Jump to content

Ambreiaj


BogdanChipaila
 Share

Postare recomandată

O noua intrebare pt. voi dragi prieteni.

Dupa cum vedeti sunt nou aici asa cum este si masina pt. mine... :lol:

Am o problema si nu stiu daca este ceva grav, serios sau asa sunt ele. Problema o reprezinta ambreiajul, tine foarte sus si nu stiu ce sa cred... o fi pe duca sau asa este reglat. La Opel-ul ce l-am avut inainte mergea tot asa usor pedala dar nu tinea asa sus.

Astept parerile voastre. Multumesc anticipat! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca esti nou, iti recomand inainte de toate sa citesti regulamentul. Inainte de a deschide un topic, verifica prin functia SEARCH daca mai este deschis altul cu acelasi subiect cu care vrei sa deschizi si tu.

De exemplu, uite aici un exemplu de topic deschis pe problema ambreiaj. Sunt mult mai multe. Iti recomand sa citesti acel topic si daca nu gasesti raspuns, sa postezi in acel topic intrebarile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am citit ce s-a postat...dar nu are nimeni o problema asemanatoare. Totusi cu riscul de a va supara, relansez intrebarea legata de ambreiaj.

La voi cum se manifesta pedala? Cum tine ambreiajul tot asa sus?

Si inca ceva in stanga spate in masina am o cutie metalica care nu stiu ce contine, cu ce se deschide si este destul de voluminoasa.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine tine cam la mijlocul distantei, dar mi-au zis cei de la reprezentanta ca e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tine tot foarte sus.am intrebat la service si se pare ca nu se poate regla deoarece se regleaza automat fiind hidraulic.de probat daca e dus sau pe duca poti sa il probezi foarte simplu: tragi frana de mana la maxim, bagi in viteza 3 si accelerend usor dai drumul la ambreiaj.daca patineaza inseamna ca e pe duca iar daca da sa plece masina si se opreste motorul inseamna ca mai merge.cel putin asa am vazut si eu la un mecanic cum a probat un ambreiaj deci sper sa nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus Vectra si a mea pentru vreo 3 zile in paralel, cu siguranta la A4 tine mai sus si chiar e mai tare, verifica doar daca nu e dus, in rest e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tine f sus si e f tare ...de un an si jumatate de cand am luat masina este asa, ce sa zic...cred ca deja trebuia sa se rupa daca era ceva rau tinand cont de faptul ca merg doar prin oras si in 20 mii km doar ~3000 i-am facut pe afara, am sa incerc diseara testul cu frana de mana ,odata l-am incercat dar fara frana de mana si mi-a dat in nas , in tr2 in schimb pleaca f lejer , acum sper ca nu o sa mi se rupa dupa ce l-am laudat :lol: :D(in marşarier de ce nu apar acele trepidatii din tr1 la plecare???)

l.e am observat ca dc nu calc ambreiajul pana jos cand ma grabesc sau pur si simplu pt ca nu imi dau seama ==> imi va intra mai greu in tr1, agata putin

Modificat de dorobantun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  dorobantun a scris:
si la mine tine f sus si e f tare ...de un an si jumatate de cand am luat masina este asa, ce sa zic...cred ca deja trebuia sa se rupa daca era ceva rau tinand cont de faptul ca merg doar prin oras si in 20 mii km doar ~3000 i-am facut pe afara, am sa incerc diseara testul cu frana de mana ,odata l-am incercat dar fara frana de mana si mi-a dat in nas , in tr2 in schimb pleaca f lejer , acum sper ca nu o sa mi se rupa dupa ce l-am laudat :beerchug: :P(in mar
Modificat de BogdanChipaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1)magazia de cd-uri???

