zile pe an si poti sa pleci primul de la semafor si cu tractiune fata.

Prin urmare dc vrei o masina mai stabila  - suspensie si cauciucuri si LSD(dc chiar vrei performanta). Daca astea nu ajung iti iei si un stiker cu 4x4  :))

Link către comentariu

Eu mi-as dori 4x4, nu pentru ca e mai rapid pe circuit, ci pentru aderenta. Sa fim seriosi, cu PS3 uri noi cand e ploaie nu pot sa pun tata puterea jos la viteze de sub 80km/h.

Link către comentariu

In primul rand normal ca nu planetarele nu sunt aceleasi , si in ultimul rand DA se poate monta cutia de transfer pe 02Q pentru ca cutia are deja date gaurile si au ulei separat si cutia si cutia de transfer !

Link către comentariu

problema principala cred ca ar fi mecanicul, toate trebuie sincronizate cu atentie, nu prea imi plac improvizatiile, ideea nu a fost sa iasa discutii intre useri, doar voiam sa vad ce costuri presupune

Link către comentariu

mai greu e pe partea electrica cu senzorii de ABS, ESP, ECU..etc, nu mecanica..mai usor sincronizezi piesele fizic decat sa le faci sa lucreze corect.

 

am un prieten care a facut swap la un audi a4 2.5 tdi tractiune fata la 3.0 tdi tractiune integrala. nici acum nu merge cum trebuie :(

Link către comentariu

sunt 2 parca in Buc care au facut asta.. 2 Tfsi uri.. un leon si parca mai era una :)

Link către comentariu

Nu inteleg pt ce ti-ai dori 4x4? Vrei sa faci off-road? ca in alt sens nu prea mai vad avantajele unui 4x4 pe vremurile astea.

Exista masini cu tractiune fata care sunt mai rapide pe circuit decat 4x4, vezi Cupra vs Golf R, zapada aveam 2 zile pe an si poti sa pleci primul de la semafor si cu tractiune fata.

Prin urmare dc vrei o masina mai stabila  - suspensie si cauciucuri si LSD(dc chiar vrei performanta). Daca astea nu ajung iti iei si un stiker cu 4x4  :))

 

 

Un simplu exemplu daca citeai topicul lui Bogdan.Omul are undeva la 400 cp acum pe masina si chiar in viteza a 3-a daca baga picioru in ea de abia pune aderenta jos,cum e sa ai 80-100 km/h bagi picioru in ea si vezi ca patineaza rotile,numai vorbesc de viteza a 2-a ca vad cum face la a mea 2.0 TDI 170cp resoftata...

Link către comentariu

Daca e echilibrata si stii sa mergi e ok tractiunea fata chiar si la plecat de pe loc.. iti dau 2 filmulete cu mine vs un R8 si un Evo X de 400 cp cu plecare de pe loc :)

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

Astea sunt clisee: "prea multa putere pe puntea fata". Din experienta proprie: mai bine mai multa putere decat mai putina :))

Clarkson: More is better

Modificat de Aimar9992000
Link către comentariu

+1 Aimar ce zici tu! Asa zic si eu cat mai mult cu atat mai bine,un om cu putere extra pe fata poate sa mearga ca un normal,dar un om normal nu poate sa mearga ca unul cu putere extra intr-o depasire sau altceva:D.Cand am spus prea multa putere,nu am vrut sa zic sa mai taie din ea sau ca e rau ci doar ca este multa putere pe puntea din fata, cand vrei un circuit sau chiar pe strada si mai ales pe ploaie nu se compara cu un 4x4.Si vreau sa spun daca tot ai dat 2000-5000 Euro sa modifici o masina ,ce mai conteaza 1000-2000 Euro ca sa stii ca e "completa",dar numai sa ai garantia ca iti merge ca aia din fabrica.

Link către comentariu

Daca se lasa cu citate atunci "fun is not in a straight line" si "Power is nothing without control". Bine asta pentru cine vede dincolo de caii putere, 0-100 si vmax.

In speta cauciucuri, suspensie, ARB-uri, frane de R32, eventual LSD.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!