Jump to content

Martor ESP aprins


shtefan
 Share

Postare recomandată

FA o diagnoza pentru ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, dimineata in drum spre servici am facut o oprire de 3 min, si cand am repornit masia mi-a ramas aprins martorul de ESP. Am apasat pe buton, dar nu am mai reusit sa-l sting. Am mai avut acum cativa ani o problema asemanatoare, dar atunci ramasese aprins si martorul de ABS, si pana la urma s-a dovedit a fi switch-ul de frana. Am continuat drumul cu martorul ESP aprins si, cand am ajuns in parcare la servici a inceput sa clipeasca si martorul de spirala si sa bip-uie, pe bord aratand engine workshop intermitent. Intrebarea mea este ce ar putea fi, si daca pot sa ma intorc cu ea acasa fara sa stric ceva.

Multumesc.

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch pedala frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge, nu-i chiar asa grav.

Dar cu prima ocazie pune un vagcom si vezi ce se intampla. Poate doar switch-ul, poate fi altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună. Am fost cu masina , un VW Passat 2002 1,8T benzină în service unde s-au făcut următoarele operațiuni: schimbat furtune frănă față S+D, verificat frânele pe față  găsit blocat și schimbat cilindru frână față D, schimbat ghidul de protecție al senzorului de ABS pe dreapta față, schimb ulei și filtru ulei,refăcut geometrie roți. După aceste operațiuni totul OK, dar mi se aprinde periodic și aleatoriu martorul ESP din bord (fără ABS). ABS-ul lucră deoarece mi-a ieșit un tălâmbă în față și a trebuit să frînez brusc și am simțit cum ABS-ul lucră. Înainte de această intervenție în service nu am avut probleme cu acest martor. Circul o zi și nu se aprinde, sau pot să parcurg 2-3 Km și mă trezesc cu martorul ESP aprins. E posibil să se fi defectat senzorul ABS la care au schimbat ghidul de protecție sau nu l-au montat cum trebuie ? Cu stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice e posibil. O diagnoza ar elucida misterul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu în Botoșani pe cineva care le are cu diagnoza. Adică serios , că prin service te scoate cu o mulțime de defecte (pe care nu le ai). M-ai ales dacă nu știi cu ce se mînâncă, așa ceva. Trebuie să mă interesez poate găsesc pe cineva.

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nr meu in semnatura, suna-ma maine si iti povestesc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

se

aprind din senin martorii abs +esp la relanti, si in

mers se aprind daca viteza scade sub 80km/h sau

turatia revine la relanti(liber). am pus vag com si am

gasit eroarea asta:

18265 - Load signal *P1857 -35-00- Error Mesage

from ecu. se sterge dar reapare imediat ce se

accelereaza in gol si turatia revine la relanti. ce verificari trebuie sa mai fac ? in afara de incarcare 14.10v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la alternator la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

am uitat sa zic in timp ce erau martorii aprinsi am scos mufa de pe alternator cu cei doi pini, iar in bord s-a aprins martorul bateriei insotit de avertizarea alternator workshop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e mai putin important

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

nu stiu care e legatura intre senzorul temp g62 si abs/esp , dar el este cel vinovat. senzorul este febi, nu da eroare, diferenta de temp este 3gr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

am citit aproape toate topicurile si nu am gasit ceva asemanator la ce am eu

sa fiu mai explicit, am schimbat placutele  pe ambele roti fata am plecat si la 15-20 minute de mers sa aprins martorii esp si abs.

desfacut din nou si verificat firele pana la mufa cea rosie si neagra nimic suspect, pus vag-com si spune lipsa semnal sau implauzibil senzor ABS (G47) fata stanga  am incercat sa sterg eroare si nu merge stearsa, am inlocuit senzorul cu altul de la un coleg de servici de pe masina lui si nimic schimbat aceeas eroare si nu se poate sterge nici cu al doilea senzor, pus senzorul meu pe masina colegului si funcioneaza perfect normal.

astept ceva pareri...... multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este important daca semnalul lipseste sau este implauzibil, ar putea indica probleme la coroana de pe capul de planetara, Fa o diagnoza la modul profesional si posteaza eroarea exact cum apare. Poti verifica continuitatea firelor pana in mufa de la abs sau daca in mufa rosie ajung 5V cand senzorul este scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat abs si esp

 

Tuesday,28,April,2015,09:43:37:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 
              Address 03: ABS Brakes       Labels: 4B0-614-517.lbl
Control Module Part Number: 4B0 614 517 G
  Component and/or Version: ABS/ESP front       3428
           Software Coding: 04255
            Work Shop Code: WSC 00012  
                      VCID: 2541171FBF14DD36C75-5072
2 Faults Found:
 
00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left  (G47) 
            30-00 - Open or Short to Plus
18266 - Engine Speed Signal 
            P1858 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
 
dupa stergere arata asa
 
Tuesday,28,April,2015,09:44:38:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
               Address 03: ABS Brakes       Labels: 4B0-614-517.lbl
Control Module Part Number: 4B0 614 517 G
  Component and/or Version: ABS/ESP front       3428
           Software Coding: 04255
            Work Shop Code: WSC 00012  
                      VCID: 2541171FBF14DD36C75-5072
Fault Codes have been Erased
 
1 Fault Found:
00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left  (G47) 
            30-00 - Open or Short to Plus
 
si pe motor
 
Tuesday,28,April,2015,09:46:11:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 2013091
                Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 GQ
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  1524
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00028  
           Additional Info: WVWZZZ3BZ2P444794     VWZ7Z0B5207059
                      VCID: 6CD7223B1C7E2C7E58B-4A9C
2 Faults Found:
16705 - Engine Speed Sensor (G28) 
            P0321 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
18043 - Powertrain Data Bus 
            P1635 - 35-00 - Missing Message from A/C Controller
 
Readiness: 0 0 X X X 
 multumesc anticipat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul pana in pompa de ABS - sa nu ai cablaj cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat tensiunea din cele 2 mufe, rosie si respectiv neagra,cea rosie fara motor pornit are 1,4-1,6V cu motor pornit intre12 si 13V

cea neagra are cu si fara motor pornit 1,4V

ma refer la mufele care ies din caroseria masini pe la aripa nu cele de pe senzor

 

PENTRU FLORIN

de unde si pana unde sa verific cablajul pana la pompa abs?  ca in pompa abs intra mufa cu multi pini care sunt cei care ma intereseaza?

cu respect adrian ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi un PM cu datele masinii - an fabricatie, cod motor, etc - si o sa iti dau diagrama, sa iti faci verificarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut florin,

am trimis ceva dar nu stiu daca a fost PM, oricum VW passat berlina an 2002 motor 131CP-AVf,cutie 6+1

multumesc anticipat

                                   tfkas  adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tfkas.

In momentul in care ti se aprinde martorul ramai si fara putere ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, doar ca nu mai am esp si abs este ca dacia 1310 cheala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

senzor, cablaj sau pompa - senzorul ai zis ca l-ai verificat, ca e 100% bun... atunci raman celelalte doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cum a spus @Florin atunci, daca aveai si pierdere de putere puteai sa suspectezi si injectoarele.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Am si eu o problema la passatul meu cu motor de 1.9, 131cp si anume faptul ca trepideaza motorul foarte tare,cand accelerez ,parca ar fi infundat ceva sau nu stiu si mi se aprinde martorul esp.Aveti ideea cam ce ar putea fi?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!