Jump to content

Probleme Cu Instalatia De Franare


alexandru16
 Share

Postare recomandată

Incep prin a spune ca sunt disperat mi-a mancat sufletul masina din semnatura nu o mai suport cred ca o sa ii dau foc . De vreo 2 saptamani a inceput sa mi se blocheze roata fata dreapta ( dimineatza cand plecam cu masina nu era nici o problema cand mergeam 10 15 km in general in aglomeratie incepea sa se blocheze fata dreapta si spate stanga putin cate putin si se intarea foarte tare pedala de frana ) Am schimbat garniturile la etrieri , i-am curatat ,i-am aerisit ,am schimbat garniturile si la pompa de frana lichidul si .... intre timp mi sa stricat repartitorul de greutate de pe spate pe care l-am anulat (nu cred ca e bine dar pe moment asta e ) Problema acum este ca nu se mai intareste pedala ori de cate ori as aerisii nu mai se intareste . Nu stiu ce sa ii mai fac .Mi-a mancat sufletul .

Spuneti-mi ce sa ii mai fac ca ii dau foc daca nu in prezent nu am frane si de 2 sapt nu am mai mers cu ea . (Am discuri si etrieri si pe spate )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    43

  • b-66-six

    17

  • floryn_zdv

    17

  • paul_ral

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primul rand ar fi bine sa incepi cu remontarea unui repartitor in stare acceptabila sau nou (dupa buzunar ). Apoi daca aerisesti si tot nu ai frana buna e indicat sa schimbi pompa de frana deoarece se ovalizeaza pistonasele din pompa si nu mai ai ce-i face :).

NEAPARAT foloseste lichid de frana DOT 4. Daca pui DOT3 sau altele se strica garniturile ( se umfla) .

P.S. Pistonasele cum arata la etrieri ( de pa fata , spate ) ? Furtunele de frana cum se prezinta ? Se mai intampla sa cedeze cauciucul in interior si sa se infunde furtunul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand..CALMEAZA-TE....apoi citeste in topicul deschis de mine acum vreo 2 luni sau altele in care te poti lamuri mai bine, oricum pe scurt..din propia experienta schimbatul garniturilor la pompa nu este o solutie buna....masina are ceva vechime si pompa este posibil sa se fi uzat si in al doilea rand garniturile care se fac in ziua de azi nu prea se potrivesc. O pompa noua costa 130 lei. Verifica placutele.... trebuie sa ai grija la modul in care sunt montate (la o roata sunt placute diferite ca forma..). Incearca sa faci aerisirea incepand de la pompa poi de la roata.Daca ai nelamuriri...gasesti id-ul meu si tel si etc in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta cu un repartitor ca la magazin este 500 Ron in medie ceea ce nu dau pe el mi se pare foarte scump .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la dezmembrari. din cite imi aduc aminte pe autostrada inainte de pitesti (km 90 cred) este un parc de dezmembrari. daca vrei iti dau nr de tel al unui tip care dezmembreaza G3 si G2, dar e in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceasta problema. Pedala nu se intareste si scapa usor in jos....

SCHIMBA pompa de frana. Din ce imi aduc aminte e sub 200 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal.am si io 1 intrebare. vreau sa schimb lichidul de frina si sa ii fac aerisire.are ceva de-a face cu abs-ul?Adica se poate intimpla ceva cu Abs-ul? Aerisirea se face normal ca la orice masina golf? masina este 1 VW GOLF III GTI ,2,0l.are si fata si spate discuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.am si io 1 intrebare. vreau sa schimb lichidul de frina si sa ii fac aerisire.are ceva de-a face cu abs-ul?Adica se poate intimpla ceva cu Abs-ul? Aerisirea se face normal ca la orice masina golf? masina este 1 VW GOLF III GTI ,2,0l.are si fata si spate discuri.

