Jump to content

Martor ESP aprins


shtefan
 Share

Postare recomandată

Salut!Daca ar fi pompa de frana,de ce merge bine daca dau siguranta de la esp jos?Verificat azi,si raman franate toate rotile.Desfac cele doua conducte de la unitatea centrala esp,si isi revine(se defraneaza rotile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PORNESC MOTORU LA UN PASSSAT 2002 HIGTLINE TOTU NORMAL LA ATINGEREA VITEZEI 40 KM LA ORA SE APRINDE ESP si ramine aprins !ce poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

la masina mea din semnatura se comporta in felul urmator, legat de martorii abs si esp si asta numai de aproximativ 2 luni incoace, cam de fiecare data cand pornesc motorul :

in ordine :

-introduc cheia in contact, rasucesc pana la pornirea efectiva a motorului ,se aprind toti martorii la bord, asa cum este normal si apoi se sting ; bun, pana aici este ok :)

-cand efectiv dau contactul pt. pornirea motorului, in acel moment cand se porneste motorul mi se aprind esp&abs si imediat se sting(mai putin de o secunda dureaza cat stau aprinsi)

ceva motiv de ingrijorare? sau ar trebui clasica scanare cu vagcom ? :)

p.s. nu am observat vreo problema in rest la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu. verifica bateria - se poate sa fie obosita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine inainte sa moara bateria se aprindeau becurile ABS și ESP pentru o secunda imediat dupa pornirea motorului. Fa un drum mai lung sau pune bateria pe redresor, ar trebui sa te mai tina si vara asta.

Verifica si becul din torpedou sa nu ramana aprins dupa inchidere, se mai intampla daca nu se inchide perfect.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine inainte sa moara bateria se aprindeau becurile ABS și ESP pentru o secunda imediat dupa pornirea motorului. Fa un drum mai lung sau pune bateria pe redresor, ar trebui sa te mai tina si vara asta.

Verifica si becul din torpedou sa nu ramana aprins dupa inchidere, se mai intampla daca nu se inchide perfect.

mersi de raspuns vali

spune-mi te rog, cum as putea sa verific/vad daca ramane aprins becul din torpedou, dupa ce il inchid, acesta ramanand inchis(dupa cum simt la mana cand se inchide si zgomotul facut cred ca se inchide ok, dar orice este posibil) si este cam ermetic ; nu...razbate :) lumina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se vedea un pic, mai ales noaptea. Acum, cand vreau sa verific, inchid usa mai lent si pot observa momentul in care se stinge becul. Oicum, poti verifica usor cu un multimetru la borna bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se vedea un pic, mai ales noaptea. Acum, cand vreau sa verific, inchid usa mai lent si pot observa momentul in care se stinge becul. Oicum, poti verifica usor cu un multimetru la borna bateriei.

multumesc de info :) ; o sa verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru problema mea are cineva solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica problema cu martorul ESP . cand dau prin gropi sau prin ceva denivelari se aprinde esp`ul 2-3 secunde apoi se stinge . ce poate sa fie defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA o diagnoza ce apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am apucat si nici nu am unde sa o pun la diagnoza.dar e ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-10 - - - Intermittent

16554 - Fuel Trim; Bank 1: Malfunction

P0170 - 35-10 - - - Intermittent

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

18048 - Internal Control Module: EEPROM Error

P1640 - 35-00 - -

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0001

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-00 - -

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-00 - -

Salut!La mine cam astea ar fi erorilept nefunctionalitatea ESP-ului.Adica la intrarea ESP,se franeaza toate rotile.Mentionez ca am si pedala foarte jos la franare.Abs functioneaza normal cu siguranta ESP scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ,se baga cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Probabil nu-i locul potrivit sa intreb dar cum se poate inlocui(pasii ma intereseza) cablul de la senzorul ABS si ASR,pentru ca mi s-a rupt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAta, spate ?

Stanga , Dreapta ?

Ce masina, din ce an ? Unde e rupt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze,eram prea nervos ca s-a stricat.Ii cablul de la roata stanga fata.masina ii vw passat 1.9 tdi de 116 CP din 1999 motor ajm.cablul este rupt langa etrier, a iesit din locasul lui si la frecat roata,si s-a rupt.

Modificat de bobo19887
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyi,verifica jocul bieletelor de directie,daca au joc de acolo se aprinde ESP ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 3 solutii:

dezizolezi si refaci legaturile firelor si apoi izolezi foarte bine sa nu intra apa

iei cablu nou de la reprezentanta si il schimbi pana aproape de modulul de abs

iei cablu din dezmembrari si procedezi la fel.

Fiind stanga fata acolo ai si cablul de la senzoriul de placute, se schimba impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta si pe mine cu un Nr de tel la cineva care stie sa-mi regleze cu VAG-u banda spiralata din volan.am dat-o si jos si e data peste cap.Cine stie sa sune 0749968054 va rog sunt din BARLAD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
FlorentinPavel

Pe mine ma intereseaza ce piese trebuie pt. montare ESP la Bora 2003.

In special cum se procedeaza cu cablajele, sper sa nu trebuiasca schimbata toata instalatia electrica.

Piesele nu ar fi o problema.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

E de munca la ce vrei tu si de modificat, ai peste tot ....

Eu te sfatuiesc sa renunti la idee.... poti face altceva cu banii si nici nu traforezi toata masina....

Instalatia se poate modifica, dar presupune foarte multa munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

despre eroarea mea stie cineva?

Modificat de MARINJUVETE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-25511-0-59514100-1329578217_thumb.jpg Modificat de MARINJUVETE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!