Jump to content

Switch usa - probleme


ovidiubest
 Share

Postare recomandată

Broasca la 130 lei e china si iti va face o gramada de probleme fiind facuta pe genunchi. Inelul de incuiere de care vorbesti nu se gaseste ca piesa de schimb. Fie cumperi din dezmembrari o broasca OEM cu inelul intact, fie decupezi zona afecatta de cauciuc si lipesti usor marginile sa nu se mai umfle, fie incalzesti inelul tau si unifotmizezi cauciucul. Orice varianta doar nu broasca de 130 lei

Kelu, acea uzura poate fi umpluta si cu ceva solutie gen...Poxipol? Sau devine prea dura si dupaia se uzeaza butonul switch-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca se toceste si poxipol sau alte solutii de genul. Nu am incercat dar asa banuiesc gandindu ma la textura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci cu ce pot umple acea uzura incat sa reziste mult si bine? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai cu ce. Fie procedezi ca si lupo_b, fie decupezi zona afectata si lipesti marginile a.i. sa nu se mai exfolieze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci cu ce pot umple acea uzura incat sa reziste mult si bine? 

 

Emy, fa cum a facut si Lupo - am facut asa de ani de zile si merg ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea da jos acea protectie de plastic care in mod normal este pusa peste axu metalic tocmai ca sa nu actioneze metalul direct pe switch si sa uzeze prematur switchul.Ulterior s-ar putea decupa din ax exact in zona in care switch-ul trebuie sa fie eliberat,si dupa accea smirghelit fin,asa macar am vorbi doar de uzura switch-ului.Nu stiu daca inlaturarea acelui plastic se poate face fara a creea alte probleme dar banuiesc ca nu mai actioneaza nimic prin interiorul broastei.Asa am putea cobori cu switch-ul mai jos si practic sunt sigur ca il poti fixa bine in acele gauri fara sa trebuiasca vreo lipitura.Nu m-am incumetat sa fac asta deoarece timpul nu mi-a permis si nici nu stiu daca poti desface broasca care din cate am vazut era asamblata in nituri si sunt toate sansele,chiar daca o desfaci si sa schimbi niturile cu suruburi,sa sara toate arcurile si componentele si sa nu le mai asamblezi in veci.

Momentan switch-ul functioneaza,nu stiu pt cat timp dar ma nemultumeste faptul ca nu am reusit atunci sa mai mai mult decat o improvizatie,asa o numesc eu,switch-ul fiind fixat doar de niste coliere.

Am Loctite dar nu eram sigur ca as putea lipi acel switch direct pe placa metalica fara ca ulterior de la vibratii sa se dezlipeasca.Este foarte posibil sa poti rectifica acea uzura folosind loctite dar in mod normal rotita respectiva ar trebui demontata iar dupa ce ai umplut acea zona uzata sa vii cu smirghel fin si sa-i dai contur.

In fine,toata chestia a pornit de la faptul ca usa de dezarma in mers uneori iar dimineata masina nu pornea decat la a 3 a cheie si observasem uneori ca desi deschi usa pompa nu se amorseaza.Asta m-a determinat cel mai mult sa-l depanez.Problema cu pornirea tot persista.In plus citind pe forum m-am apucat si sa verific garniturile de la regulatorul de presiune d epe rampa de injectie.La verificare vizuala arata bine respectivele O-ringuri.M-am m-ai chinut vreo 30 min sa-l montez la loc.In dimineata asta masina pornise la a doua cheie si initial a dat sa moara motorul si apoi a inceput sa se tureze cateva minute la 5000 ture fara sa apas acceleratia sau doar apasata putin.Toate reparatiile au fost facute cu borna (-) de la baterie deconectata.Ma gandesc ce prostii as mai fi putut face cand am demontat pe acolo.In plus cand inchid masina nu se mai aude claxonu care confirma ca usile s-au armat.Orice sugestie e binevenita.

Dupa toate astea m-am ales doar cu nervii intinsi si cu o durere groaznica de spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea rugamintea sa nu deviati de la subiect...si anume switch usa...

Despre pornirea grea cautati in topicurile dedicate...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticul, cauciucul ala peste limba de actionare este pus doar ca la inchiderea usii sa nu se auda zgomot de metal pe metal cand ajunge limba in cintact cu piesa U de pe stalp. In rest, pe suprafata de actionare a switchului se poate da jos cauciucul, si in zona unde se elibereaza tamburusul switchului si gata, ai scapat de stres. 

Acel switch pus de tine nu tine mai mult de 2 luni, deoarece intra apa in el. de crezi tu ca cel OEM are protectie de apa?