Nu e chiar la fel, daca iti intra aer in pompa de abs ai 2 optiuni, 1 aerisesti in zadar si nu o sa mai ai frane, pentru ca aeru nu iese din abs 2 ai noroc si iese dar trebuie sa aerisesti in nestire si cu motoru pornit , si cu el oprit, si apasand si brusc si incet pe pedala si asta iti spun din experienta, am avut un golf exact ca al tau tot din 95 :salut:, dar de ce vrei sa schimbi lichidu? e negru ? simti ca nu ai frane ?. Daca vrei cu adevarat sa faci asta mai bine o faci la Porsche, costa putin si e sigur, au un aparat special pt ABS

P.S Ordinea de aerisire este de la circuitul cel mai lung pana la cel mai scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana se schimba periodic, la un interval de 2-3ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de frana se schimba periodic, la un interval de 2-3ani

Adevarat, cartea asa zice dar daca nu ai probleme eu sint de parere ca nu trebuie umblat, s-ar putea sa schimbi mai mult de atat (etrieri, conducte, garnituri...), singura problema a lichidului in timp este ca ii scade punctul de fierbere si eu nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme din cauza asta dar ma rog... fiecare face cum considera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut ! Am o problema cu frana de mana dimineata...cand ii dau drumu si se misca masina se aude o bubuitura ,ce sa fie oare ? Sa fie din cauza la frig? Ingheata cablu ca la dacie ? Asta e prima "iarna" cu golful si nu stiu de la ce sa ma astept...Imi cer scuze daca am postat gresit,sper sa fi nimerit topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezlipesc sabotii de pe tambur. Incearca fara sa tragi frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar e normal sa se lipeasca sabotii de tambur de seara pana dimineata? Eu stiam ca asta se intampla daca sta masina mult timp (cateva saptamani) cu frana de mana trasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se lipesc in fiecare seara...asta am observat de cand a scazut temperatura afara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna nu`i indicat sa tragi frana de mana. Lasa masina intr`o viteza inferioara , vireaza putin volanul spre bordura ...si las`o asa. Nu conteaza ca`i Golf sau Dacie , inghetzul pune stapanire pe orice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Caddy nu am nici o problema cu frana de mana iarna.Cred ca e din cauza ca golful are frana pe tambur si cealalta pe disc...

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema de vreo 2 zile se aude un zgomot ciudat cand franez , ca un harait , sa fie oare placutele de frane uzate si se atinge metal pe metal sau sa fie alta cauza avand in vedere ca acum 2 zile am fost nevoit sa pun o frana brusca pentru a evita un accident ? multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un scartait la franare. Nu pot sa imi dau seama de unde se aude exact, cateodata am impresia ca pedala scartaie.... sunetul auzindu-se si cand calc pedala si cand ridic piciorul de pe ea. Ceva indicatii cum as putea localiza exact problema sau prin eliminare? Ce metode exista/sa folosesc. Orice sfat e bine primit. Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

->> Horatius

Schimbati placutele de frana...poti sa iti strici discurile daca mai mergi asa ! Am patito si eu dar le-am schimbat la timp,desi pe un disc se simt cateva urme mici.

->>Nykey

Aceeasi problema o am si eu...vezi ca a postat Danny78 un link cum rezolvi aceasta problema.Citeste topicul urmator !

Scartaie cand apas pelada !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
La mine se lipesc in fiecare seara...asta am observat de cand a scazut temperatura afara !

Salutare,

Se pare ca am si eu aceeasi problema, am lasat acu doua seri masina cu frana de mana trasa si dimineata cand sa plec se ridica de fund ca si cum era frana de mana trasa. Am verificat maneta si era moale asa ca am mai incercat sa o ridic si sa o las jos de mai multe ori, sa dau cu spatele si am reusit partial sa plec de pe loc, dar se simte ca e inca infranata. Cum as putea rezolva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine
Salutare,

Se pare ca am si eu aceeasi problema, am lasat acu doua seri masina cu frana de mana trasa si dimineata cand sa plec se ridica de fund ca si cum era frana de mana trasa. Am verificat maneta si era moale asa ca am mai incercat sa o ridic si sa o las jos de mai multe ori, sa dau cu spatele si am reusit partial sa plec de pe loc, dar se simte ca e inca infranata. Cum as putea rezolva problema asta?

Salut...la golful meu aveam aceeasi problema, din cauza ca pe capatul fiecarui cablu de la frana de mana burduful de cauciuc (care protejeaza cablul de umezeala) era spart.Cablul a ruginit si ramanea blocat.Le-am schimbat pe amandoua si acum totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine nu mai trageti frana de mana iarna,bagati masina in viteza si puneti o piatra la roata pentru orice eventualitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare !

am o nedumerire

am verificat acum 1 sapt discurile de frana , ambele roti fata

ce mi s-a parut suspect ca pe ambele discuri si stanga si dreapta era un fel de pata asemanatoare unui triunghi, de parca erau sgariate

amandoua aveau forma identica, de parca aveau model din fabricatie

asa ar fi normal?

sa fie fisurate cumva discurile de frana?

rog un sfat

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!