Jump to content

Switch usa - probleme


ovidiubest
 Share

Postare recomandată

Este problema cu switch-ul de la usa. Studiaza topic-ul care ti l-a recomandat bamse :tomato:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut baieti

bipaitul din bord, care indica ca ai usa deschisa, actioneaza numai dupa un anume nr de chilometri parcursi?

la mine daca am motorul pornit si deschid usa din dreapta nu bipaie pe loc ci numai dupa ce am mers ceva cu masina, intreb daca la fel este si pentru faruri aprinse, am reusit sa fac swiciul din usa stanga, merg plafonierele, becul din usa , indica in bord usa decshisa dar nu bipaie cand am farurile aprinse.

am pornit motorul , am aprins farurile,am orit motorul, si am deschis usa ( fara sa sting farurile)sa ma dau jos dar surpriza nimic!

exista si o alta modalitate de a incerca?

va multumesc pentru eventualele precizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit motorul , am aprins farurile,am oprit motorul, si am deschis usa ( fara sa sting farurile)sa ma dau jos dar

Ai uitat sa scoti cheia din contact :lol: . Dupa ce opresti motorul, scoti cheia si deschizi usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms nick.sb

am facut si asta dar tot nimic.

mi-au spus unii ca s-ar putea sa fie dezactivata funcia din calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt directionare

Daca o vedeam mai devreme raminea cu 5.000.000 (500 ron) in buzunar.

Eu pt. swich-ul ala am schimbat broasca cu totul.

Daca vrea cineva sa reparam impreuna swich-ul vechi si sa facem poze - cu cea mai mare placere. Sa avem si varianta in romana.

+ ca l-ar ajuta sa aiba ansamblul gata reparat cand se apuca de demontat fata de usa.

sal

eu vreau

chiar te rog

daca ai chef eu locuiesc in crangasi

da mi un msg pe nr 0744488852

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eduard c si ceilalti care aveti probleme cu switch-urile contacti-ma si va voi ajuta sa remediati.si eu am avut probleme la ambele portiere fata si am rezolvat-o.atasez dinnou poza cu ce micro-contact trebuie sa va cumparati.normal..din zona maica domnului.

cei care aveti dubii ca ar putea sa fie switch-ul de vina sau nu,o sa enumar acum"ciudateniile"care se intampla din cauza lui:

-nu se aprinde plafoniera

-nu se aprinde martorul din bord

-nu se aprinde lampa din portiera

-sare siguranta portierei(unde este"busit "switch-ul)

-alarma nu recunoaste usa inchisa sau deschisa

-nu functioneaza avertizarea faruri aprinse

iata si poza cu micro contactul buclucas

post-11532-1193057859_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

dau o bere celui care imi spune cum pot sa inlocuiesc microintrerupatorul din broasca (sofer) care imi semnaleaza portiera inchisa/deschisa. ma poate ajuta careva cu vreo idee :ninja: , am cautat sa cumpar, dar pe unde am fost toata lumea mi-a spus ca trebuie inlocuita broasca si mi se pare ciudat sa inlocuiesti o broasca care merge bine din cauza unui intrerupator care nu pare mare lucru de schimbat.

multumesc anticipat

Salut,

Si eu am avut aceeasi problema, avind si CB nu mai semnala usa deschisa si nici nu se mai auzea baziitul acela in momentul in care luminile ramaneau aprinse..Solutia....extrem de simpla...montezi pe usa..ca la Dacie un intrerupator normal care arata cand este usa deshisa..la mine merge perfect si nici nu am shimbat broasca (nu are rost sa o shimbi daca merge iar pretul este pe masura 4mil ).