 

Exista switch OEm care intra exact in acele gauri din broasca, acesta avand picioruse pe laterala care apoi se topesc termic pentru fixare, dar cine da 80 lei pe un asemenea switch ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma cam indoiesc ca tine doar doua luni,e cam greu sa intre apa acolo si apoi si cel vechi era distrus si avea membrana sparta,putea intra apa linistita acolo daca era sa intre.In fine,eu am adoptat solutia care a fost la indemana.Un switch original nu stiu pe unde as putea gasi si cu ce cod dar aproape sigur ma voi orienta spre o broasca noua chiar daca e chinezeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi,cum dau eu acel plastic/cauciuc jos?Ar trebui sa desfac toata broasca si sar toate arcurile in special ca broasca e plina de nituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge desfacuta partea mecanica - te chinui si il tai/scoti, asa cum poti, prin locasul disponibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna seara

voiam sa va spun rezultatul problemei mele de mai sus in legătura cu alarma care pornește când las becurile din plafon pe manual aprinse si închid mașina din telecomanda

este normal sa pornească alarma daca uit becul intern aprins si cuplez alarma din închiderea centralizata

am aflat asta când am dus-o la control

iar cealaltă problema ca se deschideau ușile din afara cu toate ca erau blocate dinăuntru au fost ca de obicei lipiturile pe plăcuța  interna yala ușa spate dreapta

deci deocamdată lăsând la o parte turbina care îmi da ceva problema mașina merge destul de bine la anii ei

mulțumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

A inceput sa-mi faca figuri switch-ul de la usa soferului.

In dreapta nu mi-a mers deloc de cand am masina dar la sofer mergea ok. 

In urma cu cateva zile a inceput sa nu mai mearga dupa care isi revenea din cand in cand pana a murit si nu a mai mers cateva zile. 

Astazi si-a revenit. 

 

Switch-ul dus sau? In ultimele zile a si plouat destul de mult si ma gandesc ca a intrat apa la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, posibil switch dus, desfa broasca, schimba switchul refa lipiturile, reconditioneaza motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 In ultimele zile a si plouat destul de mult si ma gandesc ca a intrat apa la el.

 

nu este de la apa ci de la uzura ..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Sun nou pe aici. Am tot citit acest topic. Pana la urma ce switch sa iau si eu pentru octavia 1? Asa ceva este bun?

http://adelectrocom.ro/product_info.php/products_id/95609 Sau este cineva din Bucuresti care vinde asa ceva? Vreau sa rezolv problema maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Sun nou pe aici. Am tot citit acest topic. Pana la urma ce switch sa iau si eu pentru octavia 1? Asa ceva este bun?

http://adelectrocom.ro/product_info.php/products_id/95609 Sau este cineva din Bucuresti care vinde asa ceva? Vreau sa rezolv problema maine.

pai magazinul asta e in Bucuresti pe calea Grivitei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect. Multumesc mult pentru raspunsuri. Ma bucur ca am gasit acest forum si ca m-am alaturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca , cum da ceata si frigul face figuri lumina din portiera soferului...abia ce am schimbat si buzzerul(asta este offtopic ma scuzati dar are legatura cu portiera)Am observat ca , cand acel switch nu se mai aprinde nu mi mai amorseaza nici pompa de benzina(adica nu se mai aude acel bazait) si nici daca uit pozitii aprinse nu mai bazaie nimic...ma speriasem initial dar cand trag mai tare de acel maner interior al usii se aprinde...totusi ma gandesc ca undeva este un contact inperfect...toata vara a mers ok...Oare sa schimb doar  switchul sau, sa refac doar lipiturile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba prima data switch-ul  si reconditioneaza yala(scrie pe forum cum) si pe urma verifici daca ai contact imperfec,fir intrerupt..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal sistemul din portiere de la mk4,etc mi-i se pare cam prostie,pe cand la un polo 6n e ca la frigidere,sa zic asa,acel buton cu revenire ce se afla la baza stalpului soferului,etc mult mai practic si mult mai usor de depanat\inlocuit.

 

M-am gandit sa inlocuiesc toate switch-urile cu ceva de genul:

ps10c2bk.jpg

 

Nu e complicat,doar migalos.Florin,ai incercat asa ceva?ce zici,e idee rea?ce probleme pot intampina?

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul e gândit, e elegant. Din păcate nu e rezistent în timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sincer,nu putem avea pretentii la o masina cu vechime de 10-14 ani ...sa tina la nesfarsit microintrerupatoatele din yala.

Nu sunt greu de schimbat si oricum daca nu iti cade switch-ul tot trebuie desfacuta yala sa reconditionezi lipiturile de pe placa.

Spre exemplu la mine mergeau switch-urile de la usi dar din cauza lipiturilor reci imi facea figuri inchiderea si martorul rosu de pe usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!