Jump to content

Switch usa - probleme


ovidiubest
 Share

Postare recomandată

Salut,


 


la un Golf 4 Variant, la usa spate stânga, pentru a demonta yala, in vederea reconditionarii, este nevoie si de


demontarea ghidajelor geamului sau se poate scoate yala pe lânga ele.


Am vazut un clip, pentru Passat B5.5 berlina, in care prezentatorul a scos si geamul si ghidajul din spate al geamului+cheder si abia dupa aceea a scos yala.


Mentionez ca am la activ 2 interventii cu succes (lipituri / switch / colector motoras / gresare parte mecanica) la un Golf 4 Variant usa fata pasager si la un B5.5 Variant, usa fata sofer.


La acelasi Golf 4 Variant, este nevoie de interventia la usa spate stânga si nu sunt lamurit pe deplin daca este suficient


daca scot tabla cu macaraua ( demontare cabluri + butoiasele ce tin geamul, ridicare/fixare geam) sau trebuie mers mai departe cu demontatul ghidajului din spate al geamului pentru a scoate yala.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da din pacate este necesar indepartarea ghederului si al ghidajului, altfel nu reusesti sa ajungi la yala.

 

Ai aici un link cu un clip video de Stuzman52 care desface usa din spate cu detalii si explicatii: https://www.youtube.com/watch?v=9uRW_kKP0us Are mai multe parti (pana la 7).

La partea a 2-a: https://www.youtube.com/watch?v=REdM4ouyk0Q la minutul 6 e mai simplu daca iei o tubulara de dimensiune mai mica si bati usor cu ceva pana cad sigurantele in spate in interiorul usii , le scoti ulterior.

Si aici inca una de la Thomas Exovcds: https://www.youtube.com/watch?v=GN9xPsURWBY Aici e mai rapid,lucreaza in graba si nu e imagine atat de clara si detaliata dar in principiu daca in mare stii unde si ce se desface te prinzi repede.

Bafta la mesterit.

 

P.S. atentie la suportul de yala, sa desfaci prima data suruburile de la yala ca stuzman nu a stiut de ele si a rupt suportul.

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se da ghidajul jos pentru a scoate broasca de pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca te chinuie un pic la scos, dar ai loc - trebuie sa desfaci cele doua suruburi de la ghidaj - unul pe lateralul usii, unul pe interior  (sunt sub capacelele de plastic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ati reusit?? Eu n-am putut sa scot geamul fara sa scot ghidajul. Si fara sa dau jos geamul n-am putut sa scot panoul desi am desfacut toate clemele ce tin cablajul.si as fi avut loc. Ceva nu lasa , si ma gandeam ca e de la ghidaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa scoti geamul... merge si fara - desfaci suruburile, dai un pic in lateral ghidajul si iese yala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na sa-mi bag picioarele, si cat m-am chinuit pana am scos si am pus inapoi geamul.  :vaidecapulmeu:  :grrrrrr: Mna bine de stiut, ms baieti.

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna   am si eu o  mica problema        usa stanga spate   imi dadea eroare pe test cu vag   se comporta in urmatorul fel ; se inchide , se deschide , se cupleaza alarma, deci totul normal.

doar ca cu motorul pornit inchid usile pe dinauntru usa stanga spate se deschide si de afara cu toate ca e inchisa din inauntru

alta problema e ca daca las becul de deasupra usi , stanga sau dreapta nu conteaza, aprins pe manual când inchid masina porneste alarma

am desfacut incuietoarea si erau 2 contacte dezlipite  am refacut lipiturile si am montat totul sperând ca merge dar nu sa remediat decat deschiderea  usi de pe dinafara cu motorul pornit si inchise usile pe dinauntru

a mai ramas alarma care porneste daca las unul sau amandoua becuri  de citit cum se mai cheama

daca ma puteiti ajuta apreciez gestul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca acum din punct de vedere mecanic usa functioneaza normal.Daca tot ai desfacut-o trebuia sa reconditionezi yala (refacut toate lipiturile,schimbat switch,curatat collector motoras).Pune VCDS pe ea si vezi cum se comporta si din punct de vedere electronic,intri in blocurile de masura si vezi daca masina vede usa ca inchisa/deschisa in functie de situatie sau daca are stocate erori.Ai alarma AM sau senzori de perimetru interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai aia e ca se comporta si din punct de vedere electronic bine