2)"Nu stiu ce sa zic masina se manifesta ok din pdv al ambreiajului, dar de la tr2 in sus, pt ca la tr1 ma cam chinuie cu "tinutul sus" " asa e si la mine...sa ne anunti si pe noi ce verdict au dat mecanicii(cu toate ca aia pot sa schimbe ce vor , din cate stiu eu taria pedalei este de la volant bi-masica care are niste arcuri intarite in km f multi-sper sa nu ma insel asa mi sa spus si tinutul sus de la discul de ambreiaj, eu am zis ca pana nu se rupe nu schimb nimic si pt moment e ok, nu scot banul din buzunar doar pt ca nu pot tura putin mai mult sau pt ca nu pot sa eliberez usor pedala de ambreiaj)

Modificat de dorobantun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de turat mai mult.

Are vreo influenta la demaraj daca ambreiajul tine mai sus din cauza uzurii?

Adica,cu un kit nou de ambreiaj pleci mai bine de pe loc decit cu el uzat?

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic da, unul vechi si f uzat poate patina adica tine foarte tarziu si deci nu cupleaza repede. Daca gresesc sa ma corecteze cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de testul cu tr3 si frana da mana trasa. Am facut cum am inteles si masina a dat sa plece ! Asta este de bine sau de rau?? Intreb asta pt. ca nu stiu cum trebuia sa se manifeste, nu cunosteam testul acesta pana sa "aud" de la voi. Mentionez ca daca intr2 nu este turat motorul(incerc sa plec de pe sau aprope de pe loc) ma da in gat.

Am mai patit o treaba! Am auzit niste zgomote ciudate din spate ca un fel de bocanit nu mereu dar in general cand se creaza balans, frana sau demaraj usor, bordura sau limitatoare de viteza. Sa fie oare motorina in rezervor? la voi se aude? Am citit undeva pe forum de chestia asta dar sincer nu am vazut sa se fi ajuns la o concluzie.

Sper sa nu radeti de mine dar nu stiu ce sa cred. :D :D :D

  dorobantun a scris:
1)magazia de cd-uri??? 2)"Nu stiu ce sa zic masina se manifesta ok din pdv al ambreiajului, dar de la tr2 in sus, pt ca la tr1 ma cam chinuie cu "tinutul sus" " asa e si la mine...sa ne anunti si pe noi ce verdict au dat mecanicii(cu toate ca aia pot sa schimbe ce vor , din cate stiu eu taria pedalei este de la volant bi-masica care are niste arcuri intarite in km f multi-sper sa nu ma insel asa mi sa spus si tinutul sus de la discul de ambreiaj, eu am zis ca pana nu se rupe nu schimb nimic si pt moment e ok, nu scot banul din buzunar doar pt ca nu pot tura putin mai mult sau pt ca nu pot sa eliberez usor pedala de ambreiaj)

1.Nu, nu este magazia de cd-uri pt. ca aia este in bord in torpedo, altceva ce poate fi ?

2. Parca sunt un pic mai linistit.

Modificat de BogdanChipaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se aude in spate bocanind este motorina din rezervor.La a4 este o problema tipica.

Revenind la intrebarea mea,nu ma refer la patinat,este logic sa nu plece bine masina din cauza asta..

Concret,ambreiajul fiind uzat(pedala sus) masina pleaca mai greu decit una cu ambreiajul nou?

Ma refer la o plecare mai in forta..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric aceeasi problema o am si eu si "dorobantun", cred :icon_cheesygrin:

Modificat de BogdanChipaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Apropo de testul cu tr3 si frana da mana trasa. Am facut cum am inteles si masina a dat sa plece ! "

la mine de 2x mi sa oprit motorul instant(oricum nu stiu cat de relevant e testul asta..de pe forum am auzit de procedura asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pedla care tine sus este o urmare a folosiri intenese a ambreiajului !la masinile cu volant cu masa dubla pare destul de des

cauza placa de presiune care cu timpu se uzeaza si cursa devine mai scurta (ceva in interiorul placi nu ca grosime) in general nu e o problema !dar bruscarille aparute in urma unor plecari mai in forta afecteaza volantul (care costa peste 20 mil) oricum la masinile cu volant cu masa dubla asta e normal cam la 200-300 mii km se duce volantul!

