Jump to content

Switch usa - probleme


ovidiubest
 Share

Postare recomandată

V4NST7UL e denumirea completa.completa.

 

da, numai ca tu ai scris sau..... care pentru mine inseamna ori.. deci, ca si cum nu e aceelasi

 

nici la V4NC nu am pus denumirea completa, dar e mai mult decat suficient sa il gasesti... si oricum le-am postat toti, de f. multe ori - cine cauta pe paginile anterioare, geseste imediat

 

Salut , spuneam ca am desfacut ieri actuatoru dupa ce am banuit ca este defect , din pacate acuma nu mai sta lipit am dat cu super glue dimineata sa dezmembrat dupa ce am rezolvat in sfarsit cu el .Ce lipici bun imi recomandati sa nu mai cumpar un actuator nou.

 

topeste plasticul cu un letcon, pe laterale... ca si cum le-ai suda termic

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa faci cum trebuie, sa topesti suficient de mult cat sa-l tina pe pozitie, deoarece forta care o aplica capacelor, e destul de mare si se desface.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , eram 90 % ca nu va rezista mult cu super glue dimineata s-a dezmembrat tot .Incerc varianta sper sa fie ok .Multumesc de sfat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai timp mai mult la dispoziţie (24h), după ce l-ai lipit cu letconul dă un strat de Bison Epoxi Universal (vezi să fie fix produsul ăsta). Este singurul adeziv cu care am reuşit să lipesc PP (polipropilenă din care sunt majoritatea plasticelor pe la maşină). Orice altceva nu a avut aderenţă. Dar trebuie să ai răbdare să se întărească (eu las o zi şi o noapte). Suprafaţa pe care se aplică să fie puţin dată cu smirghel şi bine degresată. Se poate da în strat destul de gros, numai că la început cam curge şi trebuie remodelat din când în când până rămâne acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pot posta o poza dupa ce termin idea pe care o am sigur nu se mai dezlipeste ,mersi de idei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se lipeste foarte simplu un switch nou daca se pastreaza de la cel vechi [artea din spate care are cei 2 bumbi ce intra in broasca. Astfel, plastic pe plastic se lipeste si tine foarte bine, fata de cum tine plastic pe metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb despre lipirea switch-ului de la yala... e un pic OT problema... zice de actuatorul de la portbagaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi atunci sa discutam problema unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca si punand contactul pompa va amorsa, insa sa nu uitam ca sunt destui"innecati" care baga cheia in contact si pornesc motorul fara sa astepte pana amorseaza pompa/ se sting martorii. E o masura de siguranta gandita de fabricant pentru a evita ratarile de pornire

 

Salut. Scz ca ma bag in discutie dar la mine este exact invers. Eu bag cheia in contact, se aude bazaitul, si dupa ce clicaie inchiderea centralizata pornesc masina. Mentionez ca porneste la jumatate de cheie. DACA astept sa mi se stinga martorii din bord si abia dupa intorc cheia sa pornesc masina, imi invarte de vreo 5/6 ori pana porneste. Fie aia la rece, la cald, dimineata sau daca am umblat deja cu masina. Asta e normal? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Am achizitionat si eu un switch V4NCT7 pentru ibiza mea si o sa ma apuc sa il montez. Vroiam sa va intreb care este metoda cea mai buna pentru a il monta. Tai firele de la cel vechi si le lipesc de piciorusele indepartate de la cel nou ? Sau pot pastra de la cel vechi partea inferioara si sa mut mecanismul din cel nou ? Apoi trebuie sa il lipesc pe yala ? Mersi  :D

Modificat de nastasedan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

E adevarat ca si punand contactul pompa va amorsa, insa sa nu uitam ca sunt destui"innecati" care baga cheia in contact si pornesc motorul fara sa astepte pana amorseaza pompa/ se sting martorii. E o masura de siguranta gandita de fabricant pentru a evita ratarile de pornire

 

Salut. Scz ca ma bag in discutie dar la mine este exact invers. Eu bag cheia in contact, se aude bazaitul, si dupa ce clicaie inchiderea centralizata pornesc masina. Mentionez ca porneste la jumatate de cheie. DACA astept sa mi se stinga martorii din bord si abia dupa intorc cheia sa pornesc masina, imi invarte de vreo 5/6 ori pana porneste. Fie aia la rece, la cald, dimineata sau daca am umblat deja cu masina. Asta e normal? 

 

 

nu e normal.... 

Salutare baieti. Am achizitionat si eu un switch V4NCT7 pentru ibiza mea si o sa ma apuc sa il montez. Vroiam sa va intreb care este metoda cea mai buna pentru a il monta. Tai firele de la cel vechi si le lipesc de piciorusele indepartate de la cel nou ? Sau pot pastra de la cel vechi partea inferioara si sa mut mecanismul din cel nou ? Apoi trebuie sa il lipesc pe yala ? Mersi  :D

 

acum, procedezi cum vrei - daca baza este buna - verifici bine ca pinul in care vine arculetul sa fie ok - atunci poti schimba numai capatul lui.