O zi buna,

Horia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am mai rezolvat un membru cu switch-ul din usa soferului.am avut ceva dificultati la montajul broastei in usa dar am rezolvat-o.in schimb am descoperit la el si lipituri reci pe placa.deci cei care aveti in vedere sa le schimbati,dati o privire si pe placa.desi era o singura lipitura,nu mai mergea nimic :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o alta problema dar asemanatoare.

la mine merg si becurile din usi si semnal sonor cand las farurile pornite si ies din masina ...toate bune si frumoase

dar nu mi se aprinde martorul de la bord decat cu o intensitate foarte redusa.

cam ce ar putea sa fie...............

si apropo nu are treaba BC cu martorul de la usi de pe bord

un raspuns la problema mea daca se poate?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca ai bc-ul acela mic.nu stiu de la ce ar putea sa fie,dar o parere ar fi ca poate e un contact imperfect,poate nu se alimenteaza corespunzator..chiar nu stiu de la ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am bc acela mic.martorul de la bord a mers perfect.de cateva zile am observat ca a scazut intensitatea martorului.toate celelalte functiuni merg perfect.mentionez ca martorul nu este in BC,este deasupra lui.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sincer ce ar putea fi la tine.incearca cu portiera deschisa sa apesi pe urechea din broasca sa se duca pana jos (asta in cazul in care nu se duce),si vezi..poate e un contact in switch de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius11, ai dat cu WD40 pe acolo la yala? poate sa fie si de la un contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

a masurat cineva pana la urma sa vada ce tip de tensiune trece prin acel swici (+ sau - )?

la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul nu stiu daca e"+"sau"-" dar ideea este ca switch-urile care se gasesc pe piata au trei pini in loc de doi,iar contactul trebuie sa fie pe inchis ca sa functioneze totul normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar mai pune si varianta care am citit-o mai sus, daca pui firul de la masa lampii din usa la masa masinii functioneza normal , nu ar fi mai usor sa faci asa , sa inprovizezi un limitator mai clasic decat sa demontezi o usa intrega?

problema era daca prin acel swici trece tot tensiune-, si daca face acelasi lucru ca atunci cand atigi masa masinii de - circuitului.

problema pe care tot incerc sa o descopar este aceea care se refera la tipul si culorile firelor din instalatia electrica a usii care intra in mufa de la broasca si se refera strict la swici.

daca ar fi sa o luam logic ar fi doua fire amandoua cu tensiune( -) care sunt comandate de acel swici ( inchide si descide circuitul).

practic e logica care am amintit-o mai sus cu firul de la masa masinii legat de masa lampii din usa.

cand pui firul de la masa lampii pe caroserie se aude un releu in bord care comanda aprinderea lampii, plafonierei si ind din bord, cand decuplezi firul la fel se aude comanda de decuplare si se stig toate.

dupa logica acelasi lucru i-l face si swiciul respectiv nu?

problema e sa gasim acele doua fire din instalatie care duc la swici si remediem mai usor problemele aparute din cauza lui, solutii de inlocuire sunt multiple. daca cineva din buc doreste sa faca operatiunea i-l rog sa ma anunte sa pot veni si eu la asistenta.

daca gresesc va rog sa-ma corectati.

va multumesc ptr prilejul acordat si va doresc o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin gti...nu am inteles prea bine la ce te referi tu :rolleyes: .in fine.ideea este ca si eu cand mi s-au "bushit "switch-urile din portierele fata,lumea mi-a spus ca este din calculatorul de confort,ca este un fir rupt,ca este un pin rupt la mufa etc etc.si m-am lamurit singur am demontat broastele si la una s-a dovedit a fi switch-ul si la una o lipitura rece pe placa cu integrate.este probabil o problema dupa o perioada de cativa ani la aceste switch-uri pentru ca motivul uzurii constatat la majoritatea a fost mizeria acumulata pe contact sau lipitura rece din cauza socurilor repetate de la inchiderea usilor.

nu ai alta solutie decat sa demontezi fetel de usi si sa schimbi switch-ul sau sa pui altul traditional ca la dacie.eu am luat toate variantele in calcul poate poate nu demontez atatea..dar nu am reusit :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am bc acela mic.martorul de la bord a mers perfect.de cateva zile am observat ca a scazut intensitatea martorului.toate celelalte functiuni merg perfect.mentionez ca martorul nu este in BC,este deasupra lui.mersi

Salut,

Din cite stiu eu in stg bordului sunt 2 butoane de reglaj, primul pentru intensitatea luminii bordului, al II lea pt pozitia farurilor (gen rotita). Verifica, poate din greseala ai atins reglajul pentru intensitatea luminii bordului si de aceea a scazut ca intensitate... se poate intampla..