pentru ca daca pun alarma cu usa deschisa nu clipesc avariile daca e intredeschisa la fel

inchid usa se stinge becul de deasupra usi dacao o deschid se aprinde

eu banuiesc ca are eroare in memorie si trebuie sa le sterg din calculator

nu are nici un senzor si are doar alarma originala pe clanxon

acum trebuie sa merg la mecanic sa stearga erorile vechi si sa vad daca reapar

in schimb am verifica toata yala si bineinteles ca cu ocazia aia am refacut toate lipiturile chiar daca de obicei fac probleme doar cele 4 langa mufa

micro intrerupatoarele  au fost ferificate cu aparat de masurat si toate se comporta bine

iar coletorul este curat toata yala nu avea gram de praf

am verificat si micro intrerupatorul de pe yala din partea mecanica cel care ,,citeste,, usa inchisa sau deschisa si isi face datoria

astept diagnoza si sa vedem daca stergand eroarea mai apare

cu toate ca un mecanic a zis ca tipul asta de erori daca se rezolva problema se sterg nu le memoreaza sau cel putin nu mai afecteaza buna functionare a sistemului de inchidere

multumesc de ajutor totusi daca cineva a mai patit asa ceva astept sfaturi

 am mai avut probleme cu usile dar sa porneasca alarma daca las lampile aprinse in interior asta e noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu usile inchise, verifica in blocurile de masura de pe 46-confort - daca iti arata vreo usa deschisa, capota, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sfat   proba asta trebuie facuta pe calculator nu ?

o sa incerc sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sfat   proba asta trebuie facuta pe calculator nu ?

o sa incerc sa vedem

 

VCDS, VAS, ODIS... sau alt tester compatibil. Intrati in 46- modul confort - si in blocurile de masura o sa vezi starea usilor, capota, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu problema legat de lumini, initial nu imi functiona switch-ul din usa soferului si din cauza asta am ramas odata cu luminile aprinse si n-am putut porni motorul seara dupa munca, in fine, am cautat pe aici pe forum si am gasit tutorialul cu schimbarea switch-ului, l-am schimbat cu unul saya burgess(partea de deasupra aia cu butonul) am refacut lipiturile din partea electronica, am pus la loc si totul a functionat fix 2 zile, dupa care iar a inceput sa faca figuri, in sensul ca cand merge cand nu, am dat jos panoul de pe usa soferului si am observat ca daca deconectez mufa din lampa de pe usa merge perfect switch-ul, adica cand deschid usa se aprind luminile din plafon iar cand inchid se sting, am incercat sa vad dc e vreun fir rupt in burduful ala dintre usa si stalp si totul pare a fi intact.are cineva vreo idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica in blocurile de masura, cu VCDS-ul, daca lucreaza normal. Daca lucreaza normal, scoate lampa de la cealalta usa si vezi daca lucreaza normal cu ea.... daca da, vezi ce este cu dioda din lampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu lampa de la cealalta usa am verificat si face la fel, ba chiar am mutat lampa din usa soferului in usa pasagerului si merge fara probleme.

 

ramane sa incerc sa-i fac o diagnoza cu VCDS, si revin cu noutati.

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua,mă confrunt şi eu cu vesnica problema a switch-ului ,de unde se poate cumpăra această piesă păcătoasă,vă mulţumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comanda la www.tme.eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni,

 

Ieri am schimbat si eu switch-ul de la usa soferului.N-am avut exact ca si cel original dar am adaptat chinuit unul tot profesional.In fine,problema nu e numai swich-ul,desi se uzeaza capul care basculeaza contactul,se mai uzeaza si cama din plastic care-l actioneaza si face in sant in ea,deci sansele de functionare pe timp lung, chiar daca pui un nou switch, sunt practic nule,e frectie la un picior de lemn,satisfactia e doar pe moment,dupa acteva luni iar aceiasi problema..Facusem si poze daca este cineva interesat.N-am mai pus switch identic,am pus unul care are acel varf mai lat si practic calca mai bine pe cama si nu e influientat se acea uzura a camei.Acea cama care e din plastic si practic e o protectie ce acopera un metal,poate fi disponibila ca si piesa schimb?

