Jump to content

Mkv Gti


mkvgti

Postare recomandată

Incearca sa bagi un fir de nylon de pescuit intre pleoapa si far si sa tai cu el banda dubluadeziva... Daca asa a fost lipita pleoapa

Link către comentariu

+1 pentru spate de R32, dar tips-urile sa fie de 101mm :)).

Mie imi place si spatele de Ed30, eventual cu difuzorul carbon steel grey.. :D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salut, si masina mea avea pleoape cand am cumparat-o, le-am dat jos foarte usor, le-am incalzit bine cu feonul, si am tras de ele, s-au dezlipit usor, lipiciul care a ramas pe far s-a curatat cu alcool izopropilic, nu a ramas nici o urma pe far.

 

In ceea ce priveste evacuarea, eu as merge pe stock cu evacuarea dubla intr-o parte, sau R32 look.

 

Bafta in continuare cu modificarile! :)

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

am o problema, va rog daca stiti despre este vorba, nu mai merg stropitoarele de la stergatorele fata (stergatoarele functioneaza) iar pe spate nu merge nici stergatorul de luneta nici stropitoarea.

E vreun releu, vreo siguranta? Ms 

Link către comentariu

Dar pompa se aude? Poate ai un dop de gheata.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

nu, nu se aude nimic, cred ca e un releu care actioneaza pompa fata si stergatorul spate,stropitoarele de la faruri merg-xenon merg, gasisem un topic aici dar nu-l  mai gasesc, mi-ar trebui un cod de releu, pe vcds nu-mi da nimic,

Link către comentariu

Pentru spate verifica daca e inchis hayonu perfect, am patit la fel si asta era (desi nu imi aparea in bord ca e deschis).

Link către comentariu

Ai single mass la volant, deci ai schimbat si volant stock. Ai grija sa faci rodaju cum trebuie, minim 500 km daca vrei sa nu ai probleme. Cum merge acum? 

Link către comentariu

In caz ca aveti probleme, apelati cu incredere, m-am documentat,am studiat problema, am fost si la reprezenta deci ma punea sa schimb pompa si alte alea - aveti grija, am gasit buba, nu era nicio siguranta, nu era releul 404 de la pompa, era releul 460 B9 (- X contact relief relay) care comunica cu celelalte.

 

B1 - Terminal 15 voltage supply relay
B2 - not assigned
B3 - not assigned
B4 - Terminal 30 voltage supply relay
B5 - Heated rear window relay
B6 - Horn relay
B7 - Relay -2- for windscreen washer pump
B8 - Relay -1- for windscreen washer pump
B9 - X contact relief relay
 

post-16851-0-44144100-1417881458_thumb.j

Link către comentariu
MosCraciunRevine

Nu stock! Mie imi place cum arata si acuma,dar daca tot vrei sa schimbi pune R32.La ce monstru ai acolo poti sa te bagi si la o evacuare facuta profesional cu materiale mai superioare,daca nu cumva ai.Bafta!

Link către comentariu

Sincer, nu-mi place de R32, ori e gti ori e R. 

Imi place si spoileru asta de la Osir, sau renunt la tot si o las stock, lup in blana de oaie

post-16851-0-37790800-1418906978_thumb.p

post-16851-0-76945100-1418906989_thumb.j

Link către comentariu
  • 1 month later...

Spuneti-mi va rog niste discuri de frana bune, ceva mai bune decat oem sau cu care nu ati avut neplaceri.

Link către comentariu

ATE Power  cu placute ATE Power sau normale. Eu am fost foarte multumit de ele - diferenta enorma fata de OEM

Link către comentariu

Franare mult mai eficienta si disparitia fade-ului la franari successive in conditii ceva mai agresive(fara exagerari insa). Cele OEM mi s-au parut extrem de slabe si chiar periculoase, chestie observata la ambele RS-uri ce le-am detinut

Link către comentariu

Ideea cu disparitia fadeului o inteleg dar pt cei care nu merg pe circuit merita banii?

Link către comentariu

Sunt mai ieftine decat cele OEM. :)

 

Pentru persoanele care merge pe circuit (sau pe strada in regim de circuit) acest set-up nu este nici macar de luat in considerare.

 

Cu discuri ATE si placute ATE ceramic am simtit si eu o imbunatatire fata de OEM, insa nimic care sa te dea pe spate. Sunt discuri si placute care respecta normele OEM, ori mai bine spus le depaseste putin. :) Raport calitate/pret foarte bun pentru street use.

Modificat de volvol
Link către comentariu

Probabil e mai usor Scirroco si sistemul OEM se comporta mai bine. Pe Octavia 2 RS care avea 1500+kg sistemul OEM era ulta depasit si diferentele au fost majore.

Link către comentariu

Retinusem eu un pret mult mai mare pt discurile power. Oare acele striatii se incarca si fac probleme? Uzeaza semnificativ placutele acele striatii? Poate ar ajuta placutele ceramice sa nu se mai creeze depuneri...

Link către comentariu

acele striatii dupa un timp dispar:) devin discuri stock, eu nu am simtit o imbunatatire cu ele, iar dupa cateva franari mai violente ramaneam fara frane(placute stock ate), incearca niste discuri F2000(sunt mult mai rezistente dar si mult mai scumpe)

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!