Jump to content

Martor ESP aprins


shtefan
 Share

Postare recomandată

Mai mica nu puteai sa pui poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat,dar nu am reusit momentan!Este mai mare la post 166.Multumesc pt intelegere!

Modificat de MARINJUVETE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de defectul meu de la post 166.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo spune sa verifici erorile din ECU . Care sunt alea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare 01422 pentru ESP.Hydraulic pump ESP(v156) 35-10....intermitent

Modificat de MARINJUVETE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intrebam de erorile din ecu tu spui altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! La o scanare cu diagnoza,spune ca swich -ul de la pedala de frana,nu lucreaza cum ar trebui.A zis mecanicul de acolo ca ar trebui schimbat acel swich.Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu avem scan-ul, sa ne uitam pe el, nu avem ce zice.

In blocurile de masura, se poate verifica daca functioneaza sau nu, switch-ul - plus ca ai eroare stocata si martorii palpaind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie ca martorul de la ESP se mai poate aprinde si din cauza jocurilor in articulatii sau in caseta de directie sau din cauza geometriei rotilor fata. Si la mine imi dadea pe tester eroare la switch frana si mi se aprindea ESP in bord, am schimbat switchul si tot se aprindea. Am schimbat 2 brate superioare si refacut geoetria si nu s-a mai aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee - daca ai probleme la geometrie si iti sta stramb volanul - da, iti aprinde martorul, dar nu iti da eroare de switch de frana......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa mai postez odata cauza si efectul.Deci cand sunt cu masina in mers,dupa ceva distanta,se franeaza rotile,nu total dar simt ca merge masina greu. Fenomenul se accentueaza daca fortez si patineaza rotile,atunci chiar se franeaza bine .Opresc pe dreapta unde este un pic de panta,si fac cateva pedale de frana,si-si da drumul singura.In legatura cu ecu,pot sa spun ca maistorul a zis cu nu merge imprimanta,si pe monitor zicea ca nu functioneaza swich frana(intermitent la apasarea pedalei de frana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara , am si eu o intrebare : la masina din semnatura , de o vreme imi ramane aprins in bord martorul ESP la pornire , insa nu intotdeauna . Daca opresc masina si o pornesc la cateva secunde , nu se mai aprinde. Cauciucurile imi sunt diferite ( acum este intuneric afara nu pot vedea la fix ce marime au ) insa dupa cum tin minte , pe fata am anvelope de 195 / 65 ( sau 60 ) / 15 iar pe spate de 205 / 55 ( sau 60) / 16 . Nu stiu daca influenteaza , intreb si eu . Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti ramane aprins la pornirea de pe loc sau la pornirea motorului ?

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e la pornirea motorului e posibil sa fie bateria pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu are nici o legatura cu rotile daca e la pornirea motorului.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornirea motorului se aprinde si ramane asa . Opresc motorul , il repornesc si este ok , se aprinde ca si celelalte semne din bord si se stinge .Bateria este aproape noua , luata de aproxim. 7 luni .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza spune clar de ce se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pt MarinJuvete la postu 166 , vezi ca este problema la pompa de frana sunt patit cu asta. Aceleasi probleme le-am avut si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari, se pare ca si eu am probleme cu minunatii martori ABS si ESP, sa va spun cum fac la mine deci pun contactul martorii se aprind toti cum trebuie, apoi se sting si imediat se reaprind cei de ABS si ESP, daca s-au reaprins asa raman oricat as merge cu masina, daca opresc motorul pun inapoi contactul de mai multe ori se sting si nu se mai aprind in timpul mersului. De multe ori la prima cheie dimineata se sting toti normal, apoi daca opresc masina si o las un timp se aprind iar.  Deci daca nu raman aprinsi din prima, nu se mai aprind dupa si nici viceversa. Cateodata am observat ca mi se mai aprinde in CB si martoul de lipsa ulei, desi am ulei suficient.

Am fost la un servis, mi-a bagat testeru pe ea, mi-au spus ca toate eroriile sunt cu intermitent si ca nu este nici un senzor defect sau altceva. Ca singura cauza posibila ar fi ceasurile de bord. Acum daca chiar ar fi ceasurile de bord, as cumpara alte ceasuri si le-as adapta pe masina. Dar eu nu sunt inca convins ca sunt ceasurile si am decis sa intreb si aici poate cineva a mai patit ceva asemanator si imi poate da un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

poate sa fie... poate sa nu.

 

de aceea se fac verificari inainte, se verifica cine cu cine comunica... si nu...

 

O eroare cu intermitent, nu inseamna ca nu ai probleme... eu zic sa cauti pe cineva mai competent si o sa o rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile spate functioneaza? curatat swich-ul cu spray de contacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

de obicei nu oxideaza contactele din switch ci se strica pin-ul care le actioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 1. Buna,pe dreapta fata am schimbat bratele superioare si capatul de bara(passat 2002,101 cp,78 kw,diesel),capatul de bara sa desfacut greu de tot ,era gripat rau surubul ,a trebuit sa-i dau cateva ciocane,binenteles ca am tinut contra pe cealalta parte si dupa multe insistente si-a dat drumul.Am schimbat capatul de bara ,am pus roata la loc si dupa 100-200 m dupa ce am plecat de pe loc sa aprins martorul esp,iau contactul din mers ,pornesc din cheie si aceeasi treaba 100-200 m se aprinde iar....ma lamureste cineva va rog unde este problema ? 

2.Pe urma pe stanga fata am schimbat doar un brat superior,dar nu am reusit sa scot in mod normal acel surub de m 10 lung cam de 10 cm pt ca era gripat in ...fuzeta ,a trebuit sa dau jos etrierul si sa merg cu ea la menghina sa gauresc surubul sa-l pot scoate....in final va spun ce am facut si anume am taiat cablul ce duce la senzorul abs,dupa ce am rezolvat surubul am lipit inapoi cablul de la senzorul abs,am montat roata la loc si dupa ce am plecat de pe loc dupa cca 100 m sa aprins si martorul abs pe langa cel de esp de la problema 1 de mai sus.Lamuriti-ma va rog unde am gresit si care este rezolvarea,va multumesc ..Duminica frumoasa.

Modificat de S.Calin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi capatul de bara e musai sa faci geometria la roti. Din cauza asta ti se aprinde esp-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha,da, am mai intrebat pe cineva azi si mi-a raspuns la fel ,ma intrebat daca imi sta drept volanul si nu imi sta drept (inainte era drept),mi-a zis ca trebuie sa imi reglez directia daca am schimbat brate si capete de bara,multumesc,dar martorul abs ??? o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!