Jump to content

Martor ESP aprins


shtefan
 Share

Postare recomandată

Injectoarele. Diagnoza ce zice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea situatie:

 

De ceva timp mi-a aparut pe bord martorul de ESP si spirala care clipeste cu mesajul Engine Workshop. Am scanat masina si am gasit urmatoarele:

 

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
            P0571 - 35-00 -  -

00526 - Brake Light Switch-F
            36-00 - Open Circuit

 

Am observat ca nu se mai aprind stopurile de frana cand apas pedala, iar stopurile cu leduri stau aprinse cand pun contactul la jumatate din intensitate fara sa apas pedala de frana.

Am fost la reprezentanta si am comandat un switch de frana care a venit cu codul 1K2 945 511 iar cel de acolo mi-a spus ca se schimba cu pedala in pozitia ei normala, fara a fi apasata.

M-am documentat si pe net, si am vazut ca acest model este cu auto reglaj si aseara m-am decis sa il schimb. Am demontat bordul, am schimbat in 10 min totul, dupa care am montat tot la loc si cand sa pun contactul, surpriza, aceiasi martori aprinsi si cu mesajul de rigoare. M-am dus in spate si stopul cu led era evident aprins.

Am incercat sa sterg erorile si nu am reusit. Mi-am facut curaj si am apasat pe pedala, ca am zis ca poate se intampla ceva, am scanat din nou si aceleasi erori.

Acum intrebarea mea este, oare unde am gresit, cand invarti cele 45 de grade trebuie sa faca un click ceva switchul ? la mine s-a invartit foarte usor si statea perfect dar poate trebuia sa-l strang mai tare pana face un click? Si acum partea dureroasa, daca nu s-a fixat bine si eu am apasat pedala, l-am facut praf? incerc diseara sa demontez din nou, dar daca s-a strcat ceva in ele, ar trebui sa zdragane ceva in el? Altceva ce ar putea sa fie, pentru ca becurile de frana sunt bune, iar siguranta nu este arsa.

Multumesc.

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai cumparat modelul nou, cam greu de stricat. Verifica in blocurile de masura de pe ABS si Engine, daca vede cand apesi pedala de frana

 

daca nu, verifica daca iti ajung 12 v in mufa switch-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, multumesc.

Mai incerc sa-l dau jos odata, si sa-l montez din nou.

Deci nu trebuie sa faca niciun click cand il invart? doar cele 45 de grade pana ajunge mufa in pozitie dreapta?

Si mai important, daca am apasat pe pedala nu avea ce sa se rupa in el daca era in pozitie normala, nu?

Ma mai gandesc ca era sprijinita partea inferioara a bordului de pedale cand l-am montat dar nu cred ca avea putere sa apese pedalele, si sa-l fi montat gresit.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A 2-a eroare si faptul ca stau ledurile semiaprinse mie imi spune ca nu sunt bune becurile de la stopurile de frana. le--ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie apasata pedala la montaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, multumesc.

Mai incerc sa-l dau jos odata, si sa-l montez din nou.

Deci nu trebuie sa faca niciun click cand il invart? doar cele 45 de grade pana ajunge mufa in pozitie dreapta?

Si mai important, daca am apasat pe pedala nu avea ce sa se rupa in el daca era in pozitie normala, nu?

Ma mai gandesc ca era sprijinita partea inferioara a bordului de pedale cand l-am montat dar nu cred ca avea putere sa apese pedalele, si sa-l fi montat gresit.

Multumesc.