ambreiajul nu afecteaza in nici un fel demarajul masinai (doar in cazul in care patineaza )dar un ambreiaj care patineaza nu tine mai mult de 100-200 km si pute ca dracu cand ridici capota asta inseamna frecare intre disc si placa care duce in scurt timp la spargerea placi de presiune!

sper ca vam fost de folos ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dorobantun, nu inteleg cum trebuie sa se mifeste masina "la testul" de dare tot ne-am intrebat. Masina trebuia sa plece sau sa ...se "gatuie"?

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tre sa ti se opreasca motorul,( danke ionut1410 :icon_thumright: ) obs: acum 2 sapt am fost in concediu si am efectuat aprox 1500 km ,la intoarcere am obs ca ambreiajul este mai moale (poate doar o impresie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(dorobantun) Cred ca este doar o impresie, pe care am avut-o si eu cand am venit din Germania dupa multi km cred ca te obisnuiesti. odata ajuns in Bucuresti unde merg cu intreruperi dese nu mai am impresia asta si simt pedala mai tare. Nu stiu, cred ca ne facem cam multe griji :blink: Mai vbim.

(ionut 1410) Sa inteleg ca am volant pe duca? :icon_thumright: Si ambreiajul cu totul ??!!!? Trebuie sa ajung in service de urgenta ...ca nu mai suport stresul asta!!! Multumesc. Bafta.

Modificat de BogdanChipaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu chiar dar socurile datorate porniri afecteaza puternic volantul (dac nu la afectat deja)dar propriuzis ca ambreiaj nu e uzat!

in cazuri dintrastea indicat ar fi dac este nevoie sa se tina un pic mai mult piciorul pe pedala de ambreiaj la pornirea de pe loc si a se evita bruscarile la plecare de pe loc (asta afecteaza volantul)

dar ambreiajul tina far probleme 200-300-500 mii km in functie de cum a fost exploatat!

iar la astea cu volant cu masa dubla nu apuci sa schimbi8 disc placa rulment ci cade volantul si schimbi ambreiaju cu totu! asa ca stai linistit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, stau foarte linistit.... de maine ma si duc in service :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Si in cazul meu ambreiajul tine mai sus fata de alte masini avute / conduse de mine. Si cum constat ca multi au la fel, nu imi fac griji.

2. :vaidecapulmeu: :D Cutia neagra este dvd-ul de la navigatie. Nu ai asa ceva? Cel putin la mine asa ceva se gaseste in locul descris de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Zi mare ! Am fost in service si am probat "masinuta", computer, articulatii, tablarie si...si ambreiaj. Ce sa va spun, sunt foarte fericit ca totul este ok adica citez, " e ok, sa fiu in locul tau as pastra masina pt mine", aceste cuvinte sunt cuvintele mecanicului meu. Mi-a spus sa stau linistit sa nu-mi fac prea multe griji cu ambreiajul sa merg pana crapa si il schimbam atunci,...asta poate sa dureze si 1 an- 2ani, depinde cum merg... ;) ;)

2. Cutia de care intrebam, este intradevar loc pt. magazia de cd-uri sau navigatie, numai ca la mine acestea sunt in torpedo respectiv in bord, oricum ...nu este atat deimportant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am citit mai multe topic-uri dar tot nu sunt lamurit .Masina mea are pedala de ambreiaj foarte tare,si ma gandesc sa-i schimb kitul ambreiaj ,dar am vazut pareri cum ca ar putea fi si de la volant.La mine nu tremura nu se aude niciun zgomot ,am pedala foarte tare si imi agata in primele doua trepte ,nu patineaza,deci totul cred ca este ok pana aici.De ce sa fie pedala tare de la volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!