 

daca vrei sa-l inlocuiesti pe tot, tai suportul de prindere de pe switch-ul vechi, il lipesti pe cel nou, dupa care fixezi switch-ul pe yala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva recomandari privind adezivul cu care sa lipesc suportul pe switch ?  :D  Bison Epoxi Universal cum a recomandat colegul mai sus e ok ? Tu ce folosesti Florin ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti folosi Loctite dar nu gel sau un adeziv mai rasarit.Sfatul meu este sa-l schimbi cu totul.

Cositoreste firele pe pini dar baga si tub termocontractibil sau daca ai drum la Maica Domnului ia papucei mama pe masura ca sa fie treaba treaba

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

E adevarat ca si punand contactul pompa va amorsa, insa sa nu uitam ca sunt destui"innecati" care baga cheia in contact si pornesc motorul fara sa astepte pana amorseaza pompa/ se sting martorii. E o masura de siguranta gandita de fabricant pentru a evita ratarile de pornire

 

Salut. Scz ca ma bag in discutie dar la mine este exact invers. Eu bag cheia in contact, se aude bazaitul, si dupa ce clicaie inchiderea centralizata pornesc masina. Mentionez ca porneste la jumatate de cheie. DACA astept sa mi se stinga martorii din bord si abia dupa intorc cheia sa pornesc masina, imi invarte de vreo 5/6 ori pana porneste. Fie aia la rece, la cald, dimineata sau daca am umblat deja cu masina. Asta e normal? 

 

 

nu e normal.... 

 

Ce ar fi de facut in aceasta situatie? De unde ar putea porni problema? 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul din fire trebuie sa il leg la un terminal iar celalalt fir la cele doua terminale mai apropiate de pe switch. E corect ? Daca cumpar papuci mama pe masura terminalelor cum ma leg la cele doua mai apropiate cu un singur fir ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nevoie sa te legi la 2 pini cu un fir. Albastru pe pinul central si rosu pe unul din laterale. Eu prefer pe pinul de sub tija switch ului. Daca te uiti tija nu este in centru, e pe lateral

@tommy-dj- ai inchidere originala sau aftermarket? Ai scris de un click ait... fa o scanare si vezi daca ai vreo eroare stocata. E ciudat sa porneasca bine fara sa astepti sa isi faca auto ceck-ul . Cand deschizi portiera sofer se aude pompa bazaind? Se aprinde lampa.in usa soferului?

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un colier din inox sigur cat are viata nu se mai desface actuatoru .oricum multumesc de sfat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kelu: Am inchidere originala. Da cand bag cheia in contact se aude si bazaitul si dupa clickaitul de la yala. Intra inauntru tija de semnalizare apoi revine la pozitia deschis. Deci de parca asi inchide si deschide repede usa din telecomanda. Acum nu sunt sigur daca face asta si la celalalte uri... nu m-am uitat niciodata, dar stiu ca cu switch-ul am problem, deci di cauza asta nu mi se aprinde becul din usa. Scanare a facut mecanicul meu, dar nu-mi apare nici un fel de eroare. O singura data mi-a aparut check engine, asta din cauza la un EGR cu probleme.

 

Marius: Colier pentru fixare switch? Ne pui si noua o poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... :blink: Aia ce e? Adica scoti cheia din contact si se deschide cu totul usa??? Daca da, atunci nu am asa ceva. Se poate active asa ceva? :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tommy. Adica la.scoaterea cheii din contact sa se DEBLOCHEZE usile nu sa se deschida. Dar nu prea ar avea legatura cu ciudateniile.vizavi de pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac o filmare si al uploadez sa vezi c-am despre ce ar fi vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am cumparat ieri un golf 4 tdi din 2000, si am problema lor vesnica cu inchiderea centralizata, am avut si o eroare in driver side, am sa o postez maine.  Problema ii ca usa soferului se deschide dar cealalta (pasager) a ramas blocata, nu o pot deschide nici cu cheia, nici din buton interior.

 

Buzzerul de lumini uitate functioneza, plafoniera si trapa de la rezervor functioneaza.

 

Normal masina a ramas blocata pe inchis, desi  celelate usii (portbagaj si portiera sofer ptr ca ii in 2 usi) se deschid.  Butucul din portiera sofer pare obosit.

 

Are si activata functia de inchidere auto dupa 20km/h, sa fie activata si deschiderea selectiva a usilor? Se poate la golf din 2000 cu doar 2 usi? Am sa le dezactivez maine daca imi mai aduc aminte cum. Desi nu are cheie briceag.

 

Vreau sa cumpara tot acuatorul cu butuc si switchuri cu tot de pe eBay, asta ii ok? Sau trebuie sa il dau jos prima data pe cel de pe masian si sa compar codurile? http://www.ebay.fr/itm/VW-GOLF-4-PASSAT-DOOR-LOCK-ACTUATOR-FRONT-RIGHT-SIDE-3B1-837-016A-New-/271469691648?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f34dac300

 

Sau sa il desfac si sa ii fac lipiturie in speranta sa nu fie si switchul de legatura" mecanis cu electronica " . Care ar fi ceea mai simpla si rapida varianta. Si ieftina (sunt in franta, nu am golegi de pe forum care miau facut aceste operatiuni pe passat :(( ).

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!