BA se aude un mic click cand ajunge in pozitia finala. Si cel nou nu trebuie apasata pedala la montaj. DAca este montat corect, nu are ce sa se strice daca ai apasat pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou, am demontat acum totul, era fixat corect switchul, a facut un click si cand l-am dat jos (aseara probabil nu am auzit de radio) si l-am montat din nou si tot aceleasi erori. Oricum mi se pare impisibil sa il montezi gresit. Am reverificat din nou becurile, le-am si inversat, sigurantele toate ok. Am pus contact si cu mufa de la switch scoasa si tot asa, martori aprinsi si ledurile de frana aprinse la jumatate din intensitate. Mufa de la switch nu pare corodata sau ceva, am dat si cu spray si degeaba. Imi vine greu sa cred ca a fost un switch defect din fabricatie. Ma gandesc sa mai cumpar unul si sa mai incerc odata, intucat nu am nicio alta idee. Erorile au ramas tot alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere:

A doua eroare se refera strict la switch,poate e defect de fabricatie sau ai gresit tu la ceva , daca nu ma insel nu ai voie sa apesi pe tija lui ca se autoregleaza dupa pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am apasat pedala cand l-am montat, si nici nu am umblat la tija. Cum pot sa verific pe laptop daca recunoaste cand apas pe pedala? Din modulul engine?

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in blocurile de masura de pe Engine, la 006 o sa vezi campul pt pedala ambreiaj si frana - ai trei de zero in el - cand apesi frana, ultimii doi trebuie sa se transforme in 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face contact in mufa de la switch intre pinii 1 si 4  si 2 cu 3 si vezi daca se aprind becurile de frana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi cer scuze ca nu am mai revenit dar am fost foarte ocupat cu serviciul, astazi am reusit sa pun laptopul, si imi arata in felul urmator: modulul Engine, grupul 006:

 

Valoarea cu contactul pus este 001, iar cand apas pedala se face 011. Asta inseamna ca este bun switchul?

Nu am avut timp sa demontez iar bordul si sa unesc pinii, sper sa am timp zilele astea si revin cu feedback.

Multumesc

 

Evident eroarea inca persista.

 

post-23332-0-07823900-1433783600_thumb.j

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu e ok, trebuia sa ai 00 si cand apesi sa se faca 11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la switch-ul de frana - daca atunci de fac 000 - atunci switch-ul este defect si trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, scuze ca nu am mai revenit cu rezolvarea problemei, am mai cumparat un switch nou de la reprezentanta si totul a functionat ok. Procedura de montare a fost identica, deci nu stiu. Bine ca s-a rezolvat. Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca ai pus OEM - nu recomand altceva. Restul nu sunt fiabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si primul era tot OEM ... am intrebat la reprezentanta daca mi-l schimba ca am factura, si au zis ca doar daca le aduc constatare din service autorizat ca a fost defect la montare ...

Pentru 60 RON nu mi-am batut capul, sunt happy ca s-a rezolvat.

Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
pedagogiemuzicala14

Daca ai luat o groapa mai mare e posibil sa ai probleme cu puntea.incearca sa i faci si un unghi de fuga ...... si eu aceasta problema dar stiu de la ce este. De la punte. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No... ti-ai gasit tu unde sa raspunzi. La un post de 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut, va cer ajutorul cu problema legata de martorul esp, la un passat b5.5 cod motor awx.

Martorul esp, se aprinde pe bord daca rulez cu masina constant in jurul a 2000 rpm.

In urma scanarii cu vcds in ecu aveam cod de eroare pe injectorul 1, iar pe modulul abs eroare legata de switch pedala frana.

Am schimbat intre ele injectoarele 1 cu 2, eroarea sa comutat pe injectorul 2.

Am inlocuit injectorul defect, dar martorul esp se aprinde in continuare in aceleasi conditii desi pe ecu nu mai sunt erori stocate, am inlocuit si switch pedala frana si s-a verificat functionarea acestuia in mvb si functioneaza corect.

Cu toate acestea in momentul in care se aprinde martorul esp in bord apare si eroare la modulul abs legata de swith-ul de la pedala de frana.

Orice idee este binevenita, multumesc.

 

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este montat corect switchul sau nu ai alimentarile necesara. In bloc de masura switchul lucreaza corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat functionarea switch-ului in MVB si functioneaza corect.

Martorul esp se aprinde la rularea constant la 2000 rpm mai mult timp, cand apare si eroare pe switch fara sa am alte erori pe abs sau pe engine.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea apare pe ABS sau Engine  ? sau pe amandoua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea apare numai pe ABS.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!