Jump to content

Pompa Vacum


CatalinL
 Share

Postare recomandată

Salut. De cateva zile.. imi fac fitzele franele.. prima data cand pun frana tine perfect cum apas inca odata.. parca functioneaza numai frana normala. ca la dacia 1300 fara sero.. si se intareste pedala, am fost la 4 mecanici

3 mi-au spus ca e popa de vacum , unu mi-a spus ca e pompa de servo frana ,

Are cineva o pompa de vacum de skoda octavia AHF , care nu ii mai trebuie? Voi ce zice-ti este pompa de vacum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori se misca stutul care iese din pompa de vacuum spre servo si trage aer fals ori este o problema cu furtunasele de vacuum care scap depresiune si pompa nu reuseste sa suplineasca scurgerea. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunul de vacuum care pleaca spre servofrana. Este de plastic, destul de gros si are niste ramificatii mai mici. Este posibil ca vreo ramificatie sa se fi rupt si-atunci pierzi vacuum din sistem. Prea putine cazuri au fost de pompa vacuum defecta; nu prea are ce sa se defecteze de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat totu.. se pare ca este pompa de vacum . Mi-am dat comanda 7.5milioane . Zilele astea trebuie sa imi vina si o sa va dau raspunsul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghata.. am puso , pompa vacum era.. Am frane Brici :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

ori se misca stutul care iese din pompa de vacuum spre servo si trage aer fals ori este o problema cu furtunasele de vacuum care scap depresiune si pompa nu reuseste sa suplineasca scurgerea. :angry:

Salut, am eu aceasta problema.. stutul care iese din pompa de vacuum se misca tare si se simte la frane(prinde cu intarziere si mult mai greu). Daca stie cineva cum as putea remedia problema fara sa schimb pompa de vacuum ? M-am gandit sa sudez stutul dar nu sunt sigur daca e bine sa fac asta si daca pot lua pompa de vacuum jos fara sa se intample ceva.. gen sa curga ceva ulei, pt ca pe acel stut acum imi iese ceva ulei dar nu mult(habar nu am de unde).. Mentionez ca eu ma refer la pompa de vacuum atasata pe motor in partea dreapta cum te uiti din fata(am pus si poza in caz ca sunt 100 de pompe vacuum). Multumesc de eventualele raspunsuri!

post-76854-0-31521200-1292854280_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mai multe pompe de vacuum pe masina, este doar una singura - cea din poza. Poti sa o dai jos fara niciun fel de probleme, nu curge ulei. Insa ma indoiesc ca o poti repara prin sudarea acelui stut. Personal nu ti-as recomanda sa faci astfel de improvizatii, dat fiind ca are o functie vitala pt. functionarea servofranei. Cum ar fi la viteza mare sa fii nevoit sa franezi brusc si sa te trezesti cu pedala tare...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata bine in zona stutului, degreseaza si baga poxipol la greu, fa un manson care sa tina stutul cat si o parte din locasul in c are intra.

post-1788-0-01926400-1293057966_thumb.jp

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

AI REZOLVAT CEVA CU STUTU ALA DE LA POMPA DE VACUM AM SI EU ACEASI PROBLEMA

MERSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipeste-l si o sa scapi de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am eu si exact aceasi problema cu stutu ce pleaca de la pompa de vacum,trage aer fals foarte tare,si am patzit sa ramana pedala de frana tare,cu ce este mai recomandat sa il fac cu silicon de temperatura sau cu poxipol?este o metoda sigura sau nu prea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte sigura ,degresat bine si poxilina s au poxipol la greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat astazi problema,cu silicon de temperatura,pot sa spun ca clapeta de la egr,cel ce opreste motorul lin a devenit din nou functional! am cautat rezolvare pt aceasta problema si numai nu o gaseam,acuma e totul ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

si la mine la skoda se misca ala,cum imi dau seama daca scapa aer,o pot testa eu in vreun fel? cred ca ar prinde daca se intareste pedala

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,aceeasi problema cu stutul acela care iese din pompa,adica rupt,dar am observat ca,cu furtunul scos imi da ulei pe acolo ...este normal?la oprirea motorului a dat citeva picaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pompa de vacuum se unge si etanseaza cu ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta o am si eu . Dar daca dai cu poxilina din jur in prejur nu se scurge pe langa stut in pompa tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu incercati nimic cu poxilina la masina, ea nu se dilata si contracta la variatiile de temperatura, deci nu va etansa nimic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat,cu un manson de cauciuc,prins cu coliere la ambele capete ,si la cel mare si la cel mic.este ok acum sa vad cit si daca rezista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta o am si eu . Dar daca dai cu poxilina din jur in prejur nu se scurge pe langa stut in pompa tandem?

 

foloseste Bison Epoxy metal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa multumesc la toti membri forumului pt rezolvarea problemei pompei tandem si acum intra si turbo pt cei care au probleme cu turbo sau lipsa putere sa verifice stutul pompei tandem pierde foarte mult vacuum pe acolo.multumesc pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la mine a cedat poxipol-ul, am degresat am sters, iar am degresat am sters si am lipit... m-a tinut 2 luni. am sa incerc cu un manson termocontractibil ( folosit de electricieni ) unele mansoane au o pasta al naibii de lipicioasa, as zice ca e mult mai "sfant"

      revin cu info... la anul... :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bison Epoxy Metal - era mai ok. 

 

Altfel, jos pompa, desfacuta bucati, mers la strungar, dar filet, facut stut cu filet - si s-a rezolvat problema definitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

 daca stiutul care pleaca din pompa de vacum spre tulumba servo frinei se misca, atunci trebuie sa dai pompa jos: asta implicind 2 piulite m6 care sustine un suport pentru un furtunnas si apoi 3 suruburi m8 cu cap mecanic de 13.La demontarea pompei nu ve-ti pierde nimic ,ulei,lichid.sau apa.Stiutul este prins de pompa prin bercuire.Datorita vechimii,imbatrinirii,eforturilor,garnitura care se afla sub stiutul care se misca i-a  sa mai slabit caracteristicile determinind miscarea stutului,ducind la cresterea presiunii :adica la slabirea vacumului de aceea si comportamentul ca atare.Cind pompa este pe masa de lucru,cu un ciocanel lovim din aproape in aproape bercuiala care ficseaza stiutul,pina cind stiutul se fixeaza si nu se mai misca.Astfel se reaseaza pa garnitura sa si asa va asigura  un vacum necesar servofrinei.Nu folositi  loktide,poxipol,coca,lipici,scuipat,sau alte imaginatii .Nu este joaca de copil.EU ASA AM REZOLVAT ACEASTA PROBLEMA si am frine ca la inceput.

Cu speranta ca m-am facut inteles va multumesc:daca aveti nelamuriri raspund la telefonul 0744.326.450,0723.190.339   george

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!