Jump to content

Modificare garda la sol pentru Fabia Combi


120 L
 Share

Postare recomandată

oricum sunt dotari optionale care sunt scumpe si altele care sunt mai convenabile dar PDG-ul nu e justificat decit daca se monteaza amortizoare si arcuri diferite fata de varianta normala.

Acum noi cei care deja avem varianta normala dorim sa aflam daca exista piese diferite la suspensie si daca putem sa le montam si la ce cost.

Da. Am inteles. Ma gandisem la montaj pachet drumuri grele la mine... Daca vrei sa vezi cum a aparut pretul de 131 in postul meu... Up!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 120 L

    15

  • BLiTZ

    4

  • B-40-YTD

    4

  • etec

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceva preturi la telescoape fata /spate puteti sa dati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatiile pe care le detin acum despre skoditele cu PDG imi confirma presupunerea ca au arcuri ceva mai tari iar asta impiedica "caderea' caroseriei prea jos in conditii de incarcare maxima dar si face suspensia mult mai dura.

In privinta amortizoarelor ele pot fi identice modelului normal iar preturi se gasesc pe magazinele on-line...e suficient sa cauti. ( ratacata)

O constatare la 21k: amortizoarele de fabrica ( nush ce marca sunt - Blitz poate confirma marca ) sunt uzate peste 50% ceea ce dovedeste calitatea slaba a lor. ( probabil le voi schimba cu Monroe pe la 30k )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am trecut de 41k si nu mi se par a fi uzate...cum ai observat tu asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la Cluj in parcarea de la Polus la caravana organizata de Unix. Aici sa putut testa sistemul de franare si suspensie gratuit. Dupa 46k km cu telescoapele originale cu care a venit masina eu am o medie de 65% eficienta in conditiile in care tipul care sa uitat pe foie zicea ca sub 30% e de inlocuit iar cele noi au o eficienta de 72 - 75 %. Deci eu zic ca cele stoc s-au comportat foarte bine. La fel nu stiu ce marca e dar avand in vedere ca masina a fost de noua 9600 euro la oferta nu cred ca au pus ceva foarte scump.

Modificat de BogdanOnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret amortizoare fata Sachs 260 ron /buc plus 50 ron manopera la Lugoj ....sunt pe gaz se comporta bine si masina s-a mai ridicat vreo 2 cm ca amortizoarele originale dupa cei 169000 km au fost praf.......acum alta viata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, toate skodele vin echipate din fabrica cu Monroe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt calitate slaba cele de fabrica...ale mele au peste 134.000km, masina rulata in RO de noua din 2001

Nu curg, nu bat, bineinteles ca nu sunt ca noi, dar inca mai duc. eu zic ca totusi sunt (sau au fost pe atunci) de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am trecut de 41k si nu mi se par a fi uzate...cum ai observat tu asta ?

Din "statistica"... :P

Sa explic putin: autoturismul nu mai este la fel de stabil pe drum mai ales la miscari de tangaj ( in comparatie cu primii 10k ).

Break-ul fiind mai greu si mai lung decit hatch-ul are un altfel de comportament...din cauza asta nu se simte la fel de bine la tine.

Teoretic stiu ca trebuie testat pe stand dar nu e cazul deocamdata.

Daca sunt marca Monroe probabil sunt din seria "for est"...caci nu am carat prea multi cartofi cu ea... :Driver: vorba lu sabo !

Dar ca sa revenim "on-topic" este imbucurator faptul ca arcurile sunt moi si totusi dupa 2 ani si ceva nu s-au lasat precum cele de Fiat Albea !!! garda la sol fiind aceasi ca la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Si eu as fi interesat daca se poate salta vreun pic Fabia Combi, ca iau la nivelat toate zapezile astea :rolleyes: La cei 100.000 km cred ca i s-or fi lasat suspensiile, nu ? Poate daca pun altele la fel dar noi o fi mai inalta, macar pentru o vreme ?

Modificat de gicaskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur la tine arcurile-s tasate.

Pui alte arcuri plus verifici si amortizoarele,bucsele.

Daca pui o poza din lateral iti pot spune daca e cazul pe ambele punti sau numai pe una.

Scutul fata e alta piesa care merita pusa si chiar sunt curios daca exista vreun skodar care a montat scut de la EURODEKA Brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o poza, poate se vede cum e cu garda la sol.

post-25351-1264930860_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai PDG stai bine pe fata.

Pe spate e putin lasata la "gol" si merita ceva arcuri noi ca nu-s scumpe.

