Jump to content

Coduri De Motor Euro 4


UWE
 Share

Postare recomandată

Salut

imi cer scuze daca s-a mai discutat, dar un var de-al meu pleaca maine in Germania, sa-si cumpere un golf 4 benzinar si cum taxa e inca in vigoare ar dori neaparat sa fie E 4. De aceea va intreb care sint codurile de motor care corespund acestor norme ? ( pt 1.4 si 1.6 )

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor 1,6 16V codul e AZD si este Euro 4.Mai sunt si altele.O sa te ajute colegii :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu e 1.4 16v AXP din 2001 si e euro 4, dar vezi ca sunt cazuri si de euro 3, am mai azit, cel mai bine e sa se uite pe brief parca acolo scrie sigur ce euro are, fii atent ca D4 la ei e echivalent cu euro 3 la noi, e putin altfel la noi. oricum pe o hartie acolo a masinii scrie sigur ce euro are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.4: AXP

Pentru 1.6: AZD, AUS, BCB si cam tot ce e cel putin Model Jahr 2001 si este de 77KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golful meu 1.4 am avut motor BCA... deci mai sunt si alte coduri! :icon_thumright:

Asa ca pentru informatii complete, iata un topic foarte util:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=25667

(inca odata multumiri lui aryes13 pentru munca depusa!)

LE: Ar mai fi si http://vwforum.ro/index.php?showtopic=11517 pentru cei ce vor si documentare pe internet.

Modificat de XTI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor ATN si e euro 2...desi in Germania era D4.Motor 1.6 16V an 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am ALM si HABAR N-AM CE EURO E!! dar vreau sa aflu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANH - euro4, exact asa scria si in brief

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 16V cod AUS fabricatie 08/2000 este euro 4. Atentie la cele cu D4, care pot fi Euro 2, 3, 4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru_constantiniu

Atentie mare la D4. Cineva si-a adus acum un A3 1.6 cu D4 si aici era Euro2.

De asemenea, nu cred ca va puteti lua dupa ce scrie in taloanele din Romania. De exemplu, eu am un 1.9 TDI, AXR, 2003. La RAR l-au scos Euro 4, dar eu nu prea cred. Pe actele de Germania scria clar, Euro3. E drept ca l-am inmatriculat inainte de aceasta taxa, cand nu prea conta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D4 NU este echivalent cu Euro4 decit pt. primii 60.000km dupa care devine Euro3 sau Euro2.

doru_constantiniu ca te-a inregistrat Euro4 e ok deocamdata dar nus' ce o sa faci la ITP...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru_constantiniu

Cum ce sa ma fac? Mi-am facut ITP-ul fara nici o problema acum 1 luna.

Iar norma de poluare a motorului nu depinde de numarul de km rulati cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are legatura cu numarul de KM <60.000. E vreo regula ceva? Asa merg si eu in Germania, iau un Golf din 2003, cu D4, 130.000 km, care in mod normal e Euro 3 dupa cum spune Reed, ii dau inapoi la 55.000 km, ca daca e pentru mine masina, ce mai conteaza ce imi indica in bord, si am masina cu Euro 4. Nu mai platesc 1700 taxa ci 1100 euro... Buna afacere... Dupa ce scap de RAR pot sa dau KM la loc... :icon_cheesygrin: La RAR nu se verifica km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kilometrii sunt cei reali facuti cu masina ceea e da o indicatie despre at de "obosit" e motorul. Pe bord arata degeaba 30.000 km sa zicem insa motorul a fost tinut numai in regimuri ridicate de turatie :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, dar nu ai inteles ce am vrut sa spun...

1. Ce e cu acel prag de 60.000 km, pentru masinile cu D4 de care vorbea Reed? Mie imi convine sa aduc din Germania o masina cu 130.000 km din 2003, cu D4, care e euro 3 (mai mult de 60.000 km), sa dau km inapoi sub 60.000 km pana fac RAR-ul si o inmatriculez cu euro 4... taxa de inmatriculare e 1100 euro in loc de 1700 euro, cat e la euro 3. Am castigat 600 euro si am si masina cu euro 4... :) Pentru mine motorul tot acelasi este, dar am cheltuit mai putini bani si am Euro 4... ar fi bine :D

Dar...din cate stiu acel prag de 60.000 km nu exista... Poate ne spune Reed daca a aparut vreo lege noua...

2. La RAR, norma de poluare se stabileste dupa acte (serie sasiu, brief), si nu dupa KM din bord sau uzura motorului (noxe).

3. La RAR nu se verifica KM daca sunt reali sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

va multumesc pt raspunsuri care au fost folositoare varului meu, care si-a cumparat daja Golful, fabricatie 2002,motor BCA 1.4 16V, , "Special", 75.000 Km verificati, carte service la zi, aer conditionat manual, ESP, geamuri electrice, jante aliaj pe 15" si cam atit din cite mi-a spus, pretul cam mare zic eu 8000 euro, dar tinind cont ca a luat-o pt el eu cred ca merita banii. Oricum Germania nu mai e ce a fost, de cind cu bulgarii care cara tot ce prind, s-au ridicat foarte mult preturile !

Multumesc inca o data pt raspunsuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform normelor germane acel D4 ar corespunde cu Euro4 doar pe primii 60.000km ai masinii, apoi uzura il face sa nu mai respecte aceasta norma. Carevasazica D4 NU e echivalent cu Euro4 pentru ca NU isi mentine constante proprietatile. RAR-ul nostru, pe baza seriei de sasiu/motor va incadra D4 ca Euro 3 (firesc) sau Euro2 (ei asta e o mare gaselnita). Astea sunt faptele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asa, inseamna ca merge sa fac cum am descris mai sus :D dar nu am de ce...deocamdata nu vand masina sa iau alta si nici nu ma ocup de adus masini :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu merge pentru ca nu se acorda (decit cu unele exceptii :D ) incadrarea intr-o norma care nu se pastreaza constanta in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa imi spuna careva care e diferenta dintre motoarele de 1.4 AXP, BCA, si care mai sunt??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

La TDI Euro 4 la Golf 4 cam de prin ce an se gaseste si pe ce motoare?

As vrea sa imi caut si eu un G4 euro4 TDI si as vrea sa stiu cum sa fac sa nu imi iau teapa :icon_thumright: Se poate ca un TDI din prin 2002 sa fie euro 4? Eu nu prea cred dar cu o cautare pe mobile.de am gasit unele din 2002.

Cei care au G4 euro4 ce zic?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput vezi aceasta pagina http://bitnet.ro/vw/emissions . Informatii absolut sigure poti sa afli doar de la RAR.

Multa lume a patit ca a adus o masina omologata pentru EUx in germania si aici RAR-ul i-a dat EUy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam irelevant link-ul. Daca aleg 2004 nu imi mai da nici un TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!