Horia,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ma refer la un lucru simplu

daca prin acel swici trece tensiune(-) si acesta este inchisa respectiv deschisa da el si mai stim si culorile firelor din instalatia usii care duc la swici problema e rezolvata mult mai simplu cu un limitator mai clasic de ex cel de pe golf 3 care monteaza pe stalp sau in portiera.

poate ne ajuta un electrician care stie meserie si ne arata si o schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu stiu sa iti spun,pentru ca sunt mai multe fire care duc in aceeasi mufa respectiv a broastei.tot ce pot sa iti spun este ca firele care duc la switch sunt albastru si rosu.am incercat cu cipos sa identificam acele fire de care spui tu,dar ne-am lasat pagubasi.acum nu stiu.....nu vreau sa jignesc pe nimeni si nici sa imi fac reclama,dar eu zic ca cea mai viabila solutie este schimbarea switch-ului decat sa pui un alt comutator pe stalp sau altundeva.este intr-adevar de munca dar mai bine cu migala decat intrerupatoare de generatii anterioare.nu stiu de ce am impresia,dar cred ca firele care intra in usa nu se regasesc pe switch.firele din mufa intra in placa integrata care mai are 3 mici switch-uri,si din dreapta mufei(pe placa)se ramifica 2 fire(albastru si rosu)care pleaca in switch-ul buclucas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Salut,

Din cite stiu eu in stg bordului sunt 2 butoane de reglaj, primul pentru intensitatea luminii bordului, al II lea pt pozitia farurilor (gen rotita). Verifica, poate din greseala ai atins reglajul pentru intensitatea luminii bordului si de aceea a scazut ca intensitate... se poate intampla..

Horia,

Sau nu ! :sbine:

Butonul de reglare a intensitatii luminilor din bord este DOAR pentru iluminatul ambiental al bordului si NU are nicio legatura cu martorii din bord . Acel buton nu regleaza si intensitatea iluminarii martorilor din bord . :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am studiat pozele gasite aici , celelalte swiciuri de pe placa integrata se refera strict la inchiderea centralizata, iar in privinta culorilor firelor nu cred ca gasim rosu si albastru in instalatie deoarece culorile si firele respective sunt numai de la placa la swici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai asta spun si eu.rosu si albastru nu sunt pe instalatie.sunt doar din placa in switch.e foarte incurcata treaba pentru ca repet.si eu cu cipos am incercat sa le identificam pe cele 2 care duc la switch dar in zadar...nu am reusit si tot la scosul broastei am ajuns... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din informatiile dobandite de la alti protagonisti, am aflat ca cele doua fire sunt primii doi pini ai mufei din broasca, amandoua fire sunt cu tensiune (-),inchiderea si deschiderea circuitului e facuta de swici.

incet incet poate reusesc sa aflu si culorile firelor.

o metoda ar fi aceea de a depista cu ajutorul aparatului de masura si control care sunt firele cu tensiune (_) si cele cu (+), le dam pe cele cu (+) la o parte, iar cele cu tensiune negativa care raman , le luam pe rand si le punem la masa masinii, iar in momentul cand becul din usa sau plafoniera s-a aprins , am depistat si firul .

atentie mare!!!!!!! , in momentul controlului cu aparatul actioonati pe rand inchiderea centralizata la fiecare fir si in momentul actionarii masurati tensiunea ptr ca s-at putea ca circuitul sa fie inchis si in momentul actionarii la masa sa nu facem scurt.

daca reusec primul o sa dau de veste, daca incearca altul inainte bafta multa si astept detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P eu raman adeptul schimbarii switch-ului.cu timpul care se pierde cautand firele respective,verificarile de rigoare,gauritul stalpului pentru un nou comutator,ajung tot acolo cu demontatul fetelor din usa,a broastei,inlocuirii switch-ului,si ies in castig cu pastrarea stalpului intreg si nevatamat :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!