Am cautat pe site-urile de vanzari si am gasit toata broasca cu tot cu switch noua la 129 ron cu garantie 18 luni.A schimbat cineva???Au fost probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broasca la 130 lei e china si iti va face o gramada de probleme fiind facuta pe genunchi. Inelul de incuiere de care vorbesti nu se gaseste ca piesa de schimb. Fie cumperi din dezmembrari o broasca OEM cu inelul intact, fie decupezi zona afecatta de cauciuc si lipesti usor marginile sa nu se mai umfle, fie incalzesti inelul tau si unifotmizezi cauciucul. Orice varianta doar nu broasca de 130 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o adaptare care face ca reparaţia să  nu fie frecţie la picior de lemn. Ţine de mai bine de 2 ani

post-40889-0-80742400-1444570585_thumb.j

Lamela am pus-o de la un switch chinezesc de 2 lei pt că nu am găsit la momentul ăla V4NCT7-Y1 sau  V4NST7Y1UL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles esentialu...

E frectie ce spui acolo.Am o gramada de switch-uri profesionale,lucrez in automatizari.Ideea e ca deageaba pui switch-ul daca nu schimbi cama respectiva.Oricum switch-ul care l-ai pus tu acolo nu-l poti fixa in veci ca nu reusesti sa-l potrivesti asfel incat sa inchida contactele corect deoarece nu ai gauri la inaltimea respectiva si iar revii la improvizatii.

Si eu l-am prins pe al meu cu coliere in gauri deoarece gaurile din swich erau in alta directie.L-am ales pe acesta deoarece comutatorul era destul de lat si acoperea zona cu uzura.Nu au putut si cei de la vw sa puna si ei ceva ca ulterior il poti schimba,au trebuit ei sa faca piese custom made.

Va atasez pozele.Totusi tind sa cred ca switch-ul nou este valabil daca iti da garantie scrisa 18 luni.Spunea ca este fabricat in Germania.Oricum si switchu-ul original cu tot cu broasca nu cred ca este fabricat in Germania

In fine poate se poate obtine o solutie mai eleganta a problemei.Personal as fi dat jos plasticul acela de 3-4 mm sa raman doar cama de metal si in cama sa dau o gaura sau o degajare sa fie lucru bine facut macar cama sa nu se mai uzeze,si apoi puteam fixa si switch-ul mai bine ,nu de alta dar gaurile sunt exact in partea superioara si ati vazut probabil ca si switch-ul original are montat o extensie de plastic tocmai ca sa-l poti fixa,au trebuit sa o puna si asta desi in mod normal nici-un switch nu are asa ceva.Toate au doua gauri de trecere prin ele ca sa le fixezi asa cum este lucru bine facut,numai cei de la vw au vreut sa nu mai repare nimeni nimic.

In fine ,ar mai fi si altele de spus dar consider ca daca se poate monta unu nou sau macar unu second dar sa fie functional,nu merita sa-l repari pe al tau daca ai cama defecta,nu de alta dar pomenesti toti sfintii

post-51918-0-47275200-1444584665_thumb.j

post-51918-0-10164900-1444584724_thumb.j

post-51918-0-11760700-1444584775_thumb.j

post-51918-0-42595900-1444584798_thumb.j

post-51918-0-98285900-1444584874_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îţi garantez că nu am pomenit nici un sfânt :D  în mai bine de 2 ani. Frecţia aia cum îi spui tu lipită cu picătura merge bine mersi. Şi să ştii că nu a fost ideea mea, am întâlnit-o şi pe net şi la amici care au schimbat duzine de switch-uri şi nu au avut reclamaţii.

Dar fiecare adoptă metoda şi materialele pe care le are la îndemână, nu trebuie să pornim polemici pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciun switch fie el si Saia Burgess nu se va potrivi pe gaurile broastei. Incearca experimental sa lipesti pe pozitie un switch cu Picatura sau Loctite sau orice glue de calitate. Lasa-l sa se usuce si incearca sa-l dezlipesti apoi si vezi ce se intampla.Ce nu vor multi sa inteleaga ca singurul stress mecanic la care este supus corpul switch-ului este vibratia produsa de portiera la inchidere/ deschidere. In rest.... inelul broastei lucreaza strict pe butonul switch-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!