Jump to content

Switch usa - probleme


ovidiubest
 Share

Postare recomandată

Nu inteleg ce senzor in plafon este responsabil...din ce inteleg eu switch ul dreapta este mort si trebuie schimbat iar la sofer iti face figuri cand si cand. Sfatul meu este sa dai jos ambele broaste pe fata, schimba switch-urile,refa lipiturile si curata si motorasele daca tot umbli. A fost cea mai mare prostie sa cumperi broaste din dezmembrari fara ca acelea sa fi fost revizuite anterior montajului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune un coleg unde imi pot repara si eu switchurile portierelor in Ploiesti.Multumesc anticipat

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am rezolvat problema cu switch-urile.Am avut un drum pe la Bucuresti si m-a ajutat @kelu cu repararea lor.Mii de multumiri pe aceasta cale.

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai postat intr-un loc insa cred ca aici trebuia.nu mi se aprinde lumina din usa stanga spate cand deschid portiera.la celelalte nu am probleme.becul l-am verificat  si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch ul defect. Deminteaza broasca si fa-i o revizie ca la carte cu switch lipituribsi motoras curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat switch-ul ieri dupa masa. Cel de pe masina tot Burgess era.

M-am chinuit cred ca 2 ore sa pun butucul la loc, deoarece pe interior este un inel prin care trebuie sa intre acesta.

Cand il puneam tot pica, am desurubat acel surub care culiseaza pe acel inel si intr-un final am reusit.

Am montat toate cablurile, geamul l-am pus la loc, am verificat deschiderea ciocului din broasca cu usa deschisa daca lucreaza si de pe interior si de pe exterior, si toate au fost ok. Am pus masca finala, becul din usa era aprins, buzzerul bordului se auzea.

Multumit 100%.

 

Acum am inchis usa si surpriza. Nu se mai deschidea deloc nici de pe exterior nici din interior.

Sa mor de nervi. Am tot lasat geanurile jos din cheie, am tras de ambele clapete si din interior si din exterior si nimic. Am incercat sa invart din cheie si nimic. Numai puteam intra in masina pe partea soferului.

 

La un moment dat butucul exterior prin care intra cheia, a iesit cam o jumatate de centimetru.

M-am gandit eu ca daca trag de el afara sigur reusesc sa intru in masina. Stiu o faza cu hotii de pe la Bulgari ca intrau in masini scotand acest butuc.

Mi-am luat inima in dinti si l-am tras afara... bineinteles ca inelul acela de mi-a mancat 2 ore din viata a picat in usa.

Hopa... s-a deschis usa la tragerea de maner. Intr-un final mi-a iesit si manerul cu totul, si inca o garnitura de plastic care vine sub el si butuc pe exteriorul usii.. Aceea nu s-a rupt, dar parca nu mai sta cum trebuie la tragerea manerului pentru a deschide usa. Probabil se va fixa la loc si la introducerea butucului impreuna cu manerul.

 

Am scos din maner acel plastic mic cu sarma de vine din broasca (nu stiu cum sa ii spun), care intra in caneurile manerului si l-am tras pana la maxim spre exterior si l-am infipt acolo. Am inchis usa, iar nu se mai deschidea.

Am scos iar acel plasic si l-am bagat cam pe la jumatate si iar merge sa deschid usa. Am lasat-o asa toata noaptea pana astazi la momentul scrierii acestei postari, cu butucul scos din ea. Sunt la tara si nu m-am ferit de hoti cu masina in curte trasa la 10 m de strada. Ma rog, asta e alta problema.

 

Faza e ca trebuie sa dau din nou totul jos si sa fixez acel inel, care dupa 2 ore m-am prins cum trebuie pus.

 

Totodata traiesc cu frica ca iar o sa le pun toate la loc si la final nu o sa se mai deschida usa.

Nu ma asteptam sa intampin aceasta problema. Am stat cred ca vreo 3 ore pe langa masina aseara :(

 

Am incercuit cu rosul acel plastic care intra in manerul usii. Asta trebuie bagat cam intre jumatate si maxim. La maxim daca e tras si bagat usa normal se deschide prea usor la tragerea usoara a manerului.

post-46865-0-76319800-1382768013_thumb.j

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai trage de cablul cu capat de plastic.ala vine pus pe caneluri cat este lungimea lui nu trebuie tensionat.acolo e smecheria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu m-am incumetat sa ma apuc ca nu ma pricep si de accea azi ma intalnesc cu cineva care a mai schimbat switch uri..tocmai pentru a evita situatiile astea frustrante ca repari ceva si nu mai merge altceva.am mai avut si eu tentative din astea si m-am lecuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut - trebuia sa ma suni si o rezolvam prin telefon.

 

Iulian - nu alegea calea cea mai usoara.... ci fa toti pasii, cand desfaci yala- refa si lipiturile, curata si colectorul motorasului. Altfel, iti garantez ca in ceva timp, desfaci iar acolo.....

 

DIY-uri aveti puse mai multe, care sa va ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o azi cu un electrician de la mine din oras.switch ul era dus si si lipiturile reci (care la prima vedere pareau ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florine m-am gandit sa te sun, dar am zis sa incerc sa fac asta singur.

Am inceput de la maner care avea probleme, in sensul ca daca era tras spre exterior nu mai revenea la loc.

Am stat cred ca 30 de minute pana sa rezolv problema. Am desurubat surubul de sub maner care tinea toata consola interioara a usii in care se prindea manerul pentru a fi automat tras spre interior odata ce trageai de el afara.

Acolo m-am prins cum lucra acel mecanism, am reusit sa prin manerul la locul lui si a urmat procedura cu butucul.

Inca 30 de min. am stat langa masina sa vad cum sa reusesc sa prin inelul dupa cei 3 dinti de la butuc odata ce invarteam de surub. Surubul intra pe un sant de la inelul respectiv si trebuie strans  cam 3-5 mm maxim, nu pana la maximul rotatiei surubului, deoarece acest surub sare de pe santul inelului si se reazama pe marginea lui. Daca se intampla acest lucru, cum mi s-a intamplat mie ieri seara, odata ce manerul usii era tras spre exterior, butucul nefiind bine prins iesea cam 4-5 mm din broasca (usa) si nu era bine.

 

Prindera butucului ieri seara am facut-o pe bezna cu becul de pe colt la casa aprins si o coaja de lanterna cu neon alimentata de la bricheta masinii. Va dati seama ca nu vedeam mai nimic. Numai pe bajbaite...

 

Am prins acel plastic cu fir cam pe la jumatatea manerului (m-am uitat la usa din spate ca era mai aproape sa vad cam pe unde era prins). Am verificat tragera manerului si butucul nici nu se mai misca macar 1 mm spre exterior. Le-am pus toate la loc si mi-am luat inima in dinti sa inchid usa :D

 

Am inchis-o si m-am gandit ca gata e. Iar trebuie sa inventez ceva sa o deschid, gandindu-ma ca butucul acum nu mai iasa :)

 

Surpriza usa se deschide normal si se inchide la fel de bine.

 

Vreau sa precizez ca azi dimineata, usa nefiind cu butuc in ea, deschizandu-se, am constatat ca becul din usa nu se aprindea. Am apasat inca odata pe butonul de deschidere de la cheia briceag si becul s-a aprins.

 

Numai retin procedura care i-am facut-o de moment dupa reapasarea butonului de deshidere din cheie, dar stiu ca am mai facut asta mai demult si a inceput masina sa claxoneze singura. Stiu ca asta facea cand nu lucra switchul, si deschideai usa inchisa din telecomanda cheii si se dechidea ca nefiind inchisa  Ceva de genul....

 

M-am cam speriat stiind ca schimbasem swithc-ul cu o zi mai devreme.

Oricum acum toate merg ok. Pe la 3-4 dupa masa am bagat testerul pe ea. Mi-a dat cateva erori, cu pompa de motorina care intre timp am schimbat-o si eroare pe usa soferului. Le-am sters pe toate si astept ziua de maine sa vad daca la rece becul usii se mai aprinde. Aici nu am inteles cu lipituri la rece. Unde se refac acestea ca firele care intra in switch si in broasca nu se vad capetele. La mine pareau toate ok si nu am mai facut acest lucru. In afara de curatat broasca de praf si mizerie pe toate colturile interioare si exterioare nu am facut nimic. Oricum broasca mea are si o carcasa de plastic exterioara ca o protejeaza cat de cat de scurgerile de apa de pe cheder si alte gunoaie....

 

Acum, sper sa ma tina, daca am probleme revin aici.

 

Stima :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cineva din constanta care schimba aceste swich-uri?si daca da cat costa per usa ?cu sau fara piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci hai sa postez aici si sa nu incarc topicul dedicat "Inlocuire Senzor Unghi Volan - Bec Esp Aprins"

 

Repet ce am scris acolo:

 

I-am dat iar o scanare totala si a aparut alta eroare privind modulul din centralizare.

 

Nici nu au trecut 2 zile de cand am schimbat swithcul din broasca si acum apar noi erori :(

 

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
            27-00 - Implausible Signal

 

Deja ma dispera :(

 

Rezultate Ross-Tech:

 

 

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220): Implausible Signal Possible Symptoms

  • Door Locks not working properly
Possible Causes
  • Wiring/Connectors from/to Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) faulty
  • Voltage Supply for Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) faulty
  • Door Lock Mechanics are stiff/partially seized
  • Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) faulty
Possible Solutions
  • Check Wiring/Connectors from/to Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
  • Check Voltage Supply for Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
  • Check Door Lock Mechanics/Operation
  • Check Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

 

 

FLORIN a zis:

lipiturile de pe placa yalei....

 

 

 

Bun, acum sa scriu la subiect...

 

Deci, azi dimineata la ora 7.45 am deschis usa din telecomanda, am tras de usa si stiind prin ce am trecut, am cascat ochii direct pe becul din usa.

Surpriza, era stins :(

 

Am mai apasat odata pe butonul de deschidere al telecomenzii si s-a aprins.

Toata ziua astazi am mai deschis masina de vreo 10 ori, caldura fiind afara becul se aprinde mereu.

Banuiam ca la frig face figuri, dar nu inteleg de ce.

 

Acele lipituri de pe placa nu ca nu as sti sa le fac, dar sincer va spun ca mi-e frica sa desfac broasca. Am mai desfacut una acum 2 ani, de pe fosta masina, ca sa vad ce e in ea, si mi-au sarit zece mii de arcuri si rotite.

Iar ca sa le pun la loc, nu stiu.

 

Daca e cineva dispus in Tg-Jiu sa ma ajute sa fac si asta, as fi tare multumit. ma refer la o persoana care stie sa desfaca broasca cu grije si sigur pe el.

 

De ce trebuie refacute aceste lipituri? Sunt dezlipite firele de pe placa si nu ating cum trebuie ? S-au dezlipit de la socurile usii, de umezeala? Nu ar trebui, desi se intampla mereu asta. De aia e boala lor.

De ce becul din usa se aprinde numai cand e cald tinand cont ca switchul este nou si schimbat asa cum am vazut in filmuletul lui FLORIN. E schimbat cu grije, e prins bine, nu are joc.

 

Chiar nu ma asteptam sa primesc eroare dupa toata munca depusa de mine. Macar am invatat tot mecanismul usii. Stiu fiecare obiect si mufa cum se desface si cum se pune la loc. Mecanismul manerului din usa care tragi de el, prinderea cu grije a butucului pe acel inel cu caneuri... etc :P

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde cand e cald pentru ca ai lipituri... reci. :)

Aliajul ala de lipire are un coeficient de dilatare termica diferit de coeficientul pinului sau al pad-ului de lipire. Asta inseamna ca dupa multe cicluri de incalzire/racire apar mici fisuri in lipitura care cu timpul se alungesc pana cand intrerup contactul electric. Cand e cald afara, aliajul se dilata si iti asigura un oarece contact.

 

 

post-27999-0-25906600-1383048964_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, eu ti-am zis.... cand dai jos yala, schimbi switch-ul, refaci lipiturile si cureti colectorul.... ca sa nu mai desfaci si alta data.

 

din pacate, Ionut... trebuie sa o desfaci iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robotelu aia cu rosu e lipitura "rece" cum ii spuneti voi ? Pai si ce mama masii nu face contact acolo ? Din tot cositorul ala de deasupra si ala care este mai jos, tot atinge 1 mm acolo :)

 

@Florine cu cea mai mare placere desfac totul in afara de broasca. Am mai zis ca am mai desfacut una acum 2 ani, si mi-a sarit un arc care l-am desfacut prima data, nu am mai reusit sa-l pun la loc, si m-am apucat sa o desfac pe toata. Cand am vazut eu cate rotite sunt pinea, scripeti, motoras, etc. m-am lasat pagubas de atunci si nu mai m-as apuca de alta.

 

Azi un coleg de servici a venit langa masina mea, si m-a intrebat daca se aprinde becul din portiera :) Are tot variant ca a mea dar ALH.

Cand i-am explicat prin cate am trecut in 2 zile, i-am zis ca i-o fac eu sau ii explic ce trebuie sa faca :)) A fugit cand a auzit cat are de munca...

 

Deci daca e cineva din Tg-Jiu disponibil, sa-mi refaca lipiturle, il rog sa ma sune pe nr de telefon din profil.

Daca nu, o sa il intreb pe baiatul care mi-a reparat testerul, poate se baga el. Doar sa ma duc eu cu broasca la el :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi de suferinta! Saptamana trecuta am reusit (dupa circa 6 ore de munca si nervi nervosi) sa rezolv inchiderea pe stanga spate la golful meu variant, AXR! Simptome: usa se inchidea si se deschidea(bloca/debloca) numai cand vroia ea iar atunci cand functiona se auzea un zgomot la broasca, ca un harait... Dupa multa documentare pe net, imprumutat chei, mi-am luat inima in dinti si am purces la treaba. Cel mai mult m-am chinuit cum sa scot broasca de dupa sina pe care culiseaza geamul, dar pana la urma, cu ceva japca am reusit. Dupa ce am desfacut broasca (care nu e asa de complicata zic eu) am refacut lipiturile de pe placa, mai mult de siguranta si i-am facut cateva teste, cu broasca mufata la cablajul din usa. Am stabilit ca motorasul e buba, dar cum sa-l desfac sa curat colectorul??? Cu o surubelnita subtire, care m-a si muscat de degete de vreo cateva ori, am incercat sa indrept cele doua gheare ce tin capacul cu lamelele de la colector, dar nici chip de reusita... pana la urma tot japca a servit si asta de l-am scos de acolo, am curatat colectorul finut cu un cutitas dupa care operatiunea inversa la montare. Acuma merge brici, fara pic de zgomot. Maine as vrea sa ma apuc sa schimb switch-ul la cea din fata, tot pe stanga, caci nu mi se mai aprind lampile cand deschid usa, lampa rosie din usa si nu mai chitaie buzzerul cand uit luminile aprinse. Am achizitionat switch-ul, saia burgess, de la Adelaida, cu 18 lei, numai ca are 3 picioruse si nu stiu unde vin lipite cele doua fire. Cine a facut o astfel de operatiune il rog sa-mi spuna si mie, sa n-o iau pe dibuite si sa ard ceva pe acolo! Banuiesc ca broasca din usa fata nu difera cu mult de cea de pe spate, asa ca m-as baga sa o desfac sa refac lipiturile, tot pentru siguranta, ca tot desfac usa! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Albastru pe mijloc si rosu pe unul din celelalte doua eu il pun pe pinul de sub butonas, cel csre este la distanta asimetrica de celelalte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc kelu pentru informatie, e bine de stiut pentru viitor; am scapat nesperat de ieftin/usor cu switch-ul de pe fata, max. 2 ore de munca, fara bataie de cap. Se dusese tamburusul din capacul vechiului switch, asa ca am preferat sa schimb respectivul capac cu cel de la noul switch, am reusit sa salvez chiar si piciorusele care il tineau pe vechiul legat de carcasa broastei, dupa care l-am "miruit" binisor cu niste poxipol, sa nu cumva sa-i vina niscaiva idei nastrusnice de a pleca de la locul lui... Mi s-a parut mult mai usor la usa de pe fata, cu toate ca sunt mai multe fire si mufe de dezlegat-legat! In concluzie, am lumina in masina cand deschid portiera, se aprinde lampa din portiera si cel mai important, zic eu, bazaie bazaitorul cand uit luminile aprinse( nu ma mai atentioneaza colegii la munca din pricina asta)! Sunt foarte multumit de aceasta realizare si tin sa multumesc tuturor colegilor care si-au spus parerea legat de aceasta problema, ca daca n-aveam de unde ma informa, nu ma bagam sa desfac si sa fac singur, dadeam niste banuti la baietii care stiu! Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am si eu o problema cu switch-urile asta ...(portierele fata), 
Cine ar putea sa ma ajute si pe mine in Ploiesti sau Targoviste?

Va Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este cineva in locatiile indicate de tine. Cauta in aria prestari servicii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!