Sa verifici pe stand si toate amortizoarele sa nu fie mai mult de 50% uzate. In caz contrar le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
vladut cristian

salutare, si eu am schimbat amortizoarele la skoditza mea, amortizoare fata-spate

amortizoare MAGNUM cod AGA010M (175x2 buc) pe fata si AGA008M (130x2 buc) pe spate + montajul 100 ron = cost total 710 lei.

inainte masina mergea ca o barca, iar la testul de amortizoare a fost 25-30 % fata si 15-20% pe spate, adica foarte instabila si slabe amortizoarele, de aceea am facut investitia

acum simt mult mai bine masina la mers, in viraje si la franare, adica sta foarte bine la drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Bun, si daca rezolvi trenul rulare fata, nu uita de trenul spate. Puntea fiind semirigida, niste amortizoare slabe iti pot da necazuri daca ataci ceva curbe mai tare si daca mai dai si de ceva denivelari mici in curbe: incepe sa topaie masina de spate de te sperii...! Cam asta este sfatul meu pentru suspensie.

Ca bine spuneai atunci !

Amortizoarele-s uzate 40% ( facut test pe stand ) si are un balans mai ales de cand cu arcurile de PDG...

Cum pe spate nu e bara antiruliu...am comandat KAYABA noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut Domnilor!

 

 

Revin de data aceasta cu o noua provocare pentru mine.

Inlocuirea suspensiei la Buburuza mea Skoda Fabia 1.4 AQW.

Suspensia actuala s-a inmuiat cam prea mult zic eu... se inclina pe curbe, la viraje mai bruste isi face balans etc si mam gandit sa o schimb cu o suspensie sport reglabila ce o am de ceva vreme prin pod. Acum ca a venit mult asteptata primavara am zis sa imi fac putin timp in zilele ce urmeaza si sa o schimb. 

 

Acum... cum nu am mai executat o astfel de "operatie"va cer voua ajutorul. De ce chei am nevoie? Am obs ca am nevoie de cheie torx pentru bieleta... si inca ceva, dupa montarea noii suspensii neaparat se face reglaj de unghiuri cadere/fuga corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus.

Sa inteleg ca tu vrei ceva de genul:

2wc0ak9.jpg

:winter: esti ambitios....

Pai ai nevoie pentru aceasta operatiune de o trusa de tubulare , o trusa de torx-uri, vei avea nevoie si de o trusa de triple square pentru capul surubului ce fixeaza fuzeta de amortizor:

15p3ma8.jpg

Banuiesc ca acel cap poate fi prins si cu o cheie franceza...

Ceva chei fixe pentru a demonta suportii care sustin furtunul de frana de pe fuzeta, un imbus de 19 (cred) pentru a demonta surubul planetarei, spray deblocare musai fiindca toate sunt intepenite pe acolo, si nu in ultimul rand un levier, un cric crocodil...sau o capra... :winter: parca asa ii spune la minunea aia din lemn...

Poti sa faci aceasta operatiune pe aceasta varianta ,,scurtata" nitel, dar te vei cam chinui:

vo0jzm.jpg

Sau demontezi si etrierul, discul de frana, suruburile pivotului (sa fie libera fuzeta) si va fi nitel mai usor de scos intreg ansamblu.

Decizia iti apartine. Succes.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am si eu nevoie de o parere din partea voastra.

Mai precis, masinii mele i-au fost schimbate amotrizoarele pe fata si arcurile pe spate (amortizoarele pe spate a spus ca "mai merg") iar de atunci masina este mai ridicata de fata...

 

Va rog sa imi recomandati un tip de amotrizoare ptr spate, mai bun, astfel incat  Fabiutza mea sa isi mai poata ridica putin fundul ptr ca este tare urata asa... sau trebuie facut altceva?

 

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu reply poate putin off topic.... referitor la sistemul de franare pe fata trebuie schimbate discurile si ma gandeam sa ii pun unele ventilate/perforate, am auzit ca diferenta de pret fata de unele normale nu e foarte mare si ma intrebam daca aveti ideea de unde as putea da o comanda pe net de niste ventilate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta topicul de frane...nu e greu gasibil.

 

mac_cata: Ciudata treaba la tine. Cred ca arcurile spate pe care le-ai schimbat nu se potrivesc cu ce-ti trebuie...ori sunt vechi.

Eu unul am pus arcuri de PDG mai demult si e ridicata fain.

Ce model ai de caroserie ?

Amortizoarele nu tin caroseria ci arcul. Ele au rol doar pentru stabilitate si amortizare socuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mac_cata

Pe fata ai schimbat doar amortizoarele sau si arcurile? Daca ai schimbat si arcurile vezi daca erau cele potrivite.

Daca ai schimbat doar arcurile de pe spate sunt cateva optiuni:

1.Ai cumparat alte arcuri decat alea care trebuia

2.Ai arcuri sport

3.ai pus arucuri vechi care probabil erau mai tasate decat ale tale

 

Daca e foarte enervant gasesti in comert tampoane pentru arcuri pe care le poti pune la arcurile de pe spate dar iti recomand sa vezi care e buba acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

care este dimensiunea la triple square pentru capul surubului ce fixeaza fuzeta de amortizor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M16 SAU M12?



intreb pentru ca a venit timpul sa le dau si eu jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!