Jump to content

Switch usa - probleme


ovidiubest
 Share

Postare recomandată

Casetofonul nu e cel original asa ca nu cred ca e vreo problema.Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimb si eu switch-ul si am nevoie de experienta celor ce au mai facut-o si a celor ce le folosesc :)

Cat de bine functioneaza un switch la o temperatura sub cea indicata de producator?

post-32130-0-44703300-1298017498_thumb.p

post-32130-0-40759500-1298017507_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am switch-urile schimbate de peste 2 ani , in acest timp (iarna/vara) nu am avut probleme cu ele sa-mi ramana blocate , inghetate , etc . Am prins temperatura de -20 iarna si vreo + 38 vara si mentionez ca switch-urile nu au fost cele de 10-20 lei bucata ci mai ieftine.

Producatorii nu cred ca dau chiar valorile extreme , mai lasa si ei o marja de eroare in +.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur - ca sa nu ai ce sa comentezi, in cazul in care crapa...oricum, la -10 grade, -20, nu are ce crapa in el, daca totul e ok.

Asta se poate intampla, in cazul in care switch-ul este obosit (foarte vechi), are deja fisuri in plastic si cedeaza cand e foarte frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are o picatura de apa pe tzumburus si ingheata, va crapa sigur, indiferent de cate grade cu minus sunt. nu degeaba problema la switch apare cu precadere iarna. si nu tine numai de batranetea lui ci pur si simplu cate zile are, avand in vedere ca sunt masini din `99 care nu au nicio problema si sunt masini din 2008-2009 carora le pica switch-ul.la saia burgess se rupe garnitura de plastic sau se toceste/rupe tija, iar la cele de 1 leu oxideaza contactele. fie din cauza condensului, fie din cauza ca intra apa pe la chederul de la geam si se prelinge, insa asa cum am mentionat si mai sus,inainte de montaj daca se umple switch-ul cu ulei de mecanisme fine si apoi se lipeste, nu mai apare nicio problema. si indiferent de switch, nu etansati cu silicon care are in compozitie acid acetic, pt ca acesta ataca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, daca intra apa peste ele....s-au dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti,

nu am gasit alt topic despre butonase si switch-uri de pe usa asa ca va inrtreb si eu ceva:

de ce butonasul de pe usa soferului care blocheza geamurile de pe spate nu mai sta apasat?

are ceva arculete inauntru care ar fi putut sari si s-ar putea repara sau trebuie schimbat cu totul?

multumesc mult si asstept sfaturile voastre!

post-83562-0-01176200-1298043455_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Din pacate nu ai ce sa-i faci , iar daca vrei sa-l faci functional trebuie sa schimbi tot .

Modificat de aurelian08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reparat acel buton de blocare a geamurilor spate am scos acel capac negru de pe el si l-am incazit turtindul putin ca sa il fac sa agate. Daca il demontezi si ai un pic de indemanare se rezolva usor. Sucees

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel buton are o mica pargie metalica inauntru care, ori e sarita, ori s-a rupt partea de plastic in care agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult baieti pt raspunsuri

n-am avut rabdarei am desfacut si eu butonul si am vazut care e mecanismul.

nu al bundy disculetul acela cu ax nu era sarit.

se pare ca dorin10CYR care a rezolvat problem are dreptate pt ca si la mine capacul de la buton pare a fi putin bombat in spre ext in zona unde axul acela mic metalic culiseaza, iar canalul nu pare a fi stricat.

dorin10 CYR cu ce-ai incalzit pentru ca vreau sa incerc si eu?

cumva cu feonul sau deasupra la o flacara?

astept raspunsul tau dorin10CYR si va multumesc inca o data la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare de incepator: La Bora Variant toate switch-urile de la usi si portbagaj sunt la fel? Adica daca desfac o yala si vad tipul switch-ului, pot sa iau la fel si pentru celelalte?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La usi sunt toate la fel , la portbagaj din cate stiu eu (nu am schimbat niciodata) difera de cele de la usi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este bora variant merge sa pui acelasi switch ca la portiere.in cazul masinilor sedan(bora,passat) nu se potriveste.in rest...golf,polo,lupo,audi,passat etc etc este acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat astazi si eu cu switch-ul de la portbagaj. Se pare ca au mai fost astfel de probleme si la vechiul proprietar fiindca yala a trecut prin mana unui mester. Era taiata yala sa poata fi scos switch-ul, si pus un alt tip de switch prins in niste gauri chinuite...

Era dezlipit un fir de la switch. Le-am lipit pe amandoua sa fiu sigur, am montat si merge. O sa trebuiasca sa vad si usa de la sofer.

Multumesc pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutatima cu un sfat, cum sa fac sa repar portiera stanga-spate la un golf 4, portiera care sa blocat inchisa, si nu o mai pot deschide. precizez ca nici butonul de pe usa(la interior) nu se lasa in jos, parca ar fi un arc carel impinge in sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a blocat actuatorul din broasca care misca angrenajul sa descuie/incuie portiera. trebuie data jos fata de usa prin interior, tabla cu macaraua si apoi, cu mufa bagat in broasca si in motorasul geamului, stai cu cheia in mana si cu o mana apesi in continuu pe descuiat si bati cu ceva nu foarte dur in broasca pe interior.carbunii motorasului nu mai fac contact, dar poate ai noroc si batand in el face macar o cursa cat sa deblochezi portiera.dupa ce ai desfacut-o, desfaci motorasul si cureti colectorul cu hartie abraziva de granulatie fina si ar trebui sa mearga.

ATENTIE- este posibil sa bati in motoras degeaba si sa nu mai mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mai bine de 1 sapt mi-au venit switchurile.Cam micute, ma asteptam sa fie mai mari.Cel putin in video asa pareau. Sunt cele postate de kelu.

Ziceati ca la benzinare problema e mai mare ca atunci cand deschizi usa se face presiunea in pompa de benzina.Stiu ca se auzea inainte un zgomot, dar , acel zgomot se aude si cand pun contactu. Ii altceva sau are acelasi rol, un fel de backup?Mai pot amana reparatia pana strang ceva bani de manopera sau se incalzeste sa fac singur?

Multumesc :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a blocat actuatorul din broasca care misca angrenajul sa descuie/incuie portiera. trebuie data jos fata de usa prin interior, tabla cu macaraua .

cum dau fata de usa jos??? ca e inchisa usa!!! eu stiu ca sunt 2 suruburi jos la usa, dar nu am acces la ele cu portiera inchisa, nu? ajutatima cu niste poze care are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa le desfaci si nu ai avut loc ? La Passat e unul singur si ai acces la el, si cu usa inchisa.

La Golf 4, ai doua suruburi in maner, si 2 sub usa - verifica, ca sigur ai loc, printre fata de usa si cheder. Te inghesui cu o combinatie de chei, tragi sezutul banchetei....sigur gasesti o solutie la fata locului.

post-30007-0-99096100-1298305280_thumb.p

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ai luat poza? trimite mai mult daca ai( explicatii, etc) am adresa de mail la